FOUT!quote:Arnhem heeft als enige stad in Nederland al sinds 1959 een trolleybussysteem in het openbaar vervoer.
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnhems_trolleybusnet en: http://www.arneym.nl/verkeer/00000097aa0c961f2/index.htmlquote:De GETA ging verder onder de naam Gemeente Vervoersbedrijf Arnhem (GVA) en op 5 september 1949 werd door burgemeester Matser van Arnhem de eerste trolleybuslijn, lijn 1 tussen Arnhem en Velp, geopend.
Zomg, ik heb er niks van meegekregen. Heb gisteravond nog gewoon over de Hommelseweg gefietst, het laagste gedeelte bij de poort.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
En nog even de foto van het buitje bij Station Presikhaaf:
[ afbeelding ]
En op de Hommelseweg viel het ook niet mee:
[ afbeelding ]
Volgens de EXIF: August 26, 2010 at 3.50pm CESTquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, ik heb er niks van meegekregen. Heb gisteravond nog gewoon over de Hommelseweg gefietst, het laagste gedeelte bij de poort.
Wanneer zijn die foto's gemaakt?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:52 schreef tliciouz het volgende:
Bejaarde vrouw rijdt winkel binnen
Dit zagen wij!
Jup! Misschien zie ik je wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef donroyco het volgende:
Morgen is het koopzondag. Is het tijdens zulke dagen druk, drukdruk of drukdrukdruk in de stad?
Extra koopzondag ivm Living Statues.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:37 schreef Guppyfriend het volgende:
volgende week zondag toch pas? eerste zondag van de maand?
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup! Misschien zie ik je wel.Moet nog wat dingen hebben.
Oh really? Grappig, hadden ze ook wel wat beter mogen communiceren. Misschien ga ik ook nog wel evenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Extra koopzondag ivm Living Statues.
Stond op alle posters die betrekking hadden tot LS.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh really? Grappig, hadden ze ook wel wat beter mogen communiceren. Misschien ga ik ook nog wel even
Hmmm.. Dan kan ik denk ik beter volgende week een keer in de stad mijn inkopen doen!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:45 schreef Adelante het volgende:
Living statues is topdrukte in de stad
Wordt het druk, drukdruk of drukdrukdruk? (Adelante gaf het antwoord al).quote:
oeps, had ik beter moeten kijken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stond op alle posters die betrekking hadden tot LS.
Die badeenden is best een vet ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh zeg eens hoi tegen mijn nieuwe huisgenootjes.
[ afbeelding ]
Blubquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef _Loki het volgende:
[..]
Die badeenden is best een vet idee
Hebben ze een naam?
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.Of de steentjes doen het. Die hebben we niet in een dierenzaak gehaald maar ergens anders. Maar ik heb ze gister heel goed schoongemaakt. Vandaag dus een nieuw vriendje halen.
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Toen we ze kregen hebben we ze een hele tijd laten wennen in de zak aan het water, maar het verschil was niet groot. En daarna niets meer aangedaan en toen ik vanochtend wakker werd was er eentje dood. Maar het water was heel troebel en ik denk dat het door de steentjes komt. Die hebben we namelijk niet gehaald bij een dieren speciaalzaak maar heb ze thuis nog helemaal schoongemaakt maar goed. Heb nu alleen de kom met nieuw water en plantjes. En die andere doet het nu weer perfect.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...
[..]
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]
Wat ga je doen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef Treces het volgende:
Ik lurk even mee, zit sinds dit schooljaar in Arnhem op school.
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven toch?
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, het kan 1000 en 1 dingen zijn... Wat iets wat ie al onder de leden had, tot waterwaardes. Maar goed, dat is aftasten. Nu maar hopen dat deze het goed blijft doen![]()
Oh, en je weet het vast al, maar een kom is niet ideaal he
Is ook kut, ik voel me ook altijd klote als er een van mn vissen doodging. Maar nu heb ik nog maar één visquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.
Die was inderdaad goed, die Trolley bedoel je toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezien. Dat groepje aan het begin bij de Jansplaats was erg goed zeg! Er stonden ook wel wat bij dat ik dacht van meh
. De drukte was wel sfeerverlagend ja. Maar goed, dat weet je vanteveuren
.
Ik voel me een slechte moeder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Adelante het volgende:
Ik had ook ooit 1 vis in een kom, beest is fucking 12 jaar oud geworden
De eerste les van vanochtend beviel mij wel! Beetje kloten met het programma "Processing". Vanavond kunstgeschiedenis, helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool, ben benieuwd hoe je dat gaat vindenMijn academie is een aantal jaar geleden ook gestart met die opleiding, dus het is daar nog allemaal heel nieuw.
Hahaha, kunstgeschiedenis... Tja, da's uitzitten. Of tenminste, zo vond ik het altijd. Gaaaap!quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:19 schreef Treces het volgende:
[..]
De eerste les van vanochtend beviel mij wel! Beetje kloten met het programma "Processing". Vanavond kunstgeschiedenis, helaas.
Ik heb zo'n vermoeden dat dat een inkak-momentje word, vooral 's avondsquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hahaha, kunstgeschiedenis... Tja, da's uitzitten. Of tenminste, zo vond ik het altijd. Gaaaap!
Met een lekker potje bier, bier, bierquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:32 schreef Xiance het volgende:
hmz, tis weer goed raak hier
aan de ene kant van de wijk ligt iemand op apen-gapen..
2 ambulances, politie en een brandweer-jeep..
aan de andere kant word de C1000 overvallen, buurmeisje helemaal overstuur thuis
FIJJJNNN EEN STADJE AAN DE RIJN RIJN RIJN
JAAA DE PLEK WAAR JE MOET ZIJN ZIJN ZIJN
Arnhem is sowieso geen echte studentenstad. De zaterdagavond heb ik altijd het idee dat half de boerderij uit de achterhoek in de stad isquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:13 schreef Chapelle het volgende:
Hoe is het uitgaan in Arnhem op een zaterdag? Veel jongeren tussen 17-22, of vooral veel ouderen? Kom er wel eens op een donderdag maar weet niet wat ik moet verwachten op een zaterdag als er geen studenten zijn.
De periferie van het centrumquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef remlof het volgende:
Dat dus en dan mijd ik de Korenmarkt het liefst zoveel mogelijk. Maar in de periferie van het centrum zijn er dan nog wel genoeg leuke tentjes te vinden.
Dat is niet alleen in de avond maar ook overdag. Ik moet altijd lachen om hun accent.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
Arnhem is sowieso geen echte studentenstad. De zaterdagavond heb ik altijd het idee dat half de boerderij uit de achterhoek in de stad is
Moortgatquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:37 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
De periferie van het centrum!!.
Noem eens een leuke tent dan Remlof
Nieuw appartementje!??quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat is niet alleen in de avond maar ook overdag. Ik moet altijd lachen om hun accent.![]()
Pff heb blaren op me handen van het verven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Nope. Die afzetters hadden het al verkocht. Maar zouden het niet even aangeven op de site. Daar hebben we nu dus wel aanmeldkosten etc voor betaald.quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:13 schreef tliciouz het volgende:
Als je plintjes etc verft met latex muurverf, ja met muurverf. Hoe groot is de kans dat het binnen de kortste keer er af is?Je moet er niet tegen stoten (bij stofzuigen ofzo), want dan is het er afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Nah stofzuigen doe ik altijd op me knieën dus stoten doe ik al minder. Dat is fijnquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je moet er niet tegen stoten (bij stofzuigen ofzo), want dan is het er af
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nah stofzuigen doe ik altijd op me knieën dus stoten doe ik al minder. Dat is fijn
Stofzuigen of...?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?
Ah jammer dat het niks is geworden. Maar opknappen van jullie huidige hut is vast ook leuk, is die zwarte bloemenbehang nu wegquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nope. Die afzetters hadden het al verkocht. Maar zouden het niet even aangeven op de site. Daar hebben we nu dus wel aanmeldkosten etc voor betaald.Dus uit woede heb ik dit weekend de boel hier een make over gegeven, en het is nog leuk geworden ook nog.
Hahaquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:21 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik klikte dit topic weg en toen realiseerde ik me pas dat je echt iets gezegd had waar ik níks zinnigs uit kon halen. Stofzuigen op je knieën whut?
Voor dat andere ga ik wel op de bedrand zitten anders kan ik er niet bij.quote:
Zwart bloemenbehang?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ah jammer dat het niks is geworden. Maar opknappen van jullie huidige hut is vast ook leuk, is die zwarte bloemenbehang nu weg
TMIquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor dat andere ga ik wel op de bedrand zitten anders kan ik er niet bij.
Geen idee, ik kwam daar nooitquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zwart bloemenbehang?Alles was wit. Ohhh jij bedoelt mijn oude slaapkamer bij paps en mams. Dat barok behang?
Emo kamer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, ik kwam daar nooit
Nee dat staat me bij zo'n hele donkere semi emo kamer
Vraag gemistquote:
Ade blijft zo anoniem mogelijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
[..]
True
Maar als ik Ade wat vraag antwoordt ie gewoon niet
Die drink ik met enige regelmaat in o'Connels, maar dat lijkt tegenwoordig nog minder op een ierse pub dan Murphy's. We noemen het nu ook the unirish pubquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vraag gemist
Ja, heerlijk Guiness op de tap
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja zo is ie. Ik ga gewoon eens naast 'm aan de bar zitten in die ierse kroeg van 'm
Nee ik heb geen idee. Maar dan doe ik m'n tvp t-shirt aanquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!
Jij kunt mij aan m'n kont herkennen toch?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus jij weet hoe hij er uit ziet? Paint hem eens en pm het naar me!
Als je een wat strakkere broek draagt moet dat geen probleem zijn.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij kunt mij aan m'n kont herkennen toch?
Dat houdt in dat de pauzes verdwijnen in Rembrandt? Da's wel goed nieuws!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:13 schreef Bestolene het volgende:
ik heb via de verwarmingsbuizen gehoord dat het Rembrandt theater als eerste van de Minerva bioscopen zal worden geëxploiteerd als Pathe-bioscoop. Goed nieuws dus voor film-liefhebbers en pauze-haters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |