FOUT!quote:Arnhem heeft als enige stad in Nederland al sinds 1959 een trolleybussysteem in het openbaar vervoer.
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnhems_trolleybusnet en: http://www.arneym.nl/verkeer/00000097aa0c961f2/index.htmlquote:De GETA ging verder onder de naam Gemeente Vervoersbedrijf Arnhem (GVA) en op 5 september 1949 werd door burgemeester Matser van Arnhem de eerste trolleybuslijn, lijn 1 tussen Arnhem en Velp, geopend.
Zomg, ik heb er niks van meegekregen. Heb gisteravond nog gewoon over de Hommelseweg gefietst, het laagste gedeelte bij de poort.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En nog even de foto van het buitje bij Station Presikhaaf:
[ afbeelding ]
En op de Hommelseweg viel het ook niet mee:
[ afbeelding ]
Volgens de EXIF: August 26, 2010 at 3.50pm CESTquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, ik heb er niks van meegekregen. Heb gisteravond nog gewoon over de Hommelseweg gefietst, het laagste gedeelte bij de poort.
Wanneer zijn die foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
Bejaarde vrouw rijdt winkel binnen
Dit zagen wij!
Jup! Misschien zie ik je wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef donroyco het volgende:
Morgen is het koopzondag. Is het tijdens zulke dagen druk, drukdruk of drukdrukdruk in de stad?
Extra koopzondag ivm Living Statues.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
volgende week zondag toch pas? eerste zondag van de maand?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup! Misschien zie ik je wel.Moet nog wat dingen hebben.
Oh really? Grappig, hadden ze ook wel wat beter mogen communiceren. Misschien ga ik ook nog wel evenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Extra koopzondag ivm Living Statues.
Stond op alle posters die betrekking hadden tot LS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh really? Grappig, hadden ze ook wel wat beter mogen communiceren. Misschien ga ik ook nog wel even
Hmmm.. Dan kan ik denk ik beter volgende week een keer in de stad mijn inkopen doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Living statues is topdrukte in de stad
Wordt het druk, drukdruk of drukdrukdruk? (Adelante gaf het antwoord al).quote:
oeps, had ik beter moeten kijken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stond op alle posters die betrekking hadden tot LS.
Die badeenden is best een vet ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh zeg eens hoi tegen mijn nieuwe huisgenootjes.
[ afbeelding ]
Blubquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef _Loki het volgende:
[..]
Die badeenden is best een vet idee
Hebben ze een naam?
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.Of de steentjes doen het. Die hebben we niet in een dierenzaak gehaald maar ergens anders. Maar ik heb ze gister heel goed schoongemaakt. Vandaag dus een nieuw vriendje halen.
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Toen we ze kregen hebben we ze een hele tijd laten wennen in de zak aan het water, maar het verschil was niet groot. En daarna niets meer aangedaan en toen ik vanochtend wakker werd was er eentje dood. Maar het water was heel troebel en ik denk dat het door de steentjes komt. Die hebben we namelijk niet gehaald bij een dieren speciaalzaak maar heb ze thuis nog helemaal schoongemaakt maar goed. Heb nu alleen de kom met nieuw water en plantjes. En die andere doet het nu weer perfect.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...
[..]
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]
Wat ga je doen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef Treces het volgende:
Ik lurk even mee, zit sinds dit schooljaar in Arnhem op school.
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven toch?
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, het kan 1000 en 1 dingen zijn... Wat iets wat ie al onder de leden had, tot waterwaardes. Maar goed, dat is aftasten. Nu maar hopen dat deze het goed blijft doen![]()
Oh, en je weet het vast al, maar een kom is niet ideaal he
Is ook kut, ik voel me ook altijd klote als er een van mn vissen doodging. Maar nu heb ik nog maar één visquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.
Die was inderdaad goed, die Trolley bedoel je toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezien. Dat groepje aan het begin bij de Jansplaats was erg goed zeg! Er stonden ook wel wat bij dat ik dacht van meh
. De drukte was wel sfeerverlagend ja. Maar goed, dat weet je vanteveuren
.
Ik voel me een slechte moeder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Adelante het volgende:
Ik had ook ooit 1 vis in een kom, beest is fucking 12 jaar oud geworden
De eerste les van vanochtend beviel mij wel! Beetje kloten met het programma "Processing". Vanavond kunstgeschiedenis, helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool, ben benieuwd hoe je dat gaat vindenMijn academie is een aantal jaar geleden ook gestart met die opleiding, dus het is daar nog allemaal heel nieuw.
Hahaha, kunstgeschiedenis... Tja, da's uitzitten. Of tenminste, zo vond ik het altijd. Gaaaap!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef Treces het volgende:
[..]
De eerste les van vanochtend beviel mij wel! Beetje kloten met het programma "Processing". Vanavond kunstgeschiedenis, helaas.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat een inkak-momentje word, vooral 's avondsquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, kunstgeschiedenis... Tja, da's uitzitten. Of tenminste, zo vond ik het altijd. Gaaaap!
Met een lekker potje bier, bier, bierquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Xiance het volgende:
hmz, tis weer goed raak hier
aan de ene kant van de wijk ligt iemand op apen-gapen..
2 ambulances, politie en een brandweer-jeep..
aan de andere kant word de C1000 overvallen, buurmeisje helemaal overstuur thuis
FIJJJNNN EEN STADJE AAN DE RIJN RIJN RIJN
JAAA DE PLEK WAAR JE MOET ZIJN ZIJN ZIJN
Arnhem is sowieso geen echte studentenstad. De zaterdagavond heb ik altijd het idee dat half de boerderij uit de achterhoek in de stad isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Chapelle het volgende:
Hoe is het uitgaan in Arnhem op een zaterdag? Veel jongeren tussen 17-22, of vooral veel ouderen? Kom er wel eens op een donderdag maar weet niet wat ik moet verwachten op een zaterdag als er geen studenten zijn.
De periferie van het centrumquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
Dat dus en dan mijd ik de Korenmarkt het liefst zoveel mogelijk. Maar in de periferie van het centrum zijn er dan nog wel genoeg leuke tentjes te vinden.
Dat is niet alleen in de avond maar ook overdag. Ik moet altijd lachen om hun accent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem is sowieso geen echte studentenstad. De zaterdagavond heb ik altijd het idee dat half de boerderij uit de achterhoek in de stad is
Moortgatquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
De periferie van het centrum!!.
Noem eens een leuke tent dan Remlof
Nieuw appartementje!??quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in de avond maar ook overdag. Ik moet altijd lachen om hun accent.![]()
Pff heb blaren op me handen van het verven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nope. Die afzetters hadden het al verkocht. Maar zouden het niet even aangeven op de site. Daar hebben we nu dus wel aanmeldkosten etc voor betaald.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
Als je plintjes etc verft met latex muurverf, ja met muurverf. Hoe groot is de kans dat het binnen de kortste keer er af is?Je moet er niet tegen stoten (bij stofzuigen ofzo), want dan is het er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nah stofzuigen doe ik altijd op me knieën dus stoten doe ik al minder. Dat is fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet er niet tegen stoten (bij stofzuigen ofzo), want dan is het er af
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nah stofzuigen doe ik altijd op me knieën dus stoten doe ik al minder. Dat is fijn
Stofzuigen of...?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?
Ah jammer dat het niks is geworden. Maar opknappen van jullie huidige hut is vast ook leuk, is die zwarte bloemenbehang nu wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Die afzetters hadden het al verkocht. Maar zouden het niet even aangeven op de site. Daar hebben we nu dus wel aanmeldkosten etc voor betaald.Dus uit woede heb ik dit weekend de boel hier een make over gegeven, en het is nog leuk geworden ook nog.
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?
Voor dat andere ga ik wel op de bedrand zitten anders kan ik er niet bij.quote:
Zwart bloemenbehang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jammer dat het niks is geworden. Maar opknappen van jullie huidige hut is vast ook leuk, is die zwarte bloemenbehang nu weg
TMIquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat andere ga ik wel op de bedrand zitten anders kan ik er niet bij.
Geen idee, ik kwam daar nooitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zwart bloemenbehang?Alles was wit. Ohhh jij bedoelt mijn oude slaapkamer bij paps en mams. Dat barok behang?
Emo kamer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam daar nooit
Nee dat staat me bij zo'n hele donkere semi emo kamer
Vraag gemistquote:
Ade blijft zo anoniem mogelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
True
Maar als ik Ade wat vraag antwoordt ie gewoon niet
Die drink ik met enige regelmaat in o'Connels, maar dat lijkt tegenwoordig nog minder op een ierse pub dan Murphy's. We noemen het nu ook the unirish pubquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vraag gemist
Ja, heerlijk Guiness op de tap
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zo is ie. Ik ga gewoon eens naast 'm aan de bar zitten in die ierse kroeg van 'm
Nee ik heb geen idee. Maar dan doe ik m'n tvp t-shirt aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!
Jij kunt mij aan m'n kont herkennen toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!
Als je een wat strakkere broek draagt moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kunt mij aan m'n kont herkennen toch?
Dat houdt in dat de pauzes verdwijnen in Rembrandt? Da's wel goed nieuws!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Bestolene het volgende:
ik heb via de verwarmingsbuizen gehoord dat het Rembrandt theater als eerste van de Minerva bioscopen zal worden geëxploiteerd als Pathe-bioscoop. Goed nieuws dus voor film-liefhebbers en pauze-haters
Ow ja, vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond is Wende Snijders en Laura Jansen gratis achter musis
Doc was de eerste fok!ker die ik ooit in het echt zag, sprak en de hand schudde.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
Je moet de groeten van Doc hebben, die sprak ik afgelopen zaterdag op de FOK!meet in Utrecht
Die heb ik echt al heel lang niet meer gezien. Hij mag zich wel eens laten zien op een Arnhem meeting (je weet wel, zo een die toch altijd mislukt, tenzij spontaan).quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
Je moet de groeten van Doc hebben, die sprak ik afgelopen zaterdag op de FOK!meet in Utrecht
That makes two of usquote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doc was de eerste fok!ker die ik ooit in het echt zag, sprak en de hand schudde.
En vervolgens wees hij naar de overkant van de straat, in jouw richting, en dat was het begin van het einde.quote:
Dat is niet aardig. En waarom gebruiken winkels toch altijd de 'we zijn al je gegevens kwijt' smoes. Noujaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef _Loki het volgende:
Gvd ik ben niet aangenomen. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, belde ik zelf maar. Eerst kreeg ik te horen dat ie ineens spontaan álles van me kwijt was, telefoonnummer, e-mail en álles, en toen heel vrolijk "Nou we hebben dus besloten dat we met de andere meisjes verder gaan, dus niet met jou.''
Oh. Oke.
Heb je direct werk nodig dan? Ik kreeg vandaag nog een smsje dat ze mensen zoeken voor schoonmaak werk etc bij tempo team.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef _Loki het volgende:
Gewoon om er vanaf te zijn, uiteindelijk heeft ie mij toch niet hoeven bellen. Gelukkig krijg ik nog uitbetaald van die 2 proefdagen, maar nu zit ik alsnog zonder baantje komende tijd
Sowieso, ze zijn echt slecht met contacteren overal. Bistro Piaf heeft nooit meer gebeld voor een proefdag en ik had al 3x gebeld. Australian heeft ook nooit meer gebeld na een sollicitatieformulier ingeleverd te hebben toen ze mensen zochten. En nu dit weer.
Hmm oke, maar ze zoeken ook mensen voor andere dingen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef _Loki het volgende:
Het is niet dringend, maar het zou wel fijn zijn!
Schoonmaak heb ik een tijd geleden al 2 jaar lang gedaan dus dat wordt 'm ook niet, maar toch bedankt!
Je bent er afquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mag wel van dat kaartje in de OP af.
Ik woon niet meer in Arnhem.
De wàt?quote:Ik mis de Tiger!
Mooie wassen neus.quote:Docent HAN geeft diploma's cadeau
ARNHEM - Docent De Reijke van de faculteit techniek van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen geeft soms diploma's aan studenten die ondermaats presteren. Dat blijkt uit een reportage van EenVandaag.
De Reijke zegt studenten in de eindfase van hun studie tegen te komen die nooit eerder zijn gewezen op hun slechte prestaties. Hij vindt het dan moreel onmogelijk iemand af te wijzen.
Bsetuursvoorzitter Bormans van de HAN ontkent dat er op grote schaal diploma's cadeau worden gedaan. Hij kan zich wel voorstellen dat er uitzonderingen zijn.
Bron
Denk ook eens aan Burgers', die zoeken ook nog medewerkers Horecaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef _Loki het volgende:
Ik zal eens op de site kijken.
Oh ik heb het Openluchtmuseum trouwens ook gemailt, iemand uit m'n klas kende iemand die daar ging stoppen dus daar heb ik even naar geïnformeerd.
Je kan kijken bij the globe, frisco, britain of brainwash.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Ik ben morgen in Arnhem en ik wil eigenlijk weer Nike (SB) schoenen. Zijn er in jullie stad toffe skateshops of winkels met veel nikies?
quote:Politie start onderzoek na gewapende overval
Publicatiedatum: 7-9-2010 20:53:01
ARNHEM – De politie is een onderzoek gestart naar een gewapende overval op een tankstation aan de Rosendaalseweg in Arnhem. Deze vond plaats op dinsdagavond 7 september.
Rond tien over acht kwam er een man de winkel binnen en bedreigde de medewerkster van het tankstation met een steekwapen. Hierbij zou geld buitgemaakt zijn, waarna de overvaller te voet verdween richting de Bernhardlaan. De medewerkster kwam met de schrik vrij. Het zou gaan om een blanke man met grijs haar en een onverzorgd uiterlijk. Hij was rond de 40 jaar oud, circa 1.75 lang en droeg een donkere jas en een lichtgrijze broek.
Loop ik tegen bijv. brainwash zo aan als ik in het centrum ben of zit die winkel net zoals een hoop skatewinkels net buiten de drukkere winkelstraatjes? En Nike SB heb je niet bij die winkels Ade! Toch bedankt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan kijken bij the globe, frisco, britain of brainwash.![]()
Pro sport heeft altijd wel kekke schoentjes hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Daar heb je de wat apartere, niet die standaard meuk als bij footlocker etc, sorry Ade.
Brainwash zit eigenlijk nog redelijk in de stad zelf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Loop ik tegen bijv. brainwash zo aan als ik in het centrum ben of zit die winkel net zoals een hoop skatewinkels net buiten de drukkere winkelstraatjes? En Nike SB heb je niet bij die winkels Ade! Toch bedankt!
Ik zou het niet doen, ben er net een maandje weg en ik vond het gewoon verschrikkelijk. De leiding is helemaal niet aardig tegen het personeel. En er is een gigantisch personeel tekort, dat was ook een reden dat ik ben weg gegaan want ik werkte ongeveer fulltime als weekendhulp.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Denk ook eens aan Burgers', die zoeken ook nog medewerkers Horecahttp://www.burgerszoo.eu/over-burgers-zoo/vacatures
Lage streek trouwens van B&B
www.horeca-uitzendbureau.nl al geprobeerd? Ze hebben een vestiging in Nijmegen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef _Loki het volgende:
Nah het is niet heel erg dringend hoorMaar zelfbediening ben ik echt zat, net als schoonmaak. Kan ik m'n ei niet zo in kwijt en ik voel me er niet echt op niveau omdat ik daar alleen maar bestek en flesjes bij moest vullen en zo
Sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef Domein het volgende:
[..]
FOUT!
Type foutje?
[..]
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnhems_trolleybusnet en: http://www.arneym.nl/verkeer/00000097aa0c961f2/index.html
Die ene vooraan de Boulevard Heuvelink?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef Plasterk het volgende:
Weet iemand een goedkope zonnestudio in Arnhem?
Ik denk dat die op de Steenstraat goedkoper isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die ene vooraan de Boulevard Heuvelink?
Da's de enige die ik ken, en nee, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat die op de Steenstraat goedkoper is
Niet echtquote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef leonie-89 het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in de bus en toen reed de bus langs Tropical-inn op de Jansbinnensingel. Achter mij zaten 2 meisjes en een daarvan was ooit daar eens geweest. Echt van die tutjes, maargoed. Die hadden het daar over en dat je nooit naar de tropical moet gaan.Voor dat moment was het echt grappig, maar als ik dat nou zo typ dan vraag ik mij af of die grap wel goed overkomt
Welnee, je bent wellicht iets onervarenquote:
Ik heb al lang een aquarium gehaald maar nog steeds hetzelfde probleem. Heb dit nog nooit eerder mee gemaakt bij mijn eerdere vissen. Bak gisteravond verschoond, en vanochtend weer zo troebel als wat. Terwijl er NIETS in staat. Alleen een plantje. Ik denk dat het aan het water ligt ofzo.quote:Op donderdag 9 september 2010 15:40 schreef Sally het volgende:
[..]
Welnee, je bent wellicht iets onervaren![]()
Ik heb de rest van dit topic nog niet doorgelezen na deze post, maar wellicht vind je op deze site wat meer houvast met 'De 10 geboden' voor een aquarium?
En eens met wat guppyfriend zei: een kom is eigenlijk niet goed. Maar daar kan ik dan als dringend advies van maken: een geheel ronde kom is erg slecht
Het zijn goudvissen die je erin had? Die kunnen een jaar of 40 wordenAfhankelijk van de soort, inteelt, robuustheid om verschillen in (water)temperatuur en waterwaarden op te vangen enz. Hoe groter de goudvis wordt (is afhankelijk van het aantal liters water in je 'tank' - 1 cm goudvis per minstens 2 (liever meer!) liter water), hoe beter hij/zij tegen kleinere en grotere afwijkingen kan.
Het kan bij 5th Avenue zie ik: http://www.recreatief.nl/(...)haken_5th_avenue.phpquote:Op donderdag 9 september 2010 21:55 schreef w00h00 het volgende:
4 personen, gewoon voordat we de korenmarkt opgaan.
Ik gok dat je last van algen hebt, iets wat veroorzaakt/verergerd wordt door hoge nitraatwaarden. En/of door het grind dat je hebt. Was dat eens met gekookt water (of kook het uit) en maak de kom schoon met schoonmaakazijn (wel heel goed naspoelen). Er is ook speciale schoonmaakazijn voor aquaria, maar ik heb zoiets van: dan pak ik wel gewone tafelazijn (8%), of ikk verdun schoonmaakazijn (25%).quote:Op donderdag 9 september 2010 15:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb al lang een aquarium gehaald maar nog steeds hetzelfde probleem. Heb dit nog nooit eerder mee gemaakt bij mijn eerdere vissen. Bak gisteravond verschoond, en vanochtend weer zo troebel als wat. Terwijl er NIETS in staat. Alleen een plantje. Ik denk dat het aan het water ligt ofzo.
Ze zijn toch na 3 seconden vergeten dat ze gestresst warenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:22 schreef Sally het volgende:
Een geheel ronde kom is overigens funest voor de echolocatie die vissen toepassen (het zijlijnsysteem). Zo kunnen ze zich orienteren, maar in een ronde kom gaan alle echo's precies de verkeerde kant op: stresssss!
Ach, ik mocht wel komen kijken, maar mij werd verteld dat ze me eng vondenquote:Op donderdag 9 september 2010 22:48 schreef Pimski het volgende:
Pfff ik probeer een nieuwe kamer te vinden via Kamernet in Arnhem, maar wordt nooit uitgenodigd voor een kijkavond.Ik omschrijf me zelf als rustig en sociaal. Daar is toch niets mis mee.
Ha. Ha.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn toch na 3 seconden vergeten dat ze gestresst waren
Oh heerlijk! Vanavond weerquote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb helemaal niks met vissen
Ik eet ze niet eens![]()
Maar daar ben je weer afhankelijk van je inschrijftijdquote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Sally het volgende:
Tip voor de kamerzoekers in de regio Arnhem/Nijmegen: schrijf je in bij www.entree.nu
Ook voor studentenkamerbewoning!
Als je weet dat je hier in de regio wil gaan wonen, dan is niet geschoten altijd misquote:Op donderdag 9 september 2010 23:35 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Maar daar ben je weer afhankelijk van je inschrijftijd
Ik heb het grind allang gewassen, ik heb echt ALLES gedaan wat kon helpen. Van iedereen tips gekregen maar zelfs met niets in de bak behalve water word het nog troebel. Zonlicht staat er niet de hele dag op, dus ik zou het niet weten wat er nu werkelijk mis is.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik gok dat je last van algen hebt, iets wat veroorzaakt/verergerd wordt door hoge nitraatwaarden. En/of door het grind dat je hebt. Was dat eens met gekookt water (of kook het uit) en maak de kom schoon met schoonmaakazijn (wel heel goed naspoelen). Er is ook speciale schoonmaakazijn voor aquaria, maar ik heb zoiets van: dan pak ik wel gewone tafelazijn (8%), of ikk verdun schoonmaakazijn (25%).
Als je een sample wilt laten testen, kijk dan eens in Zuid, ik heb daar pas een uit-de-hand-gelopen-hobbyzaakje aan de Kamillelaan 4 in Malburgen Oost. Ze zijn ook op zondagen een paar uur open, en denken geheel met je mee als 'amateuraquariaan'http://lydia-betta.nl/
Volgens mij is de verhuizing naar de panden ernaast nog niet geheel klaar, iets met asbest (zie Weblog).
* Sally wil 'binnenkort' Sumatraantjes, Pantsermeervallen en eh, een klein algenetertje![]()
Heb een 65-72 liter tank (Juwel Rekord 60, als ik het zou moeten raden, heb 'm ook maar geërfd zonder enige papieren erbij
Grapjasquote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Sally het volgende:
Tip voor de kamerzoekers in de regio Arnhem/Nijmegen: schrijf je in bij www.entree.nu
Ik ook niet, maar ik mag geen konijn of hond hier dus werden het vissen.quote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb helemaal niks met vissen
Ik eet ze niet eens![]()
Krijg je daar geld voor om dat te spammen?quote:Op donderdag 9 september 2010 23:33 schreef Sally het volgende:
Nee gisteravond bak weer kunnen verschonen, weer allemaal naar lucht te happen zo vies was het. Pff. Ga straks als mijn vriend klaar is met werk naar die zaak toe. Even kijken wat hun er van zeggen.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:15 schreef Guppyfriend het volgende:
En, is het gelukt met je vissen?
Voor een studentenwoning?quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GrapjasMijn vriend staat al 4 jaar ingeschreven, reageren regelmatig, en in die 4 jaar, 1 keer uitgekozen, en dat was toen helaas niets.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GrapjasMijn vriend staat al 4 jaar ingeschreven, reageren regelmatig, en in die 4 jaar, 1 keer uitgekozen, en dat was toen helaas niets.
Geduld hebbenquote:Op donderdag 9 september 2010 23:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Als je weet dat je hier in de regio wil gaan wonen, dan is niet geschoten altijd mis![]()
<knip>
Heb je spul om je kraanwater geschikt te maken voor aquarium? Dan mag je niet 30% maar minstens 50% van je water vervangen. En in noodgevallen mag je ze in 100% nieuw kraanwater (mits geschikt gemaakt volgens gebruiksaanwijzing voor vissen) mikken.quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gisteravond bak weer kunnen verschonen, weer allemaal naar lucht te happen zo vies was het. Pff. Ga straks als mijn vriend klaar is met werk naar die zaak toe. Even kijken wat hun er van zeggen.
quote:Op vrijdag 10 september 2010 09:24 schreef Guppyfriend het volgende:
Neem een beetje water en grind mee, kunnen ze daar ook even naar kijken
Volgens mij is dat alleen als je als student ingeschreven staat en je woont in een onzelfstandige kamer.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Geduld hebbenEn als je eenmaal een woning via Entree hebt, dan blijf je volgens mij je meettijd houden, maar dan niet als 'starter', maar als 'doorstromer'
Wel ff goed lezen in de voorwaarden...
Voor zover ik weet blijft alleen je meettijd behouden bij een onzelfstandige woning (gedeelde keuken/douche enzo, vaak studentenkamers) of een woning waarvan al bekend is dat die gesloopt gaat worden (wat inhoudt dat je een huurcontract met einddatum ontvangt). Voorderest staat de teller op 0 vanaf de eerste dat van je huurcontract voor zelfstandige woonruimte. Officieel geldt dat voor iedereen, ook mensen die van een particuliere woning afkomen, maar omdat je anders helemaal nooit aan een sociale huurwoning toekomt, kun je beter zeggen dat wanneer je in een particuliere woning zit, dat deze niet volledig zelfstandig is. wordt toch niet gecontroleerd. Als je je dan eerder al hebt ingeschreven, dan telt gewoon de meettijd vanaf die datum.quote:Op vrijdag 10 september 2010 11:31 schreef Sally het volgende:
Geduld hebbenEn als je eenmaal een woning via Entree hebt, dan blijf je volgens mij je meettijd houden, maar dan niet als 'starter', maar als 'doorstromer'
Wel ff goed lezen in de voorwaarden...
Geinigquote:Op vrijdag 10 september 2010 19:53 schreef neen het volgende:
Ik vond het station er wel geinig uitzien.
Nou ja, perron 3 waar al een stukje te zie is van hoe het zou moeten worden.quote:Op zaterdag 11 september 2010 20:26 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Geinig
Het is nog steeds een grote bouwput.
Dus dacht je, ik ga het maar eens op Fok posten?quote:Op zondag 12 september 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
Bij de drieslag hier moet net denk ik een ernstig ongeluk gebeurd zijn, heb alleen geen zin om voor ramptoerist te spelen en kan op internet nog niets vinden. Trauma helikopter probeert nu ook al te landen.
Ik houd mijn Arnhemse fok vrienden graag op de hoogte.quote:Op zondag 12 september 2010 21:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dus dacht je, ik ga het maar eens op Fok posten?
Er is nu niks meer over te vinden, dus misschien viel het toch wel mee. Maar goed, het verrast me ook niet, daar bij de Drieslag is het echt chaos, voetgangers, fietsers en scooters, alles loopt maar zo de rijbaan op. Kwestie van tijd.quote:Op maandag 13 september 2010 08:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik houd mijn Arnhemse fok vrienden graag op de hoogte.
Bij die nieuwe rotonde is het al helemaal een ramp. Daar moet ik elke ochtend vrezen voor mijn leven.quote:Op maandag 13 september 2010 15:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Nou ja, dat is nou zo'n punt wat ik bedoelde
Ja, ik ook! Brrr! Vooral van die 'opgevoerde' autootjes met petjes erinquote:Op maandag 13 september 2010 15:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Bij die nieuwe rotonde is het al helemaal een ramp. Daar moet ik elke ochtend vrezen voor mijn leven.Gasten rijden gewoon door.
Is dit topic toch nog ergens goed voorquote:Op dinsdag 14 september 2010 15:49 schreef Pimski het volgende:
Jeujj. Na mijn laatste post hier kreeg ik de juiste karma en werd ik meteen uitgenodigd voor een kijkavond
Lijkt me idd frustrerend.quote:Op woensdag 15 september 2010 17:56 schreef _Loki het volgende:
Ik word hier echt zo gigantisch gestoord van he.
Ik had weer ergens gesolliciteerd, een restaurant, want op de website stond dat ze nog mensen in de bediening zochten.
Na een week had ik nog niks gehoord, dus ik bel, krijg ik te horen dat ik dan nog maar eens moet mailen.
Doe ik dat, krijg ik meteen erna een maitlje dat ze geen vacatures hebben. Wtf! Haal het dan van je site.
Je kunt hier digitaal aangifte doen tegen vernieling van een woningquote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef Michhas het volgende:
Ze hebben graffiti op mijn huis gespotenklotejunkies
![]()
Gemeente doet er ook niks aanwhat the hell man...
Oh thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt hier digitaal aangifte doen tegen vernieling van een woningDoen hoor!
(in het kader van 'het is tenminste iets...')
Idiots, blijf gewoon met je gore graffiti van andersmans spullen af...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh thanks!![]()
Wat wel frappant is, het politieburo is letterlijk bij mij om de hoek, de politie rijdt om de tien minuten langs, maar er wordt niet eens naar omgekeken..
Midden in de stad.. Als je het plein bij musiskwartier hebt, waar je die passage inloopt.. Op dat plein zit ook de leerwinkel 2000 ofzo, en de Ulla Popken.. Als je naar de ulla popken loopt zit er achter nog zo'n klein semi-overdekt pleintje, met zo'n winkel.. Pipoo's ofzo, in ieder geval iets met clowns, dat is een crea-bea winkel en hebben ze van alles en nog watquote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje, zit er in Arnhem zo'n winkel waar je van die spullen voor zelf-kaarten-maken kunt kopen? Schoonmoeder is jarig, en we willen d'r een pakket met spulletjes geven, maar waar haal je dat!?
Oh jaa, Pipoos natuurlijk! Duhquote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Midden in de stad.. Als je het plein bij musiskwartier hebt, waar je die passage inloopt.. Op dat plein zit ook de leerwinkel 2000 ofzo, en de Ulla Popken.. Als je naar de ulla popken loopt zit er achter nog zo'n klein semi-overdekt pleintje, met zo'n winkel.. Pipoo's ofzo, in ieder geval iets met clowns, dat is een crea-bea winkel en hebben ze van alles en nog wat
Nah, het huis is een beetje creme-wit, en er zit echt zo'n superlelijke dunne letter in het paars op het huisquote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Idiots, blijf gewoon met je gore graffiti van andersmans spullen af...
Politie is af en toe ook een slappe hap hoor, vooral dat wijkagentengebeuren... Heb je niks aan. Is 't erg?
Haha shame on youquote:Op donderdag 16 september 2010 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaa, Pipoos natuurlijk! Duh![]()
En ik heb nog wel kunstacademie gedaan
Ik kom er vanmiddag nog langs, met de fiets. Je woont inderdaad vlak naast het politiebureauquote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef Michhas het volgende:
Nah, het huis is een beetje creme-wit, en er zit echt zo'n superlelijke dunne letter in het paars op het huisBeetje een zielige bedoeling allemaal
Bij de huizen van de buren is er ook geklad, in het oranje en glow-in-the-dark geel
Waarschijnlijk komt iedereen er wel eens langs, je moet er maar eens op letten
![]()
Inderdaad. Heb ze even gebeld, ze hebben ook cadeaubonnen. Da's mooi, kan ze zelf kiezenquote:Haha shame on you
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurquote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er vanmiddag nog langs, met de fiets. Je woont inderdaad vlak naast het politiebureauHeb je even gecheckt op de Arnhem map
[..]
Inderdaad. Heb ze even gebeld, ze hebben ook cadeaubonnen. Da's mooi, kan ze zelf kiezen
Action kan in theorie ook, maar vind ik toch een beetje lullig overkomen als je 50 wordtAan de andere kant is het ook een beetje zelfbescherming, ik kom bij de Action altijd met een kar vol meuk vandaan
Ik zal vanavond een ooggetuigenverslag doen van de paarse graffitiquote:Op donderdag 16 september 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurGrote blauwe deur, lelijke paarse graffiti
Levensgevaarlijk daar ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Action kan in theorie ook, maar vind ik toch een beetje lullig overkomen als je 50 wordtAan de andere kant is het ook een beetje zelfbescherming, ik kom bij de Action altijd met een kar vol meuk vandaan
Hahaha, da's ook een leuke actiequote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar ja.![]()
Ik vind Action best wel kunnen voor een cadeau.
Ik heb mijn ouders dit jaar 53 cadeautjes van de Action gegeven, voor elke zondag 1.
Is wel leuk, elke week een kleinigheidje en dan op hun 36ste trouwdag het laatste pakje.
Wauwquote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar ja.![]()
Ik vind Action best wel kunnen voor een cadeau.
Ik heb mijn ouders dit jaar 53 cadeautjes van de Action gegeven, voor elke zondag 1.
Is wel leuk, elke week een kleinigheidje en dan op hun 36ste trouwdag het laatste pakje.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw![]()
Tussen die cadeautjes heeft vast een hoop prullaria gezeten, of niet?
'quote:
Wat een geweldige avatar/foto heb jij zegquote:Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
'
Hmm... No hard feelings, maar blij dat jij mijn dochter niet bent haha
Wel leuk gedaan trouwens! Ik denk dat het idee meer betekent dan de wekelijkse junk van de Action zelf
Oh, ze vinden het juist leuk hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef Michhas het volgende:
Hmm... No hard feelings, maar blij dat jij mijn dochter niet bent haha
Wel leuk gedaan trouwens! Ik denk dat het idee meer betekent dan de wekelijkse junk van de Action zelf
Dankjewelquote:Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat een geweldige avatar/foto heb jij zeg
Een bosje bloemen is inderdaad wel erg zwak en inspiratieloos, dit is zeker een betere oplossing van je geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ze vinden het juist leuk hoor.
Normaalgesproken krijgen ze alleen een bosje blommen voor hun trouwdag, we zijn niet van die cadeaugevers.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurGrote blauwe deur, lelijke paarse graffiti
En wat betreft de Action... Ik kan maar 1 ding zeggen: Lang leve de Action
Pets Place in het Musiskwartier, daar heb ik wel eens van die dingen gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Zit er trouwens in Arnhem een winkeltje waar je jasjes etc voor je hond kan halen?Vriendin heeft een puppy gekregen en is dol op dat soort dingen dus ga dit weekend op kraambezoek.
Waar zit die dan precies? Ik heb nog nooit een pet's place gezien daar?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pets Place in het Musiskwartier, daar heb ik wel eens van die dingen gezien
Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zit die dan precies? Ik heb nog nooit een pet's place gezien daar?
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogDaar zit ie
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.
Hahahaha heldquote:
Yep en Pet's Place zit er ook niet meer, daar heeft V&D de ruimte nu extra van.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:09 schreef Michhas het volgende:
Is die DA in de stad trouwens niet al een paar maanden dicht? Is bij mij om de hoek, volgens mij zit hij daar niet meer, of ze hebben heeeul heeeuull lang verbouwd ofzo
Nah, winkelen in Arnhem zuigtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echt...?? Hahahahaha! Nou ja, dat houdt dan ook over...
Ik ga het vanavond tegen mn vriend zeggen, ik MOET vaker winkelen
Pets Place XL dan maar?
Vriend hoeft ook niet meequote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, winkelen in Arnhem zuigtEr zijn maar 3 of 4 winkels hier in Arnhem met chille (mannen)kleren, that's it
Het aanbod is minimaal
Ade shopt bij de zara?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
H&Mquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+quote:
Grote mannen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+
Hebben ze nog wat bij de H&M?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mannen.
Ik heb net een broek gescoord bij de h&m, de helft moet er alleen weer vanaf gehaald worden. 1.65 hier.
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind ikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat bij de H&M?Kom er eigenlijk alleen voor standaarddingen.
Hmm... Al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Dan gaan we samen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm... Al lang niet meer geweest
Nee, kan niet.quote:
Nee joh, HEMAquote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
H&M is goed voor ondergoed en sokken
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.quote:
Kant? Spicy hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebben
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Jack & Jones-broekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Hier ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Dit zijn voor mij erg bekende verhalenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Maar heb mag ook wel, heb 2 weken terug 12 vuilniszakken met kleding weggegooid.
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, nee, ik voel me op dit moment meer zoals whosvegas, wat heb ik lang geen kleding meer gekocht!
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Als het mooi weer was geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!
Ik ben op m'n werkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Jaah, en bijna vakantiequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treurt u niet! Je bent niet de enigeWel bijna weekend
![]()
Die is ook al wegquote:Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
H&MZo'n beetje de helft van mijn garderobe komt van de H&M, en de helft is aardig veel
ArtofCamouflage vind ik niks, town and country ook niet, bijenkorf ook niet (alleen heeel af en toe iets vets in de Chill Out), Zara is wel chillMaar deze winkels passen niet echt bij mij, ben meestal op zoek naar een beetje rare kleren die ik vet kan combineren, maar dat is erg moeilijk in Nederland
![]()
To Attract is een supervette winkel, eigenaar is een vriend van me, alleen is de winkel veeeeel te klein en breiden ze het assortiment niet echt uit
Serieus?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die is ook al wegScoorde ik af en toe ook nog wel eens. Tegenwoordig ga ik vaak naar de WE, vond mij daar voorheen vaak te jong voor. Goede kwaliteit voor een iets groter prijsje dan H&M bijv.
Bijna 3 dwaze dagen bij de Bijenkorf!
22 september t/m 10 oktoberquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Wanneer heb je vakantie?
Jaloersquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
22 september t/m 10 oktoberEindelijk! Ik heb de hele zomer doorgewerkt, vandaar dat ik er zo aan toe ben
Hey die gast die die foto's heeft gemaakt, Delano Böhm heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschoolquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef donroyco het volgende:
Bus uitgebrand op de JF brug, moet je even op de website van De Gelderlander kijken.
He jij was toch van dat adidas vest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef w00h00 het volgende:
Heb vanuit mijn stagebedrijf uitzicht op de JF brug, kon het dus goed zien.
Beste rookontwikkeling trouwens.
Sinds kort pas, ik was toevallig afgelopen weekend in de stad toen ik het dus ontdekte. Ik wist al wel langer dat in, volgens mij, alle filialen van de Bijenkorf de Chill Out gaat verdwijnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?sinds wanneer? Is nog niet zo lang dan
Frisco is trouwens ook wel een vette winkel, helemaal achterin de Rijnstraat..
Maar tegenwoordig bestel ik bijna alleen maar via internetwww.dressnocode.nl
www.label54.nl
www.zoovillage.com
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Ja nu net zo met die herdenking zul je het wel gaan denken ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?
Aawwwquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werk het hele jaar al door zonder vakantieMaar in oktober wel een weekje vrij
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww![]()
Die busVieze Nijmeegse dieselbussen ook
Haha, daar heeft Arnhem geen Nijmeegse bussen voor nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef leonie-89 het volgende:
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.quote:
Whuuuut? Are you kidding me?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
Lekker dan. Gelukkig dat je er niet in zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |