Zo, jullie hebben flink ingeslagen!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:23 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen...
De Uitmarkt gisteren heeft naast blaren op mijn voeten het volgende opgeleverd voor het komende theaterseizoen:
Kaarten voor La Cage Au Folles, Cirque Stiletto' Slagerij van Kampen, Dolf Jansen, Rockin' On Heavens Door, U2 in Blinding Lights, Stomp, Roue Verveer, Margreet Dolman en misschien nog wel iets wat ik even vergeten ben. Agenda is weer aardig gevuld in ieder geval...
Hopelijk vandaag een beetje redelijk weer, dan zo er op uit naar honkballen of Volendam-Telstar.
Dan heb je mazzel gehad. Want tegels slepen in een doorweekte pyjama lijkt mij geen pretje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:29 schreef Diaan73 het volgende:
Hier was het gisteren bijna de hele dag droog, vandaag ook trouwens. Nog wel in ieder geval.
Pyjama neem je wel heel letterlijk... ik heb gewoon een joggingbroek met shirt aan.. maar scherp!!quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. Want tegels slepen in een doorweekte pyjama lijkt mij geen pretje.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb ik trouwens nog iets gemist in mijn afwezigheid?
Die bui hangt nu boven mijn werk (Bussum)quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet in het westen van het land wonenden: Opgepast, er komen zeer zware buien met onweer en windstoten aan. De eerste ging hier net over en de bloempotten en tuinmeubelen vlogen door de lucht...
en dat heb ik gemist wereldschokkendquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Mevrouw MM, MM em ik zijn wezen varen.
Ik heb je gewaarschuwd...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het was me hier net een partij baggerweer. Een wolkbreuk is denk ik de beste omschrijving.
Lang leve de automatisering. 'De computer' zal wel weer een foutje gemaakt hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:38 schreef Soempie het volgende:![]()
Volgens een mail van studielink heb ik me niet ingeschreven voor komend studiejaar, maar op de site staat van wel en ik heb ook al m'n collegekaart ontvangen.![]()
Komt die bui ook richting het Oosten??quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Voor de niet in het westen van het land wonenden: Opgepast, er komen zeer zware buien met onweer en windstoten aan. De eerste ging hier net over en de bloempotten en tuinmeubelen vlogen door de lucht...
Ja, rond 2200 uur begint het in jullie hoek goed te plensen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt die bui ook richting het Oosten??
Okay, we zullen het gaan merken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, rond 2200 uur begint het in jullie hoek goed te plensen.
dat krijg je als sommige users op bepaalde momenten telefoontjes belangrijker vinden...quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
extreem rustig weekend hier. Iedereen een RL leven?
Ik weet ook niet echt wat ze willen, maar ik moest wel lachen toen ik het zagquote:
daar kan ik me nou niets bij voorstellenquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat krijg je als sommige users op bepaalde momenten telefoontjes belangrijker vinden...
Weet je het zeker?quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar kan ik me nou niets bij voorstellen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriendin.
Dat open bekkie er ook bij...quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:59 schreef Whiteguy het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1081631/504e4cb8/kikker_.html
Lullig voor die mascotte natuurlijk, maar ergens ziet het er wel heel grappig uit dit
mazzelaar ik begin het hier koud te krijgenquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
die Ierse piloten waren volgens mij echt die hard aan de whiskey. Vooral bij de eerste vlucht was er een momentje dat ik zeker wist dat het afgelopen was haha. Nu zit ik fris gewassen in de airco in een chicago waar het 99 graden F is... WARM
Yes, PS is weer back in the US of A...quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh niet echt dus
En dan zo uit eten... die jetlag ontkennen!
blarende baby's en scheeuwende kinderen?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
neuh niet echt dus
En dan zo uit eten... die jetlag ontkennen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |