Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:52 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Dat Jantje's oma uitglijdt over een banaan
En dat Jantje haar dan nog op mag rapen want alles wat op de grond ligt is vies. (want daarvoor wilde hij iets oprapen ofzoiets)
Leuk he![]()
![]()
Ojaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:58 schreef Laurensius het volgende:
[..]
Ja 5 gulden, maar dat mag niet van oma, want alles wat op de grond ligt is vies...
vervolgens 10, zelfde verhaal..
daarna 25.. zelfde verhaal..
vervolgens valt oma zich te barstte en dan wil jantje haar niet oprapen omdat alles wat op de grond ligt vies is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Honey ! Take me drunk, i am home !
Je vergeetquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:17 schreef DroogDok het volgende:
Oh ik weet er nog meer![]()
het is groen en het drijft?
Andrijvie.
Het is oranje en weet het niet zeker?
Een misschienasappeltje
Het is groen en hangt onder je auto?
Een spruitlaat
Het is bruin en glijd van de berg?
Een skiwi
Waarom heeft een belg een hamer in de auto?
Voor als hij wil afslaan
Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Kan hij lekker scheuren
Ik ken een iets andere variatie:quote:Op donderdag 2 september 2010 09:40 schreef Miss_paraplu het volgende:
Waarom is een brandweer auto rood?
Nou een brandweer auto heeft 5 slangen en 5 kranen. 5+ 5 = 10. 10 cent is een dubbeltje, op de achterkant van een dubbeltje, staat de koningin, de koningin heeft een jacht.
Die jacht ligt in de haven, in haven zwemmen vissen. Vissen hebben vinnen, en de Finnen hebben ruzie met de Russen en de russische vlag is rood.
Daarom dus..![]()
Ik ken hem ook dat ze op de kade zitten op te scheppen welke duikboot het langst onderwater kan blijven.quote:Op donderdag 2 september 2010 10:46 schreef Chevalric het volgende:
Bij de Noordpool liggen een Amerikaanse en Russische duikboot naast elkaar. De kapiteins staan bovenop en scheppen op over hoe goed hun duikboot wel niet is.
"Met deze duikboot kunnen wij 2 weken onder water blijven zonder nieuw drinkwater te halen", zegt de Amerikaan. "Pfff, wij doen 4 weken met ons drinkwater", zegt de Rus.
"Nou, wij kunnen 8 weken zonder nieuwe brandstof!", komt de Amerikaan weer.
"Ach, jongen, wij tanken een keer per half jaar!"
Komt er ineens een derde duikboot omhoog tussen hun, het luik gaat open en de kapitein komt er uit:
"Sieg Heil, woh kan man hier tanken?"
Fout en flauw, ik weet het...
quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:06 schreef Salatrel het volgende:
komt een ontdekkingsreiziger in afrika en ziet daar een enorme hoeveelheid grote sterke negers. dus hij gaat onderhandelen met de stamoudste om het land te kopen en komt een prijs overeen van 3 kraaltjes en een spiegeltje.
vervolgens worden alle grote sterke negers geboeid het galjoen ingeladen waarop die stamoudste roept: mijn volk wat doe je?!!?! waarom die ontdekkingsreiziger zegt: ja whehehe ik heb ze toch gekocht
quote:Op vrijdag 3 september 2010 16:21 schreef Dark0z het volgende:
De postbode stopt een brief in de bus.... zegt de buschauffeur: "Hee! wat moet dat ?!".![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:55 schreef Sequencial het volgende:
De moppen van mijn meester in klas 4/5 waar hij zelf het hardst om moest lachen:
Twee dieven willen ontsnappen uit de gevangenis. Zegt de ene dief: "ik heb een plan. We nemen een aanloop, rennen naar het hek en klimmen er over. Als er een bewaker aankomt doen we alsof we een hond zijn, oké?" De ander vindt het een geniaal plan. Zo gezegd zo gedaan, dief 1 neemt een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt er een bewaker aangesneld die roept: "Wie is daar?" Dus die dief doet een hond na: "WOEF! WOEF!" Bewaker gerustgesteld en loopt verder. Dan neemt dief 2 een aanloop, springt en RAMMELDERAMMEL! het hek rammelt. Komt die bewaker er weer aanrennen en roept: "Wie is daar?" Zegt die dief: "Nog een hond!"
Uiteindelijk zijn ze toch ontsnapt en staan ze op de bus te wachten. Maar helaas, ze hebben maar één buskaartje. Zegt dief 1: "Ik heb een jutezak meegesmokkeld. Ga jij daar in zitten, dan gooi ik je over m'n schouder en we doen alsof jij papier bent." De ander vindt het een geniaal plan. Dief 2 in de zak, de bus komt er aan en dief 1 stapt in met die zak over z'n schouder. De chauffeur stempelt het kaartje af en vraagt nieuwsgierig: "Wat zit er in die zak?" Zegt dief 2 vanuit de zak: "RITSEL RITSEL!"
Ritsel ritsel. En dan die man zelf helemaal in een stuip. Ik vergeet ze nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |