quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PhysichsRules gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Bouterse doet het goed. Na 15 dagen zijn taken als president al (tijdelijk?) overdragen aan iemand anders.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was druk en had onverwacht een afspraak... zo meteen weer.
Hou jij de wacht hier dan terwijl wij even verder arbeiten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Jeez, dat is de eerste keer dat ik om de Simpsons kan lachen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou een verjaardagskaart:
[ afbeelding ]
Hier niet... megadrukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het lijkt heir wel het gemiddelde kantoor op vrijdagmiddag
uitgestorven
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Hmm Twan moet morgenvroeg voetballen, als dat doorgaat. Dus daar even naartoe en nog boodschappen doen. Verder helemaal niets... heerlijk. Morgen is wel de Twenteballooning, maar ik denk niet dat dat doorgaat met dit weer. Maar dat is misschien nog iets om naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
FOK tot the resque
Nog plannen voor het weekend Diaan?
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.![]()
Ow en![]()
![]()
ik ben de dvd vergeten mee te nemen, dus kan hem niet opsturen vandaag.
![]()
![]()
Mn telefoon ben ik ook al vergeten.
![]()
Lekker en gezellig... we gaan vanavond wel bij mn ouders eten trouwens... dat is ook wel even lekker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond etentje en morgenavond een verjaardag.
quote:
Check!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nog iemand die uitkijkt naar 5 uur vanmiddag...
Lekker nu al stoppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Biermeet, jij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Deze keer wel ja. Het is ieder jaar ergens anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dat organiseren ze bij Heineken?
zondag....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Zou PS één dezer dagen niet weer vertrekken naar de USA?
Dit i.v.m. het dan weer moeten instellen van een echte nachtploeg...
Ja, bij het Arendsnest weer.quote:
Heb ik toch nog een goed geheugen dan...quote:
Dan zit theeleuten er niet meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zondag....
gefeliciteerd PR
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij het Arendsnest weer.
Niet mijn idee, maar eind vorig jaar waren de bockbieren daar wel interessant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |