Hmm Twan moet morgenvroeg voetballen, als dat doorgaat. Dus daar even naartoe en nog boodschappen doen. Verder helemaal niets... heerlijk. Morgen is wel de Twenteballooning, maar ik denk niet dat dat doorgaat met dit weer. Maar dat is misschien nog iets om naartoe te gaan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
FOK tot the resque
Nog plannen voor het weekend Diaan?
Ik wacht geduldig af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij is ziek dacht ik gehoord te hebben.![]()
Ow en![]()
![]()
ik ben de dvd vergeten mee te nemen, dus kan hem niet opsturen vandaag.
![]()
![]()
Mn telefoon ben ik ook al vergeten.
![]()
Lekker en gezellig... we gaan vanavond wel bij mn ouders eten trouwens... dat is ook wel even lekker.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:11 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vanavond etentje en morgenavond een verjaardag.
quote:
Check!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Hier nog iemand die uitkijkt naar 5 uur vanmiddag...
Lekker nu al stoppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Biermeet, jij?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag...
Straks happie buiten de deur doen, morgen bier-meet (ja ja, ikke en bier...) en zondag was het de bedoeling honkbal te gaan bekijken, maar het weer zal waarschijnlijk de boel doen afgelasten...
@Diaan: Zijn die beterspellen-tweets geautomatiseerd?
Deze keer wel ja. Het is ieder jaar ergens anders.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En dat organiseren ze bij Heineken?
zondag....quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:20 schreef MadMaster het volgende:
Zou PS één dezer dagen niet weer vertrekken naar de USA?
Dit i.v.m. het dan weer moeten instellen van een echte nachtploeg...
Ja, bij het Arendsnest weer.quote:
Heb ik toch nog een goed geheugen dan...quote:
Dan zit theeleuten er niet meer inquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
zondag....
gefeliciteerd PR
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, bij het Arendsnest weer.
Niet mijn idee, maar eind vorig jaar waren de bockbieren daar wel interessant...
En dat is reden tot een feestje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ingeschreven bij Actium Wonen in Assen
Ga dat weekend richting USA, dus dat gaat hem niet worden. Wel jammer, want mijn vader heeft bij Heineken gewerkt en als kind ben ik voor het laatst in de vestiging van Den Bosch geweest voor een Sinterklaasfeest...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.
Inschrijven: gratis
Drinken: gratis
En er is zelfs een hapje.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan zit theeleuten er niet meer in
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ohdan zien we elkaar niet meer voordat je weggaat
gezelligquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is nog plek op het Bockbierfestival wat ik net noemde.
Inschrijven: gratis
Drinken: gratis
En er is zelfs een hapje.
Ja ik vind 't ook wel een beetje jammer maar ik ben veel weggeweest en als ik kon, zat jij weer aan de andere kan van Europaquote:
En wat is daar de gemiddelde wachttijd?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Ingeschreven bij Actium Wonen in Assen
Ik las het net op Twitter...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eesink-overleden.htm
Hoe durft 'ie? Dat dat mag van de statuten-regelementenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:56 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)eesink-overleden.htm
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe durft 'ie? Dat dat mag van de statuten-regelementen
Emmer?quote:
quote:
Kom je ook naar Houston, Austin, San Antonio, Dallas, Memphis en/of New Orleans dan?quote:
Nee, de rokers dan (incl. ikke dus).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
'Kabinet kort 600 miljoen op loon ambtenaren'
Nou, wij zijn dus 4x de LUL...
Bagatelliserenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:04 schreef MadMaster het volgende:
Tuurlijk, dat zijn allemaal maar stumperds en staan ver onder de alcoholisten...
Maar vind je het wel een goed plan dat bepaalde groepen personen zwaarder belast worden dan anderen i.p.v. dat de lasten gedragen worden door iedereen, eventueel pro rato naar inkomen of zo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bagatelliseren
Maargoed: met rokers en drinkers moet je geen medelijden hebben.
Oh kom opquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
Rokers moet je natuurlijk 0,0 medelijden mee hebben
Ligt helemaal aan welke groep het is en wat de beweegreden erachter is. Pro rato naar inkomen vind ik over het algemeen niet tof.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vind je het wel een goed plan dat bepaalde groepen personen zwaarder belast worden dan anderen i.p.v. dat de lasten gedragen worden door iedereen, eventueel pro rato naar inkomen of zo?
Natuurlijk gaat het niet om te ontmoedigenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh kom opAls alle rokers stoppen met roken heeft de regering écht een probleem hoor. Alsof die verhogingen zijn om mensen te stimuleren met stoppen
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het niet om te ontmoedigen
Maar als 2 miljoen mensen zijn dom zijn om te roken, dan kun je daar beter toch maar wat aan verdienen..of niet soms?
Is dat zo? Ik dacht dat dat vooralsnog alleen in de USA was..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...
Overwicht is nog altijd gezondheidsprobleem nummer 1 in dit land.
Bij mijn weten niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik dacht dat dat vooralsnog alleen in de USA was..
Nee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Redeneer je ook zo als het om andere leefgewoontes gaat? Alle snacks met 1 euro of meer omhoog...
Bron? "Nog altijd"? Alsof dat al eeuwen ons grootste probleem is...?quote:Overwicht is nog altijd gezondheidsprobleem nummer 1 in dit land.
Het enige wat ik kon vinden was:quote:
http://www.nrc.nl/nieuwst(...)en_ramp_in_Nederlandquote:Bulk verwacht dat overgewicht in 2050 het grootste gezondheidsprobleem zal zijn in Nederland
Waarom niet? Zijn die mensen beter ofzo? In principe is het hetzelfde.quote:
Ik zei al eerder: volgens mij wel, maar mocht het niet de nummer 1 zijn, dan zit het zeker in de top 3. Algemeen bekend dacht ik zo.. wordt altijd genoemd als er weer eens een gezondheidsstatistiekje bekend wordt gemaakt.quote:[..]
Bron?
Waarom niet pro rato?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan welke groep het is en wat de beweegreden erachter is. Pro rato naar inkomen vind ik over het algemeen niet tof.
Ik heb het niet specifiek over ambtenaren, ik heb het over pro rato in algemene zin, iedere belastingbetaler in Nederland dus...quote:Maar als je doelt op de ambtenaren: guttegut..het plan is dus om de salarissen niet meer te laten stijgen dan de standaard inflatie. Oftewel: welkom in de wakkere wereld. Er zijn dit jaar nogal wat sectoren waar niet meer gestegen wordt dan de inflatie.
Ambtenare zijn duur. Dat is een feit.
Onder andere, maar bijv. ook autorijders via de benzine accijnzen.quote:Heb je het over roken en drinken? Prima, gooi er maar op, die accijnzen. Spekken die staatskas
Het gaat er helemaal niet om of "die mensen" beter zijn of nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:53 schreef peaceman het volgende:
Waarom niet? Zijn die mensen beter ofzo? In principe is het hetzelfde.
Dat het altijd genoemd wordt betekent niet dat het 't grootste probleem is.quote:Ik zei al eerder: volgens mij wel, maar mocht het niet de nummer 1 zijn, dan zit het zeker in de top 3. Algemeen bekend dacht ik zo.. wordt altijd genoemd als er weer eens een gezondheidsstatistiekje bekend wordt gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat er helemaal niet om of "die mensen" beter zijn of niet
Alcohol en tabak zijn genotsmiddelen. Snacks niet.
Je kunt roken en alcohol drinken beter vergelijken met kansspelen dan met een snack eten.
Geen levensbehoefte en verslavend. Eten -al dan niet snacks- is een primaire levensbehoefte. Wil je dat echt gaan belasten?
[..]
Zoals al eerder getoond.. het is zeker 1 van de grootste problemen en het wordt het grootste probleem, tenzij de mensheid zijn eetgewoontes drastisch gaat aanpassen. En dat gaat niet gebeuren hoor..quote:Dat het altijd genoemd wordt betekent niet dat het 't grootste probleem is.
ja, hoe later op de avond hoe serieuzer het gesprek.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Wat een serieuze gesprekken zo op de vrijdagavond. Avond allemaal
Mag ook wel eens na allerlei poep-kak-pies plaatjes/praatjes en zo...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:59 schreef lubje25 het volgende:
Wat een serieuze gesprekken zo op de vrijdagavond. Avond allemaal
Zeker, was enkel een constateringquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na allerlei poep-kak-pies plaatjes/praatjes en zo...
Beter lezen knul. Er staat niet dat snacks een levensbehoefte zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Snacks een levensbehoefte... want zonder snacks kun je niet leven??
![]()
Snacks zijn gewoon een genotsmiddel!
[..]
Zoals al eerder getoond.. het is zeker 1 van de grootste problemen en het wordt het grootste probleem, tenzij de mensheid zijn eetgewoontes drastisch gaat aanpassen. En dat gaat niet gebeuren hoor..
Hij zegt Knul tegen me...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Beter lezen knul. Er staat niet dat snacks een levensbehoefte zijn.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:01 schreef Nembrionic het volgende:
Eten -al dan niet snacks- is een primaire levensbehoefte.
Omdat pro rato naar inkomen geen ontmoedigingsbeleid is voor de grootste bevolkingsgroep(Jan Modaal en alles eronder) En dat is nou juist waar je resultaat moet boeken.quote:
Je wilt een rationeel argument mbt een irrationeel onderwerp? Mensen roken en drinken tegen beter weten in.quote:Ik heb het niet specifiek over ambtenaren, ik heb het over pro rato in algemene zin, iedere belastingbetaler in Nederland dus...
[..]
Onder andere, maar bijv. ook autorijders via de benzine accijnzen.
Maar noem eens één rationeel argument om dat soort groepen zwaarder te treffen, anders dan met het irrationele argument 'dom'? Ik ken je standpunt over rokers, niks mis mee, maar dit argument slaat nergens op.
Als ik tot een risicogroep omdat ik rook, prima, dan betaal ik wel wat meer ziektekostenverzekering, geen probleem. Maar om als melkkoe gebruikt te worden, daar pas ik voor. Zo dom ben ik nou ook weer niet...
Mag best toch, opa?quote:
Er staat dat eten een primaire levensbehoefte is en dat snacks daarbij inbegrepen zijnquote:Maarreh... er staat toch echt dit:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |