Hmmm dus zij gaat voor... leuk is dat.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriedin.
Ja, ja...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was bezig met de OP maar ik kreeg een telefoontje van m'n vriendin.
Uiteraard.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vind het zelf ook wel een beetje belachelijk. FOK is toch eigenlijk het belangrijkste wat er is
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ja...![]()
Er gaat iets niet goed met de OP... grmbl.
Gelukkig.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik erger me niet aan jouw kijk op de zaken
quote:
Ik bedank. Ik zit nog aan de Spa Citron. En ik ga zo maar eens naar bed. Morgen weer werken.....quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Heb Mario een mail gestuurd afgelopen dinsdag, maar nog niks gehoord van hem m.b.t. een remake van Soldaat van Oranje...
Njema problema.quote:Ga even een partij herrie opzetten.
Heb een niet zo best humeur sinds vanmiddag (sorry als dat te merken was...) en ik ga dat even van me afreageren...
[ afbeelding ]
Door de loting?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Heb Mario een mail gestuurd afgelopen dinsdag, maar nog niks gehoord van hem m.b.t. een remake van Soldaat van Oranje...
Ga even een partij herrie opzetten.
Heb een niet zo best humeur sinds vanmiddag (sorry als dat te merken was...) en ik ga dat even van me afreageren...
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jullie gewonnen hadden? Maffe voetbalfans..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef MadMaster het volgende:
Cobra
Ga even een partij herrie opzetten.
[ afbeelding ]
Ow gelukkig maar. Wel balen dat je door iets op het werk een niet zo'n best humeur hebt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, eerder al op het werk...
Morgen knok ik dat wel uit....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow gelukkig maar. Wel balen dat je door iets op het werk een niet zo'n best humeur hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Morgen knok ik dat wel uit....
Geloof me, ik heb echt niet altijd zin om te knokken, zeker niet in dit geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
je hebt ervaring met knokken, dus dat komt wel goed.
Ik geloof je hoor. Gedoe op het werk is nooit leuk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb echt niet altijd zin om te knokken, zeker niet in dit geval.
Kost weer een hoop tijd en energie, die ik liever aan andere dingen besteed...
What time is love, KLF.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog verzoeknummers (als het maar hard is...)?
U-Fig van SOAD.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:56 schreef MadMaster het volgende:
Nog verzoeknummers (als het maar hard is...)?
Attack dan ook niet zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel hard, maar past niet echt in wat ik nu draai...
Ja, ja, wrijf het er nog maar een keer in...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
Trouwens, Massive Attack was mooi op Lowlands
Ik dacht meer aan de versie met Glenn Hughes. Vanaf 01:25quote:
Ook prima, maar die past wat minder in mijn set...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan de versie met Glenn Hughes. Vanaf 01:25
quote:
Ik hoopte op een reactie zoals C4 en Nem die gavenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Bedoelt U:
• Alice in Wonderland, verhaal geschreven door Lewis Caroll
• Alice Glass, de ene helft van Crystal Castles
• Alice Cooper
• Alice, telecomoperator waarvan ene Vanessa Hessler het gezicht is
???
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
PhysichsRules gefeliciteerd
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
Bouterse doet het goed. Na 15 dagen zijn taken als president al (tijdelijk?) overdragen aan iemand anders.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik was druk en had onverwacht een afspraak... zo meteen weer.
Hou jij de wacht hier dan terwijl wij even verder arbeiten?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Jeez, dat is de eerste keer dat ik om de Simpsons kan lachen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou een verjaardagskaart:
[ afbeelding ]
Hier niet... megadrukquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, het lijkt heir wel het gemiddelde kantoor op vrijdagmiddag
uitgestorven
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Diaan toch.
Wat hadden we nou aan het begin van dit topic geconcludeerd?
Juist ja, FOK is het belangrijkste wat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |