quote:Op woensdag 8 september 2010 13:06 schreef Chevalric het volgende:
Jantje komt thuis van school en zegt tegen vader: "We hebben het vandaag over ECONOMIE gehad, maar ik snap er helemaal niks van!" Vader zegt: "Dan zal ik proberen aan je uit te leggen wat economie is. Kijk, IK breng hier in huis het geld binnen, dus IK ben het KAPITAAL. Mama zorgt dat hier in huis alles in orde is, zij is dus de REGERING. Ons dienstmeisje, Annie, werkt voor ons, zij is dus de ARBEID. En jij Jantje en je kleine zusje Marietje, jullie zijn nog jong en daarom de TOEKOMST. Snap je nu wat Economie is?" Jantje snapt er totaal niets van en berust daar maar in.
's Nachts wordt Jantje wakker omdat zijn kleine zusje ligt te huilen. Hij gaat naar zijn zusje toe en ruikt meteen waarom Marietje zo huilt. Jantje denkt: "Zij moet een nieuwe luier hebben". Hij gaat naar de slaapkamer van zijn ouders maar ontdekt alleen mama in bed die in een diepe slaap is verzonken. "Ach" denkt Jantje, "ik moet ook niet bij mama zijn maar bij het dienstmeisje". Als hij echter de slaapkamerdeur van het dienstmeisje opendoet ontdekt hij dat zij niet alleen is, nee, want papa ligt erbij, en die twee hebben het veel te druk met lichamelijke oefeningen. Dus wil Jantje die twee ook maar niet storen.
"Och", denkt hij, "dan zal ik die vieze poepluier van mijn zusje zelf maar verschonen....".
Als Jantje 's morgens beneden komt gaat hij naar zijn vader en zegt: "NU weet ik eindelijk wat ECONOMIE is!". "Oh ja?" zegt vader, "vertel op!"
"Nou" zegt Jantje, "het KAPITAAL naait de arbeid, de REGERING slaapt, en de TOEKOMST kan de rotzooi opruimen."
quote:Op woensdag 8 september 2010 11:50 schreef numero_uno het volgende:
Jantje vraagt aan zijn vader het verschil tussen in principe en in feite.
Roept zijn vader Jantjes moeder erbij en vraagt:" Zou je voor een miljoen een andere kerel neuken"
Moeder: "Ja hoor"
Vader:"Ok bedankt"
Dan roept de vader zijn dochter bij zich:"Zou jij voor een miljoen met de buurman naar bed gaan"
Dochter:"Ja hoor dat doe ik wel"
Vader tegen Jantje:" Zie je Jantje, in principe zijn we miljonair maar in feite wonen we samen met 2 hoeren"
Die wordt naarmate je ouder wordt steeds minder grappig.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:00 schreef Mister1977 het volgende:
Jantje komt bij de kapper.
Kapper: "En Jantje, hoe wil je je haar geknipt hebben?"
Jantje: "Zoals pappa, met een gat in het midden!"
Dit soort ultra flauwe blijven het goed doen.quote:Op maandag 6 september 2010 17:18 schreef MrNiles het volgende:
[..]
Staat een jongen op de bus te wachten.
Zegt de buschauffeur: Kom d'r eens snel van af!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Ik geef het op.....quote:Op donderdag 9 september 2010 16:18 schreef Rucky het volgende:
Het is paars en heeft 2 witte strepen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 07:39 schreef numero_uno het volgende:
Het is groen en niet zwaar....He, die ken ik ook, maar dan met blauw! COOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
quote:Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft erg schone tanden?
- Paulus de floskabouter.
Het is 20 cm groot, woont in het bos en weigert over te stappen op Windows?
- Paulus de DOSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een camera en een microfoon?
- Paulus de NOSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft altijd pech?
- Paulus de kloskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en vraagt: "kop of munt"?
- Paulus de toskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert het weer?
- Piet Paulusma de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en stinkt?
- Paulus de bosbouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft een hele grote vuist?
- Paulus de roskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en gaat 125 km/h?
- Paulus de crosskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en is in oorlog?
Paulus de Bosniëkabouter
Het is 20 cm groot, woont in een groot bos dat langzamerhand verdwijnt?
- Paulus de regenwoudkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft 143 broertjes en zusjes?
- Paulus de groskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en snuift de hele dag?
- Paulus de bosbouterse
Het is 20 cm groot, woont in het bos en werkt bij de recherche?
- Paulus R. de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en viert de hele dag feest?
- Paulus de hoskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en presenteert 'ter land ter zee en in de lucht'?
- Paulus de TROSkabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en doet erg raar?
- Paulus de steekje loskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft verstand van verzekeren?
- Polis de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en het heeft een puntmuts en leeft in Rome?
- Paus Johannes Paulus de boskabouter
Het is 20 cm groot, woont in het bos en heeft zijn eigen televisieshow gehad?
- Paulus de boskabouter
Het loopt door het bos en het relt?
- Paulus Den Boschkabouter!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:23 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat is het verschil tussen Willem Alexander en (destijds dus) Wim KokVertel het antwoord dan wel goed (volgens Youp): Wim Kok naait minima!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest moet je aan de verbeelding overlaten.censuur :O
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een neger met een octopus kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is zwart met rood en kan niet keren in een gang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe noem je een neger met botkanker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Etc.![]()
Wat krijg je als je een Turk met een Marokkaan kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijg je als je een rottweiler met een giraffe kruist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.![]()
Waar mag je overal 80 km/h rijden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar vindt je de meeste winkels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-![]()
quote:
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins![]()
Er staat een politiewagen voor het verkeerslicht:
Agent1: "Het is groen..."
Agent2: "Een kikker!"Jusqu'ici tout va bien![]()
Wat is een roeiende marokkaan?
een nog niet uitgeroeide marokkaan
waarom krijgen negers korting op crematies?
omdat ze voorgebakken zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lambo of Rekt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: