abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85968952
quote:
Op woensdag 1 september 2010 18:46 schreef melanie_x het volgende:
Ik ben terug bij mijn ex. Hij weet donders goed dat hij me nooit meer wat hoeft te flikken. Hij heeft toegegeven dat hij het een tijdje vanzelfsprekend vond dat ik samen met hem was. Ik merk dat hij veel opener tegen me is en ook verteld wat hij denkt en voelt want een hele tijd heeft hij mij een soort uitgesloten.

Ik zat met een hele hoop vragen toen het uit was en hij heeft deze ook allemaal beantwoord.
Het gaat tot nu toe erg goed tussen ons. Maar ik merk wel dat ik vaak onzeker ben en daardoor ook afstandelijk word. Maar ik denk dat over een tijdje wel minder wordt. Ik zie verder wel hoe het allemaal loopt. Nu ben ik gelukkig :)
Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.
Een collega die ik vandaag vertelde dat ik weer single ben vertelde een soortgelijk verhaal over zichzelf. En ze heeft nu kinderen met hem en is heel gelukkig in de relatie. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:05:00 #152
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85969043
Volgens mij kun je pas weer opnieuw een relatie aangaan met je ex als al het oude zeer is verwerkt, ander komt dat vroeg of laat weer naar boven en zal de reactie nog heftiger zijn.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85969323
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:05 schreef goofy_goober het volgende:
Volgens mij kun je pas weer opnieuw een relatie aangaan met je ex als al het oude zeer is verwerkt, ander komt dat vroeg of laat weer naar boven en zal de reactie nog heftiger zijn.
Ja en als je weet waar/waarom het misgegaan is..
pi_85969400
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal weer op zijn pootjes terecht komt.
Een collega die ik vandaag vertelde dat ik weer single ben vertelde een soortgelijk verhaal over zichzelf. En ze heeft nu kinderen met hem en is heel gelukkig in de relatie. Ik hoop dat dat voor jou ook zo gaat werken.
Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naar :)
pi_85969489
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:12 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Hoelang is je collega uit elkaar geweest met haar huidige vriend? Ben ik wel benieuwd naar :)
Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.
  woensdag 1 september 2010 @ 23:14:48 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85969492
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Het oude zeer ;)
pi_85969686
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Het oude zeer ;)
Nouja dat staat voor mij niet gelijk aan elkaar, als bijv. de één is vreemdgegaan, dan is dat bijv. oud zeer. Dat je hem dan toch niet helemaal vertrouwt. Maar belangrijker is natuurlijk de vraag waarom hij is vreemdgegaan.
pi_85969734
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Hoelang weet ik niet precies. Maar ze vertelde dat op het moment dat hij aangaf toch graag weer verder met haar te willen ze daar een half jaar mee gewacht heeft. Ze wilde zien dat hij kon veranderen maar ook eerst over de frustraties en het verdriet heenkomen.
Oke.. Naja, oude liefde roest niet :P
pi_85969805
quote:
Op woensdag 1 september 2010 23:10 schreef Fee01 het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me wel essentieel. Maar ook voor relaties die niet meer goed komen is het belangrijk, het geeft inzicht in jezelf en wat je zoekt en nodig hebt in een relatie. Ik heb vanavond er even met een vriend over gepraat en die wist een paar eigenschappen van mij te noemen waarvan ik denk dat mijn partner ze ook wel moet hebben wil ik daar gelukkig mee worden. Het was prettig dat iemand dat zo benoemde, naar jezelf kijk je toch met een andere bril.
pi_85974315
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
pi_85975375
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
Nadat mijn ex het 4 maanden geleden uitgemaakt heeft, heeft ie weer een nieuwe liefde..
Is toch wel even pijnlijk:( Het irriteert me gewoon dat het me zoveel doet en dat ik er nu wakker van lig..
ARGH!
Tja je gaat toch door enzo, je kunt moeilijk heel je leven daarna vrijgezel blijven. Ik snap dat het rottig is, maar stort je zelf ook gewoon op iets nieuws. Ga er naar kijken en denk na over je toekomst over wat je zo graag wilt in een nieuwe liefde en ga er lekker op los fantaseren :)
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85975607
quote:
Op donderdag 2 september 2010 02:36 schreef Meloen88 het volgende:
ARGH!
Weet hoe je je voelt, die van mijn had dat na 1,5 week terwijl ze mij nog aan het lijntje hield. Dat gevoel houd je nog wel even en doet erg veel pijn. Kost gewoon erg veel tijd.
  donderdag 2 september 2010 @ 08:33:12 #163
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_85975756
Bah, haar na 4 maanden weer gezien en ben weer helemaal terug bij af -O-
pi_85981060
quote:
Op woensdag 1 september 2010 22:53 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik vind het gek hoe snel het nu eigenlijk gaat en dat ik ondanks soms lastige momenten toch al weer aardig opkrabbel, ik was een deel van de middag zelfs heel vrolijk. Ik vraag me ook wel af waar het episch drama van liefdesverdriet blijft, of het zwarte gat der eenzaamheid. Ga ik soms voorbij aan dingen? Komt dit allemaal nog op de eenzame momenten die ik vast nog zal hebben? Ik weet het niet. Aan de ene kant is het fijn dat ik nog steeds met beide benen stevig op de grond sta, aan de andere kant is het ook heel onwennig. De vorige keer dat een lange relatie uitging was het verdriet vele malen intenser en heftiger.
Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?
  donderdag 2 september 2010 @ 12:38:38 #165
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85981772
Zo voelde ik me de eerste maand ook, maar pas later als je gaat nadenken over dingen en de realisatie dat je er weer alleen voor staat komt de klap.
pi_85981979
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:38 schreef goofy_goober het volgende:
Zo voelde ik me de eerste maand ook, maar pas later als je gaat nadenken over dingen en de realisatie dat je er weer alleen voor staat komt de klap.
Op zich denk ik wel na over dingen. Het is niet alsof ik lamgeslagen ben. Dat besef er weer alleen voor te staan is inderdaad nog niet echt ingekickt. Maar zo voelt het nu ook niet, ik heb vrienden die me echt steunen en waar ik bij terecht kan en dat in de toekomst ook blijven doen.

Ik denk wel dat dat besef een keer zal komen maar dat dat niet direct met mijn ex te maken heeft maar meer met het weer alleen zijn.
pi_85983369
quote:
Op donderdag 2 september 2010 12:14 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zijn er hier eigenlijk meer mensen die ook zo 'makkelijk' met de breuk omgaan?
Kan wel zeggen dat het hier op een soortgelijke "makkelijke" manier gaat. Ik kan me er nu aardig van distantieren.

Waarschijnlijk omdat ik diep van binnen ook wel weet dat we op het einde niet meer bij elkaar pasten, en dat er gewoon geen verbetering in had gezeten tenzij tenminste één partij zich iets had aangepast (wat ik haar niet zag doen). Zodoende heb ik er redelijk vrede mee, ja.

Let alleen wel op dat het vooral de eerste weken schijn kan zijn, want die eerste weken zijn een dikke achtbaan. Ik had kort op de breuk ook dagen waarbij ik dacht dat er niks aan de hand was, om de volgende dag me weer iets anders te voelen ;) .
pi_85983514
Hier bijna 3 maanden uit met ex. Korte samenvatting => Veel ruzie, zij verwachtte meer van mij dan dat ik nog kon/wou geven. Zij had serieuzere plannen dan ik. Zij werkt fulltime en wil huisje boompje beestje, ik ben student en wil nog vrijheid. We hielden/houden veel van elkaar, maar passen als partners niet bij elkaar.

Het contact nu is naar mijn idee perfect. Sms' en en spreken nog regelmatig met elkaar af. Jammer vind ik echter wel het volgende: Tijdens de relatie zei ik haar wel eens, dat ik het wel eens fijn zou vinden als ze iets meer met vriendinnen ondernam. Ik vond haar te veel aan mij hangen. Als ik eens iets met vrienden ging doen dan was het bijna altijd een reden voor strijd.

Als we nu nog afspreken, merk ik gewoon aan haar, dat ze mij heel graag wil laten zien hoe een geweldig sociaal leven ze nu heeft. Begrijp me niet verkeerd, ik gun het haar van harte, maar het loopt tegen het irritante aan. Ik heb wel eens het idee dat ze jan en alleman gaat sms' en vlak voordat ze naar mij toe gaat, omn vervolgens om de freaking 5 minuten die telefoon uit haar zak te toveren, terwijl ze voorheen amper sms' te. IEder leuk evenementje/activiteit die ze nu onderneemt worden op hyves ge WWW' t ( ;( ) . Toen ze laatst hier was zei ze nog tegen me dat ze nu net zoals wij, ook heel vaak in het amsterdamse uitgaansleven te vinden is. Hiervan weet ik gewoon 100% zeker dat dit niet waar is. 2 weken geleden is ze een keer in amsterdam geweest, en daarbuiten 2 maanden niet. Ik vind het jammer dat ze dit zo geforceerd probeert over te brengen..

Ze weet dat ik een redelijk grote vriendengroep heb, waarmee we samen ook veel dingen ondernamen, terwijl ik gedurende de gehele relatie nooit iets met haar vriendinnen heb gedaan omdat ze die amper zag. Ik heb nu het idee dat ze met dit gedrag iets wil laten zien aan mij. Ik vind dat jammer, want ik kan niet tegen dat toneel spelen, en ik wil gewoon dat we normaal en zonder jalourzie met elkaar om kunnen gaan.

Ik wil eigenlijk niet tegen haar zeggen wat ze wel en niet moet doen, maar wat zouden jullie doen? Er voorzichtig iets van zeggen, of het gewoon lekker laten gaan? Ik vind het erg lomp overkomen dat ge sms en gebel tussen door de hele tijd...

[ Bericht 7% gewijzigd door Bartinhoo op 02-09-2010 13:43:04 ]
  donderdag 2 september 2010 @ 13:41:31 #169
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85983654
Niks. Ex is ex. Haar probleem toch?
pi_85983821
Tja... ik vind het eigenlijk toch ook een beetje mijn probleem.
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
pi_85983861
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef Bartinhoo het volgende:
Tja... ik vind het eigenlijk toch ook een beetje mijn probleem.
Het is niet zo dat we elkaar wekelijks zien, en als we dan eens afspreken dan vind ik het toch onbeleefd om constant naar je telefoon te gaan zitten loeren. Ik krijg daarvan het idee dat ze het niet gezellig vindt, en liever met andere mensen is. Dit heb ik aan haar al gevraagd maar dat schijnt niet het geval te zijn...
Ze wil je gewoon jaloers maken waarschijnlijk. Dus als jij dat soort dingen gaat zeggen, gaat ze er echt niet mee ophouden ben ik bang :P
pi_85984246
Ja dat idee heb ik dus ook, maar ik vind dat toch jammer.

Het doet mij verder vrij weinig, naast het feit dat ik het gewoon irritant vind, en ik probeer haar te laten zien dat het mij niets doet door haar juist complimentjes te geven en dingen te zeggen als '' Volgens mij heb je het prima naar je zin de laatste tijd he;) ''
En zonder dit verder lullig te bedoelen, maar het meisje in kwestie is nog vrij kinderlijk en naief, ( een van de redenen waarom ik haar totaal niet mis ) , echter door die reden kan ik vaak een reactie verwachten van '' Ja, populair ben ik he!!! :S ''. Ik heb haar spelletje door, maar zij weet dit niet.

Ik vind het leuk om haar zo nu en dan nog eens te spreken, want ik geef echt nog om haar, maar ik wil wel gewoon met respect behandeld worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde zou doen bij een meisje of uberhaupt iemand waarmee ik afspreek...
pi_85984492
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:58 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja dat idee heb ik dus ook, maar ik vind dat toch jammer.

Het doet mij verder vrij weinig, naast het feit dat ik het gewoon irritant vind, en ik probeer haar te laten zien dat het mij niets doet door haar juist complimentjes te geven en dingen te zeggen als '' Volgens mij heb je het prima naar je zin de laatste tijd he;) ''
En zonder dit verder lullig te bedoelen, maar het meisje in kwestie is nog vrij kinderlijk en naief, ( een van de redenen waarom ik haar totaal niet mis ) , echter door die reden kan ik vaak een reactie verwachten van '' Ja, populair ben ik he!!! :S ''. Ik heb haar spelletje door, maar zij weet dit niet.

Ik vind het leuk om haar zo nu en dan nog eens te spreken, want ik geef echt nog om haar, maar ik wil wel gewoon met respect behandeld worden. Ik kan me niet voorstellen dat ik hetzelfde zou doen bij een meisje of uberhaupt iemand waarmee ik afspreek...
Hm.. als je er echt zo mee zit (kan ik me best voorstellen overigens), dan zou ik gewoon haar hetzelfde zeggen als je nu hier zegt. Gewoon serieus zeggen dat je het niet leuk vindt en dat je het niet respectvol vindt. Dat zou ik dan doen denk ik.
Hoezo is ze eigenlijk nog vrij kinderlijk?
  donderdag 2 september 2010 @ 14:10:33 #174
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85984638
Ik zou er helemaal geen aandacht aan schenken. Ze merkt zelf wel dat het geen effect heeft.
pi_85984947
Ik heb het idee dat, wanneer ik er inderdaad iets van zeg, haar juist geef wat ze wil...
Verder ben ik helemaal niet moeilijk met dat soort dingen, en ff sms' en kort bellen tussendoor doe ik zelf ook wel, maar dit is echt ongekend. Ik kan me niet voorstellen dat ze ook zoveel sms' t als ze niet bij mij is want dan zou haar rekening echt torenhoog zijn....
Ik heb ook vrienden met blackberry' s die constant zitten te pingen, maar vergeleken met haar is dat echt nog peanuts. Het is zo geforceerd, en ik vind dat gewoon jammer, het is in mijn ogen helemaal niet nodig. Ik kijk heus niet neer op haar sociale leven, ze hoeft zich voor mij helemaal niet te bewijzen...

Tja dat kinderachtig, lastig uit te leggen. Laat ik zeggen dat ze soms dingen doet/ en zegt waarbij je mensen hun voorhoofd ziet fronsen, maar dat zelf niet doorheeft. Om een voorbeeld te geven: ze had laatst een navelpiercing laten zetten, en vervolgens staat er dan ook heel groot op hyves :'' Joehoeee ben zoo blij met mijn navelpiercinggg hij is echt moooi (L) :D:D'' .. Dat vind ik voor iemane van 22 toch een beetje vreemd, kan ook aan mij liggen. Het begint er overigens nu op te lijken alsof ik mijn frustratie hier begin te uiten door haar af te kraken, maar dat is niet mijn bedoeling!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')