Ja ze komt er vanzelf wel achter!quote:Op donderdag 2 september 2010 18:17 schreef melanie_x het volgende:
[..]
Serieus? Negeren en geen blik waardig meer gunnen.
Ik beloof plechtig dat niet te zullen doen.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:43 schreef Fellows het volgende:
Maak het jezelf niet moeilijk om daar weer over na te gaan denken.
Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef Fellows het volgende:
Ja maar het gevoel wat je met hem had onder het kijken denk niet dat je dat ooit terug zou vinden maar
You never know!
Maar um, we hebben tot het einde toe ook regelmatig de grootste lol gehad.quote:Op donderdag 2 september 2010 18:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, dat zal nooit hetzelfde zijn. Een van de dingen die eigenlijk altijd leuk was was samen star trek kijken. Ondanks dat het de laatste periode een beetje overkill was en hij eigenlijk aangaf dat ieder weekend op de bank star trek hem ook wel best was.
Jawel, dat komt ook wel weer.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:01 schreef Fellows het volgende:
Ja je vind heus wel iemand anders zo niet?
Kijk je lekker in je eentje? ^O
Doe dat! Ik ga zo ook ervandoor heb wat afgesproken met een vriendin.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:07 schreef Fellows het volgende:
Ja ik ga even lekker wat doen aangezien ik de neiging krijg om haar te smsen om is in haar agenda te kijken.
Wat ik voor dat ze weg ging even heb vol gekrabbeld en haar kaartjes briefjes bij in heb gedaan.
Nou het voelt best kut om te weten hoeveel tijd en moeite je hebt geïnvesteerd in iemand die zo het spoor bijster is. Hoe vaak je bent voorgelogen, en nog steeds. Het is gewoon echt zielig, ik moet er bijna van lachen. En dat ik er dan ben ingetrapt. Maar dat kan ik mijzelf niet kwalijk nemen, want hij is echt heel slim en windt iedereen om z'n vinger met z'n gladde praatjes. Zucht, liefde maakt blind.quote:Op vrijdag 3 september 2010 00:29 schreef goofy_goober het volgende:
Des te makkelijker is het loslaten.
Ik kan je uit ervaring vertellen: niet doen. Mailen is prima (zeker als ze open & eerlijk is), maar afspreken zou ik je alleen aanraden als jullie er met exact hetzelfde doel in gaan... Als de een alleen als vrienden wil bijpraten, en de ander nog samen verder wil doet dat bij 1 vd 2 behoorlijk pijn......quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:40 schreef Freek1001 het volgende:
Zou zo graag willen weten hoe ze zich voelt en een mailtje sturen of we weer een keer normaal kunnen praten binnenkort... Over wat er allemaal is gebeurd, ben alleen zo bang dat het niet gaat gebeuren... Argh
Als je met knallende ruzie uit elkaar bent gegaan is het verstandig om even te wachten met contact opnemen. Laat het eerst even een maandje of twee bezinken, of leg de leuze tot het aanzetten van contact bij haar. Na een tijdje zonder contact kijk je er heel anders tegen aan, want als je nu gaat afspreken wordt er binnen no-time weer met verwijten gegooid. Die fout heb ik jammer genoeg ook gemaakt.quote:Op vrijdag 3 september 2010 09:58 schreef Freek1001 het volgende:
We moeten sowieso nog een keer praten, zijn namelijk met knallende ruzie uit elkaar gegaan. Maar ik weet niet of zij dit ook vindt... Hoe kom je hierachter? Alleen door te mailen lijkt mij... Maar ben bang weer afgewezen te worden...
En inderdaad het blijft aan je vreten...
Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.quote:Op vrijdag 3 september 2010 10:12 schreef Freek1001 het volgende:
Ik wilde dit doen na twee weken. Kan toch zeggen dat we toen allebei erg emotioneel reageerden en gemoederen hoog opliepen... Nu we waarschijnlijk beide weer beetje gekalmeerd zijn, dat het verstandig is om eens rustig te praten? We zullen daardoor niet meer bij elkaar komen gok ik zo, want er is erg veel gebeurd, maar dan kunnen we wel als normale mensen uit elkaar...
Ik heb heel erg de behoefte, weet alleen niet of zij dat ook heeft... Maar aan de andere kant, als ze dan niet reageert weet ik wel meteen waar ik aan toe ben??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |