abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 september 2010 @ 13:06:50 #121
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_86201232
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over ECONOMIE gehad, maar ik snap er helemaal niks van!" Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, IK breng hier in huis het geld binnen, dus IK ben het KAPITAAL. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de REGERING. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de ARBEID. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de TOEKOMST. Snap je nu wat Economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.

's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach" denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen.

"Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen....".

Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "NU weet ik eindelijk wat ECONOMIE is!". "Oh ja?" zegt vader, "vertel op!"
"Nou" zegt Jantje, "het KAPITAAL naait de arbeid, de REGERING slaapt, en de TOEKOMST kan de rotzooi opruimen."
pi_86201390
quote:
Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Chevalric het volgende:
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over ECONOMIE gehad, maar ik snap er helemaal niks van!" Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, IK breng hier in huis het geld binnen, dus IK ben het KAPITAAL. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de REGERING. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de ARBEID. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de TOEKOMST. Snap je nu wat Economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.

's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach" denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen.

"Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen....".

Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "NU weet ik eindelijk wat ECONOMIE is!". "Oh ja?" zegt vader, "vertel op!"
"Nou" zegt Jantje, "het KAPITAAL naait de arbeid, de REGERING slaapt, en de TOEKOMST kan de rotzooi opruimen."
_O_ _O-
pi_86202833
quote:
Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef numero_uno het volgende:
Jantje vraagt aan zijn vader het verschil tussen in principe en in feite.
Roept zijn vader Jantjes moeder erbij en vraagt:" Zou je voor een miljoen een andere kerel neuken"
Moeder: "Ja hoor"
Vader:"Ok bedankt"
Dan roept de vader zijn dochter bij zich:"Zou jij voor een miljoen met de buurman naar bed gaan"
Dochter:"Ja hoor dat doe ik wel"

Vader tegen Jantje:" Zie je Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite wonen we samen met 2 hoeren"
:D Bedankt dat je me weer aan deze mop heb helpen herinneren, van het weekend eens vertellen als ik weer bij mijn ouders ben en mijn zus er ook is.
Zie mijn vader nu al over de grond rollen _O-
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_86205287
Staan een Nederlander, een Belg en een Surinamer bij een fontein.
De Nederlander laat ze broek zakken, hangt ze pik in het water en zegt: "Water is 13 graden Celcius" en doet ze broek weer dicht.
De Belg laat ook ze broek zakken en doet hetzelfde maar vindt dat het water 15 graden Celcius is.
Hierop laat de Surinamer zijn broek zakken, hangt hem erin en zegt: "Het is 1,30m diep".

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deze moet je hardop lezen, dan is hij leuker.

Erik Hulzebosch zit in de klas. Zegt de juf: "zo vandaag gaan we moeilijke woorden leren.
Bijvoorbeeld 'chaotisch', dat betekent verstrooid zijn of in de war. Wie weet er nog meer een moeilijk woord?"
Erik steekt zijn hand op. "Ja, Erik zeg het maar". "Kritisch juf" zegt Erik.
"Goed zo Erik, weet je ook wat het betekent?"
"Ja," zegt Erik, "Dat zijn die dingen waarmee u op het bord schrijft!"
pi_86206491
Komt een vis bij de dokter
zegt de dokter:
ik zie het al; uit de kom

Komt een paard bij de dokter
zegt de dokter
ik zie het al; schimmel
"If you tell the truth, you don't have to remember anything"
  woensdag 8 september 2010 @ 15:42:54 #126
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_86206886
Loopt een kip tegen de muur aan.... TOK!!!

Komt een kikker klaar... KWAK!!!

Valt een turk van het dak... KEBAB!!!
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_86241406
Deze kreeg ik van een treinmachinist...

Hoe klinkt een schaap die wordt aangereden door de trein?

KEBAB!
  donderdag 9 september 2010 @ 16:18:09 #128
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_86245578
Het is paars en heeft 2 witte strepen.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  donderdag 9 september 2010 @ 23:00:54 #129
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_86261449
Jantje komt bij de kapper.
Kapper: "En Jantje, hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Zoals pappa, met een gat in het midden!"
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_86262347
quote:
Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Mister1977 het volgende:
Jantje komt bij de kapper.
Kapper: "En Jantje, hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Zoals pappa, met een gat in het midden!"
Die wordt naarmate je ouder wordt steeds minder grappig. ;(

Net als dat deze tegenwoordig ook niet echt accuraat meer is:

Staat een vrouw onder de douche als er wordt aangebeld. Toch wel nieuwsgierig komt ze uit de douche, trekt een badjas half aan en loopt naar de voordeur. Net op het moment dat ze door het kijkglaasje naar buiten kijkt, hoort ze onder zich het klepje van de brievenbus en even daarna een stem die zegt: 'hé krullenbol, is je moeder ook thuis?'
pi_86264116
Het is geel en als je het in je oog krijgt ben je dood.
-een intercity
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_86264321
Een Duitser, een Fransman en een Belg staan op de hoogste duikplank van een zwembad. Vlak voordat ze springen, komt er een geest voorbij die zegt dat het zwembad gevuld zal zijn met het eerste dat ze zeggen als ze springen.
De Duitser springt... 'Bier'
De Fransman springt... 'Wijn'
De Belg wil springen, struikelt... 'Shit'
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:03:04 #133
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86267376
Een jaar of 20 terug vond ik deze erg grappig. :')

Een postbode moet bij een mevrouw een pakketje afleveren. De man belt aan. Tring!! luid de bel. Er komt niemand aan de deur. Hij probeert van alles. Op een gegeven moment hoort de vrouw des huizes, die net onder de douche stond de postbode en loopt naakt naar de voordeur toe. Wanneer ze voor de deur staat kijkt de postbode juist door de brievenbus waarop hij zegt, 'he krullebol is je moeder thuis'?
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:04:29 #134
19242 yavanna
Results may vary.
pi_86267379
quote:
Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef MrNiles het volgende:

[..]

Staat een jongen op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: Kom d'r eens snel van af!
Dit soort ultra flauwe blijven het goed doen.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  vrijdag 10 september 2010 @ 07:39:12 #135
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_86267503
Het is groen en niet zwaar....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_86267663
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Rucky het volgende:
Het is paars en heeft 2 witte strepen.
Ik geef het op.....
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_86269073
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 07:39 schreef numero_uno het volgende:
Het is groen en niet zwaar....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, die ken ik ook, maar dan met blauw! COOL :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 10 september 2010 @ 23:00:52 #138
39237 crew  H_T
2733
pi_86298189
Het is rood en het is rond
SPOILER
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 10 september 2010 @ 23:01:44 #139
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_86298229
Komt een man bij de grot, vraagt aan een holbewoner, heb je een vuurtje?

-----------------------------

Het is vies en dodelijk.

SPOILER
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_86307864
Liep een man door de woestijn en hij vond daar een kameel...

Maar de kameel vond van niet
  FOK!fotograaf zondag 12 september 2010 @ 12:24:48 #141
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_86338591
Hoe krijg je een olifant in een koelkast?
- deur open, olifant erin, deur dicht.

Hoe krijg je een giraffe in een koelkast?
- deur open, olifant eruit, giraffe erin, deur dicht.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_86354794
quote:
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft erg schone tanden?
- Paulus de floskabouter.

Het is 20 cm groot, woont in het bos en weigert over te stappen op Windows?
- Paulus de DOSkabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een camera en een microfoon?
- Paulus de NOSkabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft altijd pech?
- Paulus de kloskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en vraagt: "kop of munt"?
- Paulus de toskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert het weer?
- Piet Paulusma de boskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en stinkt?
- Paulus de bosbouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een hele grote vuist?
- Paulus de roskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en gaat 125 km/h?
- Paulus de crosskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en is in oorlog?
Paulus de Bosniëkabouter

Het is 20 cm groot, woont in een groot bos dat langzamerhand verdwijnt?
- Paulus de regenwoudkabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft 143 broertjes en zusjes?
- Paulus de groskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en snuift de hele dag?
- Paulus de bosbouterse

Het is 20 cm groot, woont in het bos en werkt bij de recherche?
- Paulus R. de boskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en viert de hele dag feest?
- Paulus de hoskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert 'ter land ter zee en in de lucht'?
- Paulus de TROSkabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en doet erg raar?
- Paulus de steekje loskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft verstand van verzekeren?
- Polis de boskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en het heeft een puntmuts en leeft in Rome?
- Paus Johannes Paulus de boskabouter

Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft zijn eigen televisieshow gehad?
- Paulus de boskabouter

Het loopt door het bos en het relt?
- Paulus Den Boschkabouter!
pi_86406437
er loopt een eendenkuiken met een identiteitscrisis door een weiland en komt bij een koe.
kuiken: koe, weet jij mischien wat ik ben?
koe: ja hoor: een eendenkuiken.

denkt het kuiken, ja vast wel, maar waarom dan?

komt het kuiken bij een paard.
kuiken:he paard, weet jij mischien wat ik precies ben?
paard: ja tuurlijk, jij bent duidelijk een eendenkuiken!

denkt het kuiken, ja toch weer geen argumenten ofzo, ik weet het toch nog niet helemaal zeker.

komt het kuiken bij een veiver met een krokodil,
kuiken: zeg weet jij dan toevallig wat ik ben?
krokodil: ff kijken, geel en donzig, oranje platvoetjes, platte snavel, ik denk dat jij een eendenkuiken bent.
Kuiken: ah dankjewel, eidelijk een beetje onderbouwing, ik ben een eendenkuiken!
krokodil: weet je ook wat ik ben?
Kuiken, even kijken, grote bek, lange jas, ik denk dat jij een marokaan bent.

[ Bericht 0% gewijzigd door datditkaninnederland op 15-09-2010 11:28:55 ]
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:00:53 #144
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_86416052
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat is het verschil tussen Willem Alexander en (destijds dus) Wim Kok

SPOILER
Vertel het antwoord dan wel goed (volgens Youp): Wim Kok naait minima!
De rest moet je aan de verbeelding overlaten.
censuur :O
pi_86448338
Wat is het toppunt van pedofilie?
SPOILER
Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?
SPOILER
Het is zwart met rood en kan niet keren in een gang?
SPOILER
Hoe noem je een neger met botkanker?
SPOILER
Etc.
pi_86456061
Wat krijg je als je een Turk met een Marokkaan kruist?
SPOILER
Wat krijg je als je een rottweiler met een giraffe kruist?
SPOILER
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
pi_86456209
Waar mag je overal 80 km/h rijden?
SPOILER
Waar vindt je de meeste winkels?
SPOILER
pi_86456350
quote:
Op maandag 13 september 2010 23:45 schreef datditkaninnederland het volgende:
....veiver .....
:')
  woensdag 15 september 2010 @ 12:47:57 #149
113173 Quannum
Well FOK! you!
pi_86457079
Er staat een politiewagen voor het verkeerslicht:

Agent1: "Het is groen..."
Agent2: "Een kikker!"
Jusqu'ici tout va bien
pi_86466891
Wat is een roeiende marokkaan?
een nog niet uitgeroeide marokkaan

waarom krijgen negers korting op crematies?
omdat ze voorgebakken zijn

:') :D :D :D :'( :D
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')