Wordt het druk, drukdruk of drukdrukdruk? (Adelante gaf het antwoord al).quote:
oeps, had ik beter moeten kijken dusquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:42 schreef donroyco het volgende:
[..]
Stond op alle posters die betrekking hadden tot LS.
Die badeenden is best een vet ideequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
Oh zeg eens hoi tegen mijn nieuwe huisgenootjes.
[ afbeelding ]
Blubquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:14 schreef _Loki het volgende:
[..]
Die badeenden is best een vet idee
Hebben ze een naam?
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:57 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...quote:Op zondag 29 augustus 2010 07:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja alleen kan dat de oorzaak zijn dat ik er net al een op zijn rugje gevonden heb.Of de steentjes doen het. Die hebben we niet in een dierenzaak gehaald maar ergens anders. Maar ik heb ze gister heel goed schoongemaakt. Vandaag dus een nieuw vriendje halen.
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Toen we ze kregen hebben we ze een hele tijd laten wennen in de zak aan het water, maar het verschil was niet groot. En daarna niets meer aangedaan en toen ik vanochtend wakker werd was er eentje dood. Maar het water was heel troebel en ik denk dat het door de steentjes komt. Die hebben we namelijk niet gehaald bij een dieren speciaalzaak maar heb ze thuis nog helemaal schoongemaakt maar goed. Heb nu alleen de kom met nieuw water en plantjes. En die andere doet het nu weer perfect.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je al het water eruit gehaald en nieuw erin gedaan? Het kan namelijk zijn dat de schok van het temperatuursverschil te groot is geweest...
[..]
[huismusmodus]Het is shitweer, ik blijf lekker binnen [/huismusmodus]
Wat ga je doen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:02 schreef Treces het volgende:
Ik lurk even mee, zit sinds dit schooljaar in Arnhem op school.
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezienquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:10 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Hoe blijven die eendjes eigenlijk op de bodem? Die drijven toch?
Gaat er iemand naar de Living Statues? Heb altijd wel even de behoefte om te kijken, maar die drukte schikt altijd wel af.
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Tja, het kan 1000 en 1 dingen zijn... Wat iets wat ie al onder de leden had, tot waterwaardes. Maar goed, dat is aftasten. Nu maar hopen dat deze het goed blijft doen![]()
Oh, en je weet het vast al, maar een kom is niet ideaal he
Is ook kut, ik voel me ook altijd klote als er een van mn vissen doodging. Maar nu heb ik nog maar één visquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar er is geen ruimte voor wat groters helaas. Maar de kom is behoorlijk groot ook al zie je dat niet op de foto, ik zal hem in ieder geval goed verzorgen. Zat vanochtend al bijna te huilen om die vis.
Die was inderdaad goed, die Trolley bedoel je toch?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:29 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik ben straks even wezen kijken. Het was gewoon droog, heb geen regen gezien. Dat groepje aan het begin bij de Jansplaats was erg goed zeg! Er stonden ook wel wat bij dat ik dacht van meh
. De drukte was wel sfeerverlagend ja. Maar goed, dat weet je vanteveuren
.
Ik voel me een slechte moeder.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Adelante het volgende:
Ik had ook ooit 1 vis in een kom, beest is fucking 12 jaar oud geworden
De eerste les van vanochtend beviel mij wel! Beetje kloten met het programma "Processing". Vanavond kunstgeschiedenis, helaas.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:00 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool, ben benieuwd hoe je dat gaat vindenMijn academie is een aantal jaar geleden ook gestart met die opleiding, dus het is daar nog allemaal heel nieuw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |