abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:42:14 #51
307093 Fellows
Never again.
pi_85866228
Los laten is zo moeilijk. :'(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85866613
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:42 schreef Fellows het volgende:
Los laten is zo moeilijk. :'(
Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
pi_85866806
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:00:53 #54
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85866860
Jijzelf.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85866921
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:59 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Wie kan mij de kracht geven om sterk in mijn schoenen te staan?
Ik straal je wel even wat moed toe ;)
Maar je moet 't toch echt zelf doen!
pi_85867407
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
pi_85867488
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 08:08 schreef Kokswijk het volgende:

[..]

Of jij een ander :)
I know. Ik zie dat alleen niet zo snel gebeuren, maar je hebt helemaal gelijk :). Had het er gisteren op het werk er nog over. Die band van vier jaar lang die je hebt, die vind je niet zo makkelijk in een nieuw persoon, dat kost jaren tijd en in die jaren moet je maar vertrouwen dat het een goed keuze was om anderen te laten vallen om hiervoor te gaan.
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:30:37 #58
307093 Fellows
Never again.
pi_85867900
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:53 schreef MeanDutchy het volgende:

[..]

Vooral als je constant hoopt dat ze bij je terug komt
Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt. |:(
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_85868470
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef Tegan het volgende:

[..]

Nogmaals. Jij vind haar momenteel 'goedkoop' omdat je gekwetst bent. Maar zij mag lekker haar eigen leventje leiden en is daar geen verantwoording aan jou voor schuldig. Er is geen enkele verklaring die jij goed gaat vinden, bovendien hoeft ze geen verklaring te hebben, want ze deed niets fouts.
Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
pi_85868630
Hij wilt geen relatie meer maar wilt mij nog wel helpen en steunen.. :'(
wat heb ik daar aan, alsof ik me daar beter door ga voelen
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:53:08 #61
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85868640
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:30 schreef Fellows het volgende:

[..]

Helpt ook egt als ze me constant vertelt dat het wel goed komt. En dat ze een fout heeft gemaakt. |:(
Stel haar dan voor de keus. Klaar.
pi_85868861
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:47 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Jaja, ik zal hier maar niet op ingaan.
Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
pi_85869094
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 09:08 schreef Freek1001 het volgende:
Maar dat is wel beter voor mijn gevoel als ik het wil afsluiten.... Het is niet echt een fijn gevoel als je het idee hebt dat je 1,5 jaar gebruikt bent door een of andere goedkoop persoon. Dus ik hoop dat ze een fatsoenlijke verklaring heeft. Ook om het voor zichzelf te verantwoorden en dat ze stilstaat bij wat ze doet.
Met liefde heb je geen fatsoenlijke verklaringen. Wat gebeurt, gebeurt nou eenmaal. Anders zou het wel politiek heten.
pi_85876737
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:59 schreef Lallend het volgende:

[..]

Goed, want Tegan heeft volkomen gelijk. Het is niet aan jou om haar te vertellen hoe ze haar leven moet leiden. Dit is overigens nooit aan jou geweest, ook in een relatie kun je nooit iemand vertellen wat hij/zij moet doen.
Denk dat hier je structurele fout ligt...
Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.

Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
pi_85882464
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.

Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
pi_85882875
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:34 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ze had me op zijn minst met respect kunnen behandelen en eerlijk moeten zijn. Als er tegen mij wordt gezegd dat ze een maand rust nodig heeft om haar gevoelens op een rijtje te zetten en daarna misschien weer verder kunnen gaan, is heel iets anders dan, ik neuk er even een maand op los en als me dat goed bevalt kom ik niet meer terug. Want ik zit gvd wel 1 hele maand thuis en te hopen op hereniging.

Het gaat mij niet zozeer om het feit wat ze allemaal doet, maar wel dat ze mij aan het lijntje heeft gehouden...
Dat ze je aan het lijntje hield was een laffe streek, ben ik met je eens. Maar dat is alsnog geen excuus om zomaar even om 5 uur s'nachts haar huis binnen te stormen en haar zo lastig te vallen.
pi_85885548
En om haar kuthoer te noemen.
pi_85886895
Of hij belt je gewoon om te zeggen dat je van hem moet blijven houden omdat hij zeker weet dat er een dag komt dat alles goed komt en dat we daarna nog lang en gelukkig zullen leven. :')
Ik heb gezegd nou sorry ik geloof niet in sprookjes. :W
I am changing..
pi_85887134
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 20:40 schreef Tegan het volgende:
En om haar kuthoer te noemen.
als je daar al van gaat huilen :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85887194
Ik vind dat niet normaal nee.
pi_85887580
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
Ik vind dat niet normaal nee.
Luister, Freek krijgt te horen: Ik ga even over onze relatie nadenken. Dat blijkt neer te komen op rondneuken. Goed het is duidelijk einde relatie. Maar uit emotie kuthoer noemen vind ik zeker wel begrijpelijk.

Kijk Freek is natuurlijk überteleurgesteld en voelt zich bedrogen. Dus dan vind ik kuthoer noemen gerechtvaardigd.

Het huis binnendringen en telefoon afpakken is wat minder goed te praten, maar dat kuthoer..

kom op...
pi_85887643
Iemand kuthoer en goedkoop noemen is nooit gerechtvaardigd imo.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:06:16 #73
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85889437
Wel als ze liegt.

Erg cheap. De kuthoer.
pi_85889595
Wat loog ze? Ze hadden een break en ze mocht doen wat ze wilde. En dat rondneuken heeft hij helemaal zelf verzonnen zonder bewijs.
pi_85889729
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:18 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Vandaag op t werk viel wel mee. Ik was bij vlagen wel heel verdrietig, heb ook hier op t forum het even van me afgeschreven en daarna ging het wel weer. Ik heb lekker gewerkt, het was heerlijk om in juridische problemen te duiken. Maar toen aan het einde van de dag mijn collega even kwam vragen hoe het ging schoot ik toch weer vol. Maarja, dat hoort erbij en ik neem het maar zoals het komt.

Straks komen er vrienden op de thee en net kreeg ik n fijn smsje van een vriend. Het blijft heel moeilijk, maar het maakt het wel iets makkelijker nu ik zoveel mensen om me heen heb. Ik was echt even bang dat ik het allemaal in mijn eentje zou moeten rooien.
Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.

Met alle respect richting de anderen natuurlijk, maar sommige dingen die ik hier lees kunnen gewoon niet.

On an irrelevant sidenote: hoi mede jurist :)
pi_85890452
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:08 schreef Tegan het volgende:
Wat loog ze? Ze hadden een break en ze mocht doen wat ze wilde. En dat rondneuken heeft hij helemaal zelf verzonnen zonder bewijs.
Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.
pi_85890530
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:21 schreef IceCreamm het volgende:

[..]

Als je zo emotioneel bent nadat je erachter komt dat je ex keihard liegt snap ik zijn reactie volledig. Achteraf is het natuurlijk wel dom geweest.
Precies. Maar blijkbaar vind iedereen het doodnormaal om mensen kuthoer te noemen. Dat je dat in een emotie doet ok. Maar dan moet je later wel inzien dat je compleet fout bezig was.
  maandag 30 augustus 2010 @ 22:53:21 #78
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85892278
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 22:17 schreef Tegan het volgende:
De kunst van het loslaten van je ex #119
[..]

Ik ben een meisje.

Wat ze heeft gedaan is misschien niet erg netjes, maar ze is daarvoor geen kuthoer. Bovendien ben jij hardstikke fout bezit door in te breken en door haar berichten te lezen.
Wat is dan goed :? Haar zogenaamde '' Privacy '' gunnen zodat ze je aan het lijntje kan houden en stiekem met een andere jongen kan flirten ? :?

Hoe noem je het dan? Het is net uit en je vriendin pakt meteen iemand anders, is dit normaal dan ofzo? :')

Ik ben geen voorstander van schelden maar dat ''kuthoer'' is terecht.
  maandag 30 augustus 2010 @ 23:39:37 #79
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85894420
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.

Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.

ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_85894822
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:53 schreef Costarican het volgende:

[..]

Wat is dan goed :? Haar zogenaamde '' Privacy '' gunnen zodat ze je aan het lijntje kan houden en stiekem met een andere jongen kan flirten ? :?

Hoe noem je het dan? Het is net uit en je vriendin pakt meteen iemand anders, is dit normaal dan ofzo? :')

Ik ben geen voorstander van schelden maar dat ''kuthoer'' is terecht.
Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?

Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.

Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:11:55 #81
189520 Coiler
Monument van een vent
pi_85895827
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:39 schreef Lips het volgende:
ps: hou op met zeiken tegen Freek1001, hij weet ook wel dat hij fout is geweest maar mensen doen in hun emotie wel vaker rare dingen, love makes you act that way, especially when you love the other person more than he / she loves you. Schelden doet geen pijn maar de actie van zijn ex heeft hem wel pijn gedaan. Nou en dat hij haar een kuthoer noemt, gaf het wijf nog geen recht hem in z'n gezicht te slaan maar daar hoor je niemand over.
Dit dus :Y

@Freek1001: Sterkte kerel! :*
pi_85895848
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 23:47 schreef GeelSuperKuiken het volgende:

[..]

Uit is uit, ze heeft het recht op om dan te kunnen doen wat je wilt. Of heb je dan nog afspraken onderling van ja het is nog maar een week uit dus je kan nog geen ander neuken?

Het is misschien rottig / kut dat de ander het op zon manier te verwerken, maar het is geen kuthoer of wat dan ook.

Uit is uit, en niet dan nog aantal weken wachten voor je je kan storten op iets anders. Je moet doen wat je zelf wil als het uit is klaar uit.
Het gaat om het principe van een afspraak niet nakomen. Al maken twee willekeurige mensen een belangrijke afspraak en je denkt dat iemand zich er aan houdt en je komt genaaid uit, dan is die reactie begrijpelijk.

Dat je daarvoor bij je ex het huis insneakt is wat anders, dat zou mij ook te ver gaan.
pi_85896009
quote:
Ik kom me hier ff afmelden. Niet dat ik m'n ex terug heb of een andere vent hem gevonden hoor, maar jullie verhalen zijn me te 'zwaar' in vergelijking met mijn verhaal. Ik mis hem nog steeds maar ik heb ergens afgelopen week wel het licht gezien en ik ga gewoon door. Dit is mijn leven en dat ga ik niet laten verpesten omdat hij niet meer samen met mij wil zijn. Ik heb super lieve vrienden, doe leuke dingen, ga een training mindfulness beginnen om te leren meer in het nu te leven en ik heb (als alles goed gaat) per 13 september eindelijk weer een baan om me op te storten.
Ja het is nog steeds moeilijk, ja ik mis hem regelmatig, ja het kan goed zijn dat ik over 2 dagen gewoon weer een inzinking krijg en toch hier post, ja ik ben bang nooit meer zo'n leuke vent tegen te komen maar nee, ik kan niet mijn leven on-hold zetten voor / door hem.

Misschien lees ik hier nog een paar dagen mee om te kijken hoe het met jullie gaat, misschien ook niet. Wens jullie allemaal iig heel veel sterkte en succes met de verwerking.

Meen je dat nou?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:27:54 #84
311497 Costarican
I would rather do costa rica.
pi_85896378
quote:

[..]

Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.
Een slet zou beter hier bij passen vind ik. Een slet is iemand die met veel mannen is, en dat is zij hoe het blijkt.
En hij heeft zeker het recht om haar kuthoer te noemen, ik hoop dat ze ook een account op fok heeft en dit leest, want ik vind haar ook een kuthoer.

En ook voor jou, jij bent nog een grotere kuthoer ( :') ) Als je vind dat wat zij doet normaal is.
pi_85896516
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 00:27 schreef Costarican het volgende:

[..]

Ja net als je iedereen mag noemen hoe je wil.
Een slet zou beter hier bij passen vind ik. Een slet is iemand die met veel mannen is, en dat is zij hoe het blijkt.
En hij heeft zeker het recht om haar kuthoer te noemen, ik hoop dat ze ook een account op fok heeft en dit leest, want ik vind haar ook een kuthoer.

En ook voor jou, jij bent nog een grotere kuthoer ( :') ) Als je vind dat wat zij doet normaal is.
ik heb niet alles gelezen dus je hoeft mij niet gelijk een kut hoer te noemen..

maar het was uit tussen die 2 toch? en die exvriendin word er van verdacht rond te neuken ofzo ?
pi_85897380
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:10 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Goed om te horen dat er hier toch mensen zijn die wat rationeler / minder obsessief lijken om te gaan met hun breuk.

Met alle respect richting de anderen natuurlijk, maar sommige dingen die ik hier lees kunnen gewoon niet.

On an irrelevant sidenote: hoi mede jurist :)
Dank je!
Eerlijk gezegd laat ik het ook maar gewoon op me afkomen zoals het komt en probeer ik geen waardeoordeel te geven aan de gedachten en gevoelens die ik heb. Ze zijn er en het is heel natuurlijk dat ze er zijn en ook niet meer dan dat. En daarnaast heb ik denk ik het voordeel dat we allebei achter de breuk staan en er niet een van ons gekwetst thuiszit.

Ook hoi medejurist :)
pi_85897438
quote:

Wat fijn en goed zeg! Klinkt alsof je je leven weer lekker aan het oppakken bent. Heel tof! ^O^
pi_85898223
quote:

Dat dus! En daarbij, wie zei dat het uit was? Mw wilde bedenktijd, dus dat kan ook een time-out zijn zonder dat het officieel uit was. Dus :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 02:19:21 #89
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_85898782
Advies geven is een stuk makkelijker en fijner dan het volgen.. Zeker zo als je het advies niet op wilt volgen en keihard wilt zorgen dat alles weer goed komt omdat je weet dat het kan, helaas heb je daar medewerking voor nodig van een ander persoon ;(

Maar we geven niet op, ik ga nog liever dood :) Bij wijze van spreken.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_85900413
Hallo mensen,

Je wilt niet weten hoe goed het voelt om te horen dat het niet allemaal mijn schuld was. Ik weet dat ik dingen fout heb gedaan, ik heb ook het advies van Mean Dutchy opgevold en sorry gezegd en dat ik het nooit had mogen doen, maar wel met de melding dat ik haar nooit meer wilde zien. Bedankt u allen hiervoor, had ik echt even nodig!

Geloof mij, ik heb het nooit zo willen doen en was liever als vrienden uit elkaar gegaan. Maar op dat moment had ik het gevoel dat er zo hard op mijn ziel werd gestampt dat ik uit pure wanhoop die dingen zei. En ja, als je zoveel van iemand houdt en die dan zoiets doet en er nog vervolgens recht in je gezicht twee keer over liegt, dan knapt er iets... Ik hoop dat jullie dit nooit hoeven te ervaren, maar dan zul je begrijpen wat ik bedoel.

Zit nu aan de slaappillen van moeders en pak toch al gauw zo'n 6uur slaap per dag... En geloof mij, zelfs na al deze gebeurtenissen en mijn gevoel van woede, teleurgesteldheid en intens verdriet, hou ik nog steeds van haar. En doet het mij zeer veel pijn om te weten dat ze op deze manier haar verdriet verwerkt....
pi_85900474
quote:

[..]

Op dat dag dat het uitging, heeft ze letterlijk gezegd dat ze een maand rust nodig had om haar gevoels op een rijtje te zetten. Daarnaast heeft ze gezegd dat we daarna misschien opnieuw konden beginnen.

Toen heb ik gezegd, denk er alsjeblieft heel erg goed over na en ga niet meteen achter andere jongens aan. Toen heeft ze letterlijk gezegd: "wat denk je wel niet, komende maand wil ik helemaal niets alleen rust".

En als je er dan achter komt wat zij onder rust verstaat, dan knapt er iets. Geloof me.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:50:37 #92
307093 Fellows
Never again.
pi_85901765
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:19 schreef Catkiller het volgende:
Advies geven is een stuk makkelijker en fijner dan het volgen.. Zeker zo als je het advies niet op wilt volgen en keihard wilt zorgen dat alles weer goed komt omdat je weet dat het kan, helaas heb je daar medewerking voor nodig van een ander persoon ;(

Maar we geven niet op, ik ga nog liever dood :) Bij wijze van spreken.
I feel u dude<3 :*
pi_85901846
Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet Freek1001 en dat er dan iets knapt. Ik heb bij een eerdere relatie die uitging meegemaakt dat mijn ex binnen een week met zijn nieuwe vriendin op de stoep stond om wat spullen op te halen. Dat deed mij zoveel pijn dat het echt het slechtste in me naar boven bracht en ik reageerde met "als jij een nieuwe vriendin hebt kan ze ook op je spullen passen, morgen zet ik het aan de straat en je ziet maar hoe je het meeneemt." En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
pi_85901960
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Ergens is dit ook wel humor toch? :D
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:01:17 #95
307093 Fellows
Never again.
pi_85902045
:')
pi_85902332
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ergens is dit ook wel humor toch? :D
Ik kan er nu ook wel om lachen maar ik heb er ook veel spijt van gehad.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:11:38 #97
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85902357
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 09:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik kan me voorstellen dat dat heel veel pijn doet Freek1001 en dat er dan iets knapt. Ik heb bij een eerdere relatie die uitging meegemaakt dat mijn ex binnen een week met zijn nieuwe vriendin op de stoep stond om wat spullen op te halen. Dat deed mij zoveel pijn dat het echt het slechtste in me naar boven bracht en ik reageerde met "als jij een nieuwe vriendin hebt kan ze ook op je spullen passen, morgen zet ik het aan de straat en je ziet maar hoe je het meeneemt." En vervolgens heb ik onder het mom van 'eerlijk zullen we alles delen'naast zijn spullen hem ook de helft van het vuilnis meegegeven, dat zat tussen zijn spullen. Kwam omdat hij nooit het vuilnis weg wilde brengen en het steeds in de kelder zette. Achteraf heb ik daar spijt van. Dat is nu 4 jaar geleden denk ik.
Mooie impulsieve actie juist. ^O^
pi_85902531
Op zich misschien wel, maar het heeft me ook een half jaar smerige oorlog met mijn ex opgeleverd. Ik kan gelukkig zeggen dat ik na een maand of 3 inzag dat dat niks opleverde, maar mijn ex zag dat niet en bleef overal waar hij kon dwarsliggen en rotzooi uithalen. En nu nog, bij de geringe keren dat we elkaar tegenkomen kan hij zich niet beheersen en blijft hij rotopmerkingen maken. Nu kan ik daar wel mee omgaan, maar je ziet wat een impact zoiets kan hebben. En al die tijd dat ik bezig was met oorlogvoeren, me verdedigen en kwaad zijn kwam ik niet aan mezelf toe en kon ik de pijn en het verdriet niet goed verwerken.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:32:41 #99
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85902933
Daar heeft ie dan alleen nog maar zichzelf mee, als ie nog steeds boos is. :)
pi_85903000
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 10:32 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heeft ie dan alleen nog maar zichzelf mee, als ie nog steeds boos is. :)
Klopt. Ik heb er zelf niet echt last van, ik spreek hem nauwelijks nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')