Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat Jantje's oma uitglijdt over een banaan
En dat Jantje haar dan nog op mag rapen want alles wat op de grond ligt is vies. (want daarvoor wilde hij iets oprapen ofzoiets)
Leuk he![]()
![]()
Ojaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...
vervolgens 10, zelfde verhaal..
daarna 25.. zelfde verhaal..
vervolgens valt oma zich te barstte en dan wil jantje haar niet oprapen omdat alles wat op de grond ligt vies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
Je vergeetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Oh ik weet er nog meer![]()
het is groen en het drijft?
Andrijvie.
Het is oranje en weet het niet zeker?
Een misschienasappeltje
Het is groen en hangt onder je auto?
Een spruitlaat
Het is bruin en glijd van de berg?
Een skiwi
Waarom heeft een belg een hamer in de auto?
Voor als hij wil afslaan
Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Kan hij lekker scheuren
Ik ken een iets andere variatie:quote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
Waarom is een brandweer auto rood?
Nou een brandweer auto heeft 5 slangen en 5 kranen. 5+ 5 = 10. 10 cent is een dubbeltje, op de achterkant van een dubbeltje, staat de koningin, de koningin heeft een jacht.
Die jacht ligt in de haven, in haven zwemmen vissen. Vissen hebben vinnen, en de Finnen hebben ruzie met de Russen en de russische vlag is rood.
Daarom dus..![]()
Ik ken hem ook dat ze op de kade zitten op te scheppen welke duikboot het langst onderwater kan blijven.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef Chevalric het volgende:
Bij de Noordpool liggen een Amerikaanse en Russische duikboot naast elkaar. De kapiteins staan bovenop en scheppen op over hoe goed hun duikboot wel niet is.
"Met deze duikboot kunnen wij 2 weken onder water blijven zonder nieuw drinkwater te halen", zegt de Amerikaan. "Pfff, wij doen 4 weken met ons drinkwater", zegt de Rus.
"Nou, wij kunnen 8 weken zonder nieuwe brandstof!", komt de Amerikaan weer.
"Ach, jongen, wij tanken een keer per half jaar!"
Komt er ineens een derde duikboot omhoog tussen hun, het luik gaat open en de kapitein komt er uit:
"Sieg Heil, woh kan man hier tanken?"
Fout en flauw, ik weet het...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef Salatrel het volgende:
komt een ontdekkingsreiziger in afrika en ziet daar een enorme hoeveelheid grote sterke negers. dus hij gaat onderhandelen met de stamoudste om het land te kopen en komt een prijs overeen van 3 kraaltjes en een spiegeltje.
vervolgens worden alle grote sterke negers geboeid het galjoen ingeladen waarop die stamoudste roept: mijn volk wat doe je?!!?! waarom die ontdekkingsreiziger zegt: ja whehehe ik heb ze toch gekocht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Dark0z het volgende:
De postbode stopt een brief in de bus.... zegt de buschauffeur: "Hee! wat moet dat ?!".![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Sequencial het volgende:
De moppen van mijn meester in klas 4/5 waar hij zelf het hardst om moest lachen:
Twee dieven willen ontsnappen uit de gevangenis. Zegt de ene dief: "ik heb een plan. We nemen een aanloop, rennen naar het hek en klimmen er over. Als er een bewaker aankomt doen we alsof we een hond zijn, oké?" De ander vindt het een geniaal plan. Zo gezegd zo gedaan, dief 1 neemt een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt er een bewaker aangesneld die roept: "Wie is daar?" Dus die dief doet een hond na: "WOEF! WOEF!" Bewaker gerustgesteld en loopt verder. Dan neemt dief 2 een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt die bewaker er weer aanrennen en roept: "Wie is daar?" Zegt die dief: "Nog een hond!"
Uiteindelijk zijn ze toch ontsnapt en staan ze op de bus te wachten. Maar helaas, ze hebben maar één buskaartje. Zegt dief 1: "Ik heb een jutezak meegesmokkeld. Ga jij daar in zitten, dan gooi ik je over m'n schouder en we doen alsof jij papier bent." De ander vindt het een geniaal plan. Dief 2 in de zak, de bus komt er aan en dief 1 stapt in met die zak over z'n schouder. De chauffeur stempelt het kaartje af en vraagt nieuwsgierig: "Wat zit er in die zak?" Zegt dief 2 vanuit de zak: "RITSEL RITSEL!"
Ritsel ritsel. En dan die man zelf helemaal in een stuip. Ik vergeet ze nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
En wat is daarop het antwoord?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:19 schreef MMUFC het volgende:
Het is rood en vliegt door de 2e kamer: Een ongestelde vraag
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:21 schreef FaceFok het volgende:
Waarom stopt een belg eens in de week z'n pikkie in een pot met pindakaas?
Daar wordt ie groot en sterk van.
Je vergeet:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Je vergeet
Waarom heeft een belg een mes in de auto?
Om de bocht mee af te snijden
quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:56 schreef ShevaJB het volgende:
Het woord begint met een K, eindigt met een T, is harig en van binnen nat?Een kokosnoot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Wat zit er aan de muur en schiet?
Plint Eastwood.
Heb jij je plinten aan de muur hangen?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Plint Eastwood.
Het is groen en het plakt?quote:Op zaterdag 4 september 2010 23:44 schreef RoderikMB het volgende:
Plint Eastwood.
quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:02 schreef ShevaJB het volgende:
Een boer loopt over zijn akker en ziet opeens iemand water drinken uit een sloot midden op zijn land. Hij schreeuwt dat hij dat niet moet doen, omdat het hartstikke giftig is. De man antwoord vervolgens: "Was sagen Sie bitte?" Waarop de boer weer antwoord:"Mit beide Händen trinken!!!"
quote:Op zondag 5 september 2010 00:02 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Heb jij je plinten aan de muur hangen?
en geniaal dat ik die vond toen ik klein was...quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je die mop over de mummie?... Ingewikkeld hé
Na-aper!quote:Op zondag 5 september 2010 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ken je die mop over de mummie?... Ingewikkeld hé
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:24 schreef Franneh het volgende:
Ken je die mop van de mummie?
"nee"
Ingewikkeld hé..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op zondag 5 september 2010 23:54 schreef Beardy het volgende:
Het is lang, niet al te dik, vrijwel rond in doorsnede, 's nachts komt er vaak iets uit. Het begint en eindigt met een L?Het begint met een N en eindigt op euken en is erg lekker..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat staat er op de rolstoel van een moslim?quote:Op zondag 5 september 2010 22:53 schreef bas-beest het volgende:
Waar wordt een wandelstok meestal van gemaakt?
-- Kreupelhout
Waar wordt een rolstoel meestal mee bekleed?
-- Antilope-leer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het beste hotel ter wereld?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je 1000 Joden in een Eend (Citroën 2cv)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was het favoriete speelgoed van Marc Dutroux in de zandbak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat was Marc Dutroux' lievelingseten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)![]()
Vind een man 25 gulden op straat, vindt die 25 gulden van niet.In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.![]()
Lopen twee Belgen over straat. Zegt de een tegen de ander "Mag ik in het midden lopen?"Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Waarom zijn Chinezen geel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is Hitler met een gasfles op zijn rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe krijg je die 1000 Joden weer uit die Eend (Citroën 2cv)?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en het zingt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is groen en komt met een noodgang achter de skiwi aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een Turk bij de kassa....
Hoe heet iemand die compulsief brand sticht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe heet iemand die compulsief steelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En iemand die het allebei doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie heeft de triathlon uitgevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Komt Michel Bourlet een Belgisch cafe inlopen, vraagt de barman: Hoe is het nou?
Waarop hij antwoord: Fantastisch barman, die hond zit achter slot en grendel dus ik heb wel een lekker drankje verdient.
Barman: Wat mag het zijn dan?
Michel Bourlet: Nou, nu we het er toch over hebben... Ik lust wel een Dutrouxtje.
Barman: Een Dutrouxtje?
Michel Bourlet: Ja, Whiskey met Kindercola.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
Het is groen en homo
Kermit de Flikker
Het is groen en heeft de hik
Kermit de Hikker
Het is groen met nootjes
Kermit de Snicker
Het is groen en het huilt
Kermit de Snikker
etc etc etc![]()
Staat een jongen op de bus te wachten.quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Dark0z het volgende:
De postbode stopt een brief in de bus.... zegt de buschauffeur: "Hee! wat moet dat ?!".![]()
Zegt de buschauffeur: Kom d'r eens snel van af!![]()
het is wit en ontploft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 08:15 schreef Sequencial het volgende:
Toentomatentomatentomatentovrat"de boer had een varken en de moeder van de boer was ook de vader van het varken"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Degene met het beste cijfer van de klas mag bij de juffrouw blijven slapen. Jantje heeft het beste cijfer en mag dus bij de juf slapen. Jantje klaagt dat hij niet kan slapen en vraagt of hij zjin vinger in juffrouw d'r navel mag stoppen. Na eventjes nagedacht te hebben zegt de juf dat het goed is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom je hier vaker, of loop je stage?![]()
Het is zwart-wit, maar net niet helemaal:
Maja de bij-na
'T is groen en rond:
Kermit de knikker
'T is groen en steelt:
Kermit de pikker
'T is groen en zwart:
Kermit de nikker
'T is groen en het plakt:
Kermit de sticker
'T is groen en loopt mank:
Kermit de zwikker
'T is groen en verraadt iedereen:
Kermit de klikker
'T is groen en angstig:
Kermit de schrikker
'T is groen en kauwt nooit:
Kermit de slikker
'T is groen en bijna altijd raak:
Kermit de mikker
'T is groen en het hakt:
Kermit de bikker
Lopen twee ballonnen in de woestijn, zegt de één "pas op een cactusssss",
Zegt de ander: "ik ben niet BANG!"
Het verschil tussen een dief en meneer pastoor:
Een dief pikt pakjes, een pastoor pakt pikjes.
Een schip vol drugsverslaafden:
Speedboot
Het heeft twee ogen en wel honderd tanden: een krokodil
Het heeft twee tanden en wel honderd ogen: een bus bejaarden.
Hoe kun je zien dat er een dom blondje aan de spelcomputer heeft gezeten?
Zit er lippenstift op de joystick.
[ Bericht 31% gewijzigd door woelie1970 op 06-09-2010 19:05:55 ]![]()
Hoe noem je iemand die sexueel geprikkeld wordt door het verbranden van kinderpostzegels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben niet homo
Ik ben niet hetero
Ik ben Hubo: ik doe het zelf.
Het toppunt van gemengde gevoelens:
Jóuw schoonmoeder die met jóuw auto het ravijn inrijdt
De nieuwste brandweerwagens in België zijn uitgerust met een grote bak achterop voor het orkest dat tatuut-tatuut moet spelen.![]()
Het toppunt van geduld? Een lul op de muur tekenen en wachten tot hij stijf wordt. Of een kut, en wachten tot er haar op groeit. Of een olifant doodgooien met watjes en dan begraven met een theelepeltje.quote:Op maandag 6 september 2010 20:20 schreef thomaster het volgende:
Dit topic mist nog een hoop "het toppunt van ..." mopjes![]()
Toppunt van nieuwsgierigheid: door het sleutelgat van een glazen deur glurenKom je hier vaker, of loop je stage?![]()
Toppunt van nieuwschierigheid: door het sleutelgat van een glazen deur loeren
Toppunt van discriminatie: Alle bloemetjes water geven behalve de afrikaantjes![]()
Het toppunt van brutaliteit:
Voor een weeshuis roepen of hun moeder thuis is.
-----------------------------------------------------------------------
Het is rood en gaat heen snel door de Yoghurt:
Een aardbei met een buitenboordmotor
------------------------------------------------------------------------
Het toppunt van domheid:
Door het sleutelgat van een glazen deur kijken
------------------------------------------------------------------------
Op een schip heeft een kapitein een papagaai. De vogel leert langzaam praten door alles wat hij hoort.
Op een goede dag zijn er een paar matrozen aan het kaarten waarbij er eentje hard roept: "Jij speelt vals!"
De papagaai onthoud de zin. De valsspeler wordt overboord gegooid en de kapitein roept: "Mooie Duik!"
Ook deze zin onthoud de papagaai. Een paar dagen later is er land in zicht waardoor de uitkijk roept:"Bergen in zicht!" Ook deze zin wordt weer door de papagaai onthouden.
Een paar jaar later gaat de kapitein dood en al zijn spullen worden verkocht of weggeven. De papagaai komt bij een mooie vrouw terecht. Tijdens een mooie zomer ligt de vrouw te kaarten bij het zwembad. De papagaai denkt van laat ik jouw maar eens roepen wat ik ken. Hij schreeuwt: "Jij speelt vals!" Van schrik valt de mooie vrouw in het water. "Mooie duik" roept de papagaai. Door de schrik schiet haar bikini los. "Bergen in Zicht!"Failure Is Not An Option![]()
niet echt een mop, meer een grapje:
welk beest loopt in de ochtend op 4 poten, 's middags op 2 en 's avonds op 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het toppunt van:
sadisme
een slechtziende twee punaises geven en zeggen dat het contactlenzen zijn
geduld
een olifant met wattenbolletjes doodgooien en 'm daarna met een theelepeltje begraven![]()
Het toppunt van wiskunde:
Aftrekken tot je een breuk hebtIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: