Hmmm dus zij gaat voor... leuk is dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriedin.
Ja, ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriendin.
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vind het zelf ook wel een beetje belachelijk. FOK is toch eigenlijk het belangrijkste wat er is
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ja...![]()
Er gaat iets niet goed met de OP... grmbl.
Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erger me niet aan jouw kijk op de zaken
quote:
Ik bedank. Ik zit nog aan de Spa Citron. En ik ga zo maar eens naar bed. Morgen weer werken.....quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Heb Mario een mail gestuurd afgelopen dinsdag, maar nog niks gehoord van hem m.b.t. een remake van Soldaat van Oranje...
Njema problema.quote:Ga even een partij herrie opzetten.
Heb een niet zo best humeur sinds vanmiddag (sorry als dat te merken was...) en ik ga dat even van me afreageren...
[ afbeelding ]
Door de loting?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Heb Mario een mail gestuurd afgelopen dinsdag, maar nog niks gehoord van hem m.b.t. een remake van Soldaat van Oranje...
Ga even een partij herrie opzetten.
Heb een niet zo best humeur sinds vanmiddag (sorry als dat te merken was...) en ik ga dat even van me afreageren...
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jullie gewonnen hadden? Maffe voetbalfans..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Ga even een partij herrie opzetten.
[ afbeelding ]
Ow gelukkig maar. Wel balen dat je door iets op het werk een niet zo'n best humeur hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eerder al op het werk...
Morgen knok ik dat wel uit....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Wel balen dat je door iets op het werk een niet zo'n best humeur hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen knok ik dat wel uit....
Geloof me, ik heb echt niet altijd zin om te knokken, zeker niet in dit geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt ervaring met knokken, dus dat komt wel goed.
Ik geloof je hoor. Gedoe op het werk is nooit leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb echt niet altijd zin om te knokken, zeker niet in dit geval.
Kost weer een hoop tijd en energie, die ik liever aan andere dingen besteed...
What time is love, KLF.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog verzoeknummers (als het maar hard is...)?
U-Fig van SOAD.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog verzoeknummers (als het maar hard is...)?
Attack dan ook niet zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel hard, maar past niet echt in wat ik nu draai...
Ja, ja, wrijf het er nog maar een keer in...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Massive Attack was mooi op Lowlands
Ik dacht meer aan de versie met Glenn Hughes. Vanaf 01:25quote:
Ook prima, maar die past wat minder in mijn set...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de versie met Glenn Hughes. Vanaf 01:25
quote:
Ik hoopte op een reactie zoals C4 en Nem die gavenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedoelt U:
• Alice in Wonderland, verhaal geschreven door Lewis Caroll
• Alice Glass, de ene helft van Crystal Castles
• Alice Cooper
• Alice, telecomoperator waarvan ene Vanessa Hessler het gezicht is
???
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PhysichsRules gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Bouterse doet het goed. Na 15 dagen zijn taken als president al (tijdelijk?) overdragen aan iemand anders.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was druk en had onverwacht een afspraak... zo meteen weer.
Hou jij de wacht hier dan terwijl wij even verder arbeiten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Jeez, dat is de eerste keer dat ik om de Simpsons kan lachen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou een verjaardagskaart:
[ afbeelding ]
Hier niet... megadrukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het lijkt heir wel het gemiddelde kantoor op vrijdagmiddag
uitgestorven
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Hmm Twan moet morgenvroeg voetballen, als dat doorgaat. Dus daar even naartoe en nog boodschappen doen. Verder helemaal niets... heerlijk. Morgen is wel de Twenteballooning, maar ik denk niet dat dat doorgaat met dit weer. Maar dat is misschien nog iets om naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
FOK tot the resque
Nog plannen voor het weekend Diaan?
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.![]()
Ow en![]()
![]()
ik ben de dvd vergeten mee te nemen, dus kan hem niet opsturen vandaag.
![]()
![]()
Mn telefoon ben ik ook al vergeten.
![]()
Lekker en gezellig... we gaan vanavond wel bij mn ouders eten trouwens... dat is ook wel even lekker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond etentje en morgenavond een verjaardag.
quote:
Check!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nog iemand die uitkijkt naar 5 uur vanmiddag...
Lekker nu al stoppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Biermeet, jij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Deze keer wel ja. Het is ieder jaar ergens anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dat organiseren ze bij Heineken?
zondag....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Zou PS één dezer dagen niet weer vertrekken naar de USA?
Dit i.v.m. het dan weer moeten instellen van een echte nachtploeg...
Ja, bij het Arendsnest weer.quote:
Heb ik toch nog een goed geheugen dan...quote:
Dan zit theeleuten er niet meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zondag....
gefeliciteerd PR
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij het Arendsnest weer.
Niet mijn idee, maar eind vorig jaar waren de bockbieren daar wel interessant...
En dat is reden tot een feestje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ingeschreven bij Actium Wonen in Assen
Ga dat weekend richting USA, dus dat gaat hem niet worden. Wel jammer, want mijn vader heeft bij Heineken gewerkt en als kind ben ik voor het laatst in de vestiging van Den Bosch geweest voor een Sinterklaasfeest...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.
Inschrijven: gratis
Drinken: gratis
En er is zelfs een hapje.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit theeleuten er niet meer in
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ohdan zien we elkaar niet meer voordat je weggaat
gezelligquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.
Inschrijven: gratis
Drinken: gratis
En er is zelfs een hapje.
Ja ik vind 't ook wel een beetje jammer maar ik ben veel weggeweest en als ik kon, zat jij weer aan de andere kan van Europaquote:
En wat is daar de gemiddelde wachttijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ingeschreven bij Actium Wonen in Assen
Ik las het net op Twitter...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eesink-overleden.htm
Hoe durft 'ie? Dat dat mag van de statuten-regelementenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eesink-overleden.htm
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe durft 'ie? Dat dat mag van de statuten-regelementen
Emmer?quote:
quote:
Kom je ook naar Houston, Austin, San Antonio, Dallas, Memphis en/of New Orleans dan?quote:
Nee, de rokers dan (incl. ikke dus).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
'Kabinet kort 600 miljoen op loon ambtenaren'
Nou, wij zijn dus 4x de LUL...
Bagatelliserenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Tuurlijk, dat zijn allemaal maar stumperds en staan ver onder de alcoholisten...
Maar vind je het wel een goed plan dat bepaalde groepen personen zwaarder belast worden dan anderen i.p.v. dat de lasten gedragen worden door iedereen, eventueel pro rato naar inkomen of zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bagatelliseren
Maargoed: met rokers en drinkers moet je geen medelijden hebben.
Oh kom opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Rokers moet je natuurlijk 0,0 medelijden mee hebben
Ligt helemaal aan welke groep het is en wat de beweegreden erachter is. Pro rato naar inkomen vind ik over het algemeen niet tof.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vind je het wel een goed plan dat bepaalde groepen personen zwaarder belast worden dan anderen i.p.v. dat de lasten gedragen worden door iedereen, eventueel pro rato naar inkomen of zo?
Natuurlijk gaat het niet om te ontmoedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kom opAls alle rokers stoppen met roken heeft de regering écht een probleem hoor. Alsof die verhogingen zijn om mensen te stimuleren met stoppen
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet om te ontmoedigen
Maar als 2 miljoen mensen zijn dom zijn om te roken, dan kun je daar beter toch maar wat aan verdienen..of niet soms?
Is dat zo? Ik dacht dat dat vooralsnog alleen in de USA was..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...
Overwicht is nog altijd gezondheidsprobleem nummer 1 in dit land.
Bij mijn weten niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat dat vooralsnog alleen in de USA was..
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...
Bron? "Nog altijd"? Alsof dat al eeuwen ons grootste probleem is...?quote:Overwicht is nog altijd gezondheidsprobleem nummer 1 in dit land.
Het enige wat ik kon vinden was:quote:
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)en_ramp_in_Nederlandquote:Bulk verwacht dat overgewicht in 2050 het grootste gezondheidsprobleem zal zijn in Nederland
Waarom niet? Zijn die mensen beter ofzo? In principe is het hetzelfde.quote:
Ik zei al eerder: volgens mij wel, maar mocht het niet de nummer 1 zijn, dan zit het zeker in de top 3. Algemeen bekend dacht ik zo.. wordt altijd genoemd als er weer eens een gezondheidsstatistiekje bekend wordt gemaakt.quote:[..]
Bron?
Waarom niet pro rato?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan welke groep het is en wat de beweegreden erachter is. Pro rato naar inkomen vind ik over het algemeen niet tof.
Ik heb het niet specifiek over ambtenaren, ik heb het over pro rato in algemene zin, iedere belastingbetaler in Nederland dus...quote:Maar als je doelt op de ambtenaren: guttegut..het plan is dus om de salarissen niet meer te laten stijgen dan de standaard inflatie. Oftewel: welkom in de wakkere wereld. Er zijn dit jaar nogal wat sectoren waar niet meer gestegen wordt dan de inflatie.
Ambtenare zijn duur. Dat is een feit.
Onder andere, maar bijv. ook autorijders via de benzine accijnzen.quote:Heb je het over roken en drinken? Prima, gooi er maar op, die accijnzen. Spekken die staatskas
Het gaat er helemaal niet om of "die mensen" beter zijn of nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef peaceman het volgende:
Waarom niet? Zijn die mensen beter ofzo? In principe is het hetzelfde.
Dat het altijd genoemd wordt betekent niet dat het 't grootste probleem is.quote:Ik zei al eerder: volgens mij wel, maar mocht het niet de nummer 1 zijn, dan zit het zeker in de top 3. Algemeen bekend dacht ik zo.. wordt altijd genoemd als er weer eens een gezondheidsstatistiekje bekend wordt gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of "die mensen" beter zijn of niet
Alcohol en tabak zijn genotsmiddelen. Snacks niet.
Je kunt roken en alcohol drinken beter vergelijken met kansspelen dan met een snack eten.
Geen levensbehoefte en verslavend. Eten -al dan niet snacks- is een primaire levensbehoefte. Wil je dat echt gaan belasten?
[..]
Zoals al eerder getoond.. het is zeker 1 van de grootste problemen en het wordt het grootste probleem, tenzij de mensheid zijn eetgewoontes drastisch gaat aanpassen. En dat gaat niet gebeuren hoor..quote:Dat het altijd genoemd wordt betekent niet dat het 't grootste probleem is.
ja, hoe later op de avond hoe serieuzer het gesprek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Wat een serieuze gesprekken zo op de vrijdagavond. Avond allemaal
Mag ook wel eens na allerlei poep-kak-pies plaatjes/praatjes en zo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Wat een serieuze gesprekken zo op de vrijdagavond. Avond allemaal
Zeker, was enkel een constateringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na allerlei poep-kak-pies plaatjes/praatjes en zo...
Beter lezen knul. Er staat niet dat snacks een levensbehoefte zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snacks een levensbehoefte... want zonder snacks kun je niet leven??
![]()
Snacks zijn gewoon een genotsmiddel!
[..]
Zoals al eerder getoond.. het is zeker 1 van de grootste problemen en het wordt het grootste probleem, tenzij de mensheid zijn eetgewoontes drastisch gaat aanpassen. En dat gaat niet gebeuren hoor..
Hij zegt Knul tegen me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter lezen knul. Er staat niet dat snacks een levensbehoefte zijn.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Eten -al dan niet snacks- is een primaire levensbehoefte.
Omdat pro rato naar inkomen geen ontmoedigingsbeleid is voor de grootste bevolkingsgroep(Jan Modaal en alles eronder) En dat is nou juist waar je resultaat moet boeken.quote:
Je wilt een rationeel argument mbt een irrationeel onderwerp? Mensen roken en drinken tegen beter weten in.quote:Ik heb het niet specifiek over ambtenaren, ik heb het over pro rato in algemene zin, iedere belastingbetaler in Nederland dus...
[..]
Onder andere, maar bijv. ook autorijders via de benzine accijnzen.
Maar noem eens één rationeel argument om dat soort groepen zwaarder te treffen, anders dan met het irrationele argument 'dom'? Ik ken je standpunt over rokers, niks mis mee, maar dit argument slaat nergens op.
Als ik tot een risicogroep omdat ik rook, prima, dan betaal ik wel wat meer ziektekostenverzekering, geen probleem. Maar om als melkkoe gebruikt te worden, daar pas ik voor. Zo dom ben ik nou ook weer niet...
Mag best toch, opa?quote:
Er staat dat eten een primaire levensbehoefte is en dat snacks daarbij inbegrepen zijnquote:Maarreh... er staat toch echt dit:
[..]
Ach... noem me maar gewoon peaceman. Zo lijkt het al snel een zwaktebod.quote:
Drinken is ook een levensbehoefte. Alcohol valt onder de noemer drinken, dus accijns er vanaf?quote:Er staat dat eten een primaire levensbehoefte is en dat snacks daarbij inbegrepen zijn
Sigaretten en alcohol niet.
Ik neem aan bij zoiets het vet-gehalte een rol zal spelen en of iets in frituurvet wordt klaargemaakt.quote:Hoe wil je overigens dingen als snacks classificeren?
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach... noem me maar gewoon peaceman. Zo lijkt het al snel een zwaktebod.
[..]
Drinken is ook een levensbehoefte. Alcohol valt onder de noemer drinken, dus accijns er vanaf?
Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?quote:Ik neem aan bij zoiets het vet-gehalte een rol zal spelen en of iets in frituurvet wordt klaargemaakt.
Wat valt er te ontmoedigen bij het aanvullen van de schatkist?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat pro rato naar inkomen geen ontmoedigingsbeleid is voor de grootste bevolkingsgroep(Jan Modaal en alles eronder) En dat is nou juist waar je resultaat moet boeken.
Nog steeds geen rationeel argument dus...quote:Je wilt een rationeel argument mbt een irrationeel onderwerp? Mensen roken en drinken tegen beter weten in. Waarom zou je als staat daar dan geen slaatje uit slaan ten bate van de algehele bevolking? Dat geld vloeit trouwens ook weer terug naar diezelfde rokers/drinkers. Als je het er niet mee eens bent en je uitgemolken voelt: stop dan met roken/drinken.
Dat ook al niet? Heb je gezopen of zo?quote:Ik heb overigens het woord "dom" niet in de mond genomen.
quote:Maar als 2 miljoen mensen zijn dom zijn om te roken, dan kun je daar beter toch maar wat aan verdienen..of niet soms?
en dat doel is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is anders
Maar dat doen ze niet....quote:Snacks kun je vet en suiker uithalen en men eet het nog.
[..]
Zeg... van mij hoeft het niet hoor.. ik vind het prima dat het er is, ik snap alleen niet dat jij alcohol anders vindt. Ik vind namelijk van niet en dan zeg ik: als je het 1 extra belast wat slecht is voor de gezondheid, waarom dan het andere niet?quote:Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?
En een pakje boter? Een pak volle melk?
En aan de andere kant, frisdranken, de grote boosdoener bij de meeste obesitas-gevallen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is anders
Snacks kun je vet en suiker uithalen en men eet het nog.
[..]
Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?
En een pakje boter? Een pak volle melk?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat ook al niet? Heb je gezopen of zo?
Ik zal je steunen in je actie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan lees ik het ook wel later...
Ik ga maar wat anders doen, een peuk roken met een bel whisky er bij.![]()
Even een bijdrage leveren aan de staatskas, verslaafde domme melkkoe die ik ben...![]()
You're the man!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik doe de hele avond al niet anders..
Ik kan je niets anders dan aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan lees ik het ook wel later...
Ik ga maar wat anders doen, een peuk roken met een bel whisky er bij.![]()
Even een bijdrage leveren aan de staatskas, verslaafde domme melkkoe die ik ben...![]()
MM steunen in zijn actie of sigaren roken en je kapotzuipen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik doe de hele avond al niet anders..
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MM steunen in zijn actie of sigaren roken en je kapotzuipen?
Als het een functie eis is moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.
Was een persoonlijke eis bij de sollicitatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het een functie eis is moet dat geen probleem zijn.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was een persoonlijke eis bij de sollicitatie.
Ik was een keer een uur te laat op mijn werk door een feestje de avond ervoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:06 schreef lubje25 het volgende:
Jullie al er ore gekomen dat Anton Geesink niet meer is?
Akkoord, ik kwam er pas bij 935 bij. Zag je montignac comic, toen kwam Anton bij me op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]AKQ SC #935 - Waar Its-Jojo-4you zijn taak verzaakt
Oster?quote:
Welkom dan maar weer.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:20 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Akkoord, ik kwam er pas bij 935 bij. Zag je montignac comic, toen kwam Anton bij me op.
De Dierenwinkel zeker? Dat was echt geweldig.quote:
Geen genade schot nodig?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Panne met de computer, heb m ff weg moeten brengen
Heb je een link. Want die scene ken ik niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Dierenwinkel zeker? Dat was echt geweldig.
Een Duits dier
12 bruine vogels, 't zijn de laatste die ik heb.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De Dierenwinkel zeker? Dat was echt geweldig.
Een Duits dier
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je een link. Want die scene ken ik niet.![]()
14quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
12 bruine vogels, 't zijn de laatste die ik heb.
Geniaal idd
Het is al laat hequote:
quote:
Tijd genoeg voor een tukkie dan.quote:
Heb ik al geprobeerd, maar werd wakker van dronken pubers op straatquote:
Dan kun je net zogoed je bed uit en meedoen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd, maar werd wakker van dronken pubers op straat
Op dat punt stond ik ook, maar ik mag nu niet dronken worden en ze zijn alweer wegquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan kun je net zogoed je bed uit en meedoen.
Tirol!!quote:
quote:
Die had ik er ook bij...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de rokers dan (incl. ikke dus).
¤ 0,30 per pakje er op. Lekker dat selectieve beleid... [ afbeelding ]
En over mijn werk heb ik het voorlopig nog maar even niet in relatie tot de politiek...
[ afbeelding ]
Peace was ook al benieuwd naar een antwoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Sta ik vroeg op om het antwoord van Nembrionic te lezen n.a.v. de discussie gisteren, laat meneer het afweten.
Ik weet genoeg, laat maar zitten.
Goedemorgen...
Helegaar nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Sta ik vroeg op om het antwoord van Nembrionic te lezen n.a.v. de discussie gisteren, laat meneer het afweten.
Ik weet genoeg, laat maar zitten.
Goedemorgen...
Twan is er vroeg bij in de Formule 1quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was ook al benieuwd naar een antwoord.
Wij zijn weer terug van voetbal... het ging best goed met het nieuwe F1-team van Twan. Ze hebben 4-4 gespeeld, maar eigenlijk hadden ze moeten winnen.
Nu ga ik even lekker liggen op de bank en tv kijken... Lennon ligt te slapen.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen hè.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Twan is er vroeg bij in de Formule 1
Het zou me niets verbazen als dat het meest memorabele was van je verblijf hierquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou een verjaardagskaart:
[ afbeelding ]
Zo ongeveer wel :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat het meest memorabele was van je verblijf hier
nog immer weg...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je iPod?
\we wilde wel wat dingen gaan doen ja, maar dat wren allemaal buiten activiteitenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Mjah er was volgens mij ook niet zoveel te doen, en die regen hielp ook niet
Heb je nog iets op die mail gehoord?quote:
nope... En nu ga ik morgen dus terug en kan ik het al helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je nog iets op die mail gehoord?
Elke keer dat MM een sigaret opsteekt en een whisky weg klokt moeten we hem eigenlijk bedanken voor nog niet bewezen diensten (lees: tijdig sterven) terwijl hij gedurende zijn leven net zo veel in de pensioenpot stopt als zijn veganistische buurman, die we straks tot in het einde der tijden als een soort onkruid in een verzorgingstehuis water moeten blijven geven.quote:De ziektekosten zijn wel berekend volgens de Amerikaans gezondheidszorg, dus of het ook daadwerkelijk te vertalen is naar de Nederlandse situatie is nog maar de vraag, echter de kosten zijn als volgt voor een leven lang:
Dunne en gezonde mensen: $417,000
Mensen met obesitas: $371,000
Rokers: $326,000
In de leeftijd van 20 tot 56 zijn de ziektekosten van mensen met obesitas hoger, maar ze gaan eerder dood (80 jaar versus 84 jaar). Daardoor zijn de ziektekosten gemeten over een leven lang lager.
De conclusie van de onderzoekers is daarom ook dat de Amerikaanse regering niet moet denken dat door een gezonder volk de hedendaagse stijging van de ziektekosten verminderd kan worden.
Denkbeeldige god kijkt niet op een dagje lijkt me, dus ik zou idd die doop gewoon verzetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:47 schreef Etcetera het volgende:
En die afspraak kon zeker niet op een andere dag ofzo
quote:
Prima, ik zal proberen mijn gevoel voor tumor te behouden. Geen dank...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
Om nog maar even terug te komen op het alcohol/tabak accijnzen verhaal: ondanks dat ik niet rook ben ik een groot voorstander van het verlagen van accijnzen (of op zijn hoogst gelijk houden er van) op genotsmiddelen.
...
Elke keer dat MM een sigaret opsteekt en een whisky weg klokt moeten we hem eigenlijk bedanken voor nog niet bewezen diensten (lees: tijdig sterven)...
ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij gaan misschien/misschien niet naar een beachparty zaterdagHet probleem: wie gaan er bobben. Want er is eentje bij die nog nooit gebobt heeft en dan ook echt weigert omdat hij zo nodig moet zuipen
Nu gaat iemand 'm dwingen, of anders hoeft hij helemaal niet mee
Ik ben benieuwd
Resultaat: persoon gaat overstag, zuipt zich toch klem en dus geen BOB...quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij gaan misschien/misschien niet naar een beachparty zaterdagHet probleem: wie gaan er bobben. Want er is eentje bij die nog nooit gebobt heeft en dan ook echt weigert omdat hij zo nodig moet zuipen
Nu gaat iemand 'm dwingen, of anders hoeft hij helemaal niet mee
Ik ben benieuwd
Ja dan heeft hij écht een probleem hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Resultaat: persoon gaat overstag, zuipt zich toch klem en dus geen BOB...
dat help dus niet als je inmiddels al een biertje of 2 op hebtquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij écht een probleem hoorEn dat had ik ook al bedacht, dus als we wel gaan, hou ik 'm wel in de gaten en als ik hem met drank zie, ga ik over op fris en rij ik wel.
ging meer op het ideequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust geen bierEn verder wordt er wijn geschonken, waar ik ook niet zoveel van drink, en fris.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:27 schreef Etcetera het volgende:
In een ideale situatie ik ook niet hoorAls ik rij, drink ik geen druppel alcohol. Pitt doet hetzelfde, eigenlijk iedereen in onze vriendengroep denkt er zo over
Ik was er bij toen ze het filmden! Dat jongetje dat mocht praten is mijn beschermeling, Krachtpatser. Zit in die voorstelling door mijn gelobbyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor als PS het nog leest zag circus Elleboog nog langskomen op het jeugdjournaal
Ja, afscheid nemen is klote. Maar als je er eenmaal bent, dan wil je daar waarschijnlijk niet meer weg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope... En nu ga ik morgen dus terug en kan ik het al helemaal vergeten.
Ik hou niet van weggaan. kan wel huilen
Zo, jullie hebben flink ingeslagen!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
De Uitmarkt gisteren heeft naast blaren op mijn voeten het volgende opgeleverd voor het komende theaterseizoen:
Kaarten voor La Cage Au Folles, Cirque Stiletto' Slagerij van Kampen, Dolf Jansen, Rockin' On Heavens Door, U2 in Blinding Lights, Stomp, Roue Verveer, Margreet Dolman en misschien nog wel iets wat ik even vergeten ben. Agenda is weer aardig gevuld in ieder geval...
Hopelijk vandaag een beetje redelijk weer, dan zo er op uit naar honkballen of Volendam-Telstar.
Dan heb je mazzel gehad. Want tegels slepen in een doorweekte pyjama lijkt mij geen pretje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hier was het gisteren bijna de hele dag droog, vandaag ook trouwens. Nog wel in ieder geval.
Pyjama neem je wel heel letterlijk... ik heb gewoon een joggingbroek met shirt aan.. maar scherp!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. Want tegels slepen in een doorweekte pyjama lijkt mij geen pretje.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik trouwens nog iets gemist in mijn afwezigheid?
Die bui hangt nu boven mijn werk (Bussum)quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet in het westen van het land wonenden: Opgepast, er komen zeer zware buien met onweer en windstoten aan. De eerste ging hier net over en de bloempotten en tuinmeubelen vlogen door de lucht...
en dat heb ik gemist wereldschokkendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Mevrouw MM, MM em ik zijn wezen varen.
Ik heb je gewaarschuwd...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het was me hier net een partij baggerweer. Een wolkbreuk is denk ik de beste omschrijving.
Lang leve de automatisering. 'De computer' zal wel weer een foutje gemaakt hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Soempie het volgende:![]()
Volgens een mail van studielink heb ik me niet ingeschreven voor komend studiejaar, maar op de site staat van wel en ik heb ook al m'n collegekaart ontvangen.![]()
Komt die bui ook richting het Oosten??quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet in het westen van het land wonenden: Opgepast, er komen zeer zware buien met onweer en windstoten aan. De eerste ging hier net over en de bloempotten en tuinmeubelen vlogen door de lucht...
Ja, rond 2200 uur begint het in jullie hoek goed te plensen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt die bui ook richting het Oosten??
Okay, we zullen het gaan merken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, rond 2200 uur begint het in jullie hoek goed te plensen.
dat krijg je als sommige users op bepaalde momenten telefoontjes belangrijker vinden...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
extreem rustig weekend hier. Iedereen een RL leven?
Ik weet ook niet echt wat ze willen, maar ik moest wel lachen toen ik het zagquote:
daar kan ik me nou niets bij voorstellenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat krijg je als sommige users op bepaalde momenten telefoontjes belangrijker vinden...
Weet je het zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar kan ik me nou niets bij voorstellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriendin.
Dat open bekkie er ook bij...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1081631/504e4cb8/kikker_.html
Lullig voor die mascotte natuurlijk, maar ergens ziet het er wel heel grappig uit dit
mazzelaar ik begin het hier koud te krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die Ierse piloten waren volgens mij echt die hard aan de whiskey. Vooral bij de eerste vlucht was er een momentje dat ik zeker wist dat het afgelopen was haha. Nu zit ik fris gewassen in de airco in een chicago waar het 99 graden F is... WARM
Yes, PS is weer back in the US of A...quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh niet echt dus
En dan zo uit eten... die jetlag ontkennen!
blarende baby's en scheeuwende kinderen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh niet echt dus
En dan zo uit eten... die jetlag ontkennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |