abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:59:37 #101
307093 Fellows
Never again.
pi_85903762
Ze komt vandaag. Kijke hoe het afloopt/ :P
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85908334
Gisteravond had ik vrienden op bezoek en heb een hele gezellige avond gehad. Eigenlijk hebben we het niet zoveel over de breuk gehad maar over andere dingen. En dat is ook wel prettig, ik heb niet de behoefte het er continue over te hebben.

Verder kreeg ik een telefoontje van mjin moeder die vroeg of ik met haar op vakantie wilde naar Egypte. Ik was stomverbaasd maar vind het zo ontzettend lief van haar! Zoiets heeft ze nooit eerder gedaan. Maar wow. Echt heel fijn en lief van haar.

Ik heb net toch even met hem gesmst, ik wilde gewoon even weten hoe het met hem was want ik vond het zo akelig stil. Het lijkt erop dat hij er precies zo inzit als ik. Verdrietig omdat het niet gelukt is, maar ook overtuigd dat het zo beter is. We spraken af dat we gewoon smsen als we daar behoefte toe voelen maar het ook aangeven als we even geen behoefte hebben aan contact. Een prettige afspraak.

Ik ben nu gelukkig niet meer zo verschrikkelijk moe als gisteren en eergisteren. En ook het aantal huilmomenten vandaag is minder. Ik voel me rustiger.

Mijn verdriet richt zich nu meer op het verlies van hoe het was. Er was een lange tijd dat we samen heel veel ondernamen, uitprobeerden en ontdekten. Elk weekend was een feest voor ons tweetjes. We hadden urenlange filosofische gesprekken over de meest bizarre onderwerpen. Samen konden we de wereld aan. Er was zo'n enorme chemie tussen ons. Langzaam is dat veranderd. De persoon die hij toen was mis ik enorm.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:43:36 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85908952
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:26 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Mijn verdriet richt zich nu meer op het verlies van hoe het was. Er was een lange tijd dat we samen heel veel ondernamen, uitprobeerden en ontdekten. Elk weekend was een feest voor ons tweetjes. We hadden urenlange filosofische gesprekken over de meest bizarre onderwerpen. Samen konden we de wereld aan. Er was zo'n enorme chemie tussen ons. Langzaam is dat veranderd. De persoon die hij toen was mis ik enorm.
Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85909710
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Maar wat is de reden volgens jou dan dat hij is veranderd?
Dat weet ik niet. Ik ben zelf trouwens ook veranderd in die periode maar weer op andere punten.
En er is niks mis met verandering, alleen denk ik dat als je allebei een andere kant op gaat je dan uit elkaar groeit. Eigenlijk denk ik dat dat is wat er is gebeurd.
pi_85910770
He bah, ik zit weer even in een dipje hoor.
Mn ex en ik hebben afgesproken elkaar voorlopig even met rust te laten. En ik weet dat dat het beste is. En ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer goed gaat komen. Maar ik wil het niet weten.
Hij is zo rationeel bezig, is ook wel goed opzich, maar dan zit ik hier te janken omdat ik 'm zo mis en ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met z'n leven (hij heeft volgens mij ook alweer iemand anders). We hebben echt heel lang een relatie gehad. Hoe kan hij me zomaar vergeten en gewoon verder gaan.. Of iig zo rationeel handelen.. Heeft hij dan geen emotie ofzo?

Pff nouja ik moest het even kwijt..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 14:34:30 #106
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85910856
Als hij alweer een ander heeft dan is dat wellicht om de het gevoel te onderdrukken.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85910884
En ja, het zou in theorie zo kunnen zijn dat hij ook verdrietig is, maar zo komt dat totaal niet over. Als ik vraag hoe het gaat antwoordt hij met ''gaat best goed'', en dan denk ik, godverdomme. Dat is wat ik dan denk. Alsof het allemaal niets heeft voorgesteld.
pi_85910969
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:32 schreef Fee01 het volgende:
He bah, ik zit weer even in een dipje hoor.
Mn ex en ik hebben afgesproken elkaar voorlopig even met rust te laten. En ik weet dat dat het beste is. En ik weet dat het waarschijnlijk toch niet meer goed gaat komen. Maar ik wil het niet weten.
Hij is zo rationeel bezig, is ook wel goed opzich, maar dan zit ik hier te janken omdat ik 'm zo mis en ik heb het idee dat hij gewoon verder gaat met z'n leven (hij heeft volgens mij ook alweer iemand anders). We hebben echt heel lang een relatie gehad. Hoe kan hij me zomaar vergeten en gewoon verder gaan.. Of iig zo rationeel handelen.. Heeft hij dan geen emotie ofzo?

Pff nouja ik moest het even kwijt..
Tuurlijk heeft je ex ook gevoelens, en hij is jou echt nog niet vergeten. De meeste exen waar je echt om hebt gegeven vergeet je niet. Maar ik denk dat het goed kan zijn dat hij het nu even niet aan jou wil laten zien. Dat jij nu niet de persoon bent met wie hij dat wil delen en hij zich daarom wat zakelijk opstelt.

Het kan ook dat hij inderdaad iemand anders heeft, maar een nieuwe relatie hebben betekent niet dat je exen vergeten zijn.

Probeer je gevoel maar gewoon te laten komen, maar besef ook dat het gevoel is en trek er geen conclusies uit. Je mag verdrietig, boos en eenzaam zijn. Dat hoort erbij. Pas later als dat heftige eraf is kun je wat dingen gaan plaatsen en echt conclusies trekken, nu zie het het gewoon nog niet scherp doordat je volzit met emoties.
pi_85911007
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:34 schreef goofy_goober het volgende:
Als hij alweer een ander heeft dan is dat wellicht om de het gevoel te onderdrukken.
Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.
Eerder dacht ik nog, wat kan mij het schelen, ze mag 'm hebben. Maar nu doet het toch best pijn eigenlijk.
pi_85911147
Ik denk dat het weer tijd wordt voor een Valdispert feel good :')
pi_85911167
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:38 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.. Ik weet het gewoon allemaal even niet meer. Het lijkt wel een ander persoon geworden. Hoorde ook alweer viavia dat hij dit weekend naar allerlei feestjes is geweest, o.a. met haar.
Eerder dacht ik nog, wat kan mij het schelen, ze mag 'm hebben. Maar nu doet het toch best pijn eigenlijk.
Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.
pi_85911330
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:43 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ieder reageert op zijn manier. Maar ik raad je aan om te proberen je niet op hem te focussen. Je weet niet wat er in zijn hoofd omgaat bij de dingen die hij doet. En om dat in te gaan vullen met allerlei pijnlijke ideeen daar schiet je niet zoveel mee op. Doe je alleen jezelf pijn mee. Maar dat het nu even pijn doet snap ik.
Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:07:46 #113
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85912059
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.
Ik baal er alleen dat ik zo zwak ben om mezelf op de been te houden

Hoe doen jullie dat toch :{
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85912551
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
T is gewoon te dom van mij dat ik in hem geloof in ons, aangezien ik dan ineens weer een kans heb.

Niet... Heeft gewoon heel veel tijd nodig.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:24:56 #115
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_85912648
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

misschien moet je hem ook eens wat met rust laten.
kan me ook best voorstellen dat hij het gruwlijk irritant vind als je hem steeds blijft lastigvallen met dezelfde vragen (als je dat al doet)
en dan kom je er zelf misschien ook wat bovenop
pi_85913474
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Ik weet ook wel dat je gelijk hebt, maar soms voel ik me zo moedeloos en wanhopig..! Naja, hij neemt binnenkort contact op en dan zie ik het wel. Als je zo lang lief en leed met elkaar hebt gedeeld, voelt dit gewoon zo raar en verkeerd. Hij kan toch best zeggen dat hij mij ook mist.. Ofzo. Behalve als het niet zo is dan..
Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.

Tuurlijk zou hij dat kunnen zeggen, maar de reden waarom hij het niet doet weet je niet. Probeer geen conclusies te trekken uit zijn gedrag, je weet het simpelweg niet en het kost enorm veel energie. Zo put je jezelf een beetje uit terwijl je nu juist extra lief voor jezelf moet zijn.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 15:59:07 #117
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85913759
dan moet hij zelf niet zo tegenstrijdig doen dat maakt het voor me zelf ook veel moeilijker..

plus daarbij als ik weer stage heb kan ik me niet rot voelen daar is geen tijd voor..
maar ik kan het niet de hele dag door verdringen
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85913813
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 14:46 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Houd niet teveel hoop, heb ik ook gedaan en ben toen kei hard in mijn ziel gestampt. Pas daarmee op... Want je weet niet wat hij allemaal aan het doen is, kan alleen maar extra veel pijn doen.

En ja, ik was ook eigenwijs en heb gezegd dat ze het niet zou doen, maar kwam toen van een hele koude kermis thuis en de klap kwam toen nog 3x zo hard aan. Ik wil niet zeggen dat iedereen zo is, maar houd er rekening mee!
pi_85914177
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
dan moet hij zelf niet zo tegenstrijdig doen dat maakt het voor me zelf ook veel moeilijker..

plus daarbij als ik weer stage heb kan ik me niet rot voelen daar is geen tijd voor..
maar ik kan het niet de hele dag door verdringen
Ik denk eigenlijk dat je het jezelf moeilijk maakt door steeds conclusies te trekken uit zijn gedrag. Je weet niet wat hij denkt en waarom hij dingen doet.

Wat je stage betreft is dat lastig, maar je kunt het gevoel ook proberen te accepteren en je stage als afleiding te gebruiken zodat je even niet met je verdriet bezig hoeft te zijn.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 16:17:46 #120
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_85914443
nee maar dan zei hy gister dat hij het wel gezellig vond, vandaag weer van niet.

wilt hij eerst vanavond afspreken kan het niet omdat hy zo vroeg moet werken volgende dag. Dat accepteer ik ook maar dan ineens weet hij niet meer of hij wilt afspreken en dat maakt het voor mij gewoon erg moeilijk

en ja dan handel ik denk ik ook verkeerd.
naja kijk ik blijf er mee in mn kop zitten en kan mijn tranen dan veel te moeilijk bedwingen..
pi_85915483
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 16:17 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
nee maar dan zei hy gister dat hij het wel gezellig vond, vandaag weer van niet.

wilt hij eerst vanavond afspreken kan het niet omdat hy zo vroeg moet werken volgende dag. Dat accepteer ik ook maar dan ineens weet hij niet meer of hij wilt afspreken en dat maakt het voor mij gewoon erg moeilijk

en ja dan handel ik denk ik ook verkeerd.
naja kijk ik blijf er mee in mn kop zitten en kan mijn tranen dan veel te moeilijk bedwingen..
Maar waarom stel je voor jezelf dan niet een grens?
Hij zegt steeds wat anders, en dat maakt jou erg verward en verdrietig. Neem jezelf dan in bescherming en houd het contact even af, of geef hem aan dat hij duidelijk moet zijn en als hij dat niet is, dat hij dan beter even afstand houdt zodat jij niet steeds in de war raakt en verdrietig wordt.
pi_85917200
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:50 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, zo heb ik me ook gevoeld na een vorige relatie. En natuurlijk voelt het raar, ineens is de persoon met wie je een intieme speciale band had weg. Ik vergelijk het zelf maar met afkicken. En dat duurt gewoon een tijd voordat dat slijt.

Tuurlijk zou hij dat kunnen zeggen, maar de reden waarom hij het niet doet weet je niet. Probeer geen conclusies te trekken uit zijn gedrag, je weet het simpelweg niet en het kost enorm veel energie. Zo put je jezelf een beetje uit terwijl je nu juist extra lief voor jezelf moet zijn.
Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...
pi_85917372
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:19 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Hij denkt dat het nu beter is om afstand te nemen, en dan later weer te praten. Kunnen we het allebei even laten bezinken zeg maar. Klinkt opzich niet verkeerd, ware het niet dat ik nu niet echt rust kan krijgen als ik weet dat hij vrolijk met haar verder gaat, snap je...
Snap ik, en het is ook gewoon rot en oneerlijk.
pi_85917995
Is het heel gek als ik nog steeds hoop dat we weer bij elkaar komen? :@
pi_85918056
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:40 schreef Fee01 het volgende:
Is het heel gek als ik nog steeds hoop dat we weer bij elkaar komen? :@
Nee hoor. Ieder zijn gevoel en je mag het best hopen. Maar het is ook wel belangrijk dat je doorgaat met je leven en de dingen weer oppakt. Niemand is het waard om op te blijven wachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')