In Jipsingboertange.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waar kom je daar in godsnaam?
Ken ik er zat van en daar is ook niets mis mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, en jij bent nu alle buitenlanders over 1 kam aan eht scheren. er zijn ook heus wel goeie buitenlanders die binnenkomen, en die ook hard werken.
Sollyquote:
Niet hatuh op mijn HJtje he!quote:
Zullen we 'm kapot maken?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet hatuh op mijn HJtje he!
Ik maak hem KAPOT!quote:
Wat wou je kapot maken dan? Mijn internet penis?quote:
Welkom!quote:
'Toffe laatst ewoorden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat wou je kapot maken dan? Mijn internet penis?
Hemeltjelief dat overleef ik nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak hem KAPOT!
Het is dat ik op dit moment geen auto, fiets of ander vervoersmiddel heb, anders had ik je opgehaald en hadden we zijn 14 jarige sletjuh op brute wijze geplaagd!
Mijn pik, wat doe jequote:
Die handenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef robr0 het volgende:
die lopende boom op rtl 5 moest bijna kotsen tijdens het eten van mn tosti waiwai
Ik wel. Maar ik mag niet meer rijden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik maak hem KAPOT!
Het is dat ik op dit moment geen auto, fiets of ander vervoersmiddel heb, anders had ik je opgehaald en hadden we zijn 14 jarige sletjuh op brute wijze geplaagd!
Ik zag het ook, echt vies.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:09 schreef robr0 het volgende:
die lopende boom op rtl 5 moest bijna kotsen tijdens het eten van mn tosti waiwai
Wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:12 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik mag niet meer rijden.
quote:
quote:
quote:
quote:
Tot morgenochtend lul de behangerquote:
quote:
Nog niet gezienquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot morgenochtend lul de behanger
Genoeg.quote:
Een kerel die ik ken is hem net een jaar kwijt geraakt, dus had dat in mijn achterhoofdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tot morgenochtend lul de behanger
repekst ja hij kon niet eens zn eigen lul vastpakken maar niet zeuren wat een kali mataquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nog niet gezien![]()
Wel respect voor die kerel dat hij zo kan leven, maar aan de andere kant hij is t gewend dus hij weet niet beter
Sorryquote:
quote:
quote:
aha. Tuurlijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een kerel die ik ken is hem net een jaar kwijt geraakt, dus had dat in mijn achterhoofd
Blijkbaar vind een meisje die dikke vingers wel interessantquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef robr0 het volgende:
[..]
repekst ja hij kon niet eens zn eigen lul vastpakken maar niet zeuren wat een kali mata
ja leipe fistfucking groeit straks een boom uit haar conjo waiwaiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Blijkbaar vind een meisje die dikke vingers wel interessant
Waar is je avatar mang?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:24 schreef robr0 het volgende:
gozer kan gewoon tennissen zonder racket best relax
Whehe, genitale wratten. Dikke doos danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef robr0 het volgende:
[..]
ja leipe fistfucking groeit straks een boom uit haar conjo waiwai
kan je leipe nieuwe strip maken jaqueline en de bonenstaak moet je in de top klimmen om hoofdprijs te krijgenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehe, genitale wratten. Dikke doos dan
Hoe kan ik je nou herkennen zonder je avatar mang :/quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:28 schreef robr0 het volgende:
[..]
die moderators beantwoorden mail niet dan maar nieuwe account aangemaakt
Gatverquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef robr0 het volgende:
[..]
kan je leipe nieuwe strip maken jaqueline en de bonenstaak moet je in de top klimmen om hoofdprijs te krijgen
Gast. Hou het maar bij je 14 jarige vriendin, en bedenk of die wratten op haar kut heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gatverik vraag me nu wel af of hij ook wratten op zijn pik/ballen had
En ga jij maar buitenlanders knuffelenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gast. Hou het maar bij je 14 jarige vriendin, en bedenk of die wratten op haar kut heeft.
Ik heb nog nooit een buitenlander geknuffelt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:32 schreef xyzyx het volgende:
[..]
En ga jij maar buitenlanders knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |