Ach... noem me maar gewoon peaceman. Zo lijkt het al snel een zwaktebod.quote:
Drinken is ook een levensbehoefte. Alcohol valt onder de noemer drinken, dus accijns er vanaf?quote:Er staat dat eten een primaire levensbehoefte is en dat snacks daarbij inbegrepen zijn
Sigaretten en alcohol niet.
Ik neem aan bij zoiets het vet-gehalte een rol zal spelen en of iets in frituurvet wordt klaargemaakt.quote:Hoe wil je overigens dingen als snacks classificeren?
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is andersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach... noem me maar gewoon peaceman. Zo lijkt het al snel een zwaktebod.
[..]
Drinken is ook een levensbehoefte. Alcohol valt onder de noemer drinken, dus accijns er vanaf?
Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?quote:Ik neem aan bij zoiets het vet-gehalte een rol zal spelen en of iets in frituurvet wordt klaargemaakt.
Wat valt er te ontmoedigen bij het aanvullen van de schatkist?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat pro rato naar inkomen geen ontmoedigingsbeleid is voor de grootste bevolkingsgroep(Jan Modaal en alles eronder) En dat is nou juist waar je resultaat moet boeken.
Nog steeds geen rationeel argument dus...quote:Je wilt een rationeel argument mbt een irrationeel onderwerp? Mensen roken en drinken tegen beter weten in. Waarom zou je als staat daar dan geen slaatje uit slaan ten bate van de algehele bevolking? Dat geld vloeit trouwens ook weer terug naar diezelfde rokers/drinkers. Als je het er niet mee eens bent en je uitgemolken voelt: stop dan met roken/drinken.
Dat ook al niet? Heb je gezopen of zo?quote:Ik heb overigens het woord "dom" niet in de mond genomen.
quote:Maar als 2 miljoen mensen zijn dom zijn om te roken, dan kun je daar beter toch maar wat aan verdienen..of niet soms?
en dat doel is?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is anders
Maar dat doen ze niet....quote:Snacks kun je vet en suiker uithalen en men eet het nog.
[..]
Zeg... van mij hoeft het niet hoor.. ik vind het prima dat het er is, ik snap alleen niet dat jij alcohol anders vindt. Ik vind namelijk van niet en dan zeg ik: als je het 1 extra belast wat slecht is voor de gezondheid, waarom dan het andere niet?quote:Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?
En een pakje boter? Een pak volle melk?
En aan de andere kant, frisdranken, de grote boosdoener bij de meeste obesitas-gevallen..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, alcoholische dranken zijn een speciaal daartoe gefabriceerd genotsmiddel met maar 1doel. Dat is anders
Snacks kun je vet en suiker uithalen en men eet het nog.
[..]
Dus alle koekjes en snoepjes die boordevol suiker zitten maar die geen vet bevatten zijn prima?
En een pakje boter? Een pak volle melk?
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:36 schreef MadMaster het volgende:
Dat ook al niet? Heb je gezopen of zo?
Ik zal je steunen in je actie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan lees ik het ook wel later...
Ik ga maar wat anders doen, een peuk roken met een bel whisky er bij.![]()
Even een bijdrage leveren aan de staatskas, verslaafde domme melkkoe die ik ben...![]()
You're the man!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik doe de hele avond al niet anders..
Ik kan je niets anders dan aanmoedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Dan lees ik het ook wel later...
Ik ga maar wat anders doen, een peuk roken met een bel whisky er bij.![]()
Even een bijdrage leveren aan de staatskas, verslaafde domme melkkoe die ik ben...![]()
MM steunen in zijn actie of sigaren roken en je kapotzuipen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:59 schreef peaceman het volgende:
Ik doe de hele avond al niet anders..
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
MM steunen in zijn actie of sigaren roken en je kapotzuipen?
Als het een functie eis is moet dat geen probleem zijn.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.
Was een persoonlijke eis bij de sollicitatie.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als het een functie eis is moet dat geen probleem zijn.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was een persoonlijke eis bij de sollicitatie.
Ik was een keer een uur te laat op mijn werk door een feestje de avond ervoor.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kapotzuipen natuurlijk... ik zit ook elke dag lam op mijn werk.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:06 schreef lubje25 het volgende:
Jullie al er ore gekomen dat Anton Geesink niet meer is?
Akkoord, ik kwam er pas bij 935 bij. Zag je montignac comic, toen kwam Anton bij me op.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]AKQ SC #935 - Waar Its-Jojo-4you zijn taak verzaakt
Oster?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |