Serieus?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:37 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die is ook al wegScoorde ik af en toe ook nog wel eens. Tegenwoordig ga ik vaak naar de WE, vond mij daar voorheen vaak te jong voor. Goede kwaliteit voor een iets groter prijsje dan H&M bijv.
Bijna 3 dwaze dagen bij de Bijenkorf!
22 september t/m 10 oktoberquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik niet
Wanneer heb je vakantie?
Jaloersquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
22 september t/m 10 oktoberEindelijk! Ik heb de hele zomer doorgewerkt, vandaar dat ik er zo aan toe ben
Hey die gast die die foto's heeft gemaakt, Delano Böhm heeft bij mij in de klas gezeten op de basisschoolquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef donroyco het volgende:
Bus uitgebrand op de JF brug, moet je even op de website van De Gelderlander kijken.
He jij was toch van dat adidas vest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef w00h00 het volgende:
Heb vanuit mijn stagebedrijf uitzicht op de JF brug, kon het dus goed zien.
Beste rookontwikkeling trouwens.
Sinds kort pas, ik was toevallig afgelopen weekend in de stad toen ik het dus ontdekte. Ik wist al wel langer dat in, volgens mij, alle filialen van de Bijenkorf de Chill Out gaat verdwijnen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef Michhas het volgende:
[..]
Serieus?sinds wanneer? Is nog niet zo lang dan
Frisco is trouwens ook wel een vette winkel, helemaal achterin de Rijnstraat..
Maar tegenwoordig bestel ik bijna alleen maar via internetwww.dressnocode.nl
www.label54.nl
www.zoovillage.com
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef tliciouz het volgende:
Ik had vanochtend een gesprek op het werk. Dat liep anderhalf uur uit aangezien ik de bus uit moest om verder te lopen naar de stad. Wat een vlammen die daar vanaf kwamen zeg.Had wel mooi vip plaatsen.
Oorzaak :
[ afbeelding ]
Ja nu net zo met die herdenking zul je het wel gaan denken ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Is er een bomaanslag op een bus gepleegd op de John Frostbrug?
Aawwwquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaloers![]()
Ik werk het hele jaar al door zonder vakantieMaar in oktober wel een weekje vrij
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Aawww![]()
Die busVieze Nijmeegse dieselbussen ook
Haha, daar heeft Arnhem geen Nijmeegse bussen voor nodig hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
He! Dankzij die Nijmeegse bus krijgt Arnhem nog een beetje sensatie.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef leonie-89 het volgende:
Jeetje wat een brand! Hoe werden jullie in de bus gewaarschuwd? Zag de chauffeur het aankomen ofzo? Omdat er geen verwondingen zijn..
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.quote:
Whuuuut? Are you kidding me?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
Lekker dan. Gelukkig dat je er niet in zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Overheen gelezen. Ik zat in lijn 1 die er achter stond. Maar ik heb horen zeggen dat 2 jongens de schuldige zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |