abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85852528
De kunst van het loslaten van je ex #119

quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Wat denk je zelf vent. Ze zegt tegen me dat ze een maand RUST nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten. Ik had nog gewoon de sleutel van haar woning en het was MIJN telefoon.

Dan had ze vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn en had ze moeten zeggen dat het klaar was en nooit meer wilde zien. Maar niet op zo'n smerige en achterbakse manier aan het lijntje worden gehouden. Waar is het gvd respect heen van die mense.
Ik ben een meisje.

Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
pi_85852673
ik word echt gek, kan nergens van ontspannen meer en kan nergens even goed bij uit huilen, vanmiddag bij mijn ex gedaan maar ik trek het gewoon nog niet. De meeste kut gedachtes spoken in het rond. Dit was geen goede aanvulling aangezien de rest van mijn leven ook niet leuk verloopt :'(

Kutgedachten
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85852924
Ik heb mijn ex een aantal weken niet gezien omdat we allebei heel erg druk zijn. Vind het stiekem heel erg, maar het is ook wel beter ofzo. Als ik dit goed overleef dan kan ik het ook steeds meer loslaten. Nu komende week ook nog geen tijd. Wel jammer ;( .
pi_85853214
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik word echt gek, kan nergens van ontspannen meer en kan nergens even goed bij uit huilen, vanmiddag bij mijn ex gedaan maar ik trek het gewoon nog niet. De meeste kut gedachtes spoken in het rond. Dit was geen goede aanvulling aangezien de rest van mijn leven ook niet leuk verloopt :'(

Kutgedachten
Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.

Mijn doel is dit gratis aan elk individu aan te bieden(terwijl art of living bijvoorbeeld 400 euro vraagt voor 3/4lessen), binnenkort zal ik lessen geven in Den Haag.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan even een PM achter, dan hou ik je op de hoogte wanneer ik een les ga geven.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_85853339
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]

Ik ben een meisje.

Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...

Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:32:20 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_85853456
tvp.
mod, deze post mag je verwijderen; zit op de oude layout zonder 'volg topic' knop :{
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_85853496
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...

Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
Is ze nu langsgekomen of binnengeslopen? Lijkt me niets vreemds aan dat ze haar laatste spullen komt ophalen. En die telefoon is misschien van jou, maar zolang zij die gebruikt heb jij geen recht om haar priveberichten te lezen! Of heb je misschien eerst je telefoon terug gevraagd en gekregen voordat je die berichten las? Dan heb je dat fout verteld eerder.
pi_85853523
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.

Mijn doel is dit gratis aan elk individu aan te bieden(terwijl art of living bijvoorbeeld 400 euro vraagt voor 3/4lessen), binnenkort zal ik lessen geven in Den Haag.

Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan even een PM achter, dan hou ik je op de hoogte wanneer ik een les ga geven.
Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85853637
quote:
Ik noemde haar weer goedkope hoer en dat haar opa zich zou omdraaien in zijn graf voor zo'n kut hoer.
quote:
Waar is het gvd respect heen van die mense.
Freek, je ziet hier zelf ook wel dat hier iets niet klopt he?

Nou ja, je kunt er verder niet veel meer aan doen. Wees een echte vent en biedt je excuses aan, zoals ik al zei dmv een opgestuurd bloemetje en schrijf op een kaartje erbij dat je er enorm spijt van hebt, en dat je haar met rust zult laten (stuur ook gelijk de sleutel mee).

Verder laten rusten, het is nu toch echt voorbij.
pi_85853720
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 09:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben serieus ernstig gehecht aan schuin in mijn bed kunnen liggen maar heb vannacht over mn ex gedroomd en dan is het toch wat katerig wakker worden :{ ;(

Ook voor mij geldt: hou eens op met contact zoeken..
Sterkte :* .
pi_85854133
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.
Ademhalen op de juiste manier kan iedereen leren :). Mensen weten tegenwoordig niet hoe ze met stress moeten omgaan, sommige verdrinken zichzelf met alcohol om de stress te vergeten terwijl anderen zich vol eten.

Ik zal binnenkort een thread openen met meer informatie zodat iedereen die aan stress lijdt gratis lessen kan komen volgen en kan leren hoe ze effectief binnen 5 tot 15 minuten van hun stress af kunnen komen in elk gewenst situatie. :)

Hold on, you are not alone out there.

Big hugs voor jou.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_85854138
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

ja sorry hoor, maar als ik zo'n actie van mijn ex had gehad zou ik ook 2 vrienden meenemen want ik zou me dan ook niet zo veilig bij je voelen hoor.
En ja je had een andere keus , het is heus niet zo dat zij je dwong op die manier te reageren.
  zondag 29 augustus 2010 @ 22:53:11 #13
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85854578
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ademhalen op de juiste manier kan iedereen leren :). Mensen weten tegenwoordig niet hoe ze met stress moeten omgaan, sommige verdrinken zichzelf met alcohol om de stress te vergeten terwijl anderen zich vol eten.

Ik zal binnenkort een thread openen met meer informatie zodat iedereen die aan stress lijdt gratis lessen kan komen volgen en kan leren hoe ze effectief binnen 5 tot 15 minuten van hun stress af kunnen komen in elk gewenst situatie. :)

Hold on, you are not alone out there.

Big hugs voor jou.
oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.

En weet je, ik voel me wél alleen :'(
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:12:02 #14
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85855551
pi_85855915
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.

Ja, het helpt je ook met dat en meer :) het heeft mij zelfs geholpen met mijn hoogtevrees, ik had vroeger erge hoogtevrees waarbij ik roltrappen al eng vond, ik beoefen de ademhaling techniek 2 x in de week 1 jaar lang, en ik kan je niet in woorden uitleggen wat voor een positief effect dit op mijn leven heeft gehad. Mijn extreme hoogtevrees is verdwenen. Het helpt mij elke keer als ik stress, gespannen ben e.d.

Ik kon niet geloven dat een simpel aloud ademhaling techniek zo krachtig kon zijn voor een mens.

Ik zal volgend week er een uitgebreid thread over maken.

En ik begrijp dat je je alleen voelt, volkomen logisch, maar we zijn waar we zijn in ons leven. Soms is eenzaamheid de perfecte gelegenheid om te reflecteren op ons verleden en kijken wat we er van kunnen leren.
  zondag 29 augustus 2010 @ 23:24:40 #16
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85856164
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Ja, het helpt je ook met dat en meer :) het heeft mij zelfs geholpen met mijn hoogtevrees, ik had vroeger erge hoogtevrees waarbij ik roltrappen al eng vond, ik beoefen de ademhaling techniek 2 x in de week 1 jaar lang, en ik kan je niet in woorden uitleggen wat voor een positief effect dit op mijn leven heeft gehad. Mijn extreme hoogtevrees is verdwenen. Het helpt mij elke keer als ik stress, gespannen ben e.d.

Ik kon niet geloven dat een simpel aloud ademhaling techniek zo krachtig kon zijn voor een mens.

Ik zal volgend week er een uitgebreid thread over maken.

En ik begrijp dat je je alleen voelt, volkomen logisch, maar we zijn waar we zijn in ons leven. Soms is eenzaamheid de perfecte gelegenheid om te reflecteren op ons verleden en kijken wat we er van kunnen leren.
Hmm oke, ik kan alleen niet voorstellen dat dit ook kan helpen met je zo rot voelen omdat alles tegen werkt.
Ik heb nog een week en twijfel zo om met de opleiding te stoppen is wel dag stufi en hoi schulden, maar goed
Ik voel nu gewoon aan dat ik het niet ga trekken als ik 6 sept weer gespannen aan het werk moet op stage. Ik ben er gewoon nog niet klaar voor en de pfeiffer is nog niet genezen..
pi_85857459
Net mn ex aan de lijn gehad. Nu anderhalve maand uit. Mis haar eerlijk gezegd wel. Ook nog gehad over hoe we dr nu instaan. Zij mist de leuke dingen nog wel, maar is wel zeker dat het goed is dat het over is. En ergens geeft me dat ook wel weer goed gevoel. Ik hoef niet te hopen dat het goed komt, we komen niet meer bij elkaar als stel. Punt. Voor dit gesprek had ik die valse hoop nog wel een beetje.

Jammer, maar helaas. 't Is nu zeker duidelijk dat ik geen valse hoop hoef te houden. :)

Over een tijdje sta ik wel weer open voor een nieuwe serieuze relatie :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85858170
Bleh, gedumpt worden zuigt, het verwerken helemaal. Voor de zoveelste keer mee bezig, love hurts like a bullet.
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:50:32 #19
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85858839
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn ex een aantal weken niet gezien omdat we allebei heel erg druk zijn. Vind het stiekem heel erg, maar het is ook wel beter ofzo. Als ik dit goed overleef dan kan ik het ook steeds meer loslaten. Nu komende week ook nog geen tijd. Wel jammer ;( .
Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid. |:(

Oh ja, je kan het niet loslaten zolang je bezig blijft met hem, wanneer realiseer je je dat eens?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:55:16 #20
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85858976
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Ben je gestopt met je pilletjes?
pi_85859016
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ben je gestopt met je pilletjes?
Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikken :@ weet ok niet of de werking anders minder word maarja.

Ik gebruik Feel good, weet niet wat rust / extra rust met je doet ?
  maandag 30 augustus 2010 @ 00:58:00 #22
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85859046
Ik kwam mn ex (drie jaar relatie gehad, 1 jaar niet gezien) vorige week tegen op het station. Ik voelde helemaal niets tot mijn eigen vebazing, terwijl we best heftig uit elkaar waren gegaan. Was blij dat het goed met haar ging en vond zelf haar nieuwe vriend tof.

Nu is het wachten tot ze weer contact zoekt! :D
Goed van jou.
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:02:18 #23
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85859143
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikken :@ weet ok niet of de werking anders minder word maarja.

Ik gebruik Feel good, weet niet wat rust / extra rust met je doet ?
Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.

Rust en Extra rust is voor als je niet kan slapen.
pi_85859193
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 00:50 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid. |:(

Oh ja, je kan het niet loslaten zolang je bezig blijft met hem, wanneer realiseer je je dat eens?
Sommige mensen blijven je hele leven in je gedachten. Hij is jaren het enige leuke geweest in mijn leven (depressie etc.). Ik vind het echt moeilijk los te laten. Dat weet hij ook. Het is pas over als hij een ander heeft denk ik.
pi_85859201
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.

Rust en Extra rust is voor als je niet kan slapen.
Hmm oke, nou dat ga ik vanaf morgen dan maar eens doen. voorgaande dagen ging het wel goed maar sinds ik dacht ach nu kan ik wel een tijdje zonder een pil ging het mis.

Betekent dus dat ik nog 2 doosjes moet halen, kost ook weer 20 euro :o

naja liever dat dan dat ik het straks nog zie gebeuren dat ik foute dingen doe omdat ik het leven dan niet meer zie zitten
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:13:26 #26
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85859367
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Hmm oke, nou dat ga ik vanaf morgen dan maar eens doen. voorgaande dagen ging het wel goed maar sinds ik dacht ach nu kan ik wel een tijdje zonder een pil ging het mis.

Betekent dus dat ik nog 2 doosjes moet halen, kost ook weer 20 euro :o

naja liever dat dan dat ik het straks nog zie gebeuren dat ik foute dingen doe omdat ik het leven dan niet meer zie zitten
Ik zou het eerst maar met gewoon één doosje doen. Doe je bijna 2 weken mee. Daarna kun je altijd nog besluiten of het werkt en of je nog meer nodig hebt. :)
pi_85859460
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:13 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Ik zou het eerst maar met gewoon één doosje doen. Doe je bijna 2 weken mee. Daarna kun je altijd nog besluiten of het werkt en of je nog meer nodig hebt. :)
Naja heb nu 11 pillen ofzo op, dus ja..
naja merkte de voorgaande dagen wel dat het merkte, alleen sinds ik ben gaan minderen ben ik een wrak geworden
pi_85859588
nu moet ik wachten tot morgen ochtend om het goede ritme aan te nemen..

ik merk nu gewoon dat alles te zwaar is
ik lig hier ook weer te shaken om de een of andere reden :{
pi_85860019
ik word niet moe wat ik ook wil en voel me te kapot gescheurd :{
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:55:35 #30
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_85860027
wiet
pi_85860036
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:55 schreef Coiler het volgende:
wiet
Ik heb een fles siroop dat is het
pi_85860124
Klinkt misschien gek?
maar alle knuffels die ik hier heb zijn of gekregen (Me-to-you O+ 1 mega grote :@ ) en andere kermis knuffels van onze vakantie 2009 en afgelopen jaar op een kermis ergens.

Het doet me goed om "niet alleen te liggen" en iets vast te hebben wat van hem af komt.
heel mijn kamer bestaat zowat uit hem..

Nja ik ga nu lekker slapen en morgen de dag beginnen met zon pil, ga ik er 3 van op een dag nemen. Hoe lang duurt dat dan voor het wéér goed gaat werken?
Ik heb het nodig namelijk :@

Liefs
  maandag 30 augustus 2010 @ 03:14:35 #33
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85860614
Een paar dagen.
pi_85861464
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 01:04 schreef Tegan het volgende:

[..]

Sommige mensen blijven je hele leven in je gedachten. Hij is jaren het enige leuke geweest in mijn leven (depressie etc.). Ik vind het echt moeilijk los te laten. Dat weet hij ook. Het is pas over als hij een ander heeft denk ik.
Of jij een ander :)
pi_85861490
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Klinkt misschien gek?
maar alle knuffels die ik hier heb zijn of gekregen (Me-to-you O+ 1 mega grote :@ ) en andere kermis knuffels van onze vakantie 2009 en afgelopen jaar op een kermis ergens.

Het doet me goed om "niet alleen te liggen" en iets vast te hebben wat van hem af komt.
heel mijn kamer bestaat zowat uit hem..
Je hele kamer bestaat uit de fijne gedachtes aan hem. de dingen die je wil bewaren als je later terugdenkt.
Ik heb niet gevolgd waarom het over is (sorry, val er middenin) maar het is helemaal niet verkeerd om wat fijne dingen te hebben.
en over een paar dagen loop je vrolijk over straat en flirten er al weer tientallen jongens met je, en dan kan je altijd thuis nog denken hoe fijn het was met jou en je ex :)
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:23:46 #36
307093 Fellows
Never again.
pi_85861636
Blegh, ze was helemaal niet met die jongen. :N
Maar dit weet ik niet egt helemaal zeker maar dat zie ik vanzelf wel aangezien ze altijd haar treinkaartjes bewaart. Ze wil graag een PSP kopen.. via MP maar durft niet alleen dus wss zie ik haar morgen/overmorgen en blijft ze slapen... :{
Kijken of ik erachter kan komen of ze nou wel of niet met die gast is geweest zoja, wijs ik haar meteen de deur. :)
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85861985
We zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan, maar heb gister nog een bericht gestuurd:

"Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb en zo mag je niet uit elkaar gaan. Ik wil je niet meer terug, maar dit had ik niet mogen doen. Van mij zul je nooit meer wat horen en laat je verder met rust. En nogmaals excuses."

Kreeg meteen reactie:

"Denk dat we allebei dingen gedaan en gezegd hebbe waar we spijt van hebbe... Hoop dat we ooit weer normaal tegen elkaar kunnen praten. Groete"

Heb haar nu een mailtje gestuurd waarom ze bepaalde dingen heeft gedaan. Als ik dat allemaal af kan sluiten kan ik haar weer gaan zien als een normaal persoon en kan het boek dicht.

Heb nog steeds wel een ernstig kut gevoel, ondanks dat ik blij ben dat het voorbij is. Nu de tijd maar de rest van het werk laten doen en er veel over praten.
  maandag 30 augustus 2010 @ 08:54:08 #38
307093 Fellows
Never again.
pi_85862040
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:49 schreef Freek1001 het volgende:
We zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan, maar heb gister nog een bericht gestuurd:

"Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb en zo mag je niet uit elkaar gaan. Ik wil je niet meer terug, maar dit had ik niet mogen doen. Van mij zul je nooit meer wat horen en laat je verder met rust. En nogmaals excuses."

Kreeg meteen reactie:

"Denk dat we allebei dingen gedaan en gezegd hebbe waar we spijt van hebbe... Hoop dat we ooit weer normaal tegen elkaar kunnen praten. Groete"

Heb haar nu een mailtje gestuurd waarom ze bepaalde dingen heeft gedaan. Als ik dat allemaal af kan sluiten kan ik haar weer gaan zien als een normaal persoon en kan het boek dicht.

Heb nog steeds wel een ernstig kut gevoel, ondanks dat ik blij ben dat het voorbij is. Nu de tijd maar de rest van het werk laten doen en er veel over praten.
Denk dat je daar de fout maakt! Haar zien als een normaal persoon? Dat lukt je de komende tijd toch niet!
Als zij hapt wil jij er gelijk weer boven op! Het is te vers om haar te zien als normaal persoon.
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85862228
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:19:06 #40
307093 Fellows
Never again.
pi_85862435
Er is geen fatsoenlijke verklaring voor. En denk dat jij dat ook wel weet!
Ze weet heus wel wat ze doet en dat ze een fout maakt? Dat ziet ze zelf nog niet in maar dat komt nog wel.
pi_85862520
Thanks kerel, dat is een hart onder mijn riem :) Zal het laten rusten vanaf nu.
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:26:45 #42
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85862583
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:23 schreef Fellows het volgende:
Blegh, ze was helemaal niet met die jongen. :N
Maar dit weet ik niet egt helemaal zeker maar dat zie ik vanzelf wel aangezien ze altijd haar treinkaartjes bewaart. Ze wil graag een PSP kopen.. via MP maar durft niet alleen dus wss zie ik haar morgen/overmorgen en blijft ze slapen... :{
Kijken of ik erachter kan komen of ze nou wel of niet met die gast is geweest zoja, wijs ik haar meteen de deur. :)
Of je stopt eens met haar controleren? :{
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:29:28 #43
307093 Fellows
Never again.
pi_85862633
I know... ;(
Wil gewoon weten of ze dit nou doet om me aan het lijntje te houden of gewoon omdat ze erkend dat ze een fout heeft gemaakt. Wil gewoon weten of ze nou loog of niet. Dan kan ik kappen met controleren.
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:33:32 #44
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85862699
Je kan je energie beter ergens anders in stoppen want de waarheid zal toch nooit boven tafel komen. Ja, iets wat jij voor waarheid aanneemt. Vervelend voor jou als ze met die gast was, maar dat hoeft ze jou niet te laten weten, want het is uit.
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:55:47 #45
307093 Fellows
Never again.
pi_85863224
Klopt. Maar dat betekent nog niet dat ze hoeft te liegen. De waarheid komt altijd boven water. Vroeg of laat :Y.
pi_85863455
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:55 schreef Fellows het volgende:
Klopt. Maar dat betekent nog niet dat ze hoeft te liegen. De waarheid komt altijd boven water. Vroeg of laat :Y.
Nou nee dus... en die waarheid heb jij geen recht op. Je kunt alleen hopen dat ze je die verteld, zo niet dan heb je simpelweg pech gehad. Dat je er achter probeert te komen is iets wat je eigenlijk niet meer zou moeten willen.
pi_85864589
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:10 schreef Kokswijk het volgende:

[..]

Je hele kamer bestaat uit de fijne gedachtes aan hem. de dingen die je wil bewaren als je later terugdenkt.
Ik heb niet gevolgd waarom het over is (sorry, val er middenin) maar het is helemaal niet verkeerd om wat fijne dingen te hebben.
en over een paar dagen loop je vrolijk over straat en flirten er al weer tientallen jongens met je, en dan kan je altijd thuis nog denken hoe fijn het was met jou en je ex :)
ja het is heel raar hij zegt me niet terug te willen meer maar toch heb ik alle knuffels bij elkaar gepakt en het zijn er een hoop en heb ik bij me gelegd.
Ik haat het dat spijt altijd achteraf is, heb de hele nacht nog wakker gelegen en nagedacht. en weet dat hij gelijk heeft gehad. Wil er samen met hem uit een oplossing komen, maar we zullen zien wat het praten oplevert.

Ik ben de dag niet met volle moed begonnen. Nadeel die pillen moet je slikken en wat eten, maar dat laatste is juist nu het probleem.
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:55:52 #48
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85864687
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

ja het is heel raar hij zegt me niet terug te willen meer maar toch heb ik alle knuffels bij elkaar gepakt en het zijn er een hoop en heb ik bij me gelegd.
Ik haat het dat spijt altijd achteraf is, heb de hele nacht nog wakker gelegen en nagedacht. en weet dat hij gelijk heeft gehad. Wil er samen met hem uit een oplossing komen, maar we zullen zien wat het praten oplevert.

Ik ben de dag niet met volle moed begonnen. Nadeel die pillen moet je slikken en wat eten, maar dat laatste is juist nu het probleem.
Hoeft niet per sé. ;)
pi_85864775
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:55 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Hoeft niet per sé. ;)
Oh oke, dit is nu dag 2. En ben zo gewend contact te hebben, pff :'(
pi_85865438
Vanochtend stond ik op en voelde ik me wel oke. Ik dacht van nou dat valt me mee zo op de tweede dag.

Maar in de trein naar het werk begon ik weer na te denken en verdrietig te zijn en kwamen de waterlanders. Ik baal zo dat we uit elkaar gegroeid zijn, ik was het liefst tachtig met hem geworden want het is zo'n gave kerel. Maar er is ook dat stemmetje dat zegt dat ik dingen miste die voor mij essentieel zijn in een relatie en dat omdat die dingen niet veranderden ik niet gelukkig met hem kon worden en dat daarom mijn gevoel weg was. En dan voel ik me ook een beetje opgelucht omdat ik nu niet meer al die energie hoef te steken in het veranderen van die dingen en me daarin ook niet meer steeds verdrietig hoeft te voelen.

Ik heb het net aan mijn directe collega verteld. Die reageerde heel begripvol en lief. Ik heb eerlijk verteld dat ik gemerkt heb dat ik hierdoor best een beetje van mijn padje af ben en dat dat waarschijnlijk wel wat te merken zal zijn maar dat ik ook zin heb om te werken en blij ben dat ik er ben.

Sowieso krijg ik fijne reacties van de mensen om me heen. Gisteravond sprak ik een vriend op msn en die is meteen langsgekomen. En ook een vriend die ik al lang niet had gesproken belde me op om te vragen hoe het met me was. Vandaag kreeg ik ook alweer een lief mailtje van een vriendin.

Ik vraag me ook af hoe het met hem gaat. Maar eigenlijk denk ik dat hij er net zo verdrietig om is als ik. Aan de ene kant wil ik hem nu steunen en ook steun bij hem zoeken want ik mis hem als maatje enorm, maar aan de andere kant denk ik dat het nu beter is om even rustig aan te doen qua contact en elkaar de ruimte te geven. We hebben ook afgesproken dat als er wat is, of er vragen zijn we gewoon contact opnemen. Maar op dit moment heb ik alleen maar non-redenen om contact op te nemen.
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:42:14 #51
307093 Fellows
Never again.
pi_85866228
Los laten is zo moeilijk. :'(
pi_85866613
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Fellows het volgende:
Los laten is zo moeilijk. :'(
Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
pi_85866806
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:00:53 #54
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85866860
Jijzelf.
pi_85866921
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
Ik straal je wel even wat moed toe ;)
Maar je moet 't toch echt zelf doen!
pi_85867407
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
pi_85867488
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:08 schreef Kokswijk het volgende:

[..]

Of jij een ander :)
I know. Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren, maar je hebt helemaal gelijk :). Had het er gisteren op het werk er nog over. Die band van vier jaar lang die je hebt, die vind je niet zo makkelijk in een nieuw persoon, dat kost jaren tijd en in die jaren moet je maar vertrouwen dat het een goed keuze was om anderen te laten vallen om hiervoor te gaan.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:30:37 #58
307093 Fellows
Never again.
pi_85867900
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt. |:(
pi_85868470
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
pi_85868630
Hij wilt geen relatie meer maar wilt mij nog wel helpen en steunen.. :'(
wat heb ik daar aan, alsof ik me daar beter door ga voelen
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:53:08 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85868640
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef Fellows het volgende:

[..]

Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt. |:(
Stel haar dan voor de keus. Klaar.
pi_85868861
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
pi_85869094
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Met liefde heb je geen fatsoenlijke verklaringen. Wat gebeurt, gebeurt nou eenmaal. Anders zou het wel politiek heten.
pi_85876737
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Lallend het volgende:

[..]

Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.

Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
pi_85882464
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.

Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
pi_85882875
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.

Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
Dat ze je aan het lijntje hield was een laffe streek, ben ik met je eens. Maar dat is alsnog geen excuus om zomaar even om 5 uur s'nachts haar huis binnen te stormen en haar zo lastig te vallen.
pi_85885548
En om haar kuthoer te noemen.
pi_85886895
Of hij belt je gewoon om te zeggen dat je van hem moet blijven houden omdat hij zeker weet dat er een dag komt dat alles goed komt en dat we daarna nog lang en gelukkig zullen leven. :')
Ik heb gezegd nou sorry ik geloof niet in sprookjes. :W
I am changing..
pi_85887134
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Tegan het volgende:
En om haar kuthoer te noemen.
als je daar al van gaat huilen :')
pi_85887194
Ik vind dat niet normaal nee.
pi_85887580
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat niet normaal nee.
Luister, Freek krijgt te horen: Ik ga even over onze relatie nadenken. Dat blijkt neer te komen op rondneuken. Goed het is duidelijk einde relatie. Maar uit emotie kuthoer noemen vind ik zeker wel begrijpelijk.

Kijk Freek is natuurlijk überteleurgesteld en voelt zich bedrogen. Dus dan vind ik kuthoer noemen gerechtvaardigd.

Het huis binnendringen en telefoon afpakken is wat minder goed te praten, maar dat kuthoer..

kom op...
pi_85887643
Iemand kuthoer en goedkoop noemen is nooit gerechtvaardigd imo.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:06:16 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85889437
Wel als ze liegt.

Erg cheap. De kuthoer.
pi_85889595
Wat loog ze? Ze hadden een break en ze mocht doen wat ze wilde. En dat rondneuken heeft hij helemaal zelf verzonnen zonder bewijs.
pi_85889729
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.

Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.

Met alle respect richting de anderen natuurlijk, maar sommige dingen die ik hier lees kunnen gewoon niet.

On an irrelevant sidenote: hoi mede jurist :)
pi_85890452
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wat loog ze? Ze hadden een break en ze mocht doen wat ze wilde. En dat rondneuken heeft hij helemaal zelf verzonnen zonder bewijs.
Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.
pi_85890530
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.
Precies. Maar blijkbaar vind iedereen het doodnormaal om mensen kuthoer te noemen. Dat je dat in een emotie doet ok. Maar dan moet je later wel inzien dat je compleet fout bezig was.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:53:21 #78
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85892278
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
[..]

Ik ben een meisje.

Wat is dan goed :? Haar zogenaamde '' Privacy '' gunnen zodat ze je aan het lijntje kan houden en stiekem met een andere jongen kan flirten ? :?

Hoe noem je het dan? Het is net uit en je vriendin pakt meteen iemand anders, is dit normaal dan ofzo? :')

Ik ben geen voorstander van schelden maar dat ''kuthoer'' is terecht.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:39:37 #79
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85894420
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.

Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.

ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85894822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Costarican het volgende:

[..]

Wat is dan goed :? Haar zogenaamde '' Privacy '' gunnen zodat ze je aan het lijntje kan houden en stiekem met een andere jongen kan flirten ? :?

Hoe noem je het dan? Het is net uit en je vriendin pakt meteen iemand anders, is dit normaal dan ofzo? :')

Ik ben geen voorstander van schelden maar dat ''kuthoer'' is terecht.
Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?

Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.

Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:11:55 #81
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_85895827
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Dit dus :Y

@Freek1001: Sterkte kerel! :*
pi_85895848
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?

Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.

Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
Het gaat om het principe van een afspraak niet nakomen. Al maken twee willekeurige mensen een belangrijke afspraak en je denkt dat iemand zich er aan houdt en je komt genaaid uit, dan is die reactie begrijpelijk.

Dat je daarvoor bij je ex het huis insneakt is wat anders, dat zou mij ook te ver gaan.
pi_85896009
quote:
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.

Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.

Meen je dat nou?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:27:54 #84
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85896378
quote:

[..]

Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.
Een slet zou beter hier bij passen vind ik. Een slet is iemand die met veel mannen is, en dat is zij hoe het blijkt.
En hij heeft zeker het recht om haar kuthoer te noemen, ik hoop dat ze ook een account op fok heeft en dit leest, want ik vind haar ook een kuthoer.

En ook voor jou, jij bent nog een grotere kuthoer ( :') ) Als je vind dat wat zij doet normaal is.
pi_85896516
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Costarican het volgende:

[..]

Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.
Een slet zou beter hier bij passen vind ik. Een slet is iemand die met veel mannen is, en dat is zij hoe het blijkt.
En hij heeft zeker het recht om haar kuthoer te noemen, ik hoop dat ze ook een account op fok heeft en dit leest, want ik vind haar ook een kuthoer.

En ook voor jou, jij bent nog een grotere kuthoer ( :') ) Als je vind dat wat zij doet normaal is.
ik heb niet alles gelezen dus je hoeft mij niet gelijk een kut hoer te noemen..

maar het was uit tussen die 2 toch? en die exvriendin word er van verdacht rond te neuken ofzo ?
pi_85897380
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.

Met alle respect richting de anderen natuurlijk, maar sommige dingen die ik hier lees kunnen gewoon niet.

On an irrelevant sidenote: hoi mede jurist :)
Dank je!
Eerlijk gezegd laat ik het ook maar gewoon op me afkomen zoals het komt en probeer ik geen waardeoordeel te geven aan de gedachten en gevoelens die ik heb. Ze zijn er en het is heel natuurlijk dat ze er zijn en ook niet meer dan dat. En daarnaast heb ik denk ik het voordeel dat we allebei achter de breuk staan en er niet een van ons gekwetst thuiszit.

Ook hoi medejurist :)
pi_85897438
quote:

Wat fijn en goed zeg! Klinkt alsof je je leven weer lekker aan het oppakken bent. Heel tof! ^O^
pi_85898223
quote:

Dat dus! En daarbij, wie zei dat het uit was? Mw wilde bedenktijd, dus dat kan ook een time-out zijn zonder dat het officieel uit was. Dus :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:19:21 #89
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85898782
Advies geven is een stuk makkelijker en fijner dan het volgen.. Zeker zo als je het advies niet op wilt volgen en keihard wilt zorgen dat alles weer goed komt omdat je weet dat het kan, helaas heb je daar medewerking voor nodig van een ander persoon ;(

Maar we geven niet op, ik ga nog liever dood :) Bij wijze van spreken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_85900413
Hallo mensen,

Je wilt niet weten hoe goed het voelt om te horen dat het niet allemaal mijn schuld was. Ik weet dat ik dingen fout heb gedaan, ik heb ook het advies van Mean Dutchy opgevold en sorry gezegd en dat ik het nooit had mogen doen, maar wel met de melding dat ik haar nooit meer wilde zien. Bedankt u allen hiervoor, had ik echt even nodig!

Geloof mij, ik heb het nooit zo willen doen en was liever als vrienden uit elkaar gegaan. Maar op dat moment had ik het gevoel dat er zo hard op mijn ziel werd gestampt dat ik uit pure wanhoop die dingen zei. En ja, als je zoveel van iemand houdt en die dan zoiets doet en er nog vervolgens recht in je gezicht twee keer over liegt, dan knapt er iets... Ik hoop dat jullie dit nooit hoeven te ervaren, maar dan zul je begrijpen wat ik bedoel.

Zit nu aan de slaappillen van moeders en pak toch al gauw zo'n 6uur slaap per dag... En geloof mij, zelfs na al deze gebeurtenissen en mijn gevoel van woede, teleurgesteldheid en intens verdriet, hou ik nog steeds van haar. En doet het mij zeer veel pijn om te weten dat ze op deze manier haar verdriet verwerkt....
pi_85900474
quote:

[..]

Op dat dag dat het uitging, heeft ze letterlijk gezegd dat ze een maand rust nodig had om haar gevoels op een rijtje te zetten. Daarnaast heeft ze gezegd dat we daarna misschien opnieuw konden beginnen.

Toen heb ik gezegd, denk er alsjeblieft heel erg goed over na en ga niet meteen achter andere jongens aan. Toen heeft ze letterlijk gezegd: "wat denk je wel niet, komende maand wil ik helemaal niets alleen rust".

En als je er dan achter komt wat zij onder rust verstaat, dan knapt er iets. Geloof me.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:50:37 #92
307093 Fellows
Never again.
pi_85901765
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:19 schreef Catkiller het volgende:
Advies geven is een stuk makkelijker en fijner dan het volgen.. Zeker zo als je het advies niet op wilt volgen en keihard wilt zorgen dat alles weer goed komt omdat je weet dat het kan, helaas heb je daar medewerking voor nodig van een ander persoon ;(

Maar we geven niet op, ik ga nog liever dood :) Bij wijze van spreken.
I feel u dude<3 :*
pi_85901846
Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet Freek1001 en dat er dan iets knapt. Ik heb bij een eerdere relatie die uitging meegemaakt dat mijn ex binnen een week met zijn nieuwe vriendin op de stoep stond om wat spullen op te halen. Dat deed mij zoveel pijn dat het echt het slechtste in me naar boven bracht en ik reageerde met "als jij een nieuwe vriendin hebt kan ze ook op je spullen passen, morgen zet ik het aan de straat en je ziet maar hoe je het meeneemt." En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
pi_85901960
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Ergens is dit ook wel humor toch? :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:01:17 #95
307093 Fellows
Never again.
pi_85902045
:')
pi_85902332
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ergens is dit ook wel humor toch? :D
Ik kan er nu ook wel om lachen maar ik heb er ook veel spijt van gehad.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:11:38 #97
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85902357
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet Freek1001 en dat er dan iets knapt. Ik heb bij een eerdere relatie die uitging meegemaakt dat mijn ex binnen een week met zijn nieuwe vriendin op de stoep stond om wat spullen op te halen. Dat deed mij zoveel pijn dat het echt het slechtste in me naar boven bracht en ik reageerde met "als jij een nieuwe vriendin hebt kan ze ook op je spullen passen, morgen zet ik het aan de straat en je ziet maar hoe je het meeneemt." En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Mooie impulsieve actie juist. ^O^
pi_85902531
Op zich misschien wel, maar het heeft me ook een half jaar smerige oorlog met mijn ex opgeleverd. Ik kan gelukkig zeggen dat ik na een maand of 3 inzag dat dat niks opleverde, maar mijn ex zag dat niet en bleef overal waar hij kon dwarsliggen en rotzooi uithalen. En nu nog, bij de geringe keren dat we elkaar tegenkomen kan hij zich niet beheersen en blijft hij rotopmerkingen maken. Nu kan ik daar wel mee omgaan, maar je ziet wat een impact zoiets kan hebben. En al die tijd dat ik bezig was met oorlogvoeren, me verdedigen en kwaad zijn kwam ik niet aan mezelf toe en kon ik de pijn en het verdriet niet goed verwerken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:32:41 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85902933
Daar heeft ie dan alleen nog maar zichzelf mee, als ie nog steeds boos is. :)
pi_85903000
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heeft ie dan alleen nog maar zichzelf mee, als ie nog steeds boos is. :)
Klopt. Ik heb er zelf niet echt last van, ik spreek hem nauwelijks nog.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:59:37 #101
307093 Fellows
Never again.
pi_85903762
Ze komt vandaag. Kijke hoe het afloopt/ :P
pi_85908334
Gisteravond had ik vrienden op bezoek en heb een hele gezellige avond gehad. Eigenlijk hebben we het niet zoveel over de breuk gehad maar over andere dingen. En dat is ook wel prettig, ik heb niet de behoefte het er continue over te hebben.

Verder kreeg ik een telefoontje van mjin moeder die vroeg of ik met haar op vakantie wilde naar Egypte. Ik was stomverbaasd maar vind het zo ontzettend lief van haar! Zoiets heeft ze nooit eerder gedaan. Maar wow. Echt heel fijn en lief van haar.

Ik heb net toch even met hem gesmst, ik wilde gewoon even weten hoe het met hem was want ik vond het zo akelig stil. Het lijkt erop dat hij er precies zo inzit als ik. Verdrietig omdat het niet gelukt is, maar ook overtuigd dat het zo beter is. We spraken af dat we gewoon smsen als we daar behoefte toe voelen maar het ook aangeven als we even geen behoefte hebben aan contact. Een prettige afspraak.

Ik ben nu gelukkig niet meer zo verschrikkelijk moe als gisteren en eergisteren. En ook het aantal huilmomenten vandaag is minder. Ik voel me rustiger.

Mijn verdriet richt zich nu meer op het verlies van hoe het was. Er was een lange tijd dat we samen heel veel ondernamen, uitprobeerden en ontdekten. Elk weekend was een feest voor ons tweetjes. We hadden urenlange filosofische gesprekken over de meest bizarre onderwerpen. Samen konden we de wereld aan. Er was zo'n enorme chemie tussen ons. Langzaam is dat veranderd. De persoon die hij toen was mis ik enorm.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:43:36 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85908952
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn verdriet richt zich nu meer op het verlies van hoe het was. Er was een lange tijd dat we samen heel veel ondernamen, uitprobeerden en ontdekten. Elk weekend was een feest voor ons tweetjes. We hadden urenlange filosofische gesprekken over de meest bizarre onderwerpen. Samen konden we de wereld aan. Er was zo'n enorme chemie tussen ons. Langzaam is dat veranderd. De persoon die hij toen was mis ik enorm.
Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?
pi_85909710
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?
Dat weet ik niet. Ik ben zelf trouwens ook veranderd in die periode maar weer op andere punten.
En er is niks mis met verandering, alleen denk ik dat als je allebei een andere kant op gaat je dan uit elkaar groeit. Eigenlijk denk ik dat dat is wat er is gebeurd.
pi_85910770
He bah, ik zit weer even in een dipje hoor.
Mn ex en ik hebben afgesproken elkaar voorlopig even met rust te laten. En ik weet dat dat het beste is. En ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer goed gaat komen. Maar ik wil het niet weten.
Hij is zo rationeel bezig, is ook wel goed opzich, maar dan zit ik hier te janken omdat ik 'm zo mis en ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met z'n leven (hij heeft volgens mij ook alweer iemand anders). We hebben echt heel lang een relatie gehad. Hoe kan hij me zomaar vergeten en gewoon verder gaan.. Of iig zo rationeel handelen.. Heeft hij dan geen emotie ofzo?

Pff nouja ik moest het even kwijt..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:34:30 #106
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85910856
Als hij alweer een ander heeft dan is dat wellicht om de het gevoel te onderdrukken.
pi_85910884
En ja, het zou in theorie zo kunnen zijn dat hij ook verdrietig is, maar zo komt dat totaal niet over. Als ik vraag hoe het gaat antwoordt hij met ''gaat best goed'', en dan denk ik, godverdomme. Dat is wat ik dan denk. Alsof het allemaal niets heeft voorgesteld.
pi_85910969
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef Fee01 het volgende:
He bah, ik zit weer even in een dipje hoor.
Mn ex en ik hebben afgesproken elkaar voorlopig even met rust te laten. En ik weet dat dat het beste is. En ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer goed gaat komen. Maar ik wil het niet weten.
Hij is zo rationeel bezig, is ook wel goed opzich, maar dan zit ik hier te janken omdat ik 'm zo mis en ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met z'n leven (hij heeft volgens mij ook alweer iemand anders). We hebben echt heel lang een relatie gehad. Hoe kan hij me zomaar vergeten en gewoon verder gaan.. Of iig zo rationeel handelen.. Heeft hij dan geen emotie ofzo?

Pff nouja ik moest het even kwijt..
Tuurlijk heeft je ex ook gevoelens, en hij is jou echt nog niet vergeten. De meeste exen waar je echt om hebt gegeven vergeet je niet. Maar ik denk dat het goed kan zijn dat hij het nu even niet aan jou wil laten zien. Dat jij nu niet de persoon bent met wie hij dat wil delen en hij zich daarom wat zakelijk opstelt.

Het kan ook dat hij inderdaad iemand anders heeft, maar een nieuwe relatie hebben betekent niet dat je exen vergeten zijn.

Probeer je gevoel maar gewoon te laten komen, maar besef ook dat het gevoel is en trek er geen conclusies uit. Je mag verdrietig, boos en eenzaam zijn. Dat hoort erbij. Pas later als dat heftige eraf is kun je wat dingen gaan plaatsen en echt conclusies trekken, nu zie het het gewoon nog niet scherp doordat je volzit met emoties.
pi_85911007
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef goofy_goober het volgende:
Als hij alweer een ander heeft dan is dat wellicht om de het gevoel te onderdrukken.
Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.
Eerder dacht ik nog, wat kan mij het schelen, ze mag 'm hebben. Maar nu doet het toch best pijn eigenlijk.
pi_85911147
Ik denk dat het weer tijd wordt voor een Valdispert feel good :')
pi_85911167
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.
Eerder dacht ik nog, wat kan mij het schelen, ze mag 'm hebben. Maar nu doet het toch best pijn eigenlijk.
Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.
pi_85911330
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:07:46 #113
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85912059
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.
Ik baal er alleen dat ik zo zwak ben om mezelf op de been te houden

Hoe doen jullie dat toch :{
pi_85912551
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.

Niet... Heeft gewoon heel veel tijd nodig.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:24:56 #115
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_85912648
quote:

misschien moet je hem ook eens wat met rust laten.
kan me ook best voorstellen dat hij het gruwlijk irritant vind als je hem steeds blijft lastigvallen met dezelfde vragen (als je dat al doet)
en dan kom je er zelf misschien ook wat bovenop
pi_85913474
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.

Tuurlijk zou hij dat kunnen zeggen, maar de reden waarom hij het niet doet weet je niet. Probeer geen conclusies te trekken uit zijn gedrag, je weet het simpelweg niet en het kost enorm veel energie. Zo put je jezelf een beetje uit terwijl je nu juist extra lief voor jezelf moet zijn.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:59:07 #117
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85913759
dan moet hij zelf niet zo tegenstrijdig doen dat maakt het voor me zelf ook veel moeilijker..

plus daarbij als ik weer stage heb kan ik me niet rot voelen daar is geen tijd voor..
maar ik kan het niet de hele dag door verdringen
pi_85913813
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Houd niet teveel hoop, heb ik ook gedaan en ben toen kei hard in mijn ziel gestampt. Pas daarmee op... Want je weet niet wat hij allemaal aan het doen is, kan alleen maar extra veel pijn doen.

En ja, ik was ook eigenwijs en heb gezegd dat ze het niet zou doen, maar kwam toen van een hele koude kermis thuis en de klap kwam toen nog 3x zo hard aan. Ik wil niet zeggen dat iedereen zo is, maar houd er rekening mee!
pi_85914177
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dan moet hij zelf niet zo tegenstrijdig doen dat maakt het voor me zelf ook veel moeilijker..

plus daarbij als ik weer stage heb kan ik me niet rot voelen daar is geen tijd voor..
maar ik kan het niet de hele dag door verdringen
Ik denk eigenlijk dat je het jezelf moeilijk maakt door steeds conclusies te trekken uit zijn gedrag. Je weet niet wat hij denkt en waarom hij dingen doet.

Wat je stage betreft is dat lastig, maar je kunt het gevoel ook proberen te accepteren en je stage als afleiding te gebruiken zodat je even niet met je verdriet bezig hoeft te zijn.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:17:46 #120
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85914443
nee maar dan zei hy gister dat hij het wel gezellig vond, vandaag weer van niet.

wilt hij eerst vanavond afspreken kan het niet omdat hy zo vroeg moet werken volgende dag. Dat accepteer ik ook maar dan ineens weet hij niet meer of hij wilt afspreken en dat maakt het voor mij gewoon erg moeilijk

en ja dan handel ik denk ik ook verkeerd.
naja kijk ik blijf er mee in mn kop zitten en kan mijn tranen dan veel te moeilijk bedwingen..
pi_85915483
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nee maar dan zei hy gister dat hij het wel gezellig vond, vandaag weer van niet.

wilt hij eerst vanavond afspreken kan het niet omdat hy zo vroeg moet werken volgende dag. Dat accepteer ik ook maar dan ineens weet hij niet meer of hij wilt afspreken en dat maakt het voor mij gewoon erg moeilijk

en ja dan handel ik denk ik ook verkeerd.
naja kijk ik blijf er mee in mn kop zitten en kan mijn tranen dan veel te moeilijk bedwingen..
Maar waarom stel je voor jezelf dan niet een grens?
Hij zegt steeds wat anders, en dat maakt jou erg verward en verdrietig. Neem jezelf dan in bescherming en houd het contact even af, of geef hem aan dat hij duidelijk moet zijn en als hij dat niet is, dat hij dan beter even afstand houdt zodat jij niet steeds in de war raakt en verdrietig wordt.
pi_85917200
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.

Tuurlijk zou hij dat kunnen zeggen, maar de reden waarom hij het niet doet weet je niet. Probeer geen conclusies te trekken uit zijn gedrag, je weet het simpelweg niet en het kost enorm veel energie. Zo put je jezelf een beetje uit terwijl je nu juist extra lief voor jezelf moet zijn.
Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...
pi_85917372
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...
Snap ik, en het is ook gewoon rot en oneerlijk.
pi_85917995
Is het heel gek als ik nog steeds hoop dat we weer bij elkaar komen? :@
pi_85918056
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef Fee01 het volgende:
Nee hoor. Ieder zijn gevoel en je mag het best hopen. Maar het is ook wel belangrijk dat je doorgaat met je leven en de dingen weer oppakt. Niemand is het waard om op te blijven wachten.
pi_85918361
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Nee hoor. Ieder zijn gevoel en je mag het best hopen. Maar het is ook wel belangrijk dat je doorgaat met je leven en de dingen weer oppakt. Niemand is het waard om op te blijven wachten.
Daar heb je idd gelijk in. En aan de ene kant denk ik, ik hoef hem niet meer, door de manier waarop hij mij na zoveel jaar heeft laten vallen, aan de andere kant, het liep inderdaad niet lekker... En het zou oneerlijk zijn van mij om alleen hem daar de schuld van te geven.
En ik denk dat het nu belangrijk is, of we nou weer bij elkaar komen of niet, om te achterhalen waar het misging... We hebben al wel gesproken, maar dat is toen helemaal uit de hand gelopen. Toen zei hij dat ik niet meer ben wie ik was.. Maar wat hij daar nou mee bedoelt.. Ik heb natuurlijk wel vermoedens, maar goed. En zo zijn er natuurlijk ook dingen aan hem waar ik mij aan heb gestoord. Maargoed, er moet ook wel iets goed zijn anders hou je het niet zo lang met elkaar uit.
Alleen hij denkt dat als je dan weer bij elkaar komt, de kans groot is dat je weer terugvalt in oude gewoontes. Daar ben ik ook wel bang voor, alleen hoe voorkom je zoiets vraag ik mij af..
pi_85918853
Oja, ik weet natuurlijk helemaal niet hoe hij er nu over denkt, misschien vindt hij het wel een godsgeschenk dat 't uit is :')
Ik heb geen zin om te vechten voor een relatie waarbij de één niet wil. Dan zoek ik wel iemand die wel voor mij wil vechten.
Maar ik wil wel het gevoel hebben dat ik er alles aan heb gedaan, misschien zelfs wel iets teveel, maar dan kan ik het mijzelf later niet verwijten..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:09:59 #128
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85919111
misschien is dat wel beter ja.
nja hij heefy nu net gezegd geen afscheid meer te willen nemen. Ik heb het erg moeilijk mee, en hij kan er gelijk mee door gaan alsof wij nog nooit wat hebben gehad. :'(

hij zei gister ja ik verdring mijn verdriet nu maar over een week voel ik me een paar dagen kut en dan is het weg.. kon ik me ook maar zo gemakkelijk voelen
pi_85920363
Blegh, zit ik lekker op de bank te kletsen met iemand via facebook hoor ik iets aan mijn deur morrelen en automatisch de gedachte 'oh dat zal 'x' wel zijn gezellig' en meteen daarop de realisatie dat dat niet meer gaat gebeuren.
pi_85926553
Ik denk dat ik als één van de weinigen Freek1001 volledig snap. Op het naar binnen gaan en jouw telefoon met haar sim gappen na dan.

Sommige mensen roepen iets en denken niet na over de gevolgen ervan. Waaronder het zeggen: "ik wil een maand nadenken en dan komen we misschien wel bij elkaar". Voor haar is dat een manier om een maand zich niet te hoeven verantwoorden maar voor iemand die nog gelooft in de relatie is dat hoop.
Als ik een relatie tegen iemand zeg "ik hou van jou" dan voelt dat op dat moment ook echt zo. Dan ben ik gelukkig met diegene en dan wil haar dat vertellen. Ik sluit dan ook niet te pas en te onpas elk sms af met "ik hou van jou". Echter sommige mensen denken niet na over wat ze zeggen en doen alles op de automatische piloot.

Op het moment dat je dan zo hard in je hart wordt gestoken vind ik het nog netjes dat je het bij kuthoer hebt gehouden. Ga het hele verhaal niet vertellen maar ben ongeveer 5 jaar geleden zo door het lint gegaan dat ik bij haar voor de deur ben geweest en haar hele familie verrot heb gescholden voor alles wat in me op kwam. Schaam me nog steeds heeeeel diep.

Het lijkt vooral over mezelf te gaan maar ik wil hierbij aangeven dat ik denk te weten hoe Freek1001 zich voelt. Iedereen roept over dat zij geen verantwoording hoeft af te leggen over de dingen die ze doet, dan hoeft hij dus ook geen verantwoording af te leggen over hoe hij haar noemt. Ik vind dat ze wel verantwoording moet afleggen over de dingen die ze zegt en de afspraken die ze maakt en niet nakomt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Male23 op 31-08-2010 21:34:41 ]
pi_85927839
quote:

Je houd te weinig van jezelf denk ik. Probeer is je zelfvertrouwen wat te boosten door iets te presteren waar je trots op kunt zijn. Ga is een paar kilo's eraf trainen bijvoorbeeld (tenzij je al helemaal strak bent natuurlijk). Of doe is een cursus in iets waarin jij geïnteresseerd bent. Afijn, ga iets doen! Je mist nu waarschijnlijk een goed toekomstbeeld, simpelweg omdat je weinig tot geen zelfvertrouwen hebt.

Met genoeg zelfvertrouwen merk je pas ook dat je je ex niet nodig hebt om gelukkig te zijn, en wil je ook wat vaker de deur uit om wat te gaan doen! Zo wordt je zelf ook vrolijker, en gaan mensen je meer opmerken, en kom je vanzelf een andere leuke jongen tegen :s). Maar misschien wil je dan wel gewoon lekker vrijgezel zijn, en genieten van de aandacht die je krijgt door je zelfvertrouwen (mensen willen graag bij zelfverzekerde figuren in de buurt zijn).

Overigens niet bang zijn om oude contacten weer is te bellen. Je hoeft ook niet gelijk uit te huilen bij ze, je kunt ook gezellige dingen gaan doen. Als een oude contact mij opbelt om te vragen of hij met mij kan praten of z'n ex relatie zou ik daar ook geen zin in hebben, maar als hij zou vragen of ik zin heb om bijvoorbeeld een keertje te gaan stappen wordt het een ander verhaal.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:53:18 #132
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85933839
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Je houd te weinig van jezelf denk ik. Probeer is je zelfvertrouwen wat te boosten door iets te presteren waar je trots op kunt zijn. Ga is een paar kilo's eraf trainen bijvoorbeeld (tenzij je al helemaal strak bent natuurlijk). Of doe is een cursus in iets waarin jij geïnteresseerd bent. Afijn, ga iets doen! Je mist nu waarschijnlijk een goed toekomstbeeld, simpelweg omdat je weinig tot geen zelfvertrouwen hebt.

Met genoeg zelfvertrouwen merk je pas ook dat je je ex niet nodig hebt om gelukkig te zijn, en wil je ook wat vaker de deur uit om wat te gaan doen! Zo wordt je zelf ook vrolijker, en gaan mensen je meer opmerken, en kom je vanzelf een andere leuke jongen tegen :s). Maar misschien wil je dan wel gewoon lekker vrijgezel zijn, en genieten van de aandacht die je krijgt door je zelfvertrouwen (mensen willen graag bij zelfverzekerde figuren in de buurt zijn).

Overigens niet bang zijn om oude contacten weer is te bellen. Je hoeft ook niet gelijk uit te huilen bij ze, je kunt ook gezellige dingen gaan doen. Als een oude contact mij opbelt om te vragen of hij met mij kan praten of z'n ex relatie zou ik daar ook geen zin in hebben, maar als hij zou vragen of ik zin heb om bijvoorbeeld een keertje te gaan stappen wordt het een ander verhaal.
Klopt, daar heb je gelijk in denk ik. Haha heb wel een buikje maar vind het goed zo vind me normaal. Naja het punt is heb nergens echt tijd voor vanaf maandag.. Ik ga gewoon proberen alles in mijn stage te storten en gewoon wekelijks iets leuks plannen om te gaan doen.

Het is ook lastig ene moment sta ik zo stevig en dan ben ik zo wankelig en prikkelbaar en doe ik alles aan om met hem contact op te nemen enzo, en hem over te proberen halen :{

Ik heb hem gister nog gezegd dat het voor mij misschien dan beter is als het contact even voor een tijd word verbroken, zodat ik het kan verwerken (ik kan het nu niet verwerken omdat hij het niet in reallife wilt afsluiten) hij wilt het geen kans meer geven zegt hij.

Maar hij wil mij gewoon wel blijven spreken, maar ik wil het afsluisten in realife.. Maar dat wilt hij niet dus houd het snel op.

Ja spreek al weer met wat mensen , alleen mijn beste vriendin zal ik geen contact meer mee op nemen die is te erg veranderd.. En dat werkt niet meer.
Ja oke heb je gelijk in..
Hier valt jammer genoeg alleen niet zo te stappen..
  woensdag 1 september 2010 @ 00:06:24 #133
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85934422
Tijd maak je :P En de tijd die je altijd samen door bracht die ligt nu open om te doen waar je maar zin in hebt.

Hij komt over als een kinderachtig en egoïstisch figuur. Hoe wilt hij blijven spreken met je als hij het niet "in real life" af wilt sluiten, gaat die net doen alsof er niks is gebeurd ofzo als je hem ooit weer ziet?
[/quote]
  woensdag 1 september 2010 @ 00:20:41 #134
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85934960
Inderdaad. Lijkt erop dat ie je aan het lijntje houdt totdat ie zijn gevoelens op een rijtje heeft. Maar realiseer je wel: hij heeft niks (meer) te willen. Als jij geen contact wil, dan heeft hij pech.
pi_85938145
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef Fee01 het volgende:
Zal ik je eens vertellen, na alles wat er gebeurt is, ik nog steeds hoop koester dat we bij elkaar kunnen komen. Ondanks als ik heel goed bij mezelf nadenk dat dit dan nooit meer goed zal komen... Maar als je echt van iemand gehouden hebt kan je die gewoon niet zomaar opgeven...

[ Bericht 0% gewijzigd door Freek1001 op 01-09-2010 08:23:20 ]
pi_85938401
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Male23 het volgende:
Ik denk dat ik als één van de weinigen Freek1001 volledig snap. Op het naar binnen gaan en jouw telefoon met haar sim gappen na dan.

Sommige mensen roepen iets en denken niet na over de gevolgen ervan. Waaronder het zeggen: "ik wil een maand nadenken en dan komen we misschien wel bij elkaar". Voor haar is dat een manier om een maand zich niet te hoeven verantwoorden maar voor iemand die nog gelooft in de relatie is dat hoop.
Als ik een relatie tegen iemand zeg "ik hou van jou" dan voelt dat op dat moment ook echt zo. Dan ben ik gelukkig met diegene en dan wil haar dat vertellen. Ik sluit dan ook niet te pas en te onpas elk sms af met "ik hou van jou". Echter sommige mensen denken niet na over wat ze zeggen en doen alles op de automatische piloot.

Op het moment dat je dan zo hard in je hart wordt gestoken vind ik het nog netjes dat je het bij kuthoer hebt gehouden. Ga het hele verhaal niet vertellen maar ben ongeveer 5 jaar geleden zo door het lint gegaan dat ik bij haar voor de deur ben geweest en haar hele familie verrot heb gescholden voor alles wat in me op kwam. Schaam me nog steeds heeeeel diep.

Het lijkt vooral over mezelf te gaan maar ik wil hierbij aangeven dat ik denk te weten hoe Freek1001 zich voelt. Iedereen roept over dat zij geen verantwoording hoeft af te leggen over de dingen die ze doet, dan hoeft hij dus ook geen verantwoording af te leggen over hoe hij haar noemt. Ik vind dat ze wel verantwoording moet afleggen over de dingen die ze zegt en de afspraken die ze maakt en niet nakomt.
Ik heb er achteraf ook ontzettend veel spijt van gehad. Want nu weet ik dat het nooit meer goed zal komen en ik nooit achter het hoe en waarom zal komen waarom ze het heeft gedaan. Want een praatje maken zal er niet meer inzitten. Dit vreet nu constant aan mij...

Wel ben ik blij dat ik nu achter de waarheid ben gekomen en de boel echt kan afsluiten. En die telefoon pakken was gewoon een impuls omdat ik wist dat ze recht in mijn gezicht aan het liegen was... Op dat moment van pure wanhoop doe je rare dingen. Ben er niet trots op, maar je weet wel meteen waar je aan toe bent. Toch hoop ik voor niemand dat ze er op deze manier achter hoeven komen om mijn gelijk te krijgen van mijn daden, want dit gun je niemand.
pi_85939544
Ex smste net dat hij graag een gesprek wil begin volgende week. Ik voel het al wel aankomen. Dit is waarschijnlijk de laatste keer dat ik hem dan zie voor een lange tijd. Wordt een beetje misselijk van de gedachte ;( . Bah.
  woensdag 1 september 2010 @ 09:52:23 #138
307093 Fellows
Never again.
pi_85939751
Jap nu ben ik ook aan de beurt! Het is nu egt over en klaar voor mij, ik kan het plaatsen en dat is wat ik graag wou! Gisteren is ze hier gekomen en zijn we naar de bios geweest. Vanochtend heb ik in der telefoon + treinkaartje gevonden. Dingen gelezen die ik liever niet had willen weten maar het me wel de doorbraak geeft om er gewoon mee te stoppen!

Ze komt vanmiddag nog terug om haar OV optehalen het is nu voor mij ook egt over. Gevoel is er uiteraard nog heel sterk maar ik heb geen zin om voorgelogen te worden en die dingen. Ze kan de pot op.
School is weer begonnen voor mij ^O^
She can cry me a river i wont care less. _O_
pi_85940433
Vandaag gaat t eigenlijk wel goed. Ik had vanochtend even een moeilijk moment, toen ik op de bus stond te wachten en ik normaal eigenlijk altijd een lief smsje stuurde naar hem. Maar ik heb nu maar een sms aan een vriendin gestuurd met dat ik ff een moeilijk moment had met uitleg waarom en dat ik het even nodig had om dat met iemand te delen.

Het is net als gisteren met de deur denk ik. Ik wordt op die momenten even hard met de neus erop gedrukt wordt dat ik geen relatie meer heb. Het valt me op dat ik begin om te schakelen van relatiemodus naar singlemodus. Er zitten echt veel gewoontes die uit de relatie voortkwamen in bij mij. Ik denk dat het me vooral opvalt trouwens omdat ik geen haast heb en het laat komen. Ik hoef geen gevoelens weg te drukken of te bedekken met stoerdoenerij of venijn.

Ik merk trouwens ook dat ik me steeds rustiger voel, en ergens ook een soort kracht in mezelf terugvind. De twijfels die ik had tijdens de relatie zijn bevestigd, ik weet nu voor mezelf dat zelfs al was het gevoel er nog wel geweest ik niet gelukkig was geworden in de relatie. De onzekerheid die ik eerder voelde na verbroken relaties heb ik nu ook niet. Het voelt eigenlijk als een soort weten dat ik goed genoeg ben, dat er geen schuld is, en dat als ik dit verdriet een plaats heb gegeven er zeker weer een bijzondere persoon op mijn pad gaat komen. Al heb ik daar nu nog even geen behoefte aan.
  woensdag 1 september 2010 @ 16:38:08 #140
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85953512
Ik ben dr wel klaar mee. :)

Okee, ik denk elke dag nog aan haar, maar qua gevoelens... die heb ik niet meer voor haar. Het interesseert me dan ook echt niks meer wat ze uitspookt en met wie. Heb af en toe nog wel eens een dipje, maar dat komt meer omdat ik ben aangewezen op mezelf. Over het algemeen voel ik me weer best goed.
pi_85953732
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben dr wel klaar mee. :)

Okee, ik denk elke dag nog aan haar, maar qua gevoelens... die heb ik niet meer voor haar. Het interesseert me dan ook echt niks meer wat ze uitspookt en met wie. Heb af en toe nog wel eens een dipje, maar dat komt meer omdat ik ben aangewezen op mezelf. Over het algemeen voel ik me weer best goed.
Hey das fijn zeg!
pi_85953996
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Klopt, daar heb je gelijk in denk ik. Haha heb wel een buikje maar vind het goed zo vind me normaal. Naja het punt is heb nergens echt tijd voor vanaf maandag.. Ik ga gewoon proberen alles in mijn stage te storten en gewoon wekelijks iets leuks plannen om te gaan doen.

Het is ook lastig ene moment sta ik zo stevig en dan ben ik zo wankelig en prikkelbaar en doe ik alles aan om met hem contact op te nemen enzo, en hem over te proberen halen :{

Ik heb hem gister nog gezegd dat het voor mij misschien dan beter is als het contact even voor een tijd word verbroken, zodat ik het kan verwerken (ik kan het nu niet verwerken omdat hij het niet in reallife wilt afsluiten) hij wilt het geen kans meer geven zegt hij.

Maar hij wil mij gewoon wel blijven spreken, maar ik wil het afsluisten in realife.. Maar dat wilt hij niet dus houd het snel op.

Ja spreek al weer met wat mensen , alleen mijn beste vriendin zal ik geen contact meer mee op nemen die is te erg veranderd.. En dat werkt niet meer.
Ja oke heb je gelijk in..
Hier valt jammer genoeg alleen niet zo te stappen..
Als je tevreden bent met je lichaam/vorm et cetera is dat in ieder geval al goed, Je bent echt tevreden als je trots in de spiegel kunt kijken, dus kun je dat?

Zoals al opgemerkt, tijd vrijmaken kun je wel. Wat doe je nou precies 's avonds als je klaar bent met stage? Als je alleen maar op de bank hangt, of zit te computeren kom je in ieder geval niet snel verder.
Je hoeft niet meteen elke avond van de week wat te gaan doen, al ga je 2 keer in de week een leuke bezigheid zoeken(sport, hobby wat dan ook), en 2 keer in de week wat met vrienden doen(je zegt immers dat je al weer wat contacten hebt, ga dan niet msnen e.d. maar ga is buiten de deur afspreken).
Ga bijvoorbeeld op vrijdagavond, en op zaterdag(avond) wat met vrienden doen, en op maandag en woensdag je tijd besteden aan een leuke bezigheid waar jou interesse in ligt.

Dat je tegen je ex hebt gezegd dat je even geen contact wilt vind ik een hele sterke zet van je.
Nu nog de kracht vinden om het vol te houden, en dat vind je door afleiding.
pi_85957450
Ik ben terug bij mijn ex. Hij weet donders goed dat hij me nooit meer wat hoeft te flikken. Hij heeft toegegeven dat hij het een tijdje vanzelfsprekend vond dat ik samen met hem was. Ik merk dat hij veel opener tegen me is en ook verteld wat hij denkt en voelt want een hele tijd heeft hij mij een soort uitgesloten.

Ik zat met een hele hoop vragen toen het uit was en hij heeft deze ook allemaal beantwoord.
Het gaat tot nu toe erg goed tussen ons. Maar ik merk wel dat ik vaak onzeker ben en daardoor ook afstandelijk word. Maar ik denk dat over een tijdje wel minder wordt. Ik zie verder wel hoe het allemaal loopt. Nu ben ik gelukkig :)
pi_85957633
Ik heb vooral 's ochtens en tijdens het werk moeite. 'S avonds gaat het wel en kan ik mijn gedachte goed verzetten, behalve als het bedtijd is....Zit er aan te denken om de ouders toch nog een kaartje te sturen voor de gastvrijheid en dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is o.i.d. Verstand?? Lijkt mij wel zo fatsoenlijk toch, die kunnen er ook niets aan doen en hebben me wel 1,5 jaar hartelijk ontvangen.

Zo maar weer sporten!
  woensdag 1 september 2010 @ 18:55:51 #145
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85957736
maar weet je, ik heb nu geleerd dat het misschien beter is los te laten waar je van houd. Niet vast te willen houden met goede moed dat het goed komt. Maar het leren respecteren als iets voorbij is. Vroeg of laat krijg ik mijn verdiende kans op een andere relatie om het daar mee te proberen. En als wij echt bij elkaar horen, komt het wel goed. Maar voor nu is dit blijkbaar ons lot en ga ik verder met de gedachten dat dit goed is. Dat het gewoon even het beste voor ons allebei is.

Heb ik net naar hem toe gestuurd.
Ik merk gewoon dat het beter is geen vrienden te zijn, hij is een en al leugen merk ik. Te moe om mij te spreken of afscheid te nemen maar hangt nou ook ergens rond.

Voor mij is het beter zo. Ik voel me al de hele dag gerust gesteld. Zondag zouden we 2 jaar hebben, is wel moeilijk maar hee de tijd gaat door !
pi_85963658
Heb net m'n ex spontaan gesmst dat ik haar nog wel mis. Weet niet waarom, had ik gewoon even zin in.
Zonder bijbedoelingen verder, maar om nog te laten blijken dat ik het niet vergeten ben eigenlijk.

Kreeg meteen een sms dat zij mij ook mist, en of we volgende maand misschien 's wat kunnen gaan drinken.

Heb maar gezegd dat ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben, en dat we volgende maand nog maar 's moeten kijken.

Voel me nu niet beroerder dan voor het smsje, dus dat is wel prima ^O^.
  woensdag 1 september 2010 @ 22:15:10 #147
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85966520
quote:
Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
Heb net m'n ex spontaan gesmst dat ik haar nog wel mis. Weet niet waarom, had ik gewoon even zin in.
Zonder bijbedoelingen verder, maar om nog te laten blijken dat ik het niet vergeten ben eigenlijk.

Kreeg meteen een sms dat zij mij ook mist, en of we volgende maand misschien 's wat kunnen gaan drinken.

Heb maar gezegd dat ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben, en dat we volgende maand nog maar 's moeten kijken.

Voel me nu niet beroerder dan voor het smsje, dus dat is wel prima ^O^.
Haha goed zo !
pi_85967051
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef Freek1001 het volgende:
Ik heb vooral 's ochtens en tijdens het werk moeite. 'S avonds gaat het wel en kan ik mijn gedachte goed verzetten, behalve als het bedtijd is....Zit er aan te denken om de ouders toch nog een kaartje te sturen voor de gastvrijheid en dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is o.i.d. Verstand?? Lijkt mij wel zo fatsoenlijk toch, die kunnen er ook niets aan doen en hebben me wel 1,5 jaar hartelijk ontvangen.

Zo maar weer sporten!
Ja lijkt me wel prima om te doen hoor. Ik heb via mijn ex ze ook nog bedankt, en andersom ook. Mijn ouders vonden het in elk geval prettig dat hij dat deed en hebben hem via mij weer alle goeds toegewenst. Van mijn schoonouders heb ik niks meer gehoord.

[ Bericht 2% gewijzigd door Mevrouw_voor_jou op 01-09-2010 22:54:20 ]
pi_85967173
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja lijkt me wel prima om te doen hoor. Ik heb via mijn ex ze ook nog bedankt, en andersom ook. Mijn ouders vonden het in elk geval prettig dat hij dat deed en hebben hem via mij weer alle goeds toegewenst.
Ik had een hele goede band met mijn "schoonouders", en die "mis" ik in principe ook nog wel. Ik was er kind aan huis, kon er altijd komen etc. Ik ben daar nog wel even langsgeweest (ik moest iets ophalen voor m'n auto...dat lag daar nog, dus nog maar even gekletst). Ik denk dat ik er volgende maand nog even langs ga, even een update hoe het met mij (en hen) is etc. Blijven verschrikkelijk leuke mensen.
pi_85968498
Vandaag ging het de rest van de dag wel goed. Ik merkte dat mijn gevoel naar hem wat veranderde. Van de 'persoon die ooit mijn leven fantastisch maakte en op een groots voetstuk staat' werd hij meer de persoon die hij nu is. En daarmee kwamen ook wat frustraties en boosheid over de dingen waar ik steeds tegenaanliep naarboven. Ik heb dat gevoel er maar gewoon laten zijn, was dus een beetje bozig, wat gefrustreerd vanmiddag.

Maar toen ik vanavond naar een vriend fietste bedacht ik me dat ik nu wel veel meer keus heb in hoe ik ermee omga. Ik hoef geen relatie meer gaande te houden met hem en hoef dus niet meer steeds concessies te doen. Dat was een prettige realisatie en eigenlijk was de frustratie en de boosheid daarna ook weer weg.

Ik vind het gek hoe snel het nu eigenlijk gaat en dat ik ondanks soms lastige momenten toch al weer aardig opkrabbel, ik was een deel van de middag zelfs heel vrolijk. Ik vraag me ook wel af waar het episch drama van liefdesverdriet blijft, of het zwarte gat der eenzaamheid. Ga ik soms voorbij aan dingen? Komt dit allemaal nog op de eenzame momenten die ik vast nog zal hebben? Ik weet het niet. Aan de ene kant is het fijn dat ik nog steeds met beide benen stevig op de grond sta, aan de andere kant is het ook heel onwennig. De vorige keer dat een lange relatie uitging was het verdriet vele malen intenser en heftiger.
pi_85968952
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef melanie_x het volgende:
Ik ben terug bij mijn ex. Hij weet donders goed dat hij me nooit meer wat hoeft te flikken. Hij heeft toegegeven dat hij het een tijdje vanzelfsprekend vond dat ik samen met hem was. Ik merk dat hij veel opener tegen me is en ook verteld wat hij denkt en voelt want een hele tijd heeft hij mij een soort uitgesloten.

Ik zat met een hele hoop vragen toen het uit was en hij heeft deze ook allemaal beantwoord.
Het gaat tot nu toe erg goed tussen ons. Maar ik merk wel dat ik vaak onzeker ben en daardoor ook afstandelijk word. Maar ik denk dat over een tijdje wel minder wordt. Ik zie verder wel hoe het allemaal loopt. Nu ben ik gelukkig :)
Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.
Een collega die ik vandaag vertelde dat ik weer single ben vertelde een soortgelijk verhaal over zichzelf. En ze heeft nu kinderen met hem en is heel gelukkig in de relatie. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:05:00 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85969043
Volgens mij kun je pas weer opnieuw een relatie aangaan met je ex als al het oude zeer is verwerkt, ander komt dat vroeg of laat weer naar boven en zal de reactie nog heftiger zijn.
pi_85969323
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij kun je pas weer opnieuw een relatie aangaan met je ex als al het oude zeer is verwerkt, ander komt dat vroeg of laat weer naar boven en zal de reactie nog heftiger zijn.
Ja en als je weet waar/waarom het misgegaan is..
pi_85969400
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.
Een collega die ik vandaag vertelde dat ik weer single ben vertelde een soortgelijk verhaal over zichzelf. En ze heeft nu kinderen met hem en is heel gelukkig in de relatie. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken.
Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_85969489
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naar :)
Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:14:48 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85969492
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Het oude zeer ;)
pi_85969686
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het oude zeer ;)
Nouja dat staat voor mij niet gelijk aan elkaar, als bijv. de één is vreemdgegaan, dan is dat bijv. oud zeer. Dat je hem dan toch niet helemaal vertrouwt. Maar belangrijker is natuurlijk de vraag waarom hij is vreemdgegaan.
pi_85969734
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.
Oke.. Naja, oude liefde roest niet :P
pi_85969805
quote:

[..]

Dat laatste lijkt me wel essentieel. Maar ook voor relaties die niet meer goed komen is het belangrijk, het geeft inzicht in jezelf en wat je zoekt en nodig hebt in een relatie. Ik heb vanavond er even met een vriend over gepraat en die wist een paar eigenschappen van mij te noemen waarvan ik denk dat mijn partner ze ook wel moet hebben wil ik daar gelukkig mee worden. Het was prettig dat iemand dat zo benoemde, naar jezelf kijk je toch met een andere bril.
pi_85974315
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
pi_85975375
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
Tja je gaat toch door enzo, je kunt moeilijk heel je leven daarna vrijgezel blijven. Ik snap dat het rottig is, maar stort je zelf ook gewoon op iets nieuws. Ga er naar kijken en denk na over je toekomst over wat je zo graag wilt in een nieuwe liefde en ga er lekker op los fantaseren :)
pi_85975607
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
ARGH!
Weet hoe je je voelt, die van mijn had dat na 1,5 week terwijl ze mij nog aan het lijntje hield. Dat gevoel houd je nog wel even en doet erg veel pijn. Kost gewoon erg veel tijd.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:33:12 #163
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_85975756
Bah, haar na 4 maanden weer gezien en ben weer helemaal terug bij af -O-
pi_85981060
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind het gek hoe snel het nu eigenlijk gaat en dat ik ondanks soms lastige momenten toch al weer aardig opkrabbel, ik was een deel van de middag zelfs heel vrolijk. Ik vraag me ook wel af waar het episch drama van liefdesverdriet blijft, of het zwarte gat der eenzaamheid. Ga ik soms voorbij aan dingen? Komt dit allemaal nog op de eenzame momenten die ik vast nog zal hebben? Ik weet het niet. Aan de ene kant is het fijn dat ik nog steeds met beide benen stevig op de grond sta, aan de andere kant is het ook heel onwennig. De vorige keer dat een lange relatie uitging was het verdriet vele malen intenser en heftiger.
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?
  donderdag 2 september 2010 @ 12:38:38 #165
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85981772
Zo voelde ik me de eerste maand ook, maar pas later als je gaat nadenken over dingen en de realisatie dat je er weer alleen voor staat komt de klap.
pi_85981979
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef goofy_goober het volgende:
Zo voelde ik me de eerste maand ook, maar pas later als je gaat nadenken over dingen en de realisatie dat je er weer alleen voor staat komt de klap.
Op zich denk ik wel na over dingen. Het is niet alsof ik lamgeslagen ben. Dat besef er weer alleen voor te staan is inderdaad nog niet echt ingekickt. Maar zo voelt het nu ook niet, ik heb vrienden die me echt steunen en waar ik bij terecht kan en dat in de toekomst ook blijven doen.

Ik denk wel dat dat besef een keer zal komen maar dat dat niet direct met mijn ex te maken heeft maar meer met het weer alleen zijn.
pi_85983369
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?
Kan wel zeggen dat het hier op een soortgelijke "makkelijke" manier gaat. Ik kan me er nu aardig van distantieren.

Waarschijnlijk omdat ik diep van binnen ook wel weet dat we op het einde niet meer bij elkaar pasten, en dat er gewoon geen verbetering in had gezeten tenzij tenminste één partij zich iets had aangepast (wat ik haar niet zag doen). Zodoende heb ik er redelijk vrede mee, ja.

Let alleen wel op dat het vooral de eerste weken schijn kan zijn, want die eerste weken zijn een dikke achtbaan. Ik had kort op de breuk ook dagen waarbij ik dacht dat er niks aan de hand was, om de volgende dag me weer iets anders te voelen ;) .
pi_85983514
Hier bijna 3 maanden uit met ex. Korte samenvatting => Veel ruzie, zij verwachtte meer van mij dan dat ik nog kon/wou geven. Zij had serieuzere plannen dan ik. Zij werkt fulltime en wil huisje boompje beestje, ik ben student en wil nog vrijheid. We hielden/houden veel van elkaar, maar passen als partners niet bij elkaar.

Het contact nu is naar mijn idee perfect. Sms' en en spreken nog regelmatig met elkaar af. Jammer vind ik echter wel het volgende: Tijdens de relatie zei ik haar wel eens, dat ik het wel eens fijn zou vinden als ze iets meer met vriendinnen ondernam. Ik vond haar te veel aan mij hangen. Als ik eens iets met vrienden ging doen dan was het bijna altijd een reden voor strijd.

Als we nu nog afspreken, merk ik gewoon aan haar, dat ze mij heel graag wil laten zien hoe een geweldig sociaal leven ze nu heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar van harte, maar het loopt tegen het irritante aan. Ik heb wel eens het idee dat ze jan en alleman gaat sms' en vlak voordat ze naar mij toe gaat, omn vervolgens om de freaking 5 minuten die telefoon uit haar zak te toveren, terwijl ze voorheen amper sms' te. IEder leuk evenementje/activiteit die ze nu onderneemt worden op hyves ge WWW' t ( ;( ) . Toen ze laatst hier was zei ze nog tegen me dat ze nu net zoals wij, ook heel vaak in het amsterdamse uitgaansleven te vinden is. Hiervan weet ik gewoon 100% zeker dat dit niet waar is. 2 weken geleden is ze een keer in amsterdam geweest, en daarbuiten 2 maanden niet. Ik vind het jammer dat ze dit zo geforceerd probeert over te brengen..

Ze weet dat ik een redelijk grote vriendengroep heb, waarmee we samen ook veel dingen ondernamen, terwijl ik gedurende de gehele relatie nooit iets met haar vriendinnen heb gedaan omdat ze die amper zag. Ik heb nu het idee dat ze met dit gedrag iets wil laten zien aan mij. Ik vind dat jammer, want ik kan niet tegen dat toneel spelen, en ik wil gewoon dat we normaal en zonder jalourzie met elkaar om kunnen gaan.

Ik wil eigenlijk niet tegen haar zeggen wat ze wel en niet moet doen, maar wat zouden jullie doen? Er voorzichtig iets van zeggen, of het gewoon lekker laten gaan? Ik vind het erg lomp overkomen dat ge sms en gebel tussen door de hele tijd...

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartinhoo op 02-09-2010 13:43:04 ]
  donderdag 2 september 2010 @ 13:41:31 #169
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85983654
Niks. Ex is ex. Haar probleem toch?
pi_85983821
Tja... ik vind het eigenlijk toch ook een beetje mijn probleem.
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
pi_85983861
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
Ze wil je gewoon jaloers maken waarschijnlijk. Dus als jij dat soort dingen gaat zeggen, gaat ze er echt niet mee ophouden ben ik bang :P
pi_85984246
Ja dat idee heb ik dus ook, maar ik vind dat toch jammer.

Het doet mij verder vrij weinig, naast het feit dat ik het gewoon irritant vind, en ik probeer haar te laten zien dat het mij niets doet door haar juist complimentjes te geven en dingen te zeggen als '' Volgens mij heb je het prima naar je zin de laatste tijd he;) ''
En zonder dit verder lullig te bedoelen, maar het meisje in kwestie is nog vrij kinderlijk en naief, ( een van de redenen waarom ik haar totaal niet mis ) , echter door die reden kan ik vaak een reactie verwachten van '' Ja, populair ben ik he!!! :S ''. Ik heb haar spelletje door, maar zij weet dit niet.

Ik vind het leuk om haar zo nu en dan nog eens te spreken, want ik geef echt nog om haar, maar ik wil wel gewoon met respect behandeld worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde zou doen bij een meisje of uberhaupt iemand waarmee ik afspreek...
pi_85984492
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:58 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja dat idee heb ik dus ook, maar ik vind dat toch jammer.

Het doet mij verder vrij weinig, naast het feit dat ik het gewoon irritant vind, en ik probeer haar te laten zien dat het mij niets doet door haar juist complimentjes te geven en dingen te zeggen als '' Volgens mij heb je het prima naar je zin de laatste tijd he;) ''
En zonder dit verder lullig te bedoelen, maar het meisje in kwestie is nog vrij kinderlijk en naief, ( een van de redenen waarom ik haar totaal niet mis ) , echter door die reden kan ik vaak een reactie verwachten van '' Ja, populair ben ik he!!! :S ''. Ik heb haar spelletje door, maar zij weet dit niet.

Ik vind het leuk om haar zo nu en dan nog eens te spreken, want ik geef echt nog om haar, maar ik wil wel gewoon met respect behandeld worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde zou doen bij een meisje of uberhaupt iemand waarmee ik afspreek...
Hm.. als je er echt zo mee zit (kan ik me best voorstellen overigens), dan zou ik gewoon haar hetzelfde zeggen als je nu hier zegt. Gewoon serieus zeggen dat je het niet leuk vindt en dat je het niet respectvol vindt. Dat zou ik dan doen denk ik.
Hoezo is ze eigenlijk nog vrij kinderlijk?
  donderdag 2 september 2010 @ 14:10:33 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85984638
Ik zou er helemaal geen aandacht aan schenken. Ze merkt zelf wel dat het geen effect heeft.
pi_85984947
Ik heb het idee dat, wanneer ik er inderdaad iets van zeg, haar juist geef wat ze wil...
Verder ben ik helemaal niet moeilijk met dat soort dingen, en ff sms' en kort bellen tussendoor doe ik zelf ook wel, maar dit is echt ongekend. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook zoveel sms' t als ze niet bij mij is want dan zou haar rekening echt torenhoog zijn....
Ik heb ook vrienden met blackberry' s die constant zitten te pingen, maar vergeleken met haar is dat echt nog peanuts. Het is zo geforceerd, en ik vind dat gewoon jammer, het is in mijn ogen helemaal niet nodig. Ik kijk heus niet neer op haar sociale leven, ze hoeft zich voor mij helemaal niet te bewijzen...

Tja dat kinderachtig, lastig uit te leggen. Laat ik zeggen dat ze soms dingen doet/ en zegt waarbij je mensen hun voorhoofd ziet fronsen, maar dat zelf niet doorheeft. Om een voorbeeld te geven: ze had laatst een navelpiercing laten zetten, en vervolgens staat er dan ook heel groot op hyves :'' Joehoeee ben zoo blij met mijn navelpiercinggg hij is echt moooi (L) :D:D'' .. Dat vind ik voor iemane van 22 toch een beetje vreemd, kan ook aan mij liggen. Het begint er overigens nu op te lijken alsof ik mijn frustratie hier begin te uiten door haar af te kraken, maar dat is niet mijn bedoeling!
pi_85985056
Hallo mensen,

Iemand enige idee hoe ik de gedachte dat ze met een andere kerel bezig is los kan laten. Ik weet zeker dat ze contact heeft in wat voor vorm dan ook met andere kerels ondanks dat het vandaag pas 2 weken uit is. Ikzelf heb 0,0 behoeft op het moment aan een andere vrouw en het zit me helemaal niet lekker dat zij zich er zomaar overheen kan zetten.

Ik heb intens de behoeft om haar te bellen of iets, maar weet toch dat ik 0,0 reactie krijg. Maar wil gvd zo graag weten hoe ze haar leven leeft... Ondanks dat we heel erge ruzie hebben gehad...

Tja, wat nu..?
  donderdag 2 september 2010 @ 14:24:09 #177
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85985071
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb het idee dat, wanneer ik er inderdaad iets van zeg, haar juist geef wat ze wil...
Verder ben ik helemaal niet moeilijk met dat soort dingen, en ff sms' en kort bellen tussendoor doe ik zelf ook wel, maar dit is echt ongekend. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook zoveel sms' t als ze niet bij mij is want dan zou haar rekening echt torenhoog zijn....
Ik heb ook vrienden met blackberry' s die constant zitten te pingen, maar vergeleken met haar is dat echt nog peanuts. Het is zo geforceerd, en ik vind dat gewoon jammer, het is in mijn ogen helemaal niet nodig. Ik kijk heus niet neer op haar sociale leven, ze hoeft zich voor mij helemaal niet te bewijzen...

Tja dat kinderachtig, lastig uit te leggen. Laat ik zeggen dat ze soms dingen doet/ en zegt waarbij je mensen hun voorhoofd ziet fronsen, maar dat zelf niet doorheeft. Om een voorbeeld te geven: ze had laatst een navelpiercing laten zetten, en vervolgens staat er dan ook heel groot op hyves :'' Joehoeee ben zoo blij met mijn navelpiercinggg hij is echt moooi (L) :D:D'' .. Dat vind ik voor iemane van 22 toch een beetje vreemd, kan ook aan mij liggen. Het begint er overigens nu op te lijken alsof ik mijn frustratie hier begin te uiten door haar af te kraken, maar dat is niet mijn bedoeling!
Ik als amateurspygoloog kan je zeggen dat je stiekem nog naar haar verlangt.

quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,

Iemand enige idee hoe ik de gedachte dat ze met een andere kerel bezig is los kan laten. Ik weet zeker dat ze contact heeft in wat voor vorm dan ook met andere kerels ondanks dat het vandaag pas 2 weken uit is. Ikzelf heb 0,0 behoeft op het moment aan een andere vrouw en het zit me helemaal niet lekker dat zij zich er zomaar overheen kan zetten.

Ik heb intens de behoeft om haar te bellen of iets, maar weet toch dat ik 0,0 reactie krijg. Maar wil gvd zo graag weten hoe ze haar leven leeft... Ondanks dat we heel erge ruzie hebben gehad...

Tja, wat nu..?
Afleiding zoeken.
pi_85985411
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:24 schreef goofy_goober het volgende:
[..]

Afleiding zoeken.
Heb ik opzich redelijk, iig 's avonds, maar overdag tijdens werk kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik wil weten wat en hoe ze haar leven leeft nu... Het rare is dat ze me niet geblokkeerd heeft op msn (klinkt inderdaad als een tiener maar is niet zo), daar zat ze vroeger nooit op. En nu zit ze er elke dag op, heb haar 1x aangesproken, geen reactie. Ze blijft wel online, maar vrees dat ze haar netwerk met andere kerels aan het uitbreiden is als ik haar online zie en mij als lachertje en wanhopig als knipperend msn schermpje ziet. Ze heeft me wel meteen uit hyves gegooid...

Komt ook omdat ze me vrij hard vernederd en beledigt heeft vrij recentelijk. Maar kan het nog steeds niet loslaten...
pi_85985460
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Kan wel zeggen dat het hier op een soortgelijke "makkelijke" manier gaat. Ik kan me er nu aardig van distantieren.

Waarschijnlijk omdat ik diep van binnen ook wel weet dat we op het einde niet meer bij elkaar pasten, en dat er gewoon geen verbetering in had gezeten tenzij tenminste één partij zich iets had aangepast (wat ik haar niet zag doen). Zodoende heb ik er redelijk vrede mee, ja.

Let alleen wel op dat het vooral de eerste weken schijn kan zijn, want die eerste weken zijn een dikke achtbaan. Ik had kort op de breuk ook dagen waarbij ik dacht dat er niks aan de hand was, om de volgende dag me weer iets anders te voelen ;) .
Dank je voor je bericht. Ik heb een vergelijkbare situatie gehad, we pasten niet meer bij elkaar en ook de hoop op verbetering had ik niet meer zo. Eigenlijk waren de laatste weken vooral weken van berusting ondanks dat het nog wel aan was.

Voor mij voelt deze week niet echt als achtbaan, eigenlijk ben ik er vrij rustig onder al heb ik wel moeilijke momenten dat ik me wat alleen voel. Maar misschien dat het gevoel nog los gaat komen o.i.d.
pi_85985529
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat je hier schrijft kun je toch zeggen? Het is ook onbeleefd als iemand steeds zit te smsen terwijl je hebt afgesproken.
pi_85985635
@ goofy.. Ergens heb je wel gelijk en verlang ik nog wel eens naar haar. Toch wil ik haar echt niet terug. Kan mijn ei niet bij haar kwijt en ik vind haar als vriendin niet uitdagend meer..

@ Freek... Deels herken ik je gevoel wel. Toen het een maand uit was tussen mij en mn ex ging ze naar Lloret. Ik werd toen ook wel eens midden in de nacht wakker, dat ik er niet aan moest denken wat zij op dat moment aan het doen was. Het verschil in situatie is dat ik nog gewoon vrienden ben met mijn ex, terwijl jullie zo te lezen niet meer met elkaar omgaan. Ik denk dat het alsnog in beide gevallen pijn doet, en de enige tip die ik je kan geven: Ga je niet zielig zitten voelen, ookal ben je nog zo gekwetst. Voor haar lopen er nieuwe jongens rond, maar voor jou zeker ook nieuwe meisjes, al ben jij gewoon nog niet zover om daar al aan te ( willen ) denken.
pi_85985641
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Heb ik opzich redelijk, iig 's avonds, maar overdag tijdens werk kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik wil weten wat en hoe ze haar leven leeft nu... Het rare is dat ze me niet geblokkeerd heeft op msn (klinkt inderdaad als een tiener maar is niet zo), daar zat ze vroeger nooit op. En nu zit ze er elke dag op, heb haar 1x aangesproken, geen reactie. Ze blijft wel online, maar vrees dat ze haar netwerk met andere kerels aan het uitbreiden is als ik haar online zie en mij als lachertje en wanhopig als knipperend msn schermpje ziet. Ze heeft me wel meteen uit hyves gegooid...

Komt ook omdat ze me vrij hard vernederd en beledigt heeft vrij recentelijk. Maar kan het nog steeds niet loslaten...
Probeer je er niet tegen te verzetten. Accepteer dat je nu eenmaal graag wil weten wat ze doet, maar accepteer ook dat dat niet gaat gebeuren omdat het uit is tussen jullie. En daar mag je dan best even boos/verdrietig of gekwetst door voelen.

Ik denk dat als je het gewoon laat komen je eht ook makkelijker los kan laten.
  donderdag 2 september 2010 @ 15:10:12 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85986618
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Blokkeren en verwijderen dus. Als ze je mist neemt ze vanzelf wel contact met je op.
pi_85986732
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Blokkeren en verwijderen dus. Als ze je mist neemt ze vanzelf wel contact met je op.
En dit dus, anders zit je jezelf alleen maar te kwellen als je haar online ziet en al die gedachten hebt.
pi_85986924
Raar, hoe meer ze bij me is hoe meer ik het gevoel krijg dat ik egt los kan laten.
Ze is nog maar een dagje gebleven omdat haar PSP niet meer werkte.
Vaag.. denk dat hoe meer ze me er mee confronteert hoe minder het me gaat boeien.. :P
pi_85986961
Die van mij komt nu ineens weer om de hoek kijken, zorg- en huurtoeslag gezeik van 2009 :')

Hmm. Mee betalen of niet? >:)
pi_85987285
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef Fellows het volgende:
Raar, hoe meer ze bij me is hoe meer ik het gevoel krijg dat ik egt los kan laten.
Ze is nog maar een dagje gebleven omdat haar PSP niet meer werkte.
Vaag.. denk dat hoe meer ze me er mee confronteert hoe minder het me gaat boeien.. :P
Ik zou daar wel mee oppassen als ik jou was. Toen het net uit was tussen mij en mn ex kon ik alles ook goed plaatsen, en voelde het ook goed als we bij elkaar waren. Vroeg of laat komt er toch een tijd dat de afstand tussen jullie wel groter wordt, en dat is vaak het moment dat de echte pijn/onbegrip pas komt...
pi_85987361
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik zou daar wel mee oppassen als ik jou was. Toen het net uit was tussen mij en mn ex kon ik alles ook goed plaatsen, en voelde het ook goed als we bij elkaar waren. Vroeg of laat komt er toch een tijd dat de afstand tussen jullie wel groter wordt, en dat is vaak het moment dat de echte pijn/onbegrip pas komt...
Pijn en onbegrip ben ik al doorheen. :s)
Het is gewoon als ik bij haar ben hoe meer ik besef dat ik zoveel meer verdien. *O*
Iets wat ik in het begin niet wou geloven maar nu toch wel egt achter kom.
pi_85987904
quote:
Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Had haar inderdaad geblokkeerd, maar vrees dat we het nooit uit zullen praten omdat ik niet het idee krijg dat zij daar behoefte aan heeft. Des te groter is bij mij de behoefte, anders is het verwerken zo lastig... Maar ja, zal me er toch maar bij neer moeten gaan leggen.
pi_85989940
Momenteel bekruipt me weer het gevoel.. Ik wil helemaal niet zonder hem :'(
pi_85990492
quote:
Tja je gaat toch door enzo, je kunt moeilijk heel je leven daarna vrijgezel blijven. Ik snap dat het rottig is, maar stort je zelf ook gewoon op iets nieuws. Ga er naar kijken en denk na over je toekomst over wat je zo graag wilt in een nieuwe liefde en ga er lekker op los fantaseren
Je hebt ook helemaal gelijk GeelSuperKuiken, ik wilde het alleen even kwijt:)

quote:
Weet hoe je je voelt, die van mijn had dat na 1,5 week terwijl ze mij nog aan het lijntje hield. Dat gevoel houd je nog wel even en doet erg veel pijn. Kost gewoon erg veel tijd.
Na anderhalve week is wel heel bruut...maar wat je zegt over aan het lijntje houden dat komt me ook wel bekend voor. Een maand geleden wilde hij me nog terug, zou alles anders gaan doen etc. Op zich is het nieuws dat hij een vriendin heeft ook wel goed, ik hoef geen hoop meer te hebben dat het nog goed komt, het is nu echt voorbij. Liever duidelijkheid dan die onzekerheid:)
pi_85991060
quote:

[..]

Ja ik weet waarom het mis is gegaan en mijn vriend ook.
Ik merk dat de rust terug keert in onze relatie en daar ben ik heel erg blij mee.
Tussen ons is het 4 maanden uit geweest maar ik heb mij er elke dag zo klote om gevoeld.. ik had echt het idee er niet overheen te komen. Misschien ook omdat ik het uitmaken als noodzaak zag en niet als een keus..
Ik wens iedereen ontzettend veel sterkte toe, liefdesverdriet doet veel pijn..
pi_85991971
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Meloen88 het volgende:

[..]

Je hebt ook helemaal gelijk GeelSuperKuiken, ik wilde het alleen even kwijt:)

[..]

Na anderhalve week is wel heel bruut...maar wat je zegt over aan het lijntje houden dat komt me ook wel bekend voor. Een maand geleden wilde hij me nog terug, zou alles anders gaan doen etc. Op zich is het nieuws dat hij een vriendin heeft ook wel goed, ik hoef geen hoop meer te hebben dat het nog goed komt, het is nu echt voorbij. Liever duidelijkheid dan die onzekerheid:)
Die duidelijkheid gaf ze me na 1,5 week al door volop met andere kerels contact te hebben en ik heb de berichten gelezen, die zeggen maar 1 ding: neuken?! Als je dat leest na 1,5 jaar relatie met iemand te hebben die je door en door kent en vertrouwd. Dan zak je door de grond. Extra pijnlijk maakt het doordat ze zei: "Moet een maand rust hebben om mijn gevoelens op een rij te zetten daarna kunnen we misschien opnieuw beginnnen. Maar voorlopig heb ik absoluut geen behoefte meer aan mannen"

Geeft inderdaad wel in een keer duidelijkheid, maar je verliest ook al het vertrouwen in een relatie. En het zal een hoop tijd en energie kosten om dit vertrouwen weer terug te krijgen met iemand die wel om je geeft... Maar ja, leven gaat door, zo is het ook.
pi_85992072
Ze is zojuist weggegaan met de woorden. ''Je smst me toch wel en je zit nu toch in een zwart gat''. Je komt zometeen toch wel weer sorry zeggen.

Iets wat ik dus niet ga doen. ^O^
pi_85992270
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fellows het volgende:
Ze is zojuist weggegaan met de woorden. ''Je smst me toch wel en je zit nu toch in een zwart gat''. Je komt zometeen toch wel weer sorry zeggen.

Lekker als dat je gezegd wordt. Wat een bitch!
pi_85992488
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Lekker als dat je gezegd wordt. Wat een bitch!
Ja inderdaad. Smsjes met ''Wil in joun bedje liggen'' naar een andere gast moet ik opvatten als just friends en als grapje? Anyway, deze 2 dagen dat ze hier is geweest heeft het me zeker goed gedaan omdat ik weet dat zij mij egt niet verdiend! Die gast mag haar hebben, ben toch al over der heen geweest xD.
Ze verwacht egt dat ik haar zo ga smse en dat ik sorry kom zeggen. Well hell no.

Betekent dat als ze dat zegt het juist wil? :P
pi_85992497
quote:
Die duidelijkheid gaf ze me na 1,5 week al door volop met andere kerels contact te hebben en ik heb de berichten gelezen, die zeggen maar 1 ding: neuken?! Als je dat leest na 1,5 jaar relatie met iemand te hebben die je door en door kent en vertrouwd. Dan zak je door de grond. Extra pijnlijk maakt het doordat ze zei: "Moet een maand rust hebben om mijn gevoelens op een rij te zetten daarna kunnen we misschien opnieuw beginnnen. Maar voorlopig heb ik absoluut geen behoefte meer aan mannen"

Geeft inderdaad wel in een keer duidelijkheid, maar je verliest ook al het vertrouwen in een relatie. En het zal een hoop tijd en energie kosten om dit vertrouwen weer terug te krijgen met iemand die wel om je geeft... Maar ja, leven gaat door, zo is het ook.
Ik hoop dat je in gaat zien dat niet iedereen zo is, het is zonde als je het vertrouwen in een relatie of in de liefde verliest door die ervaring. Dat is het niet waard. Ik houd mezelf voor: zijn nieuwe liefde mag hem dan hebben, de volgende die ik tegen kom is veel en veeeel leuker!
pi_85992606
quote:
Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fellows het volgende:

Serieus? Negeren en geen blik waardig meer gunnen.
pi_85992687
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Meloen88 het volgende:

[..]

Ik hoop dat je in gaat zien dat niet iedereen zo is, het is zonde als je het vertrouwen in een relatie of in de liefde verliest door die ervaring. Dat is het niet waard. Ik houd mezelf voor: zijn nieuwe liefde mag hem dan hebben, de volgende die ik tegen kom is veel en veeeel leuker!
Inderdaad, probeer ik mezelf ook voor te blijven houden en gelukkig heb ik de kennis dat het stukken beter kan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus en nichtjes kijk. Daar put ik veel hoop.. Volgende relatie wordt nog veel beter en gezelliger en intenser. Verheug me daar nu al op :) Maar eerst dit maar eens op mijn gemakje verwerken.
pi_85992775
quote:
Inderdaad, probeer ik mezelf ook voor te blijven houden en gelukkig heb ik de kennis dat het stukken beter kan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus en nichtjes kijk. Daar put ik veel hoop.. Volgende relatie wordt nog veel beter en gezelliger en intenser. Verheug me daar nu al op Maar eerst dit maar eens op mijn gemakje verwerken.
Dat klinkt heel goed en verstandig! :)
pi_85992784
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:17 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Serieus? Negeren en geen blik waardig meer gunnen.
Ja ze komt er vanzelf wel achter! *O*
pi_85993319
Bleg, had even zin om startrek te kijken met mij ex. Samen keken we veel series en dat was altijd erg gezellig. Dat ga ik wel missen denk ik.
pi_85993445
Maak het jezelf niet moeilijk om daar weer over na te gaan denken. :P
pi_85993577
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef Fellows het volgende:
Maak het jezelf niet moeilijk om daar weer over na te gaan denken. :P
Ik beloof plechtig dat niet te zullen doen. :P
Misschien moet ik n contactadvertentie plaatsen voor een startrekmaatje.
pi_85993718
Ja maar het gevoel wat je met hem had onder het kijken denk niet dat je dat ooit terug zou vinden maar
You never know! *O*
pi_85993877
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef Fellows het volgende:
Ja maar het gevoel wat je met hem had onder het kijken denk niet dat je dat ooit terug zou vinden maar
You never know! *O*
Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.
pi_85994021
quote:
Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.
Maar um, we hebben tot het einde toe ook regelmatig de grootste lol gehad.
pi_85994055
Ja je vind heus wel iemand anders zo niet?
Kijk je lekker in je eentje? ^O^
pi_85994163
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Fellows het volgende:
Ja je vind heus wel iemand anders zo niet?
Kijk je lekker in je eentje? ^O
Jawel, dat komt ook wel weer.
Dit zijn gewoon even van die momenten.
En ja, nu kan ik in mijn eentje ook kijken, heb seizoen 6 en 7 van tng nog liggen. :D
pi_85994263
Ja ik ga even lekker wat doen aangezien ik de neiging krijg om haar te smsen om is in haar agenda te kijken.
Wat ik voor dat ze weg ging even heb vol gekrabbeld en haar kaartjes briefjes bij in heb gedaan.
:W
pi_85994360
quote:
Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Fellows het volgende:
Ja ik ga even lekker wat doen aangezien ik de neiging krijg om haar te smsen om is in haar agenda te kijken.
Wat ik voor dat ze weg ging even heb vol gekrabbeld en haar kaartjes briefjes bij in heb gedaan.
:W
Doe dat! Ik ga zo ook ervandoor heb wat afgesproken met een vriendin.
pi_86007604
Oke ik trap er niet meer in. Ik wil het niet meer. M'n ex liegt echt alles aan elkaar, ik word er zo moe van. En telkens word ik weer even hard met m'n neus op de feiten gedrukt.
Hij spoort echt niet, heb medelijden met z'n nieuwe neukertje.
En nee, hij gaat echt niet veranderen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 00:29:34 #213
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86008336
Des te makkelijker is het loslaten.
pi_86008718
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
Des te makkelijker is het loslaten.
Nou het voelt best kut om te weten hoeveel tijd en moeite je hebt geïnvesteerd in iemand die zo het spoor bijster is. Hoe vaak je bent voorgelogen, en nog steeds. Het is gewoon echt zielig, ik moet er bijna van lachen. En dat ik er dan ben ingetrapt. Maar dat kan ik mijzelf niet kwalijk nemen, want hij is echt heel slim en windt iedereen om z'n vinger met z'n gladde praatjes. Zucht, liefde maakt blind.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:16:19 #215
307093 Fellows
Never again.
pi_86012181
Stom na alles wat ze doet! Blijf ik haar toch missen. 8)7
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:20:56 #216
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86012291
Dat is normaal. Op een gegeven moment ben je zelfs, voor je gevoel, bereidt om haar alles te vergeven.
pi_86012457
Dat missen blijft echt klote inderdaad. Zelfs dingen die ik tijdens de relatie helemaal niet zo geweldig of leuk vond loop ik nu te romantiseren.
Verder loop ik mezelf telkens wijs te maken dat er geen meisjes leuker dan zij zijn, en dat ik me niet kan voorstellen dat ik ooit nog met een ander zo close kan zijn als dat ik met haar was...

Ik hoop dat dat gevoel nou maar eens een keer over gaat, want op deze manier kan ik natuurlijk nooit aan iets nieuws beginnen:P
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:30:01 #218
307093 Fellows
Never again.
pi_86012506
Inderdaad, dat gevoel vreet egt aan je!
Zwaar irritant.. ook erg lastig want mijn ex vriendin is zo wispelturig. Ene moment merk ik dat ze egt iets er wil voor doen andere moment zegt ze dat ze blij is dat ze van me af is en dat ik haar toch wel ga missen en sorry kom zeggen. :')
pi_86012758
Zou zo graag willen weten hoe ze zich voelt en een mailtje sturen of we weer een keer normaal kunnen praten binnenkort... Over wat er allemaal is gebeurd, ben alleen zo bang dat het niet gaat gebeuren... Argh
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:46:57 #220
307093 Fellows
Never again.
pi_86012890
Het blijft aan je vreten he =/.
  vrijdag 3 september 2010 @ 09:47:53 #221
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_86012912
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Zou zo graag willen weten hoe ze zich voelt en een mailtje sturen of we weer een keer normaal kunnen praten binnenkort... Over wat er allemaal is gebeurd, ben alleen zo bang dat het niet gaat gebeuren... Argh
Ik kan je uit ervaring vertellen: niet doen. Mailen is prima (zeker als ze open & eerlijk is), maar afspreken zou ik je alleen aanraden als jullie er met exact hetzelfde doel in gaan... Als de een alleen als vrienden wil bijpraten, en de ander nog samen verder wil doet dat bij 1 vd 2 behoorlijk pijn......
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_86013127
We moeten sowieso nog een keer praten, zijn namelijk met knallende ruzie uit elkaar gegaan. Maar ik weet niet of zij dit ook vindt... Hoe kom je hierachter? Alleen door te mailen lijkt mij... Maar ben bang weer afgewezen te worden...

En inderdaad het blijft aan je vreten...
  vrijdag 3 september 2010 @ 10:07:26 #223
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86013353
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Freek1001 het volgende:
We moeten sowieso nog een keer praten, zijn namelijk met knallende ruzie uit elkaar gegaan. Maar ik weet niet of zij dit ook vindt... Hoe kom je hierachter? Alleen door te mailen lijkt mij... Maar ben bang weer afgewezen te worden...

En inderdaad het blijft aan je vreten...
Als je met knallende ruzie uit elkaar bent gegaan is het verstandig om even te wachten met contact opnemen. Laat het eerst even een maandje of twee bezinken, of leg de leuze tot het aanzetten van contact bij haar. Na een tijdje zonder contact kijk je er heel anders tegen aan, want als je nu gaat afspreken wordt er binnen no-time weer met verwijten gegooid. Die fout heb ik jammer genoeg ook gemaakt.
pi_86013471
Ik wilde dit doen na twee weken. Kan toch zeggen dat we toen allebei erg emotioneel reageerden en gemoederen hoog opliepen... Nu we waarschijnlijk beide weer beetje gekalmeerd zijn, dat het verstandig is om eens rustig te praten? We zullen daardoor niet meer bij elkaar komen gok ik zo, want er is erg veel gebeurd, maar dan kunnen we wel als normale mensen uit elkaar...

Ik heb heel erg de behoefte, weet alleen niet of zij dat ook heeft... Maar aan de andere kant, als ze dan niet reageert weet ik wel meteen waar ik aan toe ben??

[ Bericht 7% gewijzigd door Freek1001 op 03-09-2010 10:39:52 ]
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:00:49 #225
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86014699
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Freek1001 het volgende:
Ik wilde dit doen na twee weken. Kan toch zeggen dat we toen allebei erg emotioneel reageerden en gemoederen hoog opliepen... Nu we waarschijnlijk beide weer beetje gekalmeerd zijn, dat het verstandig is om eens rustig te praten? We zullen daardoor niet meer bij elkaar komen gok ik zo, want er is erg veel gebeurd, maar dan kunnen we wel als normale mensen uit elkaar...

Ik heb heel erg de behoefte, weet alleen niet of zij dat ook heeft... Maar aan de andere kant, als ze dan niet reageert weet ik wel meteen waar ik aan toe ben??
Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.
pi_86015738
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:00 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.
Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:42:41 #227
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_86015931
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Wordt het dan niet eens tijd om dat te veranderen? Nu is je kans om dingen voor jezelf op een rijtje te gaan zetten. En zoals je zelf al zegt: Misschien sta je er over een tijdje zelf helemaal anders in en hoeft het van jou allemaal niet meer :) Dat is het mooie van tijd.
pi_86016402
Pf, vandaag komt dan toch wel weer wat meer gevoel los. Na n kort telefoongesprekje gisteravond over wat we morgen afspreken merk ik dat ik hem toch wel mis.

Ik bedenk me ook dat we de laatste tijd eigenlijk allebei geen leuke personen voor elkaar zijn geweest. Hij niet door een aantal dingen die ik hier niet ga noemen te blijven doen of niet te doen, en ik niet omdat ik door die dingen zo enorm teleurgesteld raakte dat ik het niet meer op kon brengen om nog oprecht lief en vriendelijk te zijn en uiteindelijk ook maar besloot om me af te sluiten.
pi_86016722
Ik heb de laatse tijd alleen maar nachtmerries over mijn ex. Varierend van, seks met een collega om me vervolgens heel slecht te voelen dat ik dat deed met een ander dan mijn ex, en hem betrappen op een date met een ander terwijl ik per ongeluk in de buurt was en dus dat het net lijkt of ik hem aan het bespioneren was.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:07:32 #230
307093 Fellows
Never again.
pi_86016785
Getzie, ze was hier gisteren en heb nu al dat ik alweer terug bij der wil kruipen wat een vreselijk KUT gevoel. =/ :{w
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:10:57 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86016896
Ja, gezellig met elkaar blijven afspreken gaat natuurlijk niet werken. :')
pi_86016906
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Fellows het volgende:
Getzie, ze was hier gisteren en heb nu al dat ik alweer terug bij der wil kruipen wat een vreselijk KUT gevoel. =/ :{w
Blame yourself, natuurlijk wil je haar terug als je constant blijft afspreken. Wordt het niet eens tijd om een keer wat kracht te tonen door het af te wijzen als ze iets van je vraagt? Je pest jezelf. :N
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:20:58 #233
307093 Fellows
Never again.
pi_86017242
Ja makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het word er nu toch egt egt egt tijd voor i know. :')
pi_86017719
Wel gezellig om met zijn allen elkaars te leed te delen moet ik zeggen. Ik weet precies hoe iedereen zich voelt, opzich haal ik hier wel steun uit.. Want lees dat er nog vele met mij zijn!
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:39:16 #235
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86017858
Wat ook helpt is om de oude 'Kunst van...' topics door te lezen. Staan ook nuttige tips in.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:50:54 #236
307093 Fellows
Never again.
pi_86018270
Advies is altijd fijn. Maar uiteindelijk moet je het toch zelf uitvoeren.
En ik merk als ik de verkeerde nummers luister dat ik me egt kut ga voelen. :9
Maar ja life goes on iets wat de meeste hier ook moeten. Inclusief mij zelf.
pi_86019426
Ik ben echt zo boos, maar ik ga er nog niks mee doen, ik wacht nog even af.
pi_86020047
Sjonge ik reageer hier ook maar ff weer. Ik heb gister voor het eerst sinds maanden weer met mn ex gesproken en nu ben ik toch wel depri.. :( Wij zijn een jaar geleden uit elkaar gegaan na een relatie van een dikke 3 jaar.. 1,5 jaar daarvan woonde ze niet in NL, en de laatste 1,5 jaar woonde ze vlakbij mij in de zelfde stad. In die laatste helft is het ook fout gegaan, we hadden wat vaker ruzie en ik werd wat jaloers omdat ze steeds heel veel met een mannelijke collega van haar optrok. Nadat ze mij ervan overtuigt had dat er niks was tussen die collega en haar, heb ik uiteindelijk een leuk huis gehuurd en zouden we gaan samen wonen! Ik had het huisje net klaar, en toen besloot ze er mee te stoppen..
Na die klap verwerkt te hebben heb ik te horen gekregen dat ze na een maand al met die andere jongen ging! Nog een klap.. :(

Ik vind het nog zo moeilijk te verwerken, ze kwam speciaal voor mij naar NL, studie is ze hier gestart, vervolgens huur ik een leuk huis, verbreekt ze de relatie en gaat ze vrolijk door met haar nieuwe leven terwijl ik hier met een giga huis zit waar de muren zowat op me af komen als ik even niks te doen heb.. :(

In het begin na de break ging het wel goed, maar als ik nu vrij ben van het werk of school, of vrienden van mij kunnen niet afspreken dan vind ik het super moeilijk om hier alleen te zijn. Ik wil ook niet altijd langs mn ouders of broer.. Ik zit ook vooral tegen school aan wat straks weer begint, dan heb ik zoveel vrije tijd.. :( Vroeger had ik daar totaal gen moeite mee, heerlijk lekker niks, maar nu.. :(

Ik heb nu een paar keer gedate met verschillende meisjes, ma na een jaar vind ik het nog moeilijk om te zien dat ze niet zo leuk en lief en knap zijn als mn ex..

Ik heb het gevoel dat ik echt nog veel om dr geef. Of ik haar mis vanwege die leegte hier in huis, of gewoon omdat ik nog van haar hou dat weet ik ook niet zo goed, misschien dat iemand van jullie het zelfde gevoel kent?

Thanx voor t lezen..
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:55:42 #239
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86021134
Hai mams!

Je moet stoppen met vergelijken. Elk meisje heeft weer andere kwaliteiten. En je ex is helemaal niet zo leuk aangezien ze iemand anders leuker vond en niet helemaal eerlijk is geweest naar je. En zoek een hobby, hou jezelf bezig. Geef jezelf geen kans om terug te vallen.

Wacht effe... mijn moeder is helemaal niet lesbisch! :{
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:28:40 #240
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86022419
Vandaag had ik een beetje een brok in mijn keel maja dat kan ook zijn omdat ik dood moe ben en vanavond ook pas laat zal slapen denk ik.

Ach hij zegt wel mooi vrienden blijven maar als ik nooit vroeg of ie op msn kwam was ie er nooit. Dus die spreek ik niet meer lijkt me. In reallife zal ik hem ook niet zo maar tegen het lijf lopen ergens dus. Naja dan heeft hij er voor gekozen om geen vrienden te willen zijn en niet ik.
pi_86029658
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Als ervaringsdeskundige zou ik je willen zeggen: Wacht er langer mee.

Ik zit nu ( 3 maanden later, na een relatie van 8 maanden ) nog steeds met een enorm klotegevoel, omdat ik direct nadat het uitging al begon met afspreken, sorry zeggen, etc etc. Ik bleef me aan haar vastklampen.

Als ik nu had kunnen kiezen, had ik pas nu rond deze tijd voor het eerst weer direct contact met haar gezocht. Ik en mijn ex zijn nu vrienden, maar ik merk dat ze soms nog steeds afstandelijk naar me probeert te doen omdat ze me geen valse hoop wil geven. Ik heb haar gezegd dat ik het ook goed vind zo, maar door mijn gedrag naar haar de eerste maanden nadat het uit was, blijft zij en haar familie het idee hebben dat ik haar nog steeds terug wil. Hierdoor kunnen we zelfs nu nog niet normaal met elkaar omgaan..

Het is echt enorm zwaar, vooral in de eerste weken, om geen contact te hebben. Vooral in jouw geval waarin je met een naar gevoel uit elkaar bent gegaan, maar geloof me : Het is echt beter. Ik heb destijds adviezen van vrienden in de wind geslagen, en heb er nu enorm spijt van...
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:36:02 #242
307093 Fellows
Never again.
pi_86029936
Ze heeft hem toch vorige week zondag gezien. Ik ben er klaar mee egt helemaal klaar!
Ik dacht egt egt dat ze het niet had gedaan. Gatver wat een vieze HOER. :r

[ Bericht 51% gewijzigd door Fellows op 03-09-2010 17:44:17 ]
pi_86030454
Ook weer even een post van mij na een aanzienlijke tijd. Ik ben er achter gekomen dat m'n ex en een goede mannelijke vriend van haar geprobeerd hebben mij jaloers te maken door net alsof te doen dat ze een stelletje waren. Ik heb hier zo de pest in dat ze zelfs moedwillig de confrontatie probeert aan te gaan om mij opzettelijk te kwetsen..
En nee ik heb haar niet lopen stalken, in tegendeel. Vanaf het begin heb ik gelijk het meeste van het contact afgekapt en ben echt puur mijn eigen ding gaan doen. Heb sindsdien met haar 1x afgesproken en hebben wat bijgekletst op een terrasje wat naar mijn idee zonder rare dingen is verlopen, het was zelfs wel gezellig toen. Maar help mij hier eventjes aangezien ik niet rationeel achter de reden kan komen waarom ze mij zo op deze manier wil kwetsen..
De situatie: zij maakt het uit met mij en is binnen 24 uur met een andere jongen, ik heb aangegeven enorm gekwetst te zijn en heb toen eigenlijk al het contact afgekapt en nadat ze weer contact met mij begon op te nemen heb ik haar weer 2x gesproken, 1x op msn en 1x op een terrasje. In die 2 gesprekken zijn er nog even wat dingen besproken waar we nog tegen aan lopen en dit hebben we deels op een goede manier uitgepraat zonder frustraties of whatever. Nu kan ze het blijkbaar niet hebben dat ik verder ga met mijn leven ofzo, of heeft ze de aandacht nodig? (belangrijke vermelding ze is officieel borderliner..)
Ik dacht juist dat in zulke mensen hun beleving 'slechte' mensen altijd 'slechte' mensen blijven en zelfs versterkt word hierdoor. Waarom dan dit gedrag...?

Ja het houd mij bezig puur omdat ze mij moedwillig wil kwetsen en ik niet kan bedenken waarom. Ja soms mis ik haar gezelschap maar daar houd het ook mee op. Ik wil niks meer van d'r en nee ik wil haar nu ook echt niet meer zien maar ik kan mij simpelweg de motieven niet begrijpen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:05:24 #244
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86031256
Snap niet dat sommige mensen het gewoon niet kan interesseren dat ze na enkele dagen al met een ander iets willen..
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:05:52 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86031273
Aandacht idd.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:17:11 #246
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86031803
Ik stond zo goed de laatste 2 dagen en nu ben ik echt :{
maar ik ga vanavond lekker weg.! :)

Het is nu sinds dinsdag uit en meneer is nu al weg geweest op zoek naar een ander }:|
pi_86032223
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef goofy_goober het volgende:
Aandacht idd.
Nogal eenvoudige conclusie. :)
Ben toch meer op zoek naar een diepere oorzaak gezien het vraagstuk.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:49:38 #248
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86033280
Ik ben aan het wegdromen over hoe leuk de toekomst met een ander kan zijn :@ en in mijn nieuwe kamer , luxe _O_ 2 persoonsbed, alles helemaal mooi :D
kan niet wachten tot mijn kamer klaar is en ik er een hele woonplek van heb gemaakt!
pi_86033885
Pff ik wou dat ik net zo met de situatie om kon gaan als mijn ex...

Mijn reactie op het uitgaan van de relatie is nergens zin in hebben, depressief zijn, de hele dag zitten malen over hoe leuk het allemaal was, en hoe anders ik het had aangepakt als ik een jaar terug in de tijd zou kunnen,...

Mijn ex pakt daarentegen alle mogelijkheden om haar vrije tijd met leuke dingen op te vullen met beide handen aan. Tijdens onze relatie zag ze haar vriendinnen nooit, en nu haalt ze vanuit het niets alle banden weer aan. Weekendjes weg met haar groepje, uitgaan met mensen waar ze 2 maanden geleden nog amper contact mee had etc.... Ik vind het echt leuk voor haar, maar wou dat ik zelf een beetje meer zo was :(
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:17:23 #250
307093 Fellows
Never again.
pi_86034579
Ik had dit egt nooit verwacht Egt nooit.
Hoe kon ik zo stom zijn |:(
pi_86034684
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff ik wou dat ik net zo met de situatie om kon gaan als mijn ex...

Mijn reactie op het uitgaan van de relatie is nergens zin in hebben, depressief zijn, de hele dag zitten malen over hoe leuk het allemaal was, en hoe anders ik het had aangepakt als ik een jaar terug in de tijd zou kunnen,...

Mijn ex pakt daarentegen alle mogelijkheden om haar vrije tijd met leuke dingen op te vullen met beide handen aan. Tijdens onze relatie zag ze haar vriendinnen nooit, en nu haalt ze vanuit het niets alle banden weer aan. Weekendjes weg met haar groepje, uitgaan met mensen waar ze 2 maanden geleden nog amper contact mee had etc.... Ik vind het echt leuk voor haar, maar wou dat ik zelf een beetje meer zo was :(
Ik denk dat dat een vrouwending is. Ikzelf doe dat ook, spreek veel af met vriendinnen en probeer samen leuke dingen te doen. Het betekent niet dat het leven ineens weer fantastisch is, het is gewoon heel fijn om wat meiden om je heen te hebben die je steunen en waar je mee kan praten en ook lol kan maken.
pi_86035329
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Het zin in de naam denk ik, mijn ex heet ook Roxanne en die is ook niet te vertrouwen :')

Laat je niet gek maken, wees blij dat je nu inziet dat ze zo is. Ik zag dat ook helaas veel te laat pas in, waardoor het enorm pijn doet. Maar geloof me, je herstelt er veel sneller door wetende dat ze gewoon een snol is ;)
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:39:15 #253
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86035579
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Niet echt tof dat je haar e-mailadres bekend maakt hier, hoe vervelend het ook is.
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:43:33 #254
307093 Fellows
Never again.
pi_86035748
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Niet echt tof dat je haar e-mailadres bekend maakt hier, hoe vervelend het ook is.
Niet egt tof? Jezus ze liegt mij voor ze camsext met andere gasten?
Als je geintreseert bent in het heel gesprek tussen mij en die gast moet je maar een PM doen met je email adres stuur ik t je wel. :r
gatver ik hoef NIKS meer met haar te maken te hebben
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:48:42 #255
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86035964
Neuh, das privé.

Overigens kan die persoon heel makkelijk dat gesprek hebben vervalst. Niet gelijk alles geloven. Vooral niet wanneer het van anderen komt die interesse lijken te hebben in je ex.
pi_86036358
Dat emailadres mag wel weg ja.
  vrijdag 3 september 2010 @ 20:01:30 #257
261746 Amabo
Niet doen dan!
pi_86036509
Funny how they all want to be friends right after they rip your guts out.
pi_86041510
Mis d'r wel.
Heb zin om lekker samen met haar te winkelen 's avonds, kopje koffie drinken. Lekker samen filmpje kijken en na goede sex, lepeltje lepeltje in slaap te vallen onder een warme deken.
Ga haar met dit weer alleen maar meer missen.

Damn -O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:56:33 #259
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86041526
ik zag m vandaag :{ wel van een afstand maar toch :r ;(
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  vrijdag 3 september 2010 @ 21:59:10 #260
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86041631
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 00:44 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Nou het voelt best kut om te weten hoeveel tijd en moeite je hebt geïnvesteerd in iemand die zo het spoor bijster is. Hoe vaak je bent voorgelogen, en nog steeds. Het is gewoon echt zielig, ik moet er bijna van lachen. En dat ik er dan ben ingetrapt. Maar dat kan ik mijzelf niet kwalijk nemen, want hij is echt heel slim en windt iedereen om z'n vinger met z'n gladde praatjes. Zucht, liefde maakt blind.
ben jij n kloon van mij :? _O-
  vrijdag 3 september 2010 @ 22:27:06 #261
307093 Fellows
Never again.
pi_86042896
Ben egt zo vreselijk misselijk en voel me zo bedrogen!
Gadverdamme het erge is was t toen wij nog in een relatie waren heeft ze het gedaan. Overigens heeft ze me nu geblokkeerd en verwijdert. I dont care.
Maar vind het egt vies! :r
pi_86043379
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Amabo het volgende:
Funny how they all want to be friends right after they rip your guts out.
:D amazing isn't it :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:13:45 #263
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86045038
Los laten :r Zelfdestructie *O*

Ik kan het niet, ik wil het niet, ik accepteer het niet, ik leg me er niet bij neer. Zo, dat moest ik even kwijt :)
[/quote]
pi_86045253
gewoon doen en er niet over zeiken in een topic?!
dus
  vrijdag 3 september 2010 @ 23:27:40 #265
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86045617
Ja geef eens advies :P

Ik had mezelf zo niet zien zitten x aantal jaren geleden toen ik geen fuck gaf om wie dan ook en "it's better to have loved and lost than never to have loved at all" is een fabeltje :D
[/quote]
pi_86046038
Ik heb na vanmiddag eigenlijk echt een super avond gehad. Ben met een vriendin wat gaan drinken in de stad, zij had ook net een relatie uit dus eigenlijk konden we het daar goed over hebben. We waren het er na 2 rosé helemaal over eens dat mannen vreemde wezens zijn en dat we allebei wel weer een lief gaan vinden ondanks dat we allebei onze ex missen.

Ze vroeg me of ik tegen morgen opzag (dan zie ik hem weer) en ik merkte dat ik het toch wel spannend vind.
  zaterdag 4 september 2010 @ 02:23:00 #267
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86051157
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Lallend het volgende:

[..]

Nogal eenvoudige conclusie. :)
Ben toch meer op zoek naar een diepere oorzaak gezien het vraagstuk.
When a woman like your ex tells you other men are pursuing her, it’s oftentimes confabulation, exaggeration or an out and out lie. She does this to make herself feel desirable and appear like an irresistible siren to others.

Dat heb je met borderliners. (Ja, deze quote komt van een borderline-forum)
  zaterdag 4 september 2010 @ 08:54:56 #268
307093 Fellows
Never again.
pi_86053217
O ja hoor nu komen de smsjes het spijt me zo erg.
I never ment to hurt you so bad. Kiss my ass whore :r
pi_86053242
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 08:54 schreef Fellows het volgende:
O ja hoor nu komen de smsjes het spijt me zo erg.
I never ment to hurt you so bad. Kiss my ass whore :r
Misschien een idee dat wanneer je hier advies vraagt, om het eens op te volgen en dat tyfus wijf een schop in de kont verkoopt en iqnored. Morgen kom je weer met het verhaal dat ze langs is geweest en je niks voelde. Overmorgen kom je weer met het verhaal dat ze tegen je gelogen heeft.
pi_86053256
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ja geef eens advies :P

Ik had mezelf zo niet zien zitten x aantal jaren geleden toen ik geen fuck gaf om wie dan ook en "it's better to have loved and lost than never to have loved at all" is een fabeltje :D
ow lekker , van die dooddoeners van clichés :O
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_86053466
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:00 schreef Male23 het volgende:

[..]

Misschien een idee dat wanneer je hier advies vraagt, om het eens op te volgen en dat tyfus wijf een schop in de kont verkoopt en iqnored. Morgen kom je weer met het verhaal dat ze langs is geweest en je niks voelde. Overmorgen kom je weer met het verhaal dat ze tegen je gelogen heeft.
Dit.

Ik begin nogal patronen te herkennen, en die lijken een beetje op self-mutilatie :P
  zaterdag 4 september 2010 @ 10:23:31 #272
307093 Fellows
Never again.
pi_86054077
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 09:00 schreef Male23 het volgende:

[..]

Ja klopt laatste tijd ben ik ook gewoon een pussy geweest aangezien ik niet snapte wat er aan de hand is en ik egt dacht dat ze alleen gewoon even niks meer wilde. Dit had ik never nooit verwacht. Ze komt hier niet meer over de vloer en ik hoef haar ook nooit meer te zien!
pi_86054778
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:23 schreef Fellows het volgende:

[..]

Ja klopt laatste tijd ben ik ook gewoon een pussy geweest aangezien ik niet snapte wat er aan de hand is en ik egt dacht dat ze alleen gewoon even niks meer wilde. Dit had ik never nooit verwacht. Ze komt hier niet meer over de vloer en ik hoef haar ook nooit meer te zien!
ik ben benieuwd
  zaterdag 4 september 2010 @ 11:12:04 #274
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86054823
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 10:23 schreef Fellows het volgende:

[..]

Houden zo!
mijn ex gebruikt me nu alsof ik niets meer ben. Wilt gezellig kletsen maar reageert op niks wat ik tegen hem zeg bel ik gaat hij stom wat roepen en hangt hij op, bel ik terug neemt hij niet op. Dan sms ik dat als ie vrienden wilt blijven het zelf maar moet laten weten. Deed hij niet naja dan niet. Hij heeft nu lang genoeg de kans gegeven. Hij is ook al op zoek naar een ander. Ach boeiend, ik kan ook doen en laten wat ik wil en ik weet gewoon dat het goed zo is. Ik zit zo te verlangen naar een nieuwe kamer. En ook eindelijk een nieuw bed die niet kraakt. _O_ hihi.

nee maar soms is het nog beter op een KUT manier uit elkaar te gaan dan verwerk je het sneller want dan weet je gewoon dat het het allemaal niet waard is geweest. Die 2 jaar is gewoon leuk geweest, ik kan het ook niet zo begrijpen maar dan hoor ik weer dingen van hem en dan denk ik "tja" :')

Hij was zo gul voor me, daarom heb ik zoveel spullen wat allemaal van hem is gekregen en kleding enzo. Gooi het niet weg, herinnert me er gewoon niet meer aan. Doet het het wel, dan krijg ik er geen rot gevoel bij maar gewoon van dat het voor bij is en dit het lot was en je er niets meer aan kan veranderen.
pi_86057446
Ik heb net het gesprek met hem gehad. Het was echt een goed gesprek, eerlijk, open en zonder pretenties. Hij heeft me ook verteld waarom het van zijn kant uit niet meer ging, dat had maar deels met mij te maken. Ik ben blij dat te weten. Maar ook blij met het stukje kritiek dat ik van hem gekregen heb, daar kan ik echt wat mee.

Wat we ook uitgesproken hebben is dat we nog wel van elkaar houden. Het was fijn dat te kunnen doen. En ook geen verwachtingen hebben vanwege dat gevoel. Het is best bevrijdend eigenlijk, ik weet dat er gevoelens zijn, maar ook dat we dat van elkaar weten en daar respectvol mee omgaan.

Daarna hebben we (een klein beetje onwennig) gesproken over wat gewone zaken, startrek, toneel, over familie en andere dingen. Eigenlijk konden we samen ook weer enorm lachen en dat was heel fijn.
pi_86057526
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Houden zo!
mijn ex gebruikt me nu alsof ik niets meer ben. Wilt gezellig kletsen maar reageert op niks wat ik tegen hem zeg bel ik gaat hij stom wat roepen en hangt hij op, bel ik terug neemt hij niet op. Dan sms ik dat als ie vrienden wilt blijven het zelf maar moet laten weten. Deed hij niet naja dan niet. Hij heeft nu lang genoeg de kans gegeven. Hij is ook al op zoek naar een ander. Ach boeiend, ik kan ook doen en laten wat ik wil en ik weet gewoon dat het goed zo is. Ik zit zo te verlangen naar een nieuwe kamer. En ook eindelijk een nieuw bed die niet kraakt. _O_ hihi.

nee maar soms is het nog beter op een KUT manier uit elkaar te gaan dan verwerk je het sneller want dan weet je gewoon dat het het allemaal niet waard is geweest. Die 2 jaar is gewoon leuk geweest, ik kan het ook niet zo begrijpen maar dan hoor ik weer dingen van hem en dan denk ik "tja" :')

Hij was zo gul voor me, daarom heb ik zoveel spullen wat allemaal van hem is gekregen en kleding enzo. Gooi het niet weg, herinnert me er gewoon niet meer aan. Doet het het wel, dan krijg ik er geen rot gevoel bij maar gewoon van dat het voor bij is en dit het lot was en je er niets meer aan kan veranderen.
Goed bezig meid, ik zie dat je al weer wat power terug aan het krijgen bent.
pi_86058786
Powerliedje voor de dames: en die kerel is gewoon zo gaaf!

zaterdag 4 september 2010 @ 17:56:07 #278
307093 Fellows
Never again.
pi_86065602
Heerlijk om te weten dat het niet aan mij lag.
En dat het niet eens waard is! _O_
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:05:48 #279
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86065890
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Goed bezig meid, ik zie dat je al weer wat power terug aan het krijgen bent.
haha ja inderdaad en dat wil ik echt zo houden soms heel even een brok in mijn keel.
Maar nu voel ik me echt goed enzo. :)
Ik heb hem ook gewoon overal gewist ik hoef niets te zien van hem als hij een nieuw girlfriend krijgt.
Maybe dat ik weer met in contact ga als ik een relatie heb maar dat denk ik niet. Heb hem gister de kans gegeven om vrienden te blijven maar hij liet niets horen en was te druk bezig met anderen. Naja best dan hoor, als je alles zo snel weggooit ga ik er ook niet voor vechten. dan is zelf een klein beetje vriendschap het niet waard meer :)
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:07:47 #280
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86065946
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 13:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Powerliedje voor de dames: en die kerel is gewoon zo gaaf!

Hem hoef ik in ieder geval niet als vriend :')
pi_86069586
waarom golft het toch zo op en neer bij mij...

Nu, een heerlijk weekend, vrienden zijn aan het werk en ik zit mezelf echt op te vreten thuis. Voor mijn relatie vond ik het heerlijk, een beetje een dagje dingen doen waar ik zelf zin in had, maar sinds haar kan ik mezelf niet meer vermaken lijkt het wel...

Toch een probleem, aangezien ik student ben met weinig contacturen, zal mezelf de komende tijd dus aardig vaak zelf moeten gaan vermaken. Hopelijk gaat dat gevoel snel over!!!

Op dagen als vandaag denk ik nog veel te veel aan haar. Het is 3 maanden uit, na een relatie van 8 maanden. Ik heb gelukkig geen huilbuien meer, maar om nou te zeggen dat het veel beter gaat dan 3 maanden geleden, nee. Maar god zeg, over een klein maandje is het al net zolang uit als dat onze halve relatie heeft geduurd, het mag nu toch onderhand wel eens over zijn of in ieder geval een stuk minder worden!

Wat ik me ook afvraag, is of zij nog veel aan mij denkt. Ze doet veel leuke dingen, net als ik overigens, maar ze doet echt voorkomen alsof er met het verlies van mij echt een last van haar schouders is gevallen. En stiekem weet ik: Dat is ook zo.

Vandaag een jaar geleden vond ze me helemaal geweldig, ik was het helemaal, kon niet stuk bij haar. Was de ideale schoonzoon voor haar ouders, ze vertelde het aan iedereen toen ze met mij ging, zo trots was ze en wat gaf dat me een goed gevoel, en wat ben ik er enorm verkeerd mee omgegaan. Hooghartig en arrogant heb ik haar af en toe behandeld, alsof het vanzelfsprekend was dat ze als een hondje achter me aanliep. Mijn eerste echte relatie was het, maar damn wat een enorme fout heb ik gemaakt, en wat voel ik me nu enorm, enorm schuldig:(
pi_86069835
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 21:59 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

ben jij n kloon van mij :? _O-
Vertel :P
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:43:57 #283
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86070141
Ik merk dat ik het tegen de avond het zwaarste heb, al ga ik dan juist weg maar net er voor als ik me klaar aan het maken ben ga ik na denken enzo :P
maar zo even lekker frisse lucht en het weer lekker gezellig hebben *O*

Hij kan oprotten met zijn "ik wil je spreken" maar me dan wel negeren, ja dan niet he :{w
T is graag of niet. Maar het moet niet van 1 kant af komen.
  zaterdag 4 september 2010 @ 20:57:29 #284
307093 Fellows
Never again.
pi_86070534
Ik mis haar. :'(
Maar ik neem haar never nooit meer back en hoef haar ook nooit meer te zien!
  zaterdag 4 september 2010 @ 21:17:36 #285
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86071120
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Bartinhoo het volgende:
waarom golft het toch zo op en neer bij mij...

Nu, een heerlijk weekend, vrienden zijn aan het werk en ik zit mezelf echt op te vreten thuis. Voor mijn relatie vond ik het heerlijk, een beetje een dagje dingen doen waar ik zelf zin in had, maar sinds haar kan ik mezelf niet meer vermaken lijkt het wel...

Toch een probleem, aangezien ik student ben met weinig contacturen, zal mezelf de komende tijd dus aardig vaak zelf moeten gaan vermaken. Hopelijk gaat dat gevoel snel over!!!

Op dagen als vandaag denk ik nog veel te veel aan haar. Het is 3 maanden uit, na een relatie van 8 maanden. Ik heb gelukkig geen huilbuien meer, maar om nou te zeggen dat het veel beter gaat dan 3 maanden geleden, nee. Maar god zeg, over een klein maandje is het al net zolang uit als dat onze halve relatie heeft geduurd, het mag nu toch onderhand wel eens over zijn of in ieder geval een stuk minder worden!

Wat ik me ook afvraag, is of zij nog veel aan mij denkt. Ze doet veel leuke dingen, net als ik overigens, maar ze doet echt voorkomen alsof er met het verlies van mij echt een last van haar schouders is gevallen. En stiekem weet ik: Dat is ook zo.

Vandaag een jaar geleden vond ze me helemaal geweldig, ik was het helemaal, kon niet stuk bij haar. Was de ideale schoonzoon voor haar ouders, ze vertelde het aan iedereen toen ze met mij ging, zo trots was ze en wat gaf dat me een goed gevoel, en wat ben ik er enorm verkeerd mee omgegaan. Hooghartig en arrogant heb ik haar af en toe behandeld, alsof het vanzelfsprekend was dat ze als een hondje achter me aanliep. Mijn eerste echte relatie was het, maar damn wat een enorme fout heb ik gemaakt, en wat voel ik me nu enorm, enorm schuldig:(
Goeie les voor de volgende keer. Maar zwelgen in zelfmedelijden schiet je ook niks mee op.
  zondag 5 september 2010 @ 00:15:31 #286
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86076865
Tijd om los te laten. Jammer genoeg, want mijn gevoel over haar is nog steeds goed, maar ze wilt geen relatie en het gevoel van haar kant is niet sterk genoeg na bijna 3,5 jaar om de gok te wagen en er tijd in te steken om gevoelens terug proberen te krijgen, zonder veel gevoel in één keer bij iemand wilt ze geen relatie. Dat ze dit gevoel als eens heeft mogen ervaren bij mij deed er blijkbaar niet toe, ze is liever single nu en concentreert zich liever op andere dingen. Ik heb alles gedaan wat in mijn macht ligt om alles duidelijk te maken maar ik heb verloren en een duiveltje met de naam "gevoel" is de winnaar.

Bijkomend probleem is dat ik voor haar al niemand meer had die ik vriend noch kennis die ik thuis over de vloer krijg noem en dus vrijwel volledig op mezelf ben aangewezen, het gaat lastig worden om geen contact op te nemen met haar omdat ze de enige is waar ik er over mee kan (wil) spreken. Dus tjah, familie heb ik wel, maar ik ben gewoon niet iemand die over zijn gevoelens praat bij anderen dan haar.

Totdat het uit ging wist ik niet dat ik zoveel van iemand kon houden, en nu moet ik daar vanaf zien te komen. Hopelijk gaat het snel en kunnen we naderhand verder en gewoon dingen doen met elkaar of meer. Of zoals iemand in een ander topic zei, "mensen hebben behoeftes", hopelijk ziet ze mij staan wanneer ze de behoefte weer heeft aan een relatie want ondanks dit weet ik dat er meer uit te halen valt.

Ach je, bijna 22, dus nog jong he?! Ik had alleen gehoopt dat ik dit nooit mee had hoeven maken. Voornamelijk omdat het voelt als falen en ik geloof dat je met vrijwel iedereen gelukkig kan worden, sommige mensen passen beter bij elkaar dan anderen, maar als de wil er is, kan je in mijn ogen met iedereen gelukkig worden. Alle dromen die er waren, alle dromen die ze had, alle dromen die ik had, over onze toekomst samen, allemaal weg in een korte periode na alle jaren dat we elkaar kennen. Liefde.. Ik denk dat wanneer ik over haar heen ben ik nog liever voor eeuwig alleen blijf dan dat ik mezelf open stel waarmee ik de kans heb dat ik dit nogmaals door moet maken.

Ik hoop alleen dat ik er positiever uit kom en niet negatiever met een nog minder interessant leven, wat dat betreft had ik heel lang geleden al alle kansen met haar aan moeten pakken om socialer etc te worden, nu is het te laat en nu heb ik spijt. Had ik maar met haar gepraat een maand geleden toen ze zei dat het gevoel minder was, misschien had ik haar dan nu nog wel gehad, al die "maar" die maken een persoon gek, maar even dingen zoeken om druk mee te zijn dat ik vroeg slaap en wanneer ik wakker ben ik weer aan de gang kan, bezig zijn is wel het beste natuurlijk.

Ik ga haar aanwezigheid missen, haar liefde, haar alles, en ik zal voor eeuwig van haar houden en ze zal altijd welkom zijn zoals het er nu naar uit ziet, hopelijk opnieuw ooit als mijn vriendin, en anders maar als een vriendin, nu sluit ik het verhaaltje maar af, ik ben druk, ik moet gaan verwerken ;)
[/quote]
  zondag 5 september 2010 @ 10:35:10 #287
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86082731
Ik mis hem niet.
dat heb ik maar geaccepteerd dat het niets is geworden en dat de vriendschap weg is.
Ik spreek hem niet meer, maar daar heeft hij voor gekozen. Hij laat niets meer weten. Naja dan hoor je ook gewoon nooit meer iets van mij.

Tis alleen zo moeilijk de groep bij wie we altijd rondhingen is gewoon gezellig ofzo. Niemand van die groep mag mijn ex. Alleen 2 ervan heb ik "ruzie" mee, naja was mijn beste vriendin maar dat is erg veranderd sinds haar vriend. Ik zit er dus lekker fijn tussen in en voel me er niet thuis horen om de een of andere manier. Terwijl ik met 2 ervan gewoon goed kan opschieten..

Dit was toch even erg zwaar voor me en ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken.
pi_86084110
Ik heb m gisteravond weer gezien en gesproken in een vriendengroep. De hele avond heb ik eigenlijk maar heel weinig met hem te maken gehad, maar toen hij vertrok kreeg ik het toch even te kwaad. Vroeger gingen we altijd samen naar huis en kletsten we lang na over hoe het geweest was.
Lastig was ook dat veel mensen blijkbaar niet wisten dat het uit is tussen ons, de roddels gaan blijkbaar niet zo snel. Gelukkig was er een vriend met wie ik er een tijdje over kon praten en die troostte me en dat was heel erg fijn. Pf, ik mis hem.
  zondag 5 september 2010 @ 13:12:42 #289
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86086457
quote:
Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Catkiller het volgende:
Tijd om los te laten. Jammer genoeg, want mijn gevoel over haar is nog steeds goed, maar ze wilt geen relatie en het gevoel van haar kant is niet sterk genoeg na bijna 3,5 jaar om de gok te wagen en er tijd in te steken om gevoelens terug proberen te krijgen, zonder veel gevoel in één keer bij iemand wilt ze geen relatie. Dat ze dit gevoel als eens heeft mogen ervaren bij mij deed er blijkbaar niet toe, ze is liever single nu en concentreert zich liever op andere dingen. Ik heb alles gedaan wat in mijn macht ligt om alles duidelijk te maken maar ik heb verloren en een duiveltje met de naam "gevoel" is de winnaar.

Bijkomend probleem is dat ik voor haar al niemand meer had die ik vriend noch kennis die ik thuis over de vloer krijg noem en dus vrijwel volledig op mezelf ben aangewezen, het gaat lastig worden om geen contact op te nemen met haar omdat ze de enige is waar ik er over mee kan (wil) spreken. Dus tjah, familie heb ik wel, maar ik ben gewoon niet iemand die over zijn gevoelens praat bij anderen dan haar.

Totdat het uit ging wist ik niet dat ik zoveel van iemand kon houden, en nu moet ik daar vanaf zien te komen. Hopelijk gaat het snel en kunnen we naderhand verder en gewoon dingen doen met elkaar of meer. Of zoals iemand in een ander topic zei, "mensen hebben behoeftes", hopelijk ziet ze mij staan wanneer ze de behoefte weer heeft aan een relatie want ondanks dit weet ik dat er meer uit te halen valt.

Ach je, bijna 22, dus nog jong he?! Ik had alleen gehoopt dat ik dit nooit mee had hoeven maken. Voornamelijk omdat het voelt als falen en ik geloof dat je met vrijwel iedereen gelukkig kan worden, sommige mensen passen beter bij elkaar dan anderen, maar als de wil er is, kan je in mijn ogen met iedereen gelukkig worden. Alle dromen die er waren, alle dromen die ze had, alle dromen die ik had, over onze toekomst samen, allemaal weg in een korte periode na alle jaren dat we elkaar kennen. Liefde.. Ik denk dat wanneer ik over haar heen ben ik nog liever voor eeuwig alleen blijf dan dat ik mezelf open stel waarmee ik de kans heb dat ik dit nogmaals door moet maken.

Ik hoop alleen dat ik er positiever uit kom en niet negatiever met een nog minder interessant leven, wat dat betreft had ik heel lang geleden al alle kansen met haar aan moeten pakken om socialer etc te worden, nu is het te laat en nu heb ik spijt. Had ik maar met haar gepraat een maand geleden toen ze zei dat het gevoel minder was, misschien had ik haar dan nu nog wel gehad, al die "maar" die maken een persoon gek, maar even dingen zoeken om druk mee te zijn dat ik vroeg slaap en wanneer ik wakker ben ik weer aan de gang kan, bezig zijn is wel het beste natuurlijk.

Ik ga haar aanwezigheid missen, haar liefde, haar alles, en ik zal voor eeuwig van haar houden en ze zal altijd welkom zijn zoals het er nu naar uit ziet, hopelijk opnieuw ooit als mijn vriendin, en anders maar als een vriendin, nu sluit ik het verhaaltje maar af, ik ben druk, ik moet gaan verwerken ;)
Klinkt eerder alsof je 'iemand' mist waar je je gevoelens op kan projecteren dan alleen haar. Die kansen om uit je schulp te komen en wat sociale contacten op te doen heb je nu ook. En dat gelul over 'liever eeuwig alleen blijven, voor eeuwig van haar houden etc'... Tja, we zullen het er maar op houden dat dat er allemaal bij hoort.
  zondag 5 september 2010 @ 13:32:28 #290
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86087092
quote:
Op zondag 5 september 2010 11:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb m gisteravond weer gezien en gesproken in een vriendengroep. De hele avond heb ik eigenlijk maar heel weinig met hem te maken gehad, maar toen hij vertrok kreeg ik het toch even te kwaad. Vroeger gingen we altijd samen naar huis en kletsten we lang na over hoe het geweest was.
Lastig was ook dat veel mensen blijkbaar niet wisten dat het uit is tussen ons, de roddels gaan blijkbaar niet zo snel. Gelukkig was er een vriend met wie ik er een tijdje over kon praten en die troostte me en dat was heel erg fijn. Pf, ik mis hem.
Toch niet zo'n goed idee dus om al te proberen vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Maar ja, lastig als je dezelfde vriendengroep hebt.
  zondag 5 september 2010 @ 13:35:36 #291
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_86087175
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Klinkt eerder alsof je 'iemand' mist waar je je gevoelens op kan projecteren dan alleen haar. Die kansen om uit je schulp te komen en wat sociale contacten op te doen heb je nu ook. En dat gelul over 'liever eeuwig alleen blijven, voor eeuwig van haar houden etc'... Tja, we zullen het er maar op houden dat dat er allemaal bij hoort.
Volgens mij als je gewoon "iemand" mist dan hoeft het niet zo moeilijk te zijn. Ik heb ook geen behoefte aan "iemand", alleen maar aan haar en het zal dan wel verkeerd over komen. Ik heb wel is gedacht is dit het nu en hou ik wel echt van haar maar nu weet ik wel zeker dat ik dat doe :')

Tuurlijk heb ik die kansen nu ook, maar iemand hebben om er mee op uit te gaan is een stap makkelijker natuurlijk, dat was het punt. En zo voelt het op het moment nu eenmaal ja, want dan hoef ik dit in ieder geval nooit meer te beleven :P

Ach ja, zal er vast wel op terug komen en weer positiever worden he.
[/quote]
  zondag 5 september 2010 @ 13:38:04 #292
307093 Fellows
Never again.
pi_86087243
Vanacht 1x wakker geworden met de gedachten wil haar terug even later dacht ik nee ik wil haar helemaal niet terug. :9 Vaag
pi_86088365
quote:
Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Toch niet zo'n goed idee dus om al te proberen vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Maar ja, lastig als je dezelfde vriendengroep hebt.
Het zal denk ik niet anders kunnen dat we elkaar tegen blijven komen. Weet je, gisteren speelde hij een rol en zag eruit als een soort anarchistische punker en ik voelde me gewoon weer helemaal verliefd worden. Daarom had ik het er zo moeilijk mee.

Ik heb na het gesprek eerder op de dag ook wat dingen over mezelf ingezien. Dingen die grote invloed hadden op onze relatie en waarmee ik best wat dingen goed verkloot heb. En het spijt me zo enorm dat ik dat niet eerder heb ingezien.
  zondag 5 september 2010 @ 14:22:29 #294
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86088645
pff slechte dag voor mij vandaag ;( Heb m gister even gezien, waarom hou ik nog steeds van hem, snap er geen flikker van want niemand heeft me ooit meer pijn gedaan als die jongen :{ ;(
  zondag 5 september 2010 @ 14:25:31 #295
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86088747
@Mevrouw_voor_jou

Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
pi_86088970
quote:
Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef goofy_goober het volgende:
@Mevrouw_voor_jou

Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
Dat klopt helemaal. En ik wist ook gedurende de relatie wel dat ik ook dingen fout deed, ik voelde me soms in een rol geduwd waar ik helemaal niet in wilde maar ook niet uit kon komen. Ik denk dat dat misschien kwam omdat ik er middenin zat. Het is hard dat er een relatie aan kapot moest gaan voor ik dit inzicht kreeg. Maar ik denk wel dat ik hierdoor bij een volgende relatie dit anders aan kan pakken.

Net heb ik hem een mail gestuurd. Ik heb geschreven dat ik heb ingezien dat ik een aantal dingen helemaal verkeerd heb aangepakt, en dat ik nu pas besef hoe moeilijk dat voor hem is geweest. Ik heb mijn excuses aangeboden en gezegd dat ik hoop dat hij voor zichzelf nu in elk geval de bevestiging heeft dat het niet allemaal aan hem lag.
pi_86090359
@zwartedoos,

erg vervelend is dat inderdaad! Ik weet zelf ook niet echt hoe ik daarmee om moet gaan.
  zondag 5 september 2010 @ 16:52:02 #298
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86092968
quote:
Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef melanie_x het volgende:
@zwartedoos,

erg vervelend is dat inderdaad! Ik weet zelf ook niet echt hoe ik daarmee om moet gaan.
lig al de hele dag in bed ;( hij waarschijnlijk ook maar dan met zn nieuwe vriendin :'( Ik heb t ook geprobeerd met iemand anders maar ben daar echt nog niet klaar voor. Heb daar vandaag dan ook een punt achter gezet :{
  zondag 5 september 2010 @ 17:55:53 #299
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86094760
Hup, je nest uit en wat actiefs gaan doen. Blijven liggen met een hoop verdriet om gedane zaken en zelfmedelijden schiet ook niet op. :Y
  zondag 5 september 2010 @ 18:13:44 #300
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_86095249
quote:
Op zondag 5 september 2010 17:55 schreef goofy_goober het volgende:
Hup, je nest uit en wat actiefs gaan doen. Blijven liggen met een hoop verdriet om gedane zaken en zelfmedelijden schiet ook niet op. :Y
weet ik ging ook best wel weer redelijk maar nu effe dipje omdat ik m gezien heb. En lag er ook pas om 6u vanmorgen in dus haha :P
pi_86097254
SHIT zeg...

Ik ken vandaag echt het grootste dieptepunt sinds het uit is. 3 (!!) maanden zijn we inmiddels verder, na een relatie van ''slechts'' 8 maanden, houdt het dan nooit op!!

Voor die 8 maanden had ik het prima als vrijgezel, maar heb me sinds het uit is nooit meer hetzelfde zoals toen gevoeld.
Gisteren was het feest hier in het dorp, en mijn ex was daar ook. Ik merk aan haar dat ze zich geen houding kan geven wanneer ik in de buurt ben, of ze wel of niet naar me toe wil gaan en hoelang ze dan bij me blijft staan zegmaar...

Gisteren kwam ze ff vluchtig gedag zeggen, en vertrok weer naar haar eigen groepje. Savonds in de kroeg gaf ik haar even een aai over dr bol ( ;) ), en daarnaa duurde het ook maar een minuut voordat ze bij me stond om een praatje te maken... Dat vond ik echt wel leuk ( een beetje te leuk misschien ) ...

Ik weet gewoon niet of ik haar nu terug wil of niet, dat is het meest frustrerende. Niet dat ik ook maar enige keuze heb, zij heeft het tenslotte uitgemaakt. Maar tijdens de relatie heb ik ZO veel getwijfeld, en eigenlijk altijd wel geweten dat onze relatie geen enorm lange zou worden, maar hoe kan ik haar dan nu zo ontzettend missen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')