quote:
Die had ik er ook bij...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de rokers dan (incl. ikke dus).
¤ 0,30 per pakje er op. Lekker dat selectieve beleid... [ afbeelding ]
En over mijn werk heb ik het voorlopig nog maar even niet in relatie tot de politiek...
[ afbeelding ]
Peace was ook al benieuwd naar een antwoord.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Sta ik vroeg op om het antwoord van Nembrionic te lezen n.a.v. de discussie gisteren, laat meneer het afweten.
Ik weet genoeg, laat maar zitten.
Goedemorgen...
Helegaar nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 10:06 schreef MadMaster het volgende:
Sta ik vroeg op om het antwoord van Nembrionic te lezen n.a.v. de discussie gisteren, laat meneer het afweten.
Ik weet genoeg, laat maar zitten.
Goedemorgen...
Twan is er vroeg bij in de Formule 1quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Peace was ook al benieuwd naar een antwoord.
Wij zijn weer terug van voetbal... het ging best goed met het nieuwe F1-team van Twan. Ze hebben 4-4 gespeeld, maar eigenlijk hadden ze moeten winnen.
Nu ga ik even lekker liggen op de bank en tv kijken... Lennon ligt te slapen.
Je kunt niet vroeg genoeg beginnen hè.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:05 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Twan is er vroeg bij in de Formule 1
Het zou me niets verbazen als dat het meest memorabele was van je verblijf hierquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
Speciaal voor jou een verjaardagskaart:
[ afbeelding ]
Zo ongeveer wel :pquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als dat het meest memorabele was van je verblijf hier
nog immer weg...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:23 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je iPod?
\we wilde wel wat dingen gaan doen ja, maar dat wren allemaal buiten activiteitenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Mjah er was volgens mij ook niet zoveel te doen, en die regen hielp ook niet
Heb je nog iets op die mail gehoord?quote:
nope... En nu ga ik morgen dus terug en kan ik het al helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je nog iets op die mail gehoord?
Elke keer dat MM een sigaret opsteekt en een whisky weg klokt moeten we hem eigenlijk bedanken voor nog niet bewezen diensten (lees: tijdig sterven) terwijl hij gedurende zijn leven net zo veel in de pensioenpot stopt als zijn veganistische buurman, die we straks tot in het einde der tijden als een soort onkruid in een verzorgingstehuis water moeten blijven geven.quote:De ziektekosten zijn wel berekend volgens de Amerikaans gezondheidszorg, dus of het ook daadwerkelijk te vertalen is naar de Nederlandse situatie is nog maar de vraag, echter de kosten zijn als volgt voor een leven lang:
Dunne en gezonde mensen: $417,000
Mensen met obesitas: $371,000
Rokers: $326,000
In de leeftijd van 20 tot 56 zijn de ziektekosten van mensen met obesitas hoger, maar ze gaan eerder dood (80 jaar versus 84 jaar). Daardoor zijn de ziektekosten gemeten over een leven lang lager.
De conclusie van de onderzoekers is daarom ook dat de Amerikaanse regering niet moet denken dat door een gezonder volk de hedendaagse stijging van de ziektekosten verminderd kan worden.
Denkbeeldige god kijkt niet op een dagje lijkt me, dus ik zou idd die doop gewoon verzetten.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:47 schreef Etcetera het volgende:
En die afspraak kon zeker niet op een andere dag ofzo
quote:
Prima, ik zal proberen mijn gevoel voor tumor te behouden. Geen dank...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:13 schreef Whiteguy het volgende:
Om nog maar even terug te komen op het alcohol/tabak accijnzen verhaal: ondanks dat ik niet rook ben ik een groot voorstander van het verlagen van accijnzen (of op zijn hoogst gelijk houden er van) op genotsmiddelen.
...
Elke keer dat MM een sigaret opsteekt en een whisky weg klokt moeten we hem eigenlijk bedanken voor nog niet bewezen diensten (lees: tijdig sterven)...
ik zou er niet op rekenenquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij gaan misschien/misschien niet naar een beachparty zaterdagHet probleem: wie gaan er bobben. Want er is eentje bij die nog nooit gebobt heeft en dan ook echt weigert omdat hij zo nodig moet zuipen
Nu gaat iemand 'm dwingen, of anders hoeft hij helemaal niet mee
Ik ben benieuwd
Resultaat: persoon gaat overstag, zuipt zich toch klem en dus geen BOB...quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:03 schreef Etcetera het volgende:
Wij gaan misschien/misschien niet naar een beachparty zaterdagHet probleem: wie gaan er bobben. Want er is eentje bij die nog nooit gebobt heeft en dan ook echt weigert omdat hij zo nodig moet zuipen
Nu gaat iemand 'm dwingen, of anders hoeft hij helemaal niet mee
Ik ben benieuwd
Ja dan heeft hij écht een probleem hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Resultaat: persoon gaat overstag, zuipt zich toch klem en dus geen BOB...
dat help dus niet als je inmiddels al een biertje of 2 op hebtquote:Op zondag 29 augustus 2010 00:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja dan heeft hij écht een probleem hoorEn dat had ik ook al bedacht, dus als we wel gaan, hou ik 'm wel in de gaten en als ik hem met drank zie, ga ik over op fris en rij ik wel.
ging meer op het ideequote:Op zondag 29 augustus 2010 00:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik lust geen bierEn verder wordt er wijn geschonken, waar ik ook niet zoveel van drink, en fris.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 01:27 schreef Etcetera het volgende:
In een ideale situatie ik ook niet hoorAls ik rij, drink ik geen druppel alcohol. Pitt doet hetzelfde, eigenlijk iedereen in onze vriendengroep denkt er zo over
Ik was er bij toen ze het filmden! Dat jongetje dat mocht praten is mijn beschermeling, Krachtpatser. Zit in die voorstelling door mijn gelobbyquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor als PS het nog leest zag circus Elleboog nog langskomen op het jeugdjournaal
Ja, afscheid nemen is klote. Maar als je er eenmaal bent, dan wil je daar waarschijnlijk niet meer weg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nope... En nu ga ik morgen dus terug en kan ik het al helemaal vergeten.
Ik hou niet van weggaan. kan wel huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |