Ow ja, vergetenquote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef leonie-89 het volgende:
Vanavond is Wende Snijders en Laura Jansen gratis achter musis
Doc was de eerste fok!ker die ik ooit in het echt zag, sprak en de hand schudde.quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
Je moet de groeten van Doc hebben, die sprak ik afgelopen zaterdag op de FOK!meet in Utrecht
Die heb ik echt al heel lang niet meer gezien. Hij mag zich wel eens laten zien op een Arnhem meeting (je weet wel, zo een die toch altijd mislukt, tenzij spontaan).quote:Op maandag 6 september 2010 21:18 schreef remlof het volgende:
Je moet de groeten van Doc hebben, die sprak ik afgelopen zaterdag op de FOK!meet in Utrecht
That makes two of usquote:Op maandag 6 september 2010 21:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Doc was de eerste fok!ker die ik ooit in het echt zag, sprak en de hand schudde.
En vervolgens wees hij naar de overkant van de straat, in jouw richting, en dat was het begin van het einde.quote:
Dat is niet aardig. En waarom gebruiken winkels toch altijd de 'we zijn al je gegevens kwijt' smoes. Noujaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:10 schreef _Loki het volgende:
Gvd ik ben niet aangenomen. Na 4 dagen niks gehoord te hebben, belde ik zelf maar. Eerst kreeg ik te horen dat ie ineens spontaan álles van me kwijt was, telefoonnummer, e-mail en álles, en toen heel vrolijk "Nou we hebben dus besloten dat we met de andere meisjes verder gaan, dus niet met jou.''
Oh. Oke.
Heb je direct werk nodig dan? Ik kreeg vandaag nog een smsje dat ze mensen zoeken voor schoonmaak werk etc bij tempo team.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:17 schreef _Loki het volgende:
Gewoon om er vanaf te zijn, uiteindelijk heeft ie mij toch niet hoeven bellen. Gelukkig krijg ik nog uitbetaald van die 2 proefdagen, maar nu zit ik alsnog zonder baantje komende tijd
Sowieso, ze zijn echt slecht met contacteren overal. Bistro Piaf heeft nooit meer gebeld voor een proefdag en ik had al 3x gebeld. Australian heeft ook nooit meer gebeld na een sollicitatieformulier ingeleverd te hebben toen ze mensen zochten. En nu dit weer.
Hmm oke, maar ze zoeken ook mensen voor andere dingen hoor.quote:Op dinsdag 7 september 2010 17:54 schreef _Loki het volgende:
Het is niet dringend, maar het zou wel fijn zijn!
Schoonmaak heb ik een tijd geleden al 2 jaar lang gedaan dus dat wordt 'm ook niet, maar toch bedankt!
Je bent er afquote:Op dinsdag 7 september 2010 11:30 schreef GimmeGore het volgende:
Ik mag wel van dat kaartje in de OP af.
Ik woon niet meer in Arnhem.
De wàt?quote:Ik mis de Tiger!
Mooie wassen neus.quote:Docent HAN geeft diploma's cadeau
ARNHEM - Docent De Reijke van de faculteit techniek van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen geeft soms diploma's aan studenten die ondermaats presteren. Dat blijkt uit een reportage van EenVandaag.
De Reijke zegt studenten in de eindfase van hun studie tegen te komen die nooit eerder zijn gewezen op hun slechte prestaties. Hij vindt het dan moreel onmogelijk iemand af te wijzen.
Bsetuursvoorzitter Bormans van de HAN ontkent dat er op grote schaal diploma's cadeau worden gedaan. Hij kan zich wel voorstellen dat er uitzonderingen zijn.
Bron
Denk ook eens aan Burgers', die zoeken ook nog medewerkers Horecaquote:Op dinsdag 7 september 2010 17:56 schreef _Loki het volgende:
Ik zal eens op de site kijken.
Oh ik heb het Openluchtmuseum trouwens ook gemailt, iemand uit m'n klas kende iemand die daar ging stoppen dus daar heb ik even naar geïnformeerd.
Je kan kijken bij the globe, frisco, britain of brainwash.quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:41 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoi. Ik ben morgen in Arnhem en ik wil eigenlijk weer Nike (SB) schoenen. Zijn er in jullie stad toffe skateshops of winkels met veel nikies?
quote:Politie start onderzoek na gewapende overval
Publicatiedatum: 7-9-2010 20:53:01
ARNHEM – De politie is een onderzoek gestart naar een gewapende overval op een tankstation aan de Rosendaalseweg in Arnhem. Deze vond plaats op dinsdagavond 7 september.
Rond tien over acht kwam er een man de winkel binnen en bedreigde de medewerkster van het tankstation met een steekwapen. Hierbij zou geld buitgemaakt zijn, waarna de overvaller te voet verdween richting de Bernhardlaan. De medewerkster kwam met de schrik vrij. Het zou gaan om een blanke man met grijs haar en een onverzorgd uiterlijk. Hij was rond de 40 jaar oud, circa 1.75 lang en droeg een donkere jas en een lichtgrijze broek.
Loop ik tegen bijv. brainwash zo aan als ik in het centrum ben of zit die winkel net zoals een hoop skatewinkels net buiten de drukkere winkelstraatjes? En Nike SB heb je niet bij die winkels Ade! Toch bedankt!quote:Op dinsdag 7 september 2010 20:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Je kan kijken bij the globe, frisco, britain of brainwash.![]()
Pro sport heeft altijd wel kekke schoentjes hoorquote:Op dinsdag 7 september 2010 21:02 schreef tliciouz het volgende:
Daar heb je de wat apartere, niet die standaard meuk als bij footlocker etc, sorry Ade.
Brainwash zit eigenlijk nog redelijk in de stad zelf.quote:Op dinsdag 7 september 2010 21:11 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Loop ik tegen bijv. brainwash zo aan als ik in het centrum ben of zit die winkel net zoals een hoop skatewinkels net buiten de drukkere winkelstraatjes? En Nike SB heb je niet bij die winkels Ade! Toch bedankt!
Ik zou het niet doen, ben er net een maandje weg en ik vond het gewoon verschrikkelijk. De leiding is helemaal niet aardig tegen het personeel. En er is een gigantisch personeel tekort, dat was ook een reden dat ik ben weg gegaan want ik werkte ongeveer fulltime als weekendhulp.quote:Op dinsdag 7 september 2010 19:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Denk ook eens aan Burgers', die zoeken ook nog medewerkers Horecahttp://www.burgerszoo.eu/over-burgers-zoo/vacatures
Lage streek trouwens van B&B
www.horeca-uitzendbureau.nl al geprobeerd? Ze hebben een vestiging in Nijmegen.quote:Op donderdag 9 september 2010 12:14 schreef _Loki het volgende:
Nah het is niet heel erg dringend hoorMaar zelfbediening ben ik echt zat, net als schoonmaak. Kan ik m'n ei niet zo in kwijt en ik voel me er niet echt op niveau omdat ik daar alleen maar bestek en flesjes bij moest vullen en zo
Sorryquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:14 schreef Domein het volgende:
[..]
FOUT!
Type foutje?
[..]
Zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Arnhems_trolleybusnet en: http://www.arneym.nl/verkeer/00000097aa0c961f2/index.html
Die ene vooraan de Boulevard Heuvelink?quote:Op donderdag 9 september 2010 13:10 schreef Plasterk het volgende:
Weet iemand een goedkope zonnestudio in Arnhem?
Ik denk dat die op de Steenstraat goedkoper isquote:Op donderdag 9 september 2010 13:57 schreef donroyco het volgende:
[..]
Die ene vooraan de Boulevard Heuvelink?
Da's de enige die ik ken, en nee, ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 9 september 2010 13:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat die op de Steenstraat goedkoper is
Niet echtquote:Op donderdag 9 september 2010 14:11 schreef leonie-89 het volgende:
Paar jaar geleden zat ik in de bus en toen reed de bus langs Tropical-inn op de Jansbinnensingel. Achter mij zaten 2 meisjes en een daarvan was ooit daar eens geweest. Echt van die tutjes, maargoed. Die hadden het daar over en dat je nooit naar de tropical moet gaan.Voor dat moment was het echt grappig, maar als ik dat nou zo typ dan vraag ik mij af of die grap wel goed overkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |