Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogquote:Op donderdag 16 september 2010 15:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar zit die dan precies? Ik heb nog nooit een pet's place gezien daar?
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Naast de DA gaat nog een roltrol omhoogDaar zit ie
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een DA in de stad? Er gaat een wereld voor mij open.
Hahahaha heldquote:
Yep en Pet's Place zit er ook niet meer, daar heeft V&D de ruimte nu extra van.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:09 schreef Michhas het volgende:
Is die DA in de stad trouwens niet al een paar maanden dicht? Is bij mij om de hoek, volgens mij zit hij daar niet meer, of ze hebben heeeul heeeuull lang verbouwd ofzo
Nah, winkelen in Arnhem zuigtquote:Op donderdag 16 september 2010 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Oh echt...?? Hahahahaha! Nou ja, dat houdt dan ook over...
Ik ga het vanavond tegen mn vriend zeggen, ik MOET vaker winkelen
Pets Place XL dan maar?
Vriend hoeft ook niet meequote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nah, winkelen in Arnhem zuigtEr zijn maar 3 of 4 winkels hier in Arnhem met chille (mannen)kleren, that's it
Het aanbod is minimaal
Ade shopt bij de zara?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
H&Mquote:Op donderdag 16 september 2010 16:35 schreef Adelante het volgende:
H&M, Bijenkorf, ArtofCamouflage, Town and Country, Zara, dat Italiaanse winkeltje in de Bakkerstraat... genoeg winkels voor mannen hoor
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+quote:
Grote mannen.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
Soms, meeste spullen passen mij niet met 1m95+
Hebben ze nog wat bij de H&M?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Grote mannen.
Ik heb net een broek gescoord bij de h&m, de helft moet er alleen weer vanaf gehaald worden. 1.65 hier.
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind ikquote:Op donderdag 16 september 2010 21:11 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hebben ze nog wat bij de H&M?Kom er eigenlijk alleen voor standaarddingen.
Hmm... Al lang niet meer geweestquote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja voor mannen hebben ze leuke dingen vind iken nu alle broeken met 10 euro korting, ook altijd fijn.
Moet morgen vroeg toch in de stad zijn dus ga ik meteen weer even terug.
Dan gaan we samen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hmm... Al lang niet meer geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |