Ik straal je wel even wat moed toequote:Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
I know. Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren, maar je hebt helemaal gelijkquote:
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
Stel haar dan voor de keus. Klaar.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef Fellows het volgende:
[..]
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt.
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
Met liefde heb je geen fatsoenlijke verklaringen. Wat gebeurt, gebeurt nou eenmaal. Anders zou het wel politiek heten.quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Lallend het volgende:
[..]
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
Dat ze je aan het lijntje hield was een laffe streek, ben ik met je eens. Maar dat is alsnog geen excuus om zomaar even om 5 uur s'nachts haar huis binnen te stormen en haar zo lastig te vallen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef Freek1001 het volgende:
[..]
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.
Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
als je daar al van gaat huilenquote:
Luister, Freek krijgt te horen: Ik ga even over onze relatie nadenken. Dat blijkt neer te komen op rondneuken. Goed het is duidelijk einde relatie. Maar uit emotie kuthoer noemen vind ik zeker wel begrijpelijk.quote:
Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.
Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |