abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86015738
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:00 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Yup. Daarom is het ook niet zo verstandig om al te snel het te willen uitpraten. Je moet eerst je emoties de baas worden. Twee weken is natuurlijk niks. Bovendien weet je niet of zij ook al gekalmeerd is. Neem je dan voor dat je na deze twee weken er nog eens twee achter plakt. Better safe than sorry.
Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
  vrijdag 3 september 2010 @ 11:42:41 #227
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_86015931
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Wordt het dan niet eens tijd om dat te veranderen? Nu is je kans om dingen voor jezelf op een rijtje te gaan zetten. En zoals je zelf al zegt: Misschien sta je er over een tijdje zelf helemaal anders in en hoeft het van jou allemaal niet meer :) Dat is het mooie van tijd.
pi_86016402
Pf, vandaag komt dan toch wel weer wat meer gevoel los. Na n kort telefoongesprekje gisteravond over wat we morgen afspreken merk ik dat ik hem toch wel mis.

Ik bedenk me ook dat we de laatste tijd eigenlijk allebei geen leuke personen voor elkaar zijn geweest. Hij niet door een aantal dingen die ik hier niet ga noemen te blijven doen of niet te doen, en ik niet omdat ik door die dingen zo enorm teleurgesteld raakte dat ik het niet meer op kon brengen om nog oprecht lief en vriendelijk te zijn en uiteindelijk ook maar besloot om me af te sluiten.
pi_86016722
Ik heb de laatse tijd alleen maar nachtmerries over mijn ex. Varierend van, seks met een collega om me vervolgens heel slecht te voelen dat ik dat deed met een ander dan mijn ex, en hem betrappen op een date met een ander terwijl ik per ongeluk in de buurt was en dus dat het net lijkt of ik hem aan het bespioneren was.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:07:32 #230
307093 Fellows
Never again.
pi_86016785
Getzie, ze was hier gisteren en heb nu al dat ik alweer terug bij der wil kruipen wat een vreselijk KUT gevoel. =/ :{w
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:10:57 #231
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86016896
Ja, gezellig met elkaar blijven afspreken gaat natuurlijk niet werken. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_86016906
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 12:07 schreef Fellows het volgende:
Getzie, ze was hier gisteren en heb nu al dat ik alweer terug bij der wil kruipen wat een vreselijk KUT gevoel. =/ :{w
Blame yourself, natuurlijk wil je haar terug als je constant blijft afspreken. Wordt het niet eens tijd om een keer wat kracht te tonen door het af te wijzen als ze iets van je vraagt? Je pest jezelf. :N
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:20:58 #233
307093 Fellows
Never again.
pi_86017242
Ja makkelijker gezegd dan gedaan. Maar het word er nu toch egt egt egt tijd voor i know. :')
when the records ends you won't be seeing me again, and then you know,if it was worth it
pi_86017719
Wel gezellig om met zijn allen elkaars te leed te delen moet ik zeggen. Ik weet precies hoe iedereen zich voelt, opzich haal ik hier wel steun uit.. Want lees dat er nog vele met mij zijn!
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:39:16 #235
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86017858
Wat ook helpt is om de oude 'Kunst van...' topics door te lezen. Staan ook nuttige tips in.
  vrijdag 3 september 2010 @ 12:50:54 #236
307093 Fellows
Never again.
pi_86018270
Advies is altijd fijn. Maar uiteindelijk moet je het toch zelf uitvoeren.
En ik merk als ik de verkeerde nummers luister dat ik me egt kut ga voelen. :9
Maar ja life goes on iets wat de meeste hier ook moeten. Inclusief mij zelf.
pi_86019426
Ik ben echt zo boos, maar ik ga er nog niks mee doen, ik wacht nog even af.
pi_86020047
Sjonge ik reageer hier ook maar ff weer. Ik heb gister voor het eerst sinds maanden weer met mn ex gesproken en nu ben ik toch wel depri.. :( Wij zijn een jaar geleden uit elkaar gegaan na een relatie van een dikke 3 jaar.. 1,5 jaar daarvan woonde ze niet in NL, en de laatste 1,5 jaar woonde ze vlakbij mij in de zelfde stad. In die laatste helft is het ook fout gegaan, we hadden wat vaker ruzie en ik werd wat jaloers omdat ze steeds heel veel met een mannelijke collega van haar optrok. Nadat ze mij ervan overtuigt had dat er niks was tussen die collega en haar, heb ik uiteindelijk een leuk huis gehuurd en zouden we gaan samen wonen! Ik had het huisje net klaar, en toen besloot ze er mee te stoppen..
Na die klap verwerkt te hebben heb ik te horen gekregen dat ze na een maand al met die andere jongen ging! Nog een klap.. :(

Ik vind het nog zo moeilijk te verwerken, ze kwam speciaal voor mij naar NL, studie is ze hier gestart, vervolgens huur ik een leuk huis, verbreekt ze de relatie en gaat ze vrolijk door met haar nieuwe leven terwijl ik hier met een giga huis zit waar de muren zowat op me af komen als ik even niks te doen heb.. :(

In het begin na de break ging het wel goed, maar als ik nu vrij ben van het werk of school, of vrienden van mij kunnen niet afspreken dan vind ik het super moeilijk om hier alleen te zijn. Ik wil ook niet altijd langs mn ouders of broer.. Ik zit ook vooral tegen school aan wat straks weer begint, dan heb ik zoveel vrije tijd.. :( Vroeger had ik daar totaal gen moeite mee, heerlijk lekker niks, maar nu.. :(

Ik heb nu een paar keer gedate met verschillende meisjes, ma na een jaar vind ik het nog moeilijk om te zien dat ze niet zo leuk en lief en knap zijn als mn ex..

Ik heb het gevoel dat ik echt nog veel om dr geef. Of ik haar mis vanwege die leegte hier in huis, of gewoon omdat ik nog van haar hou dat weet ik ook niet zo goed, misschien dat iemand van jullie het zelfde gevoel kent?

Thanx voor t lezen..
  vrijdag 3 september 2010 @ 13:55:42 #239
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86021134
Hai mams!

Je moet stoppen met vergelijken. Elk meisje heeft weer andere kwaliteiten. En je ex is helemaal niet zo leuk aangezien ze iemand anders leuker vond en niet helemaal eerlijk is geweest naar je. En zoek een hobby, hou jezelf bezig. Geef jezelf geen kans om terug te vallen.

Wacht effe... mijn moeder is helemaal niet lesbisch! :{
  vrijdag 3 september 2010 @ 14:28:40 #240
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86022419
Vandaag had ik een beetje een brok in mijn keel maja dat kan ook zijn omdat ik dood moe ben en vanavond ook pas laat zal slapen denk ik.

Ach hij zegt wel mooi vrienden blijven maar als ik nooit vroeg of ie op msn kwam was ie er nooit. Dus die spreek ik niet meer lijkt me. In reallife zal ik hem ook niet zo maar tegen het lijf lopen ergens dus. Naja dan heeft hij er voor gekozen om geen vrienden te willen zijn en niet ik.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_86029658
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 11:36 schreef Freek1001 het volgende:

[..]

Ja dat is ook zo, maar zijn nu pas week verder en heb het het liefst nu al achter de rug... Dus twee weken leek me wel een mooie tijd. Ik zie wel hoe mijn gevoel is, kan goed zijn dat ik er heel anders over denk dan. Zal je opmerking iig in gedachte houden. Uiteindelijk zal zij degene zijn die bepaalt, as always.
Als ervaringsdeskundige zou ik je willen zeggen: Wacht er langer mee.

Ik zit nu ( 3 maanden later, na een relatie van 8 maanden ) nog steeds met een enorm klotegevoel, omdat ik direct nadat het uitging al begon met afspreken, sorry zeggen, etc etc. Ik bleef me aan haar vastklampen.

Als ik nu had kunnen kiezen, had ik pas nu rond deze tijd voor het eerst weer direct contact met haar gezocht. Ik en mijn ex zijn nu vrienden, maar ik merk dat ze soms nog steeds afstandelijk naar me probeert te doen omdat ze me geen valse hoop wil geven. Ik heb haar gezegd dat ik het ook goed vind zo, maar door mijn gedrag naar haar de eerste maanden nadat het uit was, blijft zij en haar familie het idee hebben dat ik haar nog steeds terug wil. Hierdoor kunnen we zelfs nu nog niet normaal met elkaar omgaan..

Het is echt enorm zwaar, vooral in de eerste weken, om geen contact te hebben. Vooral in jouw geval waarin je met een naar gevoel uit elkaar bent gegaan, maar geloof me : Het is echt beter. Ik heb destijds adviezen van vrienden in de wind geslagen, en heb er nu enorm spijt van...
  vrijdag 3 september 2010 @ 17:36:02 #242
307093 Fellows
Never again.
pi_86029936
Ze heeft hem toch vorige week zondag gezien. Ik ben er klaar mee egt helemaal klaar!
Ik dacht egt egt dat ze het niet had gedaan. Gatver wat een vieze HOER. :r

[ Bericht 51% gewijzigd door Fellows op 03-09-2010 17:44:17 ]
pi_86030454
Ook weer even een post van mij na een aanzienlijke tijd. Ik ben er achter gekomen dat m'n ex en een goede mannelijke vriend van haar geprobeerd hebben mij jaloers te maken door net alsof te doen dat ze een stelletje waren. Ik heb hier zo de pest in dat ze zelfs moedwillig de confrontatie probeert aan te gaan om mij opzettelijk te kwetsen..
En nee ik heb haar niet lopen stalken, in tegendeel. Vanaf het begin heb ik gelijk het meeste van het contact afgekapt en ben echt puur mijn eigen ding gaan doen. Heb sindsdien met haar 1x afgesproken en hebben wat bijgekletst op een terrasje wat naar mijn idee zonder rare dingen is verlopen, het was zelfs wel gezellig toen. Maar help mij hier eventjes aangezien ik niet rationeel achter de reden kan komen waarom ze mij zo op deze manier wil kwetsen..
De situatie: zij maakt het uit met mij en is binnen 24 uur met een andere jongen, ik heb aangegeven enorm gekwetst te zijn en heb toen eigenlijk al het contact afgekapt en nadat ze weer contact met mij begon op te nemen heb ik haar weer 2x gesproken, 1x op msn en 1x op een terrasje. In die 2 gesprekken zijn er nog even wat dingen besproken waar we nog tegen aan lopen en dit hebben we deels op een goede manier uitgepraat zonder frustraties of whatever. Nu kan ze het blijkbaar niet hebben dat ik verder ga met mijn leven ofzo, of heeft ze de aandacht nodig? (belangrijke vermelding ze is officieel borderliner..)
Ik dacht juist dat in zulke mensen hun beleving 'slechte' mensen altijd 'slechte' mensen blijven en zelfs versterkt word hierdoor. Waarom dan dit gedrag...?

Ja het houd mij bezig puur omdat ze mij moedwillig wil kwetsen en ik niet kan bedenken waarom. Ja soms mis ik haar gezelschap maar daar houd het ook mee op. Ik wil niks meer van d'r en nee ik wil haar nu ook echt niet meer zien maar ik kan mij simpelweg de motieven niet begrijpen.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:05:24 #244
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86031256
Snap niet dat sommige mensen het gewoon niet kan interesseren dat ze na enkele dagen al met een ander iets willen..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:05:52 #245
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_86031273
Aandacht idd.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:17:11 #246
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86031803
Ik stond zo goed de laatste 2 dagen en nu ben ik echt :{
maar ik ga vanavond lekker weg.! :)

Het is nu sinds dinsdag uit en meneer is nu al weg geweest op zoek naar een ander }:|
pi_86032223
quote:
Op vrijdag 3 september 2010 18:05 schreef goofy_goober het volgende:
Aandacht idd.
Nogal eenvoudige conclusie. :)
Ben toch meer op zoek naar een diepere oorzaak gezien het vraagstuk.
  vrijdag 3 september 2010 @ 18:49:38 #248
311971 GeelSuperKuiken
ik vind jou lief;
pi_86033280
Ik ben aan het wegdromen over hoe leuk de toekomst met een ander kan zijn :@ en in mijn nieuwe kamer , luxe _O_ 2 persoonsbed, alles helemaal mooi :D
kan niet wachten tot mijn kamer klaar is en ik er een hele woonplek van heb gemaakt!
pi_86033885
Pff ik wou dat ik net zo met de situatie om kon gaan als mijn ex...

Mijn reactie op het uitgaan van de relatie is nergens zin in hebben, depressief zijn, de hele dag zitten malen over hoe leuk het allemaal was, en hoe anders ik het had aangepakt als ik een jaar terug in de tijd zou kunnen,...

Mijn ex pakt daarentegen alle mogelijkheden om haar vrije tijd met leuke dingen op te vullen met beide handen aan. Tijdens onze relatie zag ze haar vriendinnen nooit, en nu haalt ze vanuit het niets alle banden weer aan. Weekendjes weg met haar groepje, uitgaan met mensen waar ze 2 maanden geleden nog amper contact mee had etc.... Ik vind het echt leuk voor haar, maar wou dat ik zelf een beetje meer zo was :(
  vrijdag 3 september 2010 @ 19:17:23 #250
307093 Fellows
Never again.
pi_86034579
Ik had dit egt nooit verwacht Egt nooit.
Hoe kon ik zo stom zijn |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')