Het is 20 cm en het vuurt miljoenen pakketjes af naar fok.nlquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is één Marokkaan op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zijn alle Marokkanen op de maan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm, er zijn nog bergen Belgen hoor, bedoelde je soms een slimme Belg?quote:Op woensdag 15 september 2010 18:28 schreef TheBalenman het volgende:
Noem een overeen komst met een belg en een dinosaurus...
ZE ZIJN ALLEBIJ UITGESTORVEN!!
Bovendien is het allebei** handtekening **![]()
Het hangt in de boom en roept "Ik ben een appeltje! Ik ben een appeltje!", rara wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Nee hoor, we hebben hier te maken met Maja de allebij! Dat is heul andersquote:Op donderdag 16 september 2010 11:13 schreef TheFes het volgende:
[..]
Uhm, er zijn nog bergen Belgen hoor, bedoelde je soms een slimme Belg?
Bovendien is het allebei
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
Wat zegt een negroïde man als hij aan de diarree is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 6 september 2010 23:19 schreef mschol het volgende:
niet echt een mop, meer een grapje:
welk beest loopt in de ochtend op 4 poten, 's middags op 2 en 's avonds op 3?Dat is geen grapje, dat is literatuur. Cultuur... Odyssus dacht ik? Of Oedipus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."East London’s Not a Bombsite, It is a Treasure Chest."
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK![]()
dat onder literatuur scharenquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:30 schreef MrLowenhart het volgende:
[..]
Dat is geen grapje, dat is literatuur. Cultuur... Odyssus dacht ik? Of Oedipus?!
![]()
wat zingt een neger naar het toilet als hij heeft zitten schijten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)![]()
Komt een Turk bij de dokter en zegt: "Au au, iek heb mes ien roeg". Dokter trekt het mes uit de rug van de Turk en steekt het in diens oog met de woorden: "Ik heb geen tijd, ga maar naar de oogarts!"
Hoe noem je een Jood die uit de hemel valt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor deze grap heb je een aansteker nodig...
Vraag an je slachtoffer of hij weet wat het joodse volkslied is. Wat voor antwoord er ook volgt, houd de aansteker bij diens hoofd en laat het gas ontsnappen...Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?![]()
Staan een Amerikaan, een Belg, een Marokkaan en Nederlander op een brug...
De Amerikaan opent zijn portemonnee... hij gooit 'm leeg... Ach zegt 'ie, we hebben er toch genoeg van in de USA.
De Belg gooit daarop zijn zak met friet in het water... Ach hebben we toch genoeg van in België...
De Marokkaan gooit zijn drugs over de reling... Ach hebben we toch genoeg van in Marokko....
Duwt de Nederlander die Marokkaan van de brug....zoef zoef... faal![]()
Zelf bedacht deze. Kom 'ie he:
Het hangt in een boom en roept 'Ik ben een banaan. Ik ben een banaan.' Wat is het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Oedipus ? Weldegelijk. Griekse literatuur.quote:
"East London’s Not a Bombsite, It is a Treasure Chest."
#9 - Romford Tornadoes
"We don't stop playing because we grow old, We grow old because we stop playing" - TSU-UK![]()
Net als de Oddyseequote:Op zaterdag 18 september 2010 08:46 schreef MrLowenhart het volgende:
[..]
Oedipus ? Weldegelijk. Griekse literatuur.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Ja, en nog wel een van de belangrijkste literaire werken uit de oudheid. Wat dacht je, dat Odysseus een door Hollywood gecreëerde filmheld was?quote:PVV links? Nee. De PVV is en blijft een rechtse oppositiepartij.![]()
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ja, en nog wel een van de belangrijkste literaire werken uit de oudheid. Wat dacht je, dat Odysseus een door Hollywood gecreëerde filmheld was?
missing my point.....![]()
ik ookquote:
leg je punt ff uit svp.When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
Ja maar het is geen grap/gezegde/whatever, het is een (al dan niet vrij vertaald) citaat uit een boek dat je wel als literatuur mag beschouwen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik doelde op de grap/gezegte/whatever... dat kan je geen literatuur noemenWhen you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.![]()
jahoor de oudste aller tijden volgens mij,
lopen 2 mensen naast elkaar vraagt de een aan de ander mag ik in het midden lopen![]()
do your thing![]()
Zit een Amerikaan in een taxi in Keulen. Zegt hij tegen de taxichauffeur "What's that?" en wijst naar buiten. Zegt de chauffeur "Dat is ons voetbalstadion, daar kunnen wel 50.000 mensen in. Het kostte meerdere jaren om het te bouwen zoals het nu is!". Zegt de Amerikaan, "In the US, we have muuuuch bigger stadiums that have been completed in muuuch shorter time".
Even later vraagt de Amerikaan weer "What's that?". Zegt de chauffeur "Dat is het beursgebouw van Keulen en het heeft een oppervlakte van wel 300.000 vierkante meter. Het was binnen een jaar klaar!". Zegt de Amerikaan: "Pfff, back in the US Trade Fairs are muuuuch bigger and completed in only a few months".
Dit ging zo nog eventjes door en de chauffeur begon zich ondertussen behoorlijk te ergeren aan het opschepgedrag van de Amerikaan. Even later passeren ze de Dom van Keulen en de Amerikaan wijst weer naar buiten: "What's that?". De taxichaffeur kijkt verbaasd naar de kathedraal en zegt "Geen idee, dat stond er gisteren nog niet"."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.![]()
Het loopt in de wei, en helpt tegen menstuatie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P![]()
Zegt de ene vis tegen de andere visSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lambo of Rekt![]()
Zeg eens heel snel achter elkaar: 'De boot zinkt! De boot zinkt! De boot zinkt!'
...
Ik kan het sneller;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.![]()
quote:Op maandag 20 september 2010 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
Zeg eens heel snel achter elkaar: 'Auto! Auto! Auto!'
...
Ik kan het sneller;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>![]()
Wat is het verschil tussen jou en een emmer stront?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man bij de dokter. Zegt die man: "Dokter ik ben gebeten in mijn been, door een krokodil." Dus die dokter kijkt is naar dat been en onderzoekt het een en ander. Denkt er even over, loopt naar de kast en pakt een boek. De dokter komt terug en zegt: "Ja.. dat doen ze..."Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.![]()
Hoe maak je een Belg helemaal gek...
Stop 'm in een ronde kamer, en zeg dat de patat in de hoek ligt...
zoef zoef... faal
Forum Opties Forumhop: Hop naar: