Je kunt hier digitaal aangifte doen tegen vernieling van een woningquote:Op donderdag 16 september 2010 11:59 schreef Michhas het volgende:
Ze hebben graffiti op mijn huis gespotenklotejunkies
![]()
Gemeente doet er ook niks aanwhat the hell man...
Oh thanks!quote:Op donderdag 16 september 2010 12:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je kunt hier digitaal aangifte doen tegen vernieling van een woningDoen hoor!
(in het kader van 'het is tenminste iets...')
Idiots, blijf gewoon met je gore graffiti van andersmans spullen af...quote:Op donderdag 16 september 2010 12:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh thanks!![]()
Wat wel frappant is, het politieburo is letterlijk bij mij om de hoek, de politie rijdt om de tien minuten langs, maar er wordt niet eens naar omgekeken..
Midden in de stad.. Als je het plein bij musiskwartier hebt, waar je die passage inloopt.. Op dat plein zit ook de leerwinkel 2000 ofzo, en de Ulla Popken.. Als je naar de ulla popken loopt zit er achter nog zo'n klein semi-overdekt pleintje, met zo'n winkel.. Pipoo's ofzo, in ieder geval iets met clowns, dat is een crea-bea winkel en hebben ze van alles en nog watquote:Op donderdag 16 september 2010 12:47 schreef Guppyfriend het volgende:
Vraagje, zit er in Arnhem zo'n winkel waar je van die spullen voor zelf-kaarten-maken kunt kopen? Schoonmoeder is jarig, en we willen d'r een pakket met spulletjes geven, maar waar haal je dat!?
Oh jaa, Pipoos natuurlijk! Duhquote:Op donderdag 16 september 2010 12:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Midden in de stad.. Als je het plein bij musiskwartier hebt, waar je die passage inloopt.. Op dat plein zit ook de leerwinkel 2000 ofzo, en de Ulla Popken.. Als je naar de ulla popken loopt zit er achter nog zo'n klein semi-overdekt pleintje, met zo'n winkel.. Pipoo's ofzo, in ieder geval iets met clowns, dat is een crea-bea winkel en hebben ze van alles en nog wat
Nah, het huis is een beetje creme-wit, en er zit echt zo'n superlelijke dunne letter in het paars op het huisquote:Op donderdag 16 september 2010 12:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Idiots, blijf gewoon met je gore graffiti van andersmans spullen af...
Politie is af en toe ook een slappe hap hoor, vooral dat wijkagentengebeuren... Heb je niks aan. Is 't erg?
Haha shame on youquote:Op donderdag 16 september 2010 12:50 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh jaa, Pipoos natuurlijk! Duh![]()
En ik heb nog wel kunstacademie gedaan
Ik kom er vanmiddag nog langs, met de fiets. Je woont inderdaad vlak naast het politiebureauquote:Op donderdag 16 september 2010 12:58 schreef Michhas het volgende:
Nah, het huis is een beetje creme-wit, en er zit echt zo'n superlelijke dunne letter in het paars op het huisBeetje een zielige bedoeling allemaal
Bij de huizen van de buren is er ook geklad, in het oranje en glow-in-the-dark geel
Waarschijnlijk komt iedereen er wel eens langs, je moet er maar eens op letten
![]()
Inderdaad. Heb ze even gebeld, ze hebben ook cadeaubonnen. Da's mooi, kan ze zelf kiezenquote:Haha shame on you
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurquote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik kom er vanmiddag nog langs, met de fiets. Je woont inderdaad vlak naast het politiebureauHeb je even gecheckt op de Arnhem map
[..]
Inderdaad. Heb ze even gebeld, ze hebben ook cadeaubonnen. Da's mooi, kan ze zelf kiezen
Action kan in theorie ook, maar vind ik toch een beetje lullig overkomen als je 50 wordtAan de andere kant is het ook een beetje zelfbescherming, ik kom bij de Action altijd met een kar vol meuk vandaan
Ik zal vanavond een ooggetuigenverslag doen van de paarse graffitiquote:Op donderdag 16 september 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurGrote blauwe deur, lelijke paarse graffiti
Levensgevaarlijk daar ja.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:07 schreef Guppyfriend het volgende:
Action kan in theorie ook, maar vind ik toch een beetje lullig overkomen als je 50 wordtAan de andere kant is het ook een beetje zelfbescherming, ik kom bij de Action altijd met een kar vol meuk vandaan
Hahaha, da's ook een leuke actiequote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar ja.![]()
Ik vind Action best wel kunnen voor een cadeau.
Ik heb mijn ouders dit jaar 53 cadeautjes van de Action gegeven, voor elke zondag 1.
Is wel leuk, elke week een kleinigheidje en dan op hun 36ste trouwdag het laatste pakje.
Wauwquote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk daar ja.![]()
Ik vind Action best wel kunnen voor een cadeau.
Ik heb mijn ouders dit jaar 53 cadeautjes van de Action gegeven, voor elke zondag 1.
Is wel leuk, elke week een kleinigheidje en dan op hun 36ste trouwdag het laatste pakje.
Vanzelfsprekend.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wauw![]()
Tussen die cadeautjes heeft vast een hoop prullaria gezeten, of niet?
'quote:
Wat een geweldige avatar/foto heb jij zegquote:Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
'
Hmm... No hard feelings, maar blij dat jij mijn dochter niet bent haha
Wel leuk gedaan trouwens! Ik denk dat het idee meer betekent dan de wekelijkse junk van de Action zelf
Oh, ze vinden het juist leuk hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef Michhas het volgende:
Hmm... No hard feelings, maar blij dat jij mijn dochter niet bent haha
Wel leuk gedaan trouwens! Ik denk dat het idee meer betekent dan de wekelijkse junk van de Action zelf
Dankjewelquote:Op donderdag 16 september 2010 14:20 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Wat een geweldige avatar/foto heb jij zeg
Een bosje bloemen is inderdaad wel erg zwak en inspiratieloos, dit is zeker een betere oplossing van je geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 14:22 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oh, ze vinden het juist leuk hoor.
Normaalgesproken krijgen ze alleen een bosje blommen voor hun trouwdag, we zijn niet van die cadeaugevers.
quote:Op donderdag 16 september 2010 13:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hahaha het is nummer 4, fietspad is voor de deurGrote blauwe deur, lelijke paarse graffiti
En wat betreft de Action... Ik kan maar 1 ding zeggen: Lang leve de Action
Pets Place in het Musiskwartier, daar heb ik wel eens van die dingen gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 15:37 schreef tliciouz het volgende:
Zit er trouwens in Arnhem een winkeltje waar je jasjes etc voor je hond kan halen?Vriendin heeft een puppy gekregen en is dol op dat soort dingen dus ga dit weekend op kraambezoek.
Waar zit die dan precies? Ik heb nog nooit een pet's place gezien daar?quote:Op donderdag 16 september 2010 15:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Pets Place in het Musiskwartier, daar heb ik wel eens van die dingen gezien
Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zit die dan precies? Ik heb nog nooit een pet's place gezien daar?
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogDaar zit ie
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.
Hahahaha heldquote:
Yep en Pet's Place zit er ook niet meer, daar heeft V&D de ruimte nu extra van.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:09 schreef Michhas het volgende:
Is die DA in de stad trouwens niet al een paar maanden dicht? Is bij mij om de hoek, volgens mij zit hij daar niet meer, of ze hebben heeeul heeeuull lang verbouwd ofzo
Nah, winkelen in Arnhem zuigtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echt...?? Hahahahaha! Nou ja, dat houdt dan ook over...
Ik ga het vanavond tegen mn vriend zeggen, ik MOET vaker winkelen
Pets Place XL dan maar?
Vriend hoeft ook niet meequote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, winkelen in Arnhem zuigtEr zijn maar 3 of 4 winkels hier in Arnhem met chille (mannen)kleren, that's it
Het aanbod is minimaal
Ade shopt bij de zara?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
H&Mquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+quote:
Grote mannen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+
Hebben ze nog wat bij de H&M?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mannen.
Ik heb net een broek gescoord bij de h&m, de helft moet er alleen weer vanaf gehaald worden. 1.65 hier.
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind ikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat bij de H&M?Kom er eigenlijk alleen voor standaarddingen.
Hmm... Al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Dan gaan we samen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm... Al lang niet meer geweest
Nee, kan niet.quote:
Nee joh, HEMAquote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
H&M is goed voor ondergoed en sokken
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.quote:
Kant? Spicy hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebben
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Jack & Jones-broekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Hier ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Dit zijn voor mij erg bekende verhalenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Maar heb mag ook wel, heb 2 weken terug 12 vuilniszakken met kleding weggegooid.
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, nee, ik voel me op dit moment meer zoals whosvegas, wat heb ik lang geen kleding meer gekocht!
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Als het mooi weer was geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!
Ik ben op m'n werkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Jaah, en bijna vakantiequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treurt u niet! Je bent niet de enigeWel bijna weekend
![]()
Die is ook al wegquote:Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
H&MZo'n beetje de helft van mijn garderobe komt van de H&M, en de helft is aardig veel
ArtofCamouflage vind ik niks, town and country ook niet, bijenkorf ook niet (alleen heeel af en toe iets vets in de Chill Out), Zara is wel chillMaar deze winkels passen niet echt bij mij, ben meestal op zoek naar een beetje rare kleren die ik vet kan combineren, maar dat is erg moeilijk in Nederland
![]()
To Attract is een supervette winkel, eigenaar is een vriend van me, alleen is de winkel veeeeel te klein en breiden ze het assortiment niet echt uit
Serieus?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die is ook al wegScoorde ik af en toe ook nog wel eens. Tegenwoordig ga ik vaak naar de WE, vond mij daar voorheen vaak te jong voor. Goede kwaliteit voor een iets groter prijsje dan H&M bijv.
Bijna 3 dwaze dagen bij de Bijenkorf!
22 september t/m 10 oktoberquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Wanneer heb je vakantie?
Jaloersquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
22 september t/m 10 oktoberEindelijk! Ik heb de hele zomer doorgewerkt, vandaar dat ik er zo aan toe ben
Hey die gast die die foto's heeft gemaakt, Delano Böhm heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschoolquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef donroyco het volgende:
Bus uitgebrand op de JF brug, moet je even op de website van De Gelderlander kijken.
He jij was toch van dat adidas vest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef w00h00 het volgende:
Heb vanuit mijn stagebedrijf uitzicht op de JF brug, kon het dus goed zien.
Beste rookontwikkeling trouwens.
Sinds kort pas, ik was toevallig afgelopen weekend in de stad toen ik het dus ontdekte. Ik wist al wel langer dat in, volgens mij, alle filialen van de Bijenkorf de Chill Out gaat verdwijnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?sinds wanneer? Is nog niet zo lang dan
Frisco is trouwens ook wel een vette winkel, helemaal achterin de Rijnstraat..
Maar tegenwoordig bestel ik bijna alleen maar via internetwww.dressnocode.nl
www.label54.nl
www.zoovillage.com
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Ja nu net zo met die herdenking zul je het wel gaan denken ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?
Aawwwquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werk het hele jaar al door zonder vakantieMaar in oktober wel een weekje vrij
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww![]()
Die busVieze Nijmeegse dieselbussen ook
Haha, daar heeft Arnhem geen Nijmeegse bussen voor nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef leonie-89 het volgende:
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.quote:
Whuuuut? Are you kidding me?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
Lekker dan. Gelukkig dat je er niet in zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |