In Jipsingboertange.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar kom je daar in godsnaam?
Ken ik er zat van en daar is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nu alle buitenlanders over 1 kam aan eht scheren. er zijn ook heus wel goeie buitenlanders die binnenkomen, en die ook hard werken.
Sollyquote:
Niet hatuh op mijn HJtje he!quote:
Zullen we 'm kapot maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet hatuh op mijn HJtje he!
Ik maak hem KAPOT!quote:
Wat wou je kapot maken dan? Mijn internet penis?quote:
Welkom!quote:
'Toffe laatst ewoorden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat wou je kapot maken dan? Mijn internet penis?
Hemeltjelief dat overleef ik nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak hem KAPOT!
Het is dat ik op dit moment geen auto, fiets of ander vervoersmiddel heb, anders had ik je opgehaald en hadden we zijn 14 jarige sletjuh op brute wijze geplaagd!
Mijn pik, wat doe jequote:
Die handenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef robr0 het volgende:
die lopende boom op rtl 5 moest bijna kotsen tijdens het eten van mn tosti waiwai
Ik wel. Maar ik mag niet meer rijden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak hem KAPOT!
Het is dat ik op dit moment geen auto, fiets of ander vervoersmiddel heb, anders had ik je opgehaald en hadden we zijn 14 jarige sletjuh op brute wijze geplaagd!
Ik zag het ook, echt vies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef robr0 het volgende:
die lopende boom op rtl 5 moest bijna kotsen tijdens het eten van mn tosti waiwai
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik mag niet meer rijden.
quote:
quote:
quote:
quote:
Tot morgenochtend lul de behangerquote:
quote:
Nog niet gezienquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot morgenochtend lul de behanger
Genoeg.quote:
Een kerel die ik ken is hem net een jaar kwijt geraakt, dus had dat in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot morgenochtend lul de behanger
repekst ja hij kon niet eens zn eigen lul vastpakken maar niet zeuren wat een kali mataquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
Wel respect voor die kerel dat hij zo kan leven, maar aan de andere kant hij is t gewend dus hij weet niet beter
Sorryquote:
quote:
quote:
aha. Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een kerel die ik ken is hem net een jaar kwijt geraakt, dus had dat in mijn achterhoofd
Blijkbaar vind een meisje die dikke vingers wel interessantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
repekst ja hij kon niet eens zn eigen lul vastpakken maar niet zeuren wat een kali mata
ja leipe fistfucking groeit straks een boom uit haar conjo waiwaiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Blijkbaar vind een meisje die dikke vingers wel interessant
Waar is je avatar mang?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
gozer kan gewoon tennissen zonder racket best relax
Whehe, genitale wratten. Dikke doos danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
ja leipe fistfucking groeit straks een boom uit haar conjo waiwai
kan je leipe nieuwe strip maken jaqueline en de bonenstaak moet je in de top klimmen om hoofdprijs te krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, genitale wratten. Dikke doos dan
Hoe kan ik je nou herkennen zonder je avatar mang :/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
die moderators beantwoorden mail niet dan maar nieuwe account aangemaakt
Gatverquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
kan je leipe nieuwe strip maken jaqueline en de bonenstaak moet je in de top klimmen om hoofdprijs te krijgen
Gast. Hou het maar bij je 14 jarige vriendin, en bedenk of die wratten op haar kut heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gatverik vraag me nu wel af of hij ook wratten op zijn pik/ballen had
En ga jij maar buitenlanders knuffelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. Hou het maar bij je 14 jarige vriendin, en bedenk of die wratten op haar kut heeft.
Ik heb nog nooit een buitenlander geknuffelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En ga jij maar buitenlanders knuffelen
quote:
wat doen al die lelijke hoempapa chicks die ook nog eisen gaan stellenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat doet die vrouw daar? Die heb ik nog nooit gezien
Ik welquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
Dat zwangere figuur__! 19 en al zwanger.. The fuck ik moet voorlopig nog niet aan kinderen denken
Jij moet dan ook nog 5 jaar voordat je 19 bent.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
Dat zwangere figuur__! 19 en al zwanger.. The fuck ik moet voorlopig nog niet aan kinderen denken
Spannendquote:
mensen van 14 zijn ook nog kinderen hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:38 schreef xyzyx het volgende:
Okquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef MarkM het volgende:
[..]
Jij moet dan ook nog 5 jaar voordat je 19 bent.
pedoooooquote:
Goed punt, maar die zijn net wat minder vervelend als een babyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:39 schreef robr0 het volgende:
[..]
mensen van 14 zijn ook nog kinderen he
Bekkiequote:
Wil je een baby neuken dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Goed punt, maar die zijn net wat minder vervelend als een baby
Stiekemquote:
Neequote:
quote:
Omdat ik honger hebquote:
quote:
Done!quote:
Twee broodjes met kaas.quote:
Nog 7 uur werken en vrijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 07:56 schreef Stroopwafels het volgende:
Nog een paar uurtjes school en dan weekend.
Ik lieg. ik bedoel natuurlijk 6.5 te zeggenquote:
haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef x3ro het volgende:
Buuuuuuh ik heb het echt volledig gehad met het "fulltime werken in de zomervakantie"Nadat ik de afgelopen 2 dagen van verlof heb genoten heb ik de smaak nu te pakken
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!quote:
Wat noem je een paar uurtjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaar
Take me outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je een paar uurtjes?
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
En die meid van 19 die zwanger isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
dit programma is zo fake dat ik het geniaal vind
Ik moet dr nog 7quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minder
Leuk tochquote:
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegtquote:
Heerlijk dom vermaak is het inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegt
Ze is nog een kind gek!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenken
Jij had toch al een knappe vriendin?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heerlijk dom vermaak is het inderdaad
En ik voel me altijd zo kansrijk als je wat van die falers gezien hebt die toch nog met een chick naar husi gaan
In de UK is 14/15 volgens mij de gemiddelde leeftijd dat chickies zwanger wordenquote:
Pics or HOAX, fokkers en lekkere vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Sinds eergisterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Da's alweer anderhalf jaar geleden hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Oh kutjequote:
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
afgehandeld zaakje dan
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->
Echt zijn die mensen achterlijk? Zegt weer genoeg over de intelligentie van paps en mams
Met een beetje geluk worden ze tijdens het aangifte doen al naar huis gestuurd, onder het mom van "De eigenaar van de auto staat volledig in zijn recht"
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?![]()
Pics daarvan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Eigenlijk moet ik dieemoticon heel groot uitprinten en op hun raam plakken
Bluf!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doen
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefiktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdt zijn wel van die lui die in een huisje wonen ter grootte van onze woonkamer.
Onze verzekerings kerel die zei ook dat hij hun niet snapte want via deze weg is er namelijk een kans dat de verzekering van de ander ook zegt dat die personen zelf naar hun hadden moeten komen en dat ze het nu uit eigen zak mogen ophoesten.
Komt goed, zodra ik bevestiging heb dat we het vergoed krijgen ga ik t wel doenquote:
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielen
Ja daaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijn
Ik had verdomme lekker willen gaan downhillen dit weekend, is t weer klote weer![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?Jeez hoe komen mensen toch op zoiets..
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje heeft zijn drinken over zijn net een maand oude laptop laten vallen, en nu typt hij niet meer.
Je word afgezet.. Fo shizzle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.
Mijn pa had haar vermoord als ze een gat in zijn auto had gebrand
Een A4 super duur noemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorquote:
Of je kan te weinig zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een A4 super duur noemen
[..]
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorIs allemaal rete duur als je t door de garage laat doen, ook met onderhoud. Maar kun je dat niet betalen? Rijd je een te dikke auto
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.quote:
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaze zat ieder geval stom te lachen nadat het gebeurd was
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.quote:
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleinerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieen
Mwah, ga bij die moderne bakken maar eens wat uitgebreiders proberen te doen dan de schijven of bakolie te vervangenquote:
Kun je nog wel afgezet wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats afquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleiner
Zoals ik net al ergens typte, bekleding voor 1 voorstoel in een Renault Megane, 800 euro excl montage, dus dit komt aardig in de richting die prijsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je nog wel afgezet worden
Zoveel geld voor een hemeltje.. Dat is verdomme zowat 10% van de nieuwprijs van zo'n Yaris__!!
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak stekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.
Hou ik in mijn achterhoofd voor als we het op de 1 of andere manier niet terug krijgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats af
Het plafond kost 1315 euro.. voor die 200 euro montage kosten laat ik het wel doen in de garage zodat het er ook goed in zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak steken
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef robr0 het volgende:
1500e voor een plafond is dat ding van bladgoud ofzo
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
Zaten meer mensen bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwde
Ja!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Net een paar afscheidscadeautjes gekregen
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.
Als het fanta of een andere koolzuurhoudende drank is mag je waarschijnlijk wat gaan repareren
Shirt/pen/maclight zaklamp/tasquote:
Gatver, dat plaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.
http://www.indigorose.com(...)50MB-max-upload-free!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
Moeten ze een factuur zien om het te betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
www.yousendit.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
Ja het is kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Stekkerblok het volgende:
Ga kabeltjes uit de knoop halen. Ben godverdomme al 3 uur bezig met die zooi die achter mn monitor ligt, ik durf niet eens onder mn bureau te kijken.
Noisia is m.i. beetje te softquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg, ik ga vanavond gratis naar Noisia in Utrecht!Ik heb echt een stel toffe vrienden.
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Noisia is m.i. beetje te softWat t ''m qua D&B toch echt weer wel doet
Black sun empire ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...)%2C+BLACK+SUN+EMPIRE
Broken Note, Black Sun Empire & Eskalation
Doe hem weer omhoog dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Black sun empire ken ik dan weer wel![]()
Woohoo 3 uur en 15 minuten tot weekendDat vlot alweer wat meer dan vanochtend
Ik had eeeeeeeeecht geen zin
En nu heeft een of andere lul hier de zonwering omlaag gedaan en nu heb ik geen uitzicht meer op 't vliegveldDr schijnt verdomme geeneens de zon hier
2 keer raden wat ik net heb gedaanquote:
En hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel alsof ik samenwoon de afgelopen dagen.
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.quote:
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Been there done that didn't work outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Ach, mij moet je in de ochtenden ook ontwijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover is
Wel woar!quote:
Ik had gisteren zo'n leuk momentje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Been there done that didn't work out.
nl en com doen het ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel woar!Maar ik gebruik dan ook google.be
Leuke combi met je USquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Stekkerblok het volgende:
Ga kabeltjes uit de knoop halen. Ben godverdomme al 3 uur bezig met die zooi die achter mn monitor ligt, ik durf niet eens onder mn bureau te kijken.
Waarvoor doet hij jou betalen?quote:
Zolang ze de WC schoonmaakt hoor je mij niet klagen hoorquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Voor een meisje is het makkelijk om met een jongen samen te wonen en andersom!
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:16 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Fok! meet in Weert volgens mij.
Alleen als je bruid bent en het je eigen bruiloft is.quote:
Ook dan niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:17 schreef VASND het volgende:
[..]
Alleen als je bruid bent en het je eigen bruiloft is.
Dat dacht ik dus ook.quote:
Jeetje wat achterlijk dat alles verplicht is.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.![]()
In de introductie week is alles verplicht. Maar dan hebben ze donderdags van 17:00 - 23:00u een survivalrun, en vanaf 23:00u feest. Maar nu woon ik dus een uur met de bus van school af, dus ik heb daar niet echt behoefte aan.
Dat is sociale verplichting, no way dat ze dat hard kunnen verplichten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In de introductie week is alles verplicht. Maar dan hebben ze donderdags van 17:00 - 23:00u een survivalrun, en vanaf 23:00u feest. Maar nu woon ik dus een uur met de bus van school af, dus ik heb daar niet echt behoefte aan.
Ik wil het graag van je overnemen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Survival troep en dan zaften?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mooi was die tijd...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:20 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ik wil het graag van je overnemen.
Hele week feesten!
Ik denk dat ik het laatste deel dan ook maar oversla.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jeetje wat achterlijk dat alles verplicht is.
Ik ben niet zo'n feestbeestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Survival troep en dan zaften?Gezellig toch
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Survival troep en dan zaften?Gezellig toch
Hmhmmm, kun je t alsnog leuk en gezellig hebben daarquote:
Ik zou er voor tekenen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmhmmm, kun je t alsnog leuk en gezellig hebben daar
Stroopwafels snapt het in ieder geval
Ohhhh, daar gaat het me niet om. Ik hou er niet van, en ik wil het niet. Maar dat schijnt nooit iemand te snappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
Hmhmmm, kun je t alsnog leuk en gezellig hebben daar
Stroopwafels snapt het in ieder geval
Waarom doe je er dan aan mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhh, daar gaat het me niet om. Ik hou er niet van, en ik wil het niet. Maar dat schijnt nooit iemand te snappen.
Open staan voor dingen en niet klagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhh, daar gaat het me niet om. Ik hou er niet van, en ik wil het niet. Maar dat schijnt nooit iemand te snappen.
Je zit gewoon in een dip.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van het woord verplicht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan aan mee?
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je zit gewoon in een dip.
Uiteindelijk wordt het echt wel gezellig hoor.
amen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een onzin, als zij daar geen zin in heeft, gaat zij er niet heen. Ook al val je dan bij jullie in het hokje "sociaal contactgestoord" en weet ik veel wat allemaal. Ik ging daar ook nooit heen, wat een onzin.Zie die mensen vanzelf wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je zit gewoon in een dip.
Uiteindelijk wordt het echt wel gezellig hoor.
Wanneer je aan een opleiding wil beginnen en dat is de introductie waar veel op bekend word gemaakt, moet je imo niet zeiken maar gewoon gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een onzin, als zij daar geen zin in heeft, gaat zij er niet heen. Ook al val je dan bij jullie in het hokje "sociaal contactgestoord" en weet ik veel wat allemaal. Ik ging daar ook nooit heen, wat een onzin.Zie die mensen vanzelf wel.
Wat is dat voor een onzin. Wordt het ook nog door de school zelf georganiseerd ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van het woord verplicht.
En je krijgt uitleg over de school, en de ict, en je klassen/roosters e.d. Dus het lijkt me best wel slim om te gaan. Alleen dat alles verplicht is hou ik niet zo van.
maar als je dan weer enige bent die niet is geweest en je bent al niet zo een open persoon moet je niet koekoeriekoe worden als je vervolgens rest van jaar er maar halluf bijlooptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Is toch ook een introductie? Zoals ik het begrijp is dat feest alleen ter afsluiting?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook trainen van 18:00 - 19:45u. Ik zit in de kernploeg dus dat is ook een verplichting. Vind ik belangrijker dan 'feesten'.
Had je mijn cent fooi erbij gezien? Nu verwacht ik hem wel extra snelquote:
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer je aan een opleiding wil beginnen en dat is de introductie waar veel op bekend word gemaakt, moet je imo niet zeiken maar gewoon gaan?
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Wordt het ook nog door de school zelf georganiseerd ofzo
Normaal ga je toch gewoon met een studievereniging een weekendje op kamp ofzo, los van de introductiemiddag van de school zelf?
Mwah, je bent nooit de enige die niet is geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar als je dan weer enige bent die niet is geweest en je bent al niet zo een open persoon moet je niet koekoeriekoe worden als je vervolgens rest van jaar er maar halluf bijloopt
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is toch ook een introductie? Zoals ik het begrijp is dat feest alleen ter afsluiting?
Ik ga gewoon naar de dingen waar dat bekend wordt gemaakt hoor. Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.
Uhu, maar lijkt me sterk dat ze zulke dingen bekend gaan maken op dat feest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de dingen waar dat bekend wordt gemaakt hoor. Dat lijkt me vrij logisch.
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.
Zat ik maar op de uni.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feest
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.
Dat leer je ook gewoon in de klas hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.
Zeker gaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
niet van opleiding nee maar van klas mssn wel zeker als zogenaamd verplicht is maar ik wilde ook niet moest gvd ook nog in tent slapen in een bos enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, je bent nooit de enige die niet is geweest.
Ja maar ik ga daar heus wel heen. Alleen de donderdagavond wil ik niet heen. Maar er staat boven dat ales verplicht is en dat vind ik kut.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.
Rooster ophalen? dat staat toch op inet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.
'k zou iedereen aanraden er wel aan mee te doen, want het is gewoon supergaaf over het algemeen, maargoed als je er geen zin of tijd voor hebt, moet je toch gewoon de mogelijkheid hebben je rooster een andere keer op te halen?
Daarom. Ik ben een keer geweest, toen moest ik in een tent slapen toen het kankerhard regende en sindsdien kunnen ze de pot op met hun achterlijke kamp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
niet van opleiding nee maar van klas mssn wel zeker als zogenaamd verplicht is maar ik wilde ook niet moest gvd ook nog in tent slapen in een bos enzo
ik zou het ook niet trekken om met mohammed en fouadi lekker savonds aan de thee te zitten neequote:
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat leer je ook gewoon in de klas hoor.
Wat maken ze dan bekend?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rooster ophalen? dat staat toch op inet?
Het is een programma van 4 dagen. De eerste drie dagen heb je allerlei sportactiviteiten (logisch, sportopleiding) en informatiedingen. Daar ga ik ook wel naar toe. Op donderdag heb je dus een sponsorloop en daarna survivalrun met dat feest daarna.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.
'k zou iedereen aanraden er wel aan mee te doen, want het is gewoon supergaaf over het algemeen, maargoed als je er geen zin of tijd voor hebt, moet je toch gewoon de mogelijkheid hebben je rooster een andere keer op te halen?
Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feest
Ohja echt wel. Want je gaat zo in de klas zitten de hele dag:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.
Lijkt me dat dat wel moeilijk gaat worden.
Een docent heet zoiets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef robr0 het volgende:
hoogtepunt van introductie was toch wel een leraar die een leerling mepte
Ik ben er één avond niet bij, als dat een probleem is voor mijn potentiële vrienden dan zijn dat dus al niet mijn potentiële vrienden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.
Lijkt me dat dat wel moeilijk gaat worden.
Gezien wanneer voor iedereen school begintquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een keer geweest, toen moest ik in een tent slapen toen het kankerhard regende en sindsdien kunnen ze de pot op met hun achterlijke kamp.
Ze kunnen je een feest gewoonweg niet verplichten. Wat een godsmogelijk grote onzin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gezien wanneer voor iedereen school begint+ dat maak ik ook op uit haar verhaal
En er staat dat het een feest ter afsluiting is. En sowieso, jij wil daar aan school beginnen. Is net als bij werk, verplichten het, heb je gewoon te gaan en moet je niet zeuren.
in mijn belevingswereld zijn het nog steeds leraren en snel naar boxtel jij en me niet verbeteren als je al weg hoort te zijnquote:
Dan laat ik mn comment verder achterwegen, daar zou ik ook niet heen gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is een programma van 4 dagen. De eerste drie dagen heb je allerlei sportactiviteiten (logisch, sportopleiding) en informatiedingen. Daar ga ik ook wel naar toe. Op donderdag heb je dus een sponsorloop en daarna survivalrun met dat feest daarna.
En daar wil ik niet naartoe.
Ik deed een opleiding waar alleen maar vrouwen zaten hè.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?
Wat een nepintroductie
maat van me stond vol in een tas van een gozer te zeiken ook niet best hehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?
Wat een nepintroductie
Dan had je toch op zijn minst wel een nachtelijke dropping waarbij iedereen direct een kroeg in duikt en tegen sluitingstijd eens een taxi belt die je weer terugbrengt naar de camping?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik deed een opleiding waar alleen maar vrouwen zaten hè.
Nee, aangezien we in the middle of nowhere zaten en ik na een dag weer naar huis gegaan ben omdat ik het zo achterlijk als het maar zijn kon vond. En velen hebben mijn voorbeeld gevolgd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan had je toch op zijn minst wel een nachtelijke dropping waarbij iedereen direct een kroeg in duikt en tegen sluitingstijd eens een taxi belt die je weer terugbrengt naar de camping?
Dan was het ook gewoon een veel te suffe introductie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, aangezien we in the middle of nowhere zaten en ik na een dag weer naar huis gegaan ben omdat ik het zo achterlijk als het maar zijn kon vond. En velen hebben mijn voorbeeld gevolgd.
Introductie's zijn gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan was het ook gewoon een veel te suffe introductie.
die barbier is een deel van haar snor vergetenquote:
Onzin, supergezellig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Introductie's zijn gewoon achterlijk.
Wat denk je van die joker, waar zijn hoofd telkens naar achteren valtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef robr0 het volgende:
[..]
die barbier is een deel van haar snor vergeten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Zojuist bij de pliesie geweest en aangifte gedaan, toch wel handig dat de vriendin van vera zo lief was geweest mij te gaan bedreigen over het onderwerp anders hadden we geen aangifte kunnen doen. Nu was er de kans dat het expres gedaan was en er dus aangifte gedaan kon worden.![]()
Was ook meteen een notitie gemaakt van bedreiging dus bij een volgende x kon ik als ik daar behoefte aan had ook aangifte van bedreiging doen. Had volgens haar al zat bewijs maar ik trek met niet veel aan van opgeblazen ego tokkies. Al deed het idee van een taakstraf op haar naam mij wel gniffelen
Niet als je tijdens die dropping de uitbater van de kroeg naar de IC laat bellen dat'ie van de politie is en een groepje dronken studenten heeft opgepakt die een bushokje gesloopt hebben om de kaart eruit te jatten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
beetje last van zn nek ja komt vast door zn bezigheden in de sportschoolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat denk je van die joker, waar zijn hoofd telkens naar achteren valt
Iets van een klok en klepel met die tokkiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Zojuist bij de pliesie geweest en aangifte gedaan, toch wel handig dat de vriendin van vera zo lief was geweest mij te gaan bedreigen over het onderwerp anders hadden we geen aangifte kunnen doen. Nu was er de kans dat het expres gedaan was en er dus aangifte gedaan kon worden.![]()
Was ook meteen een notitie gemaakt van bedreiging dus bij een volgende x kon ik als ik daar behoefte aan had ook aangifte van bedreiging doen. Had volgens haar al zat bewijs maar ik trek met niet veel aan van opgeblazen ego tokkies. Al deed het idee van een taakstraf op haar naam mij wel gniffelen
Ach, je moet het zien als een week om elkaar een beetje te leren kennen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Onzin, is ook een mening. Ik vind ze achterlijk, jij supergezellig. Klaaaar.
Fok meet @ Tent van DeLunaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is een mening. Jullie doen net alsof die intro's zo heilig zijn als wat. Flikker lekker een eind op met je intro, ik ga geen 50 euro dokken om in zo'n kuttent te gaan liggen.Ga er zelf in liggen ofzo.
Ben het een keer met je eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De ellende van datsoort tokkies is dat ze dan met een honkbalknuppel langskomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iets van een klok en klepel met die tokkiesDie simpele weten gewoon niet hoe zoiets gedaan word en denken dus dat ze jou wel te pakken hebben
Ik zou om nog wat olie op t vuur te doen, dus ook nog ff die aangifte van bedreiging doen
Ik vond het best grappigquote:
Ik ga gewoon iedere avond naar huis hoor. Het is geen kamp of wat, het is gewoon op school.quote:
Black Sun Empirequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...)%2C+BLACK+SUN+EMPIRE
Broken Note, Black Sun Empire & Eskalation
Wij hebben een dik hek voor ons huis dus van mij mogen ze komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De ellende van datsoort tokkies is dat ze dan met een honkbalknuppel langskomen.
Kun je wel vrolijk met 3 gebroken knieën aangifte gaan doen, maar daar heb je ook weinig aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |