Nee, kan niet.quote:
Nee joh, HEMAquote:Op donderdag 16 september 2010 21:19 schreef remlof het volgende:
H&M is goed voor ondergoed en sokken
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.quote:
Kant? Spicy hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar hebben ze echt van die standaard bh's enzo.Niets moois met kant.
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ging d'r niet van uit dat Remlof bh's moest hebben
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Jack & Jones-broekenquote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Hier ben ik het niet mee eens!quote:Op vrijdag 17 september 2010 01:13 schreef Vork het volgende:
[..]
Welke man past überhaupt een van die broeken van H&M? Veel te smal voor mensen met een beetje benen. En dan heb ik het niet over van die iele pubers met een asymmetrisch kapsel en spillebeentjes. Voor standaard spijkerbroeken kan ik zelf veel beter terecht bij WE of Newyorker. Die hebben tenminste normale maten.
De t-shirts zijn daar trouwens meestal van zeer slechte kwaliteit (zeer snel uitgelubberde hals en er vallen gewoon gaten in en dat al na niet al te lange tijd). Sokken en ondergoed is daar inderdaad ok, maar daarvan kun je vergelijkbare producten voor een vergelijkbare prijs bij Hema krijgen.
Al met al is het gewoon goedkope troep voor dito prijzen. Bovendien is die winkel veel te druk. Dat moet beter kunnen.
Dit zijn voor mij erg bekende verhalenquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef tliciouz het volgende:
Maar heb mag ook wel, heb 2 weken terug 12 vuilniszakken met kleding weggegooid.
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Euhm, nee, ik voel me op dit moment meer zoals whosvegas, wat heb ik lang geen kleding meer gekocht!
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Als het mooi weer was geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Of of of, kleed je niet aan en ga de stad in!
Ik ben op m'n werkquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kleed je aan en ga de stad in!
Jaah, en bijna vakantiequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Treurt u niet! Je bent niet de enigeWel bijna weekend
![]()
Die is ook al wegquote:Op donderdag 16 september 2010 17:40 schreef Michhas het volgende:
[..]
H&MZo'n beetje de helft van mijn garderobe komt van de H&M, en de helft is aardig veel
ArtofCamouflage vind ik niks, town and country ook niet, bijenkorf ook niet (alleen heeel af en toe iets vets in de Chill Out), Zara is wel chillMaar deze winkels passen niet echt bij mij, ben meestal op zoek naar een beetje rare kleren die ik vet kan combineren, maar dat is erg moeilijk in Nederland
![]()
To Attract is een supervette winkel, eigenaar is een vriend van me, alleen is de winkel veeeeel te klein en breiden ze het assortiment niet echt uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |