Ik ben een meisje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:06 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Wat denk je zelf vent. Ze zegt tegen me dat ze een maand RUST nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten. Ik had nog gewoon de sleutel van haar woning en het was MIJN telefoon.
Dan had ze vanaf het begin af aan eerlijk moeten zijn en had ze moeten zeggen dat het klaar was en nooit meer wilde zien. Maar niet op zo'n smerige en achterbakse manier aan het lijntje worden gehouden. Waar is het gvd respect heen van die mense.
Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
ik word echt gek, kan nergens van ontspannen meer en kan nergens even goed bij uit huilen, vanmiddag bij mijn ex gedaan maar ik trek het gewoon nog niet. De meeste kut gedachtes spoken in het rond. Dit was geen goede aanvulling aangezien de rest van mijn leven ook niet leuk verloopt
Kutgedachten
Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #119
[..]
Ik ben een meisje.
Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
Is ze nu langsgekomen of binnengeslopen? Lijkt me niets vreemds aan dat ze haar laatste spullen komt ophalen. En die telefoon is misschien van jou, maar zolang zij die gebruikt heb jij geen recht om haar priveberichten te lezen! Of heb je misschien eerst je telefoon terug gevraagd en gekregen voordat je die berichten las? Dan heb je dat fout verteld eerder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...
Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:28 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ik ben een gediplomeerd ademhaling instructeur en ik leer mensen zeer aloude ademhaling technieken waarbij ze hun stress onder controle kunnen krijgen en zich ook ontspannend/energiek en beter voelen.
Mijn doel is dit gratis aan elk individu aan te bieden(terwijl art of living bijvoorbeeld 400 euro vraagt voor 3/4lessen), binnenkort zal ik lessen geven in Den Haag.
Mocht je geïnteresseerd zijn, laat dan even een PM achter, dan hou ik je op de hoogte wanneer ik een les ga geven.
quote:Ik noemde haar weer goedkope hoer en dat haar opa zich zou omdraaien in zijn graf voor zo'n kut hoer.
Freek, je ziet hier zelf ook wel dat hier iets niet klopt he?quote:Waar is het gvd respect heen van die mense.
Sterktequote:Op zondag 29 augustus 2010 09:08 schreef nectarientje het volgende:
Ik ben serieus ernstig gehecht aan schuin in mijn bed kunnen liggen maar heb vannacht over mn ex gedroomd en dan is het toch wat katerig wakker worden![]()
![]()
Ook voor mij geldt: hou eens op met contact zoeken..
Ademhalen op de juiste manier kan iedereen lerenquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:33 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ik heb sowieso moeite met ademhalen maar goed. Hoe ik nu denk ben ik veel te bang dat ik gekke dingen ga doen. Het lijkt wel alsof het een soort druppel is geweest die de emmer doet overlopen waardoor ik alles nu gwoon niet meer trek.
ja sorry hoor, maar als ik zo'n actie van mijn ex had gehad zou ik ook 2 vrienden meenemen want ik zou me dan ook niet zo veilig bij je voelen hoor.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:30 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Vandaag is ze hierlangs gekomen met backup van twee vrienden. Ze is hier naar binnengedrongen en heeft haar laatste spullen gepakt. Tevens was het MIJN telefoon die zij had geleend en deze wilde ik terug. Dat de berichten nog in de geschiedenis stonden, kan ik niets aan doen...
Ik zeg niet dat ik het nog een keer zou doen op deze manier, maar ik voelde me zo vernederd en beledigd, dat ik geen andere keus had...
oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:44 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ademhalen op de juiste manier kan iedereen leren. Mensen weten tegenwoordig niet hoe ze met stress moeten omgaan, sommige verdrinken zichzelf met alcohol om de stress te vergeten terwijl anderen zich vol eten.
Ik zal binnenkort een thread openen met meer informatie zodat iedereen die aan stress lijdt gratis lessen kan komen volgen en kan leren hoe ze effectief binnen 5 tot 15 minuten van hun stress af kunnen komen in elk gewenst situatie.![]()
Hold on, you are not alone out there.
Big hugs voor jou.
Ja, het helpt je ook met dat en meerquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.
En weet je, ik voel me wél alleen
Hmm oke, ik kan alleen niet voorstellen dat dit ook kan helpen met je zo rot voelen omdat alles tegen werkt.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:19 schreef Bredemug het volgende:
[..]
Ja, het helpt je ook met dat en meerhet heeft mij zelfs geholpen met mijn hoogtevrees, ik had vroeger erge hoogtevrees waarbij ik roltrappen al eng vond, ik beoefen de ademhaling techniek 2 x in de week 1 jaar lang, en ik kan je niet in woorden uitleggen wat voor een positief effect dit op mijn leven heeft gehad. Mijn extreme hoogtevrees is verdwenen. Het helpt mij elke keer als ik stress, gespannen ben e.d.
Ik kon niet geloven dat een simpel aloud ademhaling techniek zo krachtig kon zijn voor een mens.
Ik zal volgend week er een uitgebreid thread over maken.
En ik begrijp dat je je alleen voelt, volkomen logisch, maar we zijn waar we zijn in ons leven. Soms is eenzaamheid de perfecte gelegenheid om te reflecteren op ons verleden en kijken wat we er van kunnen leren.
Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:24 schreef Tegan het volgende:
Ik heb mijn ex een aantal weken niet gezien omdat we allebei heel erg druk zijn. Vind het stiekem heel erg, maar het is ook wel beter ofzo. Als ik dit goed overleef dan kan ik het ook steeds meer loslaten. Nu komende week ook nog geen tijd. Wel jammer.
Ben je gestopt met je pilletjes?quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
oke lijkt me wel interessant. Maar helpt dat ook om je te ontspannen en je niet zo druk te maken. Ik ben nu gewoon overstuur en men leven stort echt in.
En weet je, ik voel me wél alleen
Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikkenquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:55 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ben je gestopt met je pilletjes?
Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee gister heb ik er maar 1 op en kon ik gewoon een leuke avond hebben zonde hem. Vandaag 2,3 op en ik ben een wrakl Sorry is me nog niet gelukt om standaard 3 per daags te slikkenweet ok niet of de werking anders minder word maarja.
Ik gebruik Feel good, weet niet wat rust / extra rust met je doet ?
Sommige mensen blijven je hele leven in je gedachten. Hij is jaren het enige leuke geweest in mijn leven (depressie etc.). Ik vind het echt moeilijk los te laten. Dat weet hij ook. Het is pas over als hij een ander heeft denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:50 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Had toch wel verwacht dat het na al die weken afwezigheid wat beter met je zou gaan. Verkeerd gedacht... Blijf je nou echt een jaar treuren om die knakker? Laat die gast toch eens los en ga verder met je leven meid.
Oh ja, je kan het niet loslaten zolang je bezig blijft met hem, wanneer realiseer je je dat eens?
Hmm oke, nou dat ga ik vanaf morgen dan maar eens doen. voorgaande dagen ging het wel goed maar sinds ik dacht ach nu kan ik wel een tijdje zonder een pil ging het mis.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:02 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ja, je moet gewoon 's ochtends, 's middags en 's avonds die dingen slikken, anders werkt het niet optimaal. Als je je aan de bijsluiter houdt dan zul je merken dat je er neutraler over gaat denken en dat vervelende gevoel kwijtraakt. En als je dan een keer je pilletje vergeet en je hebt er geen last van kun je gaan minderen. Op het doosje staat niet voor niks dat je het minstens 6 weken moet slikken, 3 maal daags.
Rust en Extra rust is voor als je niet kan slapen.
Ik zou het eerst maar met gewoon één doosje doen. Doe je bijna 2 weken mee. Daarna kun je altijd nog besluiten of het werkt en of je nog meer nodig hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hmm oke, nou dat ga ik vanaf morgen dan maar eens doen. voorgaande dagen ging het wel goed maar sinds ik dacht ach nu kan ik wel een tijdje zonder een pil ging het mis.
Betekent dus dat ik nog 2 doosjes moet halen, kost ook weer 20 euro
naja liever dat dan dat ik het straks nog zie gebeuren dat ik foute dingen doe omdat ik het leven dan niet meer zie zitten
Naja heb nu 11 pillen ofzo op, dus ja..quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik zou het eerst maar met gewoon één doosje doen. Doe je bijna 2 weken mee. Daarna kun je altijd nog besluiten of het werkt en of je nog meer nodig hebt.
Ik heb een fles siroop dat is hetquote:
Of jij een anderquote:Op maandag 30 augustus 2010 01:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven je hele leven in je gedachten. Hij is jaren het enige leuke geweest in mijn leven (depressie etc.). Ik vind het echt moeilijk los te laten. Dat weet hij ook. Het is pas over als hij een ander heeft denk ik.
Je hele kamer bestaat uit de fijne gedachtes aan hem. de dingen die je wil bewaren als je later terugdenkt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 02:04 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Klinkt misschien gek?
maar alle knuffels die ik hier heb zijn of gekregen (Me-to-you1 mega grote
) en andere kermis knuffels van onze vakantie 2009 en afgelopen jaar op een kermis ergens.
Het doet me goed om "niet alleen te liggen" en iets vast te hebben wat van hem af komt.
heel mijn kamer bestaat zowat uit hem..
Denk dat je daar de fout maakt! Haar zien als een normaal persoon? Dat lukt je de komende tijd toch niet!quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:49 schreef Freek1001 het volgende:
We zijn met knallende ruzie uit elkaar gegaan, maar heb gister nog een bericht gestuurd:
"Ik heb dingen gedaan waar ik spijt van heb en zo mag je niet uit elkaar gaan. Ik wil je niet meer terug, maar dit had ik niet mogen doen. Van mij zul je nooit meer wat horen en laat je verder met rust. En nogmaals excuses."
Kreeg meteen reactie:
"Denk dat we allebei dingen gedaan en gezegd hebbe waar we spijt van hebbe... Hoop dat we ooit weer normaal tegen elkaar kunnen praten. Groete"
Heb haar nu een mailtje gestuurd waarom ze bepaalde dingen heeft gedaan. Als ik dat allemaal af kan sluiten kan ik haar weer gaan zien als een normaal persoon en kan het boek dicht.
Heb nog steeds wel een ernstig kut gevoel, ondanks dat ik blij ben dat het voorbij is. Nu de tijd maar de rest van het werk laten doen en er veel over praten.
Of je stopt eens met haar controleren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:23 schreef Fellows het volgende:
Blegh, ze was helemaal niet met die jongen.![]()
Maar dit weet ik niet egt helemaal zeker maar dat zie ik vanzelf wel aangezien ze altijd haar treinkaartjes bewaart. Ze wil graag een PSP kopen.. via MP maar durft niet alleen dus wss zie ik haar morgen/overmorgen en blijft ze slapen...![]()
Kijken of ik erachter kan komen of ze nou wel of niet met die gast is geweest zoja, wijs ik haar meteen de deur.
Nou nee dus... en die waarheid heb jij geen recht op. Je kunt alleen hopen dat ze je die verteld, zo niet dan heb je simpelweg pech gehad. Dat je er achter probeert te komen is iets wat je eigenlijk niet meer zou moeten willen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:55 schreef Fellows het volgende:
Klopt. Maar dat betekent nog niet dat ze hoeft te liegen. De waarheid komt altijd boven water. Vroeg of laat.
ja het is heel raar hij zegt me niet terug te willen meer maar toch heb ik alle knuffels bij elkaar gepakt en het zijn er een hoop en heb ik bij me gelegd.quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:10 schreef Kokswijk het volgende:
[..]
Je hele kamer bestaat uit de fijne gedachtes aan hem. de dingen die je wil bewaren als je later terugdenkt.
Ik heb niet gevolgd waarom het over is (sorry, val er middenin) maar het is helemaal niet verkeerd om wat fijne dingen te hebben.
en over een paar dagen loop je vrolijk over straat en flirten er al weer tientallen jongens met je, en dan kan je altijd thuis nog denken hoe fijn het was met jou en je ex
Hoeft niet per sé.quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
ja het is heel raar hij zegt me niet terug te willen meer maar toch heb ik alle knuffels bij elkaar gepakt en het zijn er een hoop en heb ik bij me gelegd.
Ik haat het dat spijt altijd achteraf is, heb de hele nacht nog wakker gelegen en nagedacht. en weet dat hij gelijk heeft gehad. Wil er samen met hem uit een oplossing komen, maar we zullen zien wat het praten oplevert.
Ik ben de dag niet met volle moed begonnen. Nadeel die pillen moet je slikken en wat eten, maar dat laatste is juist nu het probleem.
Oh oke, dit is nu dag 2. En ben zo gewend contact te hebben, pffquote:
Ik straal je wel even wat moed toequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
I know. Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren, maar je hebt helemaal gelijkquote:
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
Stel haar dan voor de keus. Klaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef Fellows het volgende:
[..]
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt.
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
Met liefde heb je geen fatsoenlijke verklaringen. Wat gebeurt, gebeurt nou eenmaal. Anders zou het wel politiek heten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Lallend het volgende:
[..]
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
Dat ze je aan het lijntje hield was een laffe streek, ben ik met je eens. Maar dat is alsnog geen excuus om zomaar even om 5 uur s'nachts haar huis binnen te stormen en haar zo lastig te vallen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.
Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
als je daar al van gaat huilenquote:
Luister, Freek krijgt te horen: Ik ga even over onze relatie nadenken. Dat blijkt neer te komen op rondneuken. Goed het is duidelijk einde relatie. Maar uit emotie kuthoer noemen vind ik zeker wel begrijpelijk.quote:
Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.
Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wat loog ze? Ze hadden een break en ze mocht doen wat ze wilde. En dat rondneuken heeft hij helemaal zelf verzonnen zonder bewijs.
Precies. Maar blijkbaar vind iedereen het doodnormaal om mensen kuthoer te noemen. Dat je dat in een emotie doet ok. Maar dan moet je later wel inzien dat je compleet fout bezig was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.
Wat is dan goedquote:Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #119
[..]
Ik ben een meisje.
Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Costarican het volgende:
[..]
Wat is dan goedHaar zogenaamde '' Privacy '' gunnen zodat ze je aan het lijntje kan houden en stiekem met een andere jongen kan flirten ?
![]()
Hoe noem je het dan? Het is net uit en je vriendin pakt meteen iemand anders, is dit normaal dan ofzo?![]()
Ik ben geen voorstander van schelden maar dat ''kuthoer'' is terecht.
Dit dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Het gaat om het principe van een afspraak niet nakomen. Al maken twee willekeurige mensen een belangrijke afspraak en je denkt dat iemand zich er aan houdt en je komt genaaid uit, dan is die reactie begrijpelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?
Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.
Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
Meen je dat nou?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.
Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.
ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?
Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.
Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
ik heb niet alles gelezen dus je hoeft mij niet gelijk een kut hoer te noemen..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Costarican het volgende:
[..]
Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.
Een slet zou beter hier bij passen vind ik. Een slet is iemand die met veel mannen is, en dat is zij hoe het blijkt.
En hij heeft zeker het recht om haar kuthoer te noemen, ik hoop dat ze ook een account op fok heeft en dit leest, want ik vind haar ook een kuthoer.
En ook voor jou, jij bent nog een grotere kuthoer () Als je vind dat wat zij doet normaal is.
Dank je!quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.
Met alle respect richting de anderen natuurlijk, maar sommige dingen die ik hier lees kunnen gewoon niet.
On an irrelevant sidenote: hoi mede jurist
Wat fijn en goed zeg! Klinkt alsof je je leven weer lekker aan het oppakken bent. Heel tof!quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.
Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.
Dat dus! En daarbij, wie zei dat het uit was? Mw wilde bedenktijd, dus dat kan ook een time-out zijn zonder dat het officieel uit was. Dusquote:Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
Op dat dag dat het uitging, heeft ze letterlijk gezegd dat ze een maand rust nodig had om haar gevoels op een rijtje te zetten. Daarnaast heeft ze gezegd dat we daarna misschien opnieuw konden beginnen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
I feel u dude<3quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:19 schreef Catkiller het volgende:
Advies geven is een stuk makkelijker en fijner dan het volgen.. Zeker zo als je het advies niet op wilt volgen en keihard wilt zorgen dat alles weer goed komt omdat je weet dat het kan, helaas heb je daar medewerking voor nodig van een ander persoon![]()
Maar we geven niet op, ik ga nog liever doodBij wijze van spreken.
Ergens is dit ook wel humor toch?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Ik kan er nu ook wel om lachen maar ik heb er ook veel spijt van gehad.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ergens is dit ook wel humor toch?
Mooie impulsieve actie juist.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet Freek1001 en dat er dan iets knapt. Ik heb bij een eerdere relatie die uitging meegemaakt dat mijn ex binnen een week met zijn nieuwe vriendin op de stoep stond om wat spullen op te halen. Dat deed mij zoveel pijn dat het echt het slechtste in me naar boven bracht en ik reageerde met "als jij een nieuwe vriendin hebt kan ze ook op je spullen passen, morgen zet ik het aan de straat en je ziet maar hoe je het meeneemt." En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Klopt. Ik heb er zelf niet echt last van, ik spreek hem nauwelijks nog.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heeft ie dan alleen nog maar zichzelf mee, als ie nog steeds boos is.
Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn verdriet richt zich nu meer op het verlies van hoe het was. Er was een lange tijd dat we samen heel veel ondernamen, uitprobeerden en ontdekten. Elk weekend was een feest voor ons tweetjes. We hadden urenlange filosofische gesprekken over de meest bizarre onderwerpen. Samen konden we de wereld aan. Er was zo'n enorme chemie tussen ons. Langzaam is dat veranderd. De persoon die hij toen was mis ik enorm.
Dat weet ik niet. Ik ben zelf trouwens ook veranderd in die periode maar weer op andere punten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?
Tuurlijk heeft je ex ook gevoelens, en hij is jou echt nog niet vergeten. De meeste exen waar je echt om hebt gegeven vergeet je niet. Maar ik denk dat het goed kan zijn dat hij het nu even niet aan jou wil laten zien. Dat jij nu niet de persoon bent met wie hij dat wil delen en hij zich daarom wat zakelijk opstelt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef Fee01 het volgende:
He bah, ik zit weer even in een dipje hoor.
Mn ex en ik hebben afgesproken elkaar voorlopig even met rust te laten. En ik weet dat dat het beste is. En ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer goed gaat komen. Maar ik wil het niet weten.
Hij is zo rationeel bezig, is ook wel goed opzich, maar dan zit ik hier te janken omdat ik 'm zo mis en ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met z'n leven (hij heeft volgens mij ook alweer iemand anders). We hebben echt heel lang een relatie gehad. Hoe kan hij me zomaar vergeten en gewoon verder gaan.. Of iig zo rationeel handelen.. Heeft hij dan geen emotie ofzo?
Pff nouja ik moest het even kwijt..
Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef goofy_goober het volgende:
Als hij alweer een ander heeft dan is dat wellicht om de het gevoel te onderdrukken.
Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.
Eerder dacht ik nog, wat kan mij het schelen, ze mag 'm hebben. Maar nu doet het toch best pijn eigenlijk.
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.
Niet... Heeft gewoon heel veel tijd nodig.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.
Ik baal er alleen dat ik zo zwak ben om mezelf op de been te houden
Hoe doen jullie dat toch
misschien moet je hem ook eens wat met rust laten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.
Hoe doen jullie dat toch
Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
Houd niet teveel hoop, heb ik ook gedaan en ben toen kei hard in mijn ziel gestampt. Pas daarmee op... Want je weet niet wat hij allemaal aan het doen is, kan alleen maar extra veel pijn doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
Ik denk eigenlijk dat je het jezelf moeilijk maakt door steeds conclusies te trekken uit zijn gedrag. Je weet niet wat hij denkt en waarom hij dingen doet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dan moet hij zelf niet zo tegenstrijdig doen dat maakt het voor me zelf ook veel moeilijker..
plus daarbij als ik weer stage heb kan ik me niet rot voelen daar is geen tijd voor..
maar ik kan het niet de hele dag door verdringen
Maar waarom stel je voor jezelf dan niet een grens?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nee maar dan zei hy gister dat hij het wel gezellig vond, vandaag weer van niet.
wilt hij eerst vanavond afspreken kan het niet omdat hy zo vroeg moet werken volgende dag. Dat accepteer ik ook maar dan ineens weet hij niet meer of hij wilt afspreken en dat maakt het voor mij gewoon erg moeilijk
en ja dan handel ik denk ik ook verkeerd.
naja kijk ik blijf er mee in mn kop zitten en kan mijn tranen dan veel te moeilijk bedwingen..
Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.
Tuurlijk zou hij dat kunnen zeggen, maar de reden waarom hij het niet doet weet je niet. Probeer geen conclusies te trekken uit zijn gedrag, je weet het simpelweg niet en het kost enorm veel energie. Zo put je jezelf een beetje uit terwijl je nu juist extra lief voor jezelf moet zijn.
Snap ik, en het is ook gewoon rot en oneerlijk.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...
Nee hoor. Ieder zijn gevoel en je mag het best hopen. Maar het is ook wel belangrijk dat je doorgaat met je leven en de dingen weer oppakt. Niemand is het waard om op te blijven wachten.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef Fee01 het volgende:
Is het heel gek als ik nog steeds hoop dat we weer bij elkaar komen?
Daar heb je idd gelijk in. En aan de ene kant denk ik, ik hoef hem niet meer, door de manier waarop hij mij na zoveel jaar heeft laten vallen, aan de andere kant, het liep inderdaad niet lekker... En het zou oneerlijk zijn van mij om alleen hem daar de schuld van te geven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Nee hoor. Ieder zijn gevoel en je mag het best hopen. Maar het is ook wel belangrijk dat je doorgaat met je leven en de dingen weer oppakt. Niemand is het waard om op te blijven wachten.
Je houd te weinig van jezelf denk ik. Probeer is je zelfvertrouwen wat te boosten door iets te presteren waar je trots op kunt zijn. Ga is een paar kilo's eraf trainen bijvoorbeeld (tenzij je al helemaal strak bent natuurlijk). Of doe is een cursus in iets waarin jij geïnteresseerd bent. Afijn, ga iets doen! Je mist nu waarschijnlijk een goed toekomstbeeld, simpelweg omdat je weinig tot geen zelfvertrouwen hebt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoe doen jullie dat toch
Klopt, daar heb je gelijk in denk ik. Haha heb wel een buikje maar vind het goed zo vind me normaal. Naja het punt is heb nergens echt tijd voor vanaf maandag.. Ik ga gewoon proberen alles in mijn stage te storten en gewoon wekelijks iets leuks plannen om te gaan doen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:50 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Je houd te weinig van jezelf denk ik. Probeer is je zelfvertrouwen wat te boosten door iets te presteren waar je trots op kunt zijn. Ga is een paar kilo's eraf trainen bijvoorbeeld (tenzij je al helemaal strak bent natuurlijk). Of doe is een cursus in iets waarin jij geïnteresseerd bent. Afijn, ga iets doen! Je mist nu waarschijnlijk een goed toekomstbeeld, simpelweg omdat je weinig tot geen zelfvertrouwen hebt.
Met genoeg zelfvertrouwen merk je pas ook dat je je ex niet nodig hebt om gelukkig te zijn, en wil je ook wat vaker de deur uit om wat te gaan doen! Zo wordt je zelf ook vrolijker, en gaan mensen je meer opmerken, en kom je vanzelf een andere leuke jongen tegen. Maar misschien wil je dan wel gewoon lekker vrijgezel zijn, en genieten van de aandacht die je krijgt door je zelfvertrouwen (mensen willen graag bij zelfverzekerde figuren in de buurt zijn).
Overigens niet bang zijn om oude contacten weer is te bellen. Je hoeft ook niet gelijk uit te huilen bij ze, je kunt ook gezellige dingen gaan doen. Als een oude contact mij opbelt om te vragen of hij met mij kan praten of z'n ex relatie zou ik daar ook geen zin in hebben, maar als hij zou vragen of ik zin heb om bijvoorbeeld een keertje te gaan stappen wordt het een ander verhaal.
Zal ik je eens vertellen, na alles wat er gebeurt is, ik nog steeds hoop koester dat we bij elkaar kunnen komen. Ondanks als ik heel goed bij mezelf nadenk dat dit dan nooit meer goed zal komen... Maar als je echt van iemand gehouden hebt kan je die gewoon niet zomaar opgeven...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef Fee01 het volgende:
Is het heel gek als ik nog steeds hoop dat we weer bij elkaar komen?
Ik heb er achteraf ook ontzettend veel spijt van gehad. Want nu weet ik dat het nooit meer goed zal komen en ik nooit achter het hoe en waarom zal komen waarom ze het heeft gedaan. Want een praatje maken zal er niet meer inzitten. Dit vreet nu constant aan mij...quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:20 schreef Male23 het volgende:
Ik denk dat ik als één van de weinigen Freek1001 volledig snap. Op het naar binnen gaan en jouw telefoon met haar sim gappen na dan.
Sommige mensen roepen iets en denken niet na over de gevolgen ervan. Waaronder het zeggen: "ik wil een maand nadenken en dan komen we misschien wel bij elkaar". Voor haar is dat een manier om een maand zich niet te hoeven verantwoorden maar voor iemand die nog gelooft in de relatie is dat hoop.
Als ik een relatie tegen iemand zeg "ik hou van jou" dan voelt dat op dat moment ook echt zo. Dan ben ik gelukkig met diegene en dan wil haar dat vertellen. Ik sluit dan ook niet te pas en te onpas elk sms af met "ik hou van jou". Echter sommige mensen denken niet na over wat ze zeggen en doen alles op de automatische piloot.
Op het moment dat je dan zo hard in je hart wordt gestoken vind ik het nog netjes dat je het bij kuthoer hebt gehouden. Ga het hele verhaal niet vertellen maar ben ongeveer 5 jaar geleden zo door het lint gegaan dat ik bij haar voor de deur ben geweest en haar hele familie verrot heb gescholden voor alles wat in me op kwam. Schaam me nog steeds heeeeel diep.
Het lijkt vooral over mezelf te gaan maar ik wil hierbij aangeven dat ik denk te weten hoe Freek1001 zich voelt. Iedereen roept over dat zij geen verantwoording hoeft af te leggen over de dingen die ze doet, dan hoeft hij dus ook geen verantwoording af te leggen over hoe hij haar noemt. Ik vind dat ze wel verantwoording moet afleggen over de dingen die ze zegt en de afspraken die ze maakt en niet nakomt.
Hey das fijn zeg!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:38 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben dr wel klaar mee.
Okee, ik denk elke dag nog aan haar, maar qua gevoelens... die heb ik niet meer voor haar. Het interesseert me dan ook echt niks meer wat ze uitspookt en met wie. Heb af en toe nog wel eens een dipje, maar dat komt meer omdat ik ben aangewezen op mezelf. Over het algemeen voel ik me weer best goed.
Als je tevreden bent met je lichaam/vorm et cetera is dat in ieder geval al goed, Je bent echt tevreden als je trots in de spiegel kunt kijken, dus kun je dat?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 23:53 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Klopt, daar heb je gelijk in denk ik. Haha heb wel een buikje maar vind het goed zo vind me normaal. Naja het punt is heb nergens echt tijd voor vanaf maandag.. Ik ga gewoon proberen alles in mijn stage te storten en gewoon wekelijks iets leuks plannen om te gaan doen.
Het is ook lastig ene moment sta ik zo stevig en dan ben ik zo wankelig en prikkelbaar en doe ik alles aan om met hem contact op te nemen enzo, en hem over te proberen halen
Ik heb hem gister nog gezegd dat het voor mij misschien dan beter is als het contact even voor een tijd word verbroken, zodat ik het kan verwerken (ik kan het nu niet verwerken omdat hij het niet in reallife wilt afsluiten) hij wilt het geen kans meer geven zegt hij.
Maar hij wil mij gewoon wel blijven spreken, maar ik wil het afsluisten in realife.. Maar dat wilt hij niet dus houd het snel op.
Ja spreek al weer met wat mensen , alleen mijn beste vriendin zal ik geen contact meer mee op nemen die is te erg veranderd.. En dat werkt niet meer.
Ja oke heb je gelijk in..
Hier valt jammer genoeg alleen niet zo te stappen..
Haha goed zo !quote:Op woensdag 1 september 2010 21:14 schreef Maharbal het volgende:
Heb net m'n ex spontaan gesmst dat ik haar nog wel mis. Weet niet waarom, had ik gewoon even zin in.
Zonder bijbedoelingen verder, maar om nog te laten blijken dat ik het niet vergeten ben eigenlijk.
Kreeg meteen een sms dat zij mij ook mist, en of we volgende maand misschien 's wat kunnen gaan drinken.
Heb maar gezegd dat ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben, en dat we volgende maand nog maar 's moeten kijken.
Voel me nu niet beroerder dan voor het smsje, dus dat is wel prima.
Ja lijkt me wel prima om te doen hoor. Ik heb via mijn ex ze ook nog bedankt, en andersom ook. Mijn ouders vonden het in elk geval prettig dat hij dat deed en hebben hem via mij weer alle goeds toegewenst. Van mijn schoonouders heb ik niks meer gehoord.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:52 schreef Freek1001 het volgende:
Ik heb vooral 's ochtens en tijdens het werk moeite. 'S avonds gaat het wel en kan ik mijn gedachte goed verzetten, behalve als het bedtijd is....Zit er aan te denken om de ouders toch nog een kaartje te sturen voor de gastvrijheid en dat ik het jammer vind dat het zo gelopen is o.i.d. Verstand?? Lijkt mij wel zo fatsoenlijk toch, die kunnen er ook niets aan doen en hebben me wel 1,5 jaar hartelijk ontvangen.
Zo maar weer sporten!
Ik had een hele goede band met mijn "schoonouders", en die "mis" ik in principe ook nog wel. Ik was er kind aan huis, kon er altijd komen etc. Ik ben daar nog wel even langsgeweest (ik moest iets ophalen voor m'n auto...dat lag daar nog, dus nog maar even gekletst). Ik denk dat ik er volgende maand nog even langs ga, even een update hoe het met mij (en hen) is etc. Blijven verschrikkelijk leuke mensen.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ja lijkt me wel prima om te doen hoor. Ik heb via mijn ex ze ook nog bedankt, en andersom ook. Mijn ouders vonden het in elk geval prettig dat hij dat deed en hebben hem via mij weer alle goeds toegewenst.
Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef melanie_x het volgende:
Ik ben terug bij mijn ex. Hij weet donders goed dat hij me nooit meer wat hoeft te flikken. Hij heeft toegegeven dat hij het een tijdje vanzelfsprekend vond dat ik samen met hem was. Ik merk dat hij veel opener tegen me is en ook verteld wat hij denkt en voelt want een hele tijd heeft hij mij een soort uitgesloten.
Ik zat met een hele hoop vragen toen het uit was en hij heeft deze ook allemaal beantwoord.
Het gaat tot nu toe erg goed tussen ons. Maar ik merk wel dat ik vaak onzeker ben en daardoor ook afstandelijk word. Maar ik denk dat over een tijdje wel minder wordt. Ik zie verder wel hoe het allemaal loopt. Nu ben ik gelukkig
Ja en als je weet waar/waarom het misgegaan is..quote:Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij kun je pas weer opnieuw een relatie aangaan met je ex als al het oude zeer is verwerkt, ander komt dat vroeg of laat weer naar boven en zal de reactie nog heftiger zijn.
Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.
Een collega die ik vandaag vertelde dat ik weer single ben vertelde een soortgelijk verhaal over zichzelf. En ze heeft nu kinderen met hem en is heel gelukkig in de relatie. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken.
Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naar
Het oude zeerquote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Ja en als je weet waar/waarom het misgegaan is..
Nouja dat staat voor mij niet gelijk aan elkaar, als bijv. de één is vreemdgegaan, dan is dat bijv. oud zeer. Dat je hem dan toch niet helemaal vertrouwt. Maar belangrijker is natuurlijk de vraag waarom hij is vreemdgegaan.quote:
Oke.. Naja, oude liefde roest nietquote:Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.
Dat laatste lijkt me wel essentieel. Maar ook voor relaties die niet meer goed komen is het belangrijk, het geeft inzicht in jezelf en wat je zoekt en nodig hebt in een relatie. Ik heb vanavond er even met een vriend over gepraat en die wist een paar eigenschappen van mij te noemen waarvan ik denk dat mijn partner ze ook wel moet hebben wil ik daar gelukkig mee worden. Het was prettig dat iemand dat zo benoemde, naar jezelf kijk je toch met een andere bril.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Tja je gaat toch door enzo, je kunt moeilijk heel je leven daarna vrijgezel blijven. Ik snap dat het rottig is, maar stort je zelf ook gewoon op iets nieuws. Ga er naar kijken en denk na over je toekomst over wat je zo graag wilt in een nieuwe liefde en ga er lekker op los fantaserenquote:Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
Weet hoe je je voelt, die van mijn had dat na 1,5 week terwijl ze mij nog aan het lijntje hield. Dat gevoel houd je nog wel even en doet erg veel pijn. Kost gewoon erg veel tijd.quote:Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?quote:Op woensdag 1 september 2010 22:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind het gek hoe snel het nu eigenlijk gaat en dat ik ondanks soms lastige momenten toch al weer aardig opkrabbel, ik was een deel van de middag zelfs heel vrolijk. Ik vraag me ook wel af waar het episch drama van liefdesverdriet blijft, of het zwarte gat der eenzaamheid. Ga ik soms voorbij aan dingen? Komt dit allemaal nog op de eenzame momenten die ik vast nog zal hebben? Ik weet het niet. Aan de ene kant is het fijn dat ik nog steeds met beide benen stevig op de grond sta, aan de andere kant is het ook heel onwennig. De vorige keer dat een lange relatie uitging was het verdriet vele malen intenser en heftiger.
Op zich denk ik wel na over dingen. Het is niet alsof ik lamgeslagen ben. Dat besef er weer alleen voor te staan is inderdaad nog niet echt ingekickt. Maar zo voelt het nu ook niet, ik heb vrienden die me echt steunen en waar ik bij terecht kan en dat in de toekomst ook blijven doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef goofy_goober het volgende:
Zo voelde ik me de eerste maand ook, maar pas later als je gaat nadenken over dingen en de realisatie dat je er weer alleen voor staat komt de klap.
Kan wel zeggen dat het hier op een soortgelijke "makkelijke" manier gaat. Ik kan me er nu aardig van distantieren.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?
Ze wil je gewoon jaloers maken waarschijnlijk. Dus als jij dat soort dingen gaat zeggen, gaat ze er echt niet mee ophouden ben ik bangquote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja... ik vind het eigenlijk toch ook een beetje mijn probleem.
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
Hm.. als je er echt zo mee zit (kan ik me best voorstellen overigens), dan zou ik gewoon haar hetzelfde zeggen als je nu hier zegt. Gewoon serieus zeggen dat je het niet leuk vindt en dat je het niet respectvol vindt. Dat zou ik dan doen denk ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:58 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja dat idee heb ik dus ook, maar ik vind dat toch jammer.
Het doet mij verder vrij weinig, naast het feit dat ik het gewoon irritant vind, en ik probeer haar te laten zien dat het mij niets doet door haar juist complimentjes te geven en dingen te zeggen als '' Volgens mij heb je het prima naar je zin de laatste tijd he;) ''
En zonder dit verder lullig te bedoelen, maar het meisje in kwestie is nog vrij kinderlijk en naief, ( een van de redenen waarom ik haar totaal niet mis ) , echter door die reden kan ik vaak een reactie verwachten van '' Ja, populair ben ik he!!! :S ''. Ik heb haar spelletje door, maar zij weet dit niet.
Ik vind het leuk om haar zo nu en dan nog eens te spreken, want ik geef echt nog om haar, maar ik wil wel gewoon met respect behandeld worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde zou doen bij een meisje of uberhaupt iemand waarmee ik afspreek...
Ik als amateurspygoloog kan je zeggen dat je stiekem nog naar haar verlangt.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:20 schreef Bartinhoo het volgende:
Ik heb het idee dat, wanneer ik er inderdaad iets van zeg, haar juist geef wat ze wil...
Verder ben ik helemaal niet moeilijk met dat soort dingen, en ff sms' en kort bellen tussendoor doe ik zelf ook wel, maar dit is echt ongekend. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook zoveel sms' t als ze niet bij mij is want dan zou haar rekening echt torenhoog zijn....
Ik heb ook vrienden met blackberry' s die constant zitten te pingen, maar vergeleken met haar is dat echt nog peanuts. Het is zo geforceerd, en ik vind dat gewoon jammer, het is in mijn ogen helemaal niet nodig. Ik kijk heus niet neer op haar sociale leven, ze hoeft zich voor mij helemaal niet te bewijzen...
Tja dat kinderachtig, lastig uit te leggen. Laat ik zeggen dat ze soms dingen doet/ en zegt waarbij je mensen hun voorhoofd ziet fronsen, maar dat zelf niet doorheeft. Om een voorbeeld te geven: ze had laatst een navelpiercing laten zetten, en vervolgens staat er dan ook heel groot op hyves :'' Joehoeee ben zoo blij met mijn navelpiercinggg hij is echt moooi (L):D'' .. Dat vind ik voor iemane van 22 toch een beetje vreemd, kan ook aan mij liggen. Het begint er overigens nu op te lijken alsof ik mijn frustratie hier begin te uiten door haar af te kraken, maar dat is niet mijn bedoeling!
Afleiding zoeken.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:23 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo mensen,
Iemand enige idee hoe ik de gedachte dat ze met een andere kerel bezig is los kan laten. Ik weet zeker dat ze contact heeft in wat voor vorm dan ook met andere kerels ondanks dat het vandaag pas 2 weken uit is. Ikzelf heb 0,0 behoeft op het moment aan een andere vrouw en het zit me helemaal niet lekker dat zij zich er zomaar overheen kan zetten.
Ik heb intens de behoeft om haar te bellen of iets, maar weet toch dat ik 0,0 reactie krijg. Maar wil gvd zo graag weten hoe ze haar leven leeft... Ondanks dat we heel erge ruzie hebben gehad...
Tja, wat nu..?
Heb ik opzich redelijk, iig 's avonds, maar overdag tijdens werk kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik wil weten wat en hoe ze haar leven leeft nu... Het rare is dat ze me niet geblokkeerd heeft op msn (klinkt inderdaad als een tiener maar is niet zo), daar zat ze vroeger nooit op. En nu zit ze er elke dag op, heb haar 1x aangesproken, geen reactie. Ze blijft wel online, maar vrees dat ze haar netwerk met andere kerels aan het uitbreiden is als ik haar online zie en mij als lachertje en wanhopig als knipperend msn schermpje ziet. Ze heeft me wel meteen uit hyves gegooid...quote:
Dank je voor je bericht. Ik heb een vergelijkbare situatie gehad, we pasten niet meer bij elkaar en ook de hoop op verbetering had ik niet meer zo. Eigenlijk waren de laatste weken vooral weken van berusting ondanks dat het nog wel aan was.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Kan wel zeggen dat het hier op een soortgelijke "makkelijke" manier gaat. Ik kan me er nu aardig van distantieren.
Waarschijnlijk omdat ik diep van binnen ook wel weet dat we op het einde niet meer bij elkaar pasten, en dat er gewoon geen verbetering in had gezeten tenzij tenminste één partij zich iets had aangepast (wat ik haar niet zag doen). Zodoende heb ik er redelijk vrede mee, ja.
Let alleen wel op dat het vooral de eerste weken schijn kan zijn, want die eerste weken zijn een dikke achtbaan. Ik had kort op de breuk ook dagen waarbij ik dacht dat er niks aan de hand was, om de volgende dag me weer iets anders te voelen.
Wat je hier schrijft kun je toch zeggen? Het is ook onbeleefd als iemand steeds zit te smsen terwijl je hebt afgesproken.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja... ik vind het eigenlijk toch ook een beetje mijn probleem.
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
Probeer je er niet tegen te verzetten. Accepteer dat je nu eenmaal graag wil weten wat ze doet, maar accepteer ook dat dat niet gaat gebeuren omdat het uit is tussen jullie. En daar mag je dan best even boos/verdrietig of gekwetst door voelen.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Heb ik opzich redelijk, iig 's avonds, maar overdag tijdens werk kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik wil weten wat en hoe ze haar leven leeft nu... Het rare is dat ze me niet geblokkeerd heeft op msn (klinkt inderdaad als een tiener maar is niet zo), daar zat ze vroeger nooit op. En nu zit ze er elke dag op, heb haar 1x aangesproken, geen reactie. Ze blijft wel online, maar vrees dat ze haar netwerk met andere kerels aan het uitbreiden is als ik haar online zie en mij als lachertje en wanhopig als knipperend msn schermpje ziet. Ze heeft me wel meteen uit hyves gegooid...
Komt ook omdat ze me vrij hard vernederd en beledigt heeft vrij recentelijk. Maar kan het nog steeds niet loslaten...
Blokkeren en verwijderen dus. Als ze je mist neemt ze vanzelf wel contact met je op.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:34 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Heb ik opzich redelijk, iig 's avonds, maar overdag tijdens werk kan ik er moeilijk mee omgaan. Ik wil weten wat en hoe ze haar leven leeft nu... Het rare is dat ze me niet geblokkeerd heeft op msn (klinkt inderdaad als een tiener maar is niet zo), daar zat ze vroeger nooit op. En nu zit ze er elke dag op, heb haar 1x aangesproken, geen reactie. Ze blijft wel online, maar vrees dat ze haar netwerk met andere kerels aan het uitbreiden is als ik haar online zie en mij als lachertje en wanhopig als knipperend msn schermpje ziet. Ze heeft me wel meteen uit hyves gegooid...
Komt ook omdat ze me vrij hard vernederd en beledigt heeft vrij recentelijk. Maar kan het nog steeds niet loslaten...
En dit dus, anders zit je jezelf alleen maar te kwellen als je haar online ziet en al die gedachten hebt.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Blokkeren en verwijderen dus. Als ze je mist neemt ze vanzelf wel contact met je op.
Ik zou daar wel mee oppassen als ik jou was. Toen het net uit was tussen mij en mn ex kon ik alles ook goed plaatsen, en voelde het ook goed als we bij elkaar waren. Vroeg of laat komt er toch een tijd dat de afstand tussen jullie wel groter wordt, en dat is vaak het moment dat de echte pijn/onbegrip pas komt...quote:Op donderdag 2 september 2010 15:20 schreef Fellows het volgende:
Raar, hoe meer ze bij me is hoe meer ik het gevoel krijg dat ik egt los kan laten.
Ze is nog maar een dagje gebleven omdat haar PSP niet meer werkte.
Vaag.. denk dat hoe meer ze me er mee confronteert hoe minder het me gaat boeien..
Pijn en onbegrip ben ik al doorheen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:30 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik zou daar wel mee oppassen als ik jou was. Toen het net uit was tussen mij en mn ex kon ik alles ook goed plaatsen, en voelde het ook goed als we bij elkaar waren. Vroeg of laat komt er toch een tijd dat de afstand tussen jullie wel groter wordt, en dat is vaak het moment dat de echte pijn/onbegrip pas komt...
Had haar inderdaad geblokkeerd, maar vrees dat we het nooit uit zullen praten omdat ik niet het idee krijg dat zij daar behoefte aan heeft. Des te groter is bij mij de behoefte, anders is het verwerken zo lastig... Maar ja, zal me er toch maar bij neer moeten gaan leggen.quote:Op donderdag 2 september 2010 15:10 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Blokkeren en verwijderen dus. Als ze je mist neemt ze vanzelf wel contact met je op.
Je hebt ook helemaal gelijk GeelSuperKuiken, ik wilde het alleen even kwijt:)quote:Tja je gaat toch door enzo, je kunt moeilijk heel je leven daarna vrijgezel blijven. Ik snap dat het rottig is, maar stort je zelf ook gewoon op iets nieuws. Ga er naar kijken en denk na over je toekomst over wat je zo graag wilt in een nieuwe liefde en ga er lekker op los fantaseren
Na anderhalve week is wel heel bruut...maar wat je zegt over aan het lijntje houden dat komt me ook wel bekend voor. Een maand geleden wilde hij me nog terug, zou alles anders gaan doen etc. Op zich is het nieuws dat hij een vriendin heeft ook wel goed, ik hoef geen hoop meer te hebben dat het nog goed komt, het is nu echt voorbij. Liever duidelijkheid dan die onzekerheid:)quote:Weet hoe je je voelt, die van mijn had dat na 1,5 week terwijl ze mij nog aan het lijntje hield. Dat gevoel houd je nog wel even en doet erg veel pijn. Kost gewoon erg veel tijd.
Ja ik weet waarom het mis is gegaan en mijn vriend ook.quote:Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Die duidelijkheid gaf ze me na 1,5 week al door volop met andere kerels contact te hebben en ik heb de berichten gelezen, die zeggen maar 1 ding: neuken?! Als je dat leest na 1,5 jaar relatie met iemand te hebben die je door en door kent en vertrouwd. Dan zak je door de grond. Extra pijnlijk maakt het doordat ze zei: "Moet een maand rust hebben om mijn gevoelens op een rij te zetten daarna kunnen we misschien opnieuw beginnnen. Maar voorlopig heb ik absoluut geen behoefte meer aan mannen"quote:Op donderdag 2 september 2010 17:05 schreef Meloen88 het volgende:
[..]
Je hebt ook helemaal gelijk GeelSuperKuiken, ik wilde het alleen even kwijt:)
[..]
Na anderhalve week is wel heel bruut...maar wat je zegt over aan het lijntje houden dat komt me ook wel bekend voor. Een maand geleden wilde hij me nog terug, zou alles anders gaan doen etc. Op zich is het nieuws dat hij een vriendin heeft ook wel goed, ik hoef geen hoop meer te hebben dat het nog goed komt, het is nu echt voorbij. Liever duidelijkheid dan die onzekerheid:)
Lekker als dat je gezegd wordt. Wat een bitch!quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fellows het volgende:
Ze is zojuist weggegaan met de woorden. ''Je smst me toch wel en je zit nu toch in een zwart gat''. Je komt zometeen toch wel weer sorry zeggen.
Iets wat ik dus niet ga doen.
Ja inderdaad. Smsjes met ''Wil in joun bedje liggen'' naar een andere gast moet ik opvatten als just friends en als grapje? Anyway, deze 2 dagen dat ze hier is geweest heeft het me zeker goed gedaan omdat ik weet dat zij mij egt niet verdiend! Die gast mag haar hebben, ben toch al over der heen geweest xD.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:07 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Lekker als dat je gezegd wordt. Wat een bitch!
Ik hoop dat je in gaat zien dat niet iedereen zo is, het is zonde als je het vertrouwen in een relatie of in de liefde verliest door die ervaring. Dat is het niet waard. Ik houd mezelf voor: zijn nieuwe liefde mag hem dan hebben, de volgende die ik tegen kom is veel en veeeel leuker!quote:Die duidelijkheid gaf ze me na 1,5 week al door volop met andere kerels contact te hebben en ik heb de berichten gelezen, die zeggen maar 1 ding: neuken?! Als je dat leest na 1,5 jaar relatie met iemand te hebben die je door en door kent en vertrouwd. Dan zak je door de grond. Extra pijnlijk maakt het doordat ze zei: "Moet een maand rust hebben om mijn gevoelens op een rij te zetten daarna kunnen we misschien opnieuw beginnnen. Maar voorlopig heb ik absoluut geen behoefte meer aan mannen"
Geeft inderdaad wel in een keer duidelijkheid, maar je verliest ook al het vertrouwen in een relatie. En het zal een hoop tijd en energie kosten om dit vertrouwen weer terug te krijgen met iemand die wel om je geeft... Maar ja, leven gaat door, zo is het ook.
Serieus? Negeren en geen blik waardig meer gunnen.quote:Op donderdag 2 september 2010 17:59 schreef Fellows het volgende:
Ze is zojuist weggegaan met de woorden. ''Je smst me toch wel en je zit nu toch in een zwart gat''. Je komt zometeen toch wel weer sorry zeggen.
Iets wat ik dus niet ga doen.
Inderdaad, probeer ik mezelf ook voor te blijven houden en gelukkig heb ik de kennis dat het stukken beter kan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus en nichtjes kijk. Daar put ik veel hoop.. Volgende relatie wordt nog veel beter en gezelliger en intenser. Verheug me daar nu al opquote:Op donderdag 2 september 2010 18:14 schreef Meloen88 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je in gaat zien dat niet iedereen zo is, het is zonde als je het vertrouwen in een relatie of in de liefde verliest door die ervaring. Dat is het niet waard. Ik houd mezelf voor: zijn nieuwe liefde mag hem dan hebben, de volgende die ik tegen kom is veel en veeeel leuker!
Dat klinkt heel goed en verstandig!quote:Inderdaad, probeer ik mezelf ook voor te blijven houden en gelukkig heb ik de kennis dat het stukken beter kan. Als ik bijvoorbeeld naar mijn zus en nichtjes kijk. Daar put ik veel hoop.. Volgende relatie wordt nog veel beter en gezelliger en intenser. Verheug me daar nu al op Maar eerst dit maar eens op mijn gemakje verwerken.
Ja ze komt er vanzelf wel achter!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:17 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Serieus? Negeren en geen blik waardig meer gunnen.
Ik beloof plechtig dat niet te zullen doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef Fellows het volgende:
Maak het jezelf niet moeilijk om daar weer over na te gaan denken.
Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef Fellows het volgende:
Ja maar het gevoel wat je met hem had onder het kijken denk niet dat je dat ooit terug zou vinden maar
You never know!
Maar um, we hebben tot het einde toe ook regelmatig de grootste lol gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.
Jawel, dat komt ook wel weer.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Fellows het volgende:
Ja je vind heus wel iemand anders zo niet?
Kijk je lekker in je eentje? ^O
Doe dat! Ik ga zo ook ervandoor heb wat afgesproken met een vriendin.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Fellows het volgende:
Ja ik ga even lekker wat doen aangezien ik de neiging krijg om haar te smsen om is in haar agenda te kijken.
Wat ik voor dat ze weg ging even heb vol gekrabbeld en haar kaartjes briefjes bij in heb gedaan.
Nou het voelt best kut om te weten hoeveel tijd en moeite je hebt geïnvesteerd in iemand die zo het spoor bijster is. Hoe vaak je bent voorgelogen, en nog steeds. Het is gewoon echt zielig, ik moet er bijna van lachen. En dat ik er dan ben ingetrapt. Maar dat kan ik mijzelf niet kwalijk nemen, want hij is echt heel slim en windt iedereen om z'n vinger met z'n gladde praatjes. Zucht, liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
Des te makkelijker is het loslaten.
Ik kan je uit ervaring vertellen: niet doen. Mailen is prima (zeker als ze open & eerlijk is), maar afspreken zou ik je alleen aanraden als jullie er met exact hetzelfde doel in gaan... Als de een alleen als vrienden wil bijpraten, en de ander nog samen verder wil doet dat bij 1 vd 2 behoorlijk pijn......quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Zou zo graag willen weten hoe ze zich voelt en een mailtje sturen of we weer een keer normaal kunnen praten binnenkort... Over wat er allemaal is gebeurd, ben alleen zo bang dat het niet gaat gebeuren... Argh
Als je met knallende ruzie uit elkaar bent gegaan is het verstandig om even te wachten met contact opnemen. Laat het eerst even een maandje of twee bezinken, of leg de leuze tot het aanzetten van contact bij haar. Na een tijdje zonder contact kijk je er heel anders tegen aan, want als je nu gaat afspreken wordt er binnen no-time weer met verwijten gegooid. Die fout heb ik jammer genoeg ook gemaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Freek1001 het volgende:
We moeten sowieso nog een keer praten, zijn namelijk met knallende ruzie uit elkaar gegaan. Maar ik weet niet of zij dit ook vindt... Hoe kom je hierachter? Alleen door te mailen lijkt mij... Maar ben bang weer afgewezen te worden...
En inderdaad het blijft aan je vreten...
Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Freek1001 het volgende:
Ik wilde dit doen na twee weken. Kan toch zeggen dat we toen allebei erg emotioneel reageerden en gemoederen hoog opliepen... Nu we waarschijnlijk beide weer beetje gekalmeerd zijn, dat het verstandig is om eens rustig te praten? We zullen daardoor niet meer bij elkaar komen gok ik zo, want er is erg veel gebeurd, maar dan kunnen we wel als normale mensen uit elkaar...
Ik heb heel erg de behoefte, weet alleen niet of zij dat ook heeft... Maar aan de andere kant, als ze dan niet reageert weet ik wel meteen waar ik aan toe ben??
Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:00 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.
Wordt het dan niet eens tijd om dat te veranderen? Nu is je kans om dingen voor jezelf op een rijtje te gaan zetten. En zoals je zelf al zegt: Misschien sta je er over een tijdje zelf helemaal anders in en hoeft het van jou allemaal niet meerquote:Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Blame yourself, natuurlijk wil je haar terug als je constant blijft afspreken. Wordt het niet eens tijd om een keer wat kracht te tonen door het af te wijzen als ze iets van je vraagt? Je pest jezelf.quote:Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Fellows het volgende:
Getzie, ze was hier gisteren en heb nu al dat ik alweer terug bij der wil kruipen wat een vreselijk KUT gevoel. =/
Als ervaringsdeskundige zou ik je willen zeggen: Wacht er langer mee.quote:Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Nogal eenvoudige conclusie.quote:
Ik denk dat dat een vrouwending is. Ikzelf doe dat ook, spreek veel af met vriendinnen en probeer samen leuke dingen te doen. Het betekent niet dat het leven ineens weer fantastisch is, het is gewoon heel fijn om wat meiden om je heen te hebben die je steunen en waar je mee kan praten en ook lol kan maken.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Pff ik wou dat ik net zo met de situatie om kon gaan als mijn ex...
Mijn reactie op het uitgaan van de relatie is nergens zin in hebben, depressief zijn, de hele dag zitten malen over hoe leuk het allemaal was, en hoe anders ik het had aangepakt als ik een jaar terug in de tijd zou kunnen,...
Mijn ex pakt daarentegen alle mogelijkheden om haar vrije tijd met leuke dingen op te vullen met beide handen aan. Tijdens onze relatie zag ze haar vriendinnen nooit, en nu haalt ze vanuit het niets alle banden weer aan. Weekendjes weg met haar groepje, uitgaan met mensen waar ze 2 maanden geleden nog amper contact mee had etc.... Ik vind het echt leuk voor haar, maar wou dat ik zelf een beetje meer zo was
Het zin in de naam denk ik, mijn ex heet ook Roxanne en die is ook niet te vertrouwenquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Ik had dit egt nooit verwacht Egt nooit.
Hoe kon ik zo stom zijn
Niet echt tof dat je haar e-mailadres bekend maakt hier, hoe vervelend het ook is.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:17 schreef Fellows het volgende:
Ik had dit egt nooit verwacht Egt nooit.
Hoe kon ik zo stom zijn
Niet egt tof? Jezus ze liegt mij voor ze camsext met andere gasten?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Niet echt tof dat je haar e-mailadres bekend maakt hier, hoe vervelend het ook is.
ben jij n kloon van mijquote:Op vrijdag 3 september 2010 00:44 schreef Fee01 het volgende:
[..]
Nou het voelt best kut om te weten hoeveel tijd en moeite je hebt geïnvesteerd in iemand die zo het spoor bijster is. Hoe vaak je bent voorgelogen, en nog steeds. Het is gewoon echt zielig, ik moet er bijna van lachen. En dat ik er dan ben ingetrapt. Maar dat kan ik mijzelf niet kwalijk nemen, want hij is echt heel slim en windt iedereen om z'n vinger met z'n gladde praatjes. Zucht, liefde maakt blind.
quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:01 schreef Amabo het volgende:
Funny how they all want to be friends right after they rip your guts out.
When a woman like your ex tells you other men are pursuing her, it’s oftentimes confabulation, exaggeration or an out and out lie. She does this to make herself feel desirable and appear like an irresistible siren to others.quote:Op vrijdag 3 september 2010 18:27 schreef Lallend het volgende:
[..]
Nogal eenvoudige conclusie.
Ben toch meer op zoek naar een diepere oorzaak gezien het vraagstuk.
Misschien een idee dat wanneer je hier advies vraagt, om het eens op te volgen en dat tyfus wijf een schop in de kont verkoopt en iqnored. Morgen kom je weer met het verhaal dat ze langs is geweest en je niks voelde. Overmorgen kom je weer met het verhaal dat ze tegen je gelogen heeft.quote:Op zaterdag 4 september 2010 08:54 schreef Fellows het volgende:
O ja hoor nu komen de smsjes het spijt me zo erg.
I never ment to hurt you so bad. Kiss my ass whore
ow lekker , van die dooddoeners van clichésquote:Op vrijdag 3 september 2010 23:27 schreef Catkiller het volgende:
Ja geef eens advies
Ik had mezelf zo niet zien zitten x aantal jaren geleden toen ik geen fuck gaf om wie dan ook en "it's better to have loved and lost than never to have loved at all" is een fabeltje
Dit.quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:00 schreef Male23 het volgende:
[..]
Misschien een idee dat wanneer je hier advies vraagt, om het eens op te volgen en dat tyfus wijf een schop in de kont verkoopt en iqnored. Morgen kom je weer met het verhaal dat ze langs is geweest en je niks voelde. Overmorgen kom je weer met het verhaal dat ze tegen je gelogen heeft.
Ja klopt laatste tijd ben ik ook gewoon een pussy geweest aangezien ik niet snapte wat er aan de hand is en ik egt dacht dat ze alleen gewoon even niks meer wilde. Dit had ik never nooit verwacht. Ze komt hier niet meer over de vloer en ik hoef haar ook nooit meer te zien!quote:Op zaterdag 4 september 2010 09:00 schreef Male23 het volgende:
[..]
Misschien een idee dat wanneer je hier advies vraagt, om het eens op te volgen en dat tyfus wijf een schop in de kont verkoopt en iqnored. Morgen kom je weer met het verhaal dat ze langs is geweest en je niks voelde. Overmorgen kom je weer met het verhaal dat ze tegen je gelogen heeft.
ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 4 september 2010 10:23 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja klopt laatste tijd ben ik ook gewoon een pussy geweest aangezien ik niet snapte wat er aan de hand is en ik egt dacht dat ze alleen gewoon even niks meer wilde. Dit had ik never nooit verwacht. Ze komt hier niet meer over de vloer en ik hoef haar ook nooit meer te zien!
Houden zo!quote:Op zaterdag 4 september 2010 10:23 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ja klopt laatste tijd ben ik ook gewoon een pussy geweest aangezien ik niet snapte wat er aan de hand is en ik egt dacht dat ze alleen gewoon even niks meer wilde. Dit had ik never nooit verwacht. Ze komt hier niet meer over de vloer en ik hoef haar ook nooit meer te zien!
Goed bezig meid, ik zie dat je al weer wat power terug aan het krijgen bent.quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Houden zo!
mijn ex gebruikt me nu alsof ik niets meer ben. Wilt gezellig kletsen maar reageert op niks wat ik tegen hem zeg bel ik gaat hij stom wat roepen en hangt hij op, bel ik terug neemt hij niet op. Dan sms ik dat als ie vrienden wilt blijven het zelf maar moet laten weten. Deed hij niet naja dan niet. Hij heeft nu lang genoeg de kans gegeven. Hij is ook al op zoek naar een ander. Ach boeiend, ik kan ook doen en laten wat ik wil en ik weet gewoon dat het goed zo is. Ik zit zo te verlangen naar een nieuwe kamer. En ook eindelijk een nieuw bed die niet kraakt.hihi.
nee maar soms is het nog beter op een KUT manier uit elkaar te gaan dan verwerk je het sneller want dan weet je gewoon dat het het allemaal niet waard is geweest. Die 2 jaar is gewoon leuk geweest, ik kan het ook niet zo begrijpen maar dan hoor ik weer dingen van hem en dan denk ik "tja"![]()
Hij was zo gul voor me, daarom heb ik zoveel spullen wat allemaal van hem is gekregen en kleding enzo. Gooi het niet weg, herinnert me er gewoon niet meer aan. Doet het het wel, dan krijg ik er geen rot gevoel bij maar gewoon van dat het voor bij is en dit het lot was en je er niets meer aan kan veranderen.
haha ja inderdaad en dat wil ik echt zo houden soms heel even een brok in mijn keel.quote:Op zaterdag 4 september 2010 12:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Goed bezig meid, ik zie dat je al weer wat power terug aan het krijgen bent.
Hem hoef ik in ieder geval niet als vriendquote:Op zaterdag 4 september 2010 13:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Powerliedje voor de dames: en die kerel is gewoon zo gaaf!
Goeie les voor de volgende keer. Maar zwelgen in zelfmedelijden schiet je ook niks mee op.quote:Op zaterdag 4 september 2010 20:23 schreef Bartinhoo het volgende:
waarom golft het toch zo op en neer bij mij...
Nu, een heerlijk weekend, vrienden zijn aan het werk en ik zit mezelf echt op te vreten thuis. Voor mijn relatie vond ik het heerlijk, een beetje een dagje dingen doen waar ik zelf zin in had, maar sinds haar kan ik mezelf niet meer vermaken lijkt het wel...
Toch een probleem, aangezien ik student ben met weinig contacturen, zal mezelf de komende tijd dus aardig vaak zelf moeten gaan vermaken. Hopelijk gaat dat gevoel snel over!!!
Op dagen als vandaag denk ik nog veel te veel aan haar. Het is 3 maanden uit, na een relatie van 8 maanden. Ik heb gelukkig geen huilbuien meer, maar om nou te zeggen dat het veel beter gaat dan 3 maanden geleden, nee. Maar god zeg, over een klein maandje is het al net zolang uit als dat onze halve relatie heeft geduurd, het mag nu toch onderhand wel eens over zijn of in ieder geval een stuk minder worden!
Wat ik me ook afvraag, is of zij nog veel aan mij denkt. Ze doet veel leuke dingen, net als ik overigens, maar ze doet echt voorkomen alsof er met het verlies van mij echt een last van haar schouders is gevallen. En stiekem weet ik: Dat is ook zo.
Vandaag een jaar geleden vond ze me helemaal geweldig, ik was het helemaal, kon niet stuk bij haar. Was de ideale schoonzoon voor haar ouders, ze vertelde het aan iedereen toen ze met mij ging, zo trots was ze en wat gaf dat me een goed gevoel, en wat ben ik er enorm verkeerd mee omgegaan. Hooghartig en arrogant heb ik haar af en toe behandeld, alsof het vanzelfsprekend was dat ze als een hondje achter me aanliep. Mijn eerste echte relatie was het, maar damn wat een enorme fout heb ik gemaakt, en wat voel ik me nu enorm, enorm schuldig:(
Klinkt eerder alsof je 'iemand' mist waar je je gevoelens op kan projecteren dan alleen haar. Die kansen om uit je schulp te komen en wat sociale contacten op te doen heb je nu ook. En dat gelul over 'liever eeuwig alleen blijven, voor eeuwig van haar houden etc'... Tja, we zullen het er maar op houden dat dat er allemaal bij hoort.quote:Op zondag 5 september 2010 00:15 schreef Catkiller het volgende:
Tijd om los te laten. Jammer genoeg, want mijn gevoel over haar is nog steeds goed, maar ze wilt geen relatie en het gevoel van haar kant is niet sterk genoeg na bijna 3,5 jaar om de gok te wagen en er tijd in te steken om gevoelens terug proberen te krijgen, zonder veel gevoel in één keer bij iemand wilt ze geen relatie. Dat ze dit gevoel als eens heeft mogen ervaren bij mij deed er blijkbaar niet toe, ze is liever single nu en concentreert zich liever op andere dingen. Ik heb alles gedaan wat in mijn macht ligt om alles duidelijk te maken maar ik heb verloren en een duiveltje met de naam "gevoel" is de winnaar.
Bijkomend probleem is dat ik voor haar al niemand meer had die ik vriend noch kennis die ik thuis over de vloer krijg noem en dus vrijwel volledig op mezelf ben aangewezen, het gaat lastig worden om geen contact op te nemen met haar omdat ze de enige is waar ik er over mee kan (wil) spreken. Dus tjah, familie heb ik wel, maar ik ben gewoon niet iemand die over zijn gevoelens praat bij anderen dan haar.
Totdat het uit ging wist ik niet dat ik zoveel van iemand kon houden, en nu moet ik daar vanaf zien te komen. Hopelijk gaat het snel en kunnen we naderhand verder en gewoon dingen doen met elkaar of meer. Of zoals iemand in een ander topic zei, "mensen hebben behoeftes", hopelijk ziet ze mij staan wanneer ze de behoefte weer heeft aan een relatie want ondanks dit weet ik dat er meer uit te halen valt.
Ach je, bijna 22, dus nog jong he?! Ik had alleen gehoopt dat ik dit nooit mee had hoeven maken. Voornamelijk omdat het voelt als falen en ik geloof dat je met vrijwel iedereen gelukkig kan worden, sommige mensen passen beter bij elkaar dan anderen, maar als de wil er is, kan je in mijn ogen met iedereen gelukkig worden. Alle dromen die er waren, alle dromen die ze had, alle dromen die ik had, over onze toekomst samen, allemaal weg in een korte periode na alle jaren dat we elkaar kennen. Liefde.. Ik denk dat wanneer ik over haar heen ben ik nog liever voor eeuwig alleen blijf dan dat ik mezelf open stel waarmee ik de kans heb dat ik dit nogmaals door moet maken.
Ik hoop alleen dat ik er positiever uit kom en niet negatiever met een nog minder interessant leven, wat dat betreft had ik heel lang geleden al alle kansen met haar aan moeten pakken om socialer etc te worden, nu is het te laat en nu heb ik spijt. Had ik maar met haar gepraat een maand geleden toen ze zei dat het gevoel minder was, misschien had ik haar dan nu nog wel gehad, al die "maar" die maken een persoon gek, maar even dingen zoeken om druk mee te zijn dat ik vroeg slaap en wanneer ik wakker ben ik weer aan de gang kan, bezig zijn is wel het beste natuurlijk.
Ik ga haar aanwezigheid missen, haar liefde, haar alles, en ik zal voor eeuwig van haar houden en ze zal altijd welkom zijn zoals het er nu naar uit ziet, hopelijk opnieuw ooit als mijn vriendin, en anders maar als een vriendin, nu sluit ik het verhaaltje maar af, ik ben druk, ik moet gaan verwerken
Toch niet zo'n goed idee dus om al te proberen vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Maar ja, lastig als je dezelfde vriendengroep hebt.quote:Op zondag 5 september 2010 11:48 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik heb m gisteravond weer gezien en gesproken in een vriendengroep. De hele avond heb ik eigenlijk maar heel weinig met hem te maken gehad, maar toen hij vertrok kreeg ik het toch even te kwaad. Vroeger gingen we altijd samen naar huis en kletsten we lang na over hoe het geweest was.
Lastig was ook dat veel mensen blijkbaar niet wisten dat het uit is tussen ons, de roddels gaan blijkbaar niet zo snel. Gelukkig was er een vriend met wie ik er een tijdje over kon praten en die troostte me en dat was heel erg fijn. Pf, ik mis hem.
Volgens mij als je gewoon "iemand" mist dan hoeft het niet zo moeilijk te zijn. Ik heb ook geen behoefte aan "iemand", alleen maar aan haar en het zal dan wel verkeerd over komen. Ik heb wel is gedacht is dit het nu en hou ik wel echt van haar maar nu weet ik wel zeker dat ik dat doequote:Op zondag 5 september 2010 13:12 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Klinkt eerder alsof je 'iemand' mist waar je je gevoelens op kan projecteren dan alleen haar. Die kansen om uit je schulp te komen en wat sociale contacten op te doen heb je nu ook. En dat gelul over 'liever eeuwig alleen blijven, voor eeuwig van haar houden etc'... Tja, we zullen het er maar op houden dat dat er allemaal bij hoort.
Het zal denk ik niet anders kunnen dat we elkaar tegen blijven komen. Weet je, gisteren speelde hij een rol en zag eruit als een soort anarchistische punker en ik voelde me gewoon weer helemaal verliefd worden. Daarom had ik het er zo moeilijk mee.quote:Op zondag 5 september 2010 13:32 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Toch niet zo'n goed idee dus om al te proberen vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Maar ja, lastig als je dezelfde vriendengroep hebt.
Dat klopt helemaal. En ik wist ook gedurende de relatie wel dat ik ook dingen fout deed, ik voelde me soms in een rol geduwd waar ik helemaal niet in wilde maar ook niet uit kon komen. Ik denk dat dat misschien kwam omdat ik er middenin zat. Het is hard dat er een relatie aan kapot moest gaan voor ik dit inzicht kreeg. Maar ik denk wel dat ik hierdoor bij een volgende relatie dit anders aan kan pakken.quote:Op zondag 5 september 2010 14:25 schreef goofy_goober het volgende:
@Mevrouw_voor_jou
Waar er twee vechten hebben er twee schuld.
lig al de hele dag in bedquote:Op zondag 5 september 2010 15:23 schreef melanie_x het volgende:
@zwartedoos,
erg vervelend is dat inderdaad! Ik weet zelf ook niet echt hoe ik daarmee om moet gaan.
weet ik ging ook best wel weer redelijk maar nu effe dipje omdat ik m gezien heb. En lag er ook pas om 6u vanmorgen in dus hahaquote:Op zondag 5 september 2010 17:55 schreef goofy_goober het volgende:
Hup, je nest uit en wat actiefs gaan doen. Blijven liggen met een hoop verdriet om gedane zaken en zelfmedelijden schiet ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |