O ja, ik had me ooit nog eens voorgenomen deze band te checken. Bedankt voor de reminderquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:13 schreef Grand_Skye het volgende:
Silvester Anfang - Satan Likt Mijn Hielen
trippyyy
RAAAAHHH! Til Schweiger!!quote:
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:43 schreef Sheepcidus het volgende:
Justin Bieber 800% langzamer![]()
http://soundcloud.com/shamantis/j-biebz-u-smile-800-slower?page=2
quote:
al die videoclips die jij post, doen me denken aan hippe populaire muziek van net voor mijn tijd:Pquote:
Ik ook. Must see @ LL.quote:
Heb hem zien spelen op Lochem Pop...lang geleden...was wel erg goed live!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 23:12 schreef Imperative het volgende:
Robert Cray's live CD "Live At The BBC". Heerlijke muziek.
Geen YouTube, helaas.
dezequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:45 schreef anufri het volgende:
Hier kreeg ik spontaan zin in door je username u_uquote:
Oi! Die kende ik nog nie!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier kreeg ik spontaan zin in door je username u_u
Ok danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:37 schreef mrcool het volgende:
[..]
Oi! Die kende ik nog nie!Vette sjizzle!
![]()
HELL YEAHHHquote:
Heeft iemand jou weleens verteld dat jij een goede smaak hebt?quote:
Een zeker iemand ja..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heeft iemand jou weleens verteld dat jij een goede smaak hebt?
quote:
De finale is nogal wanstaltig. Best aardig verder. Werd er naartoe getrokken door de naam, Amie.quote:
Een beetje deprimerend is de muziek van Damien Rice, maar op de een of andere manier vind ik zn muziek puur, echt en nietsverhullend. Niet te vaak luisteren, maar je moet toch I Remember van hem even horen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:45 schreef Stali het volgende:
[..]
De finale is nogal wanstaltig. Best aardig verder. Werd er naartoe getrokken door de naam, Amie.
Zo word ik af en toe ook wel genoemd.
quote:
Echt he. Zo'n schatje. Vooraan, booty shaken jwt. Heerlijk. En idd, die vent stond alleen maar te grijnzen voor hij er een nog betere plaat tegenaan gooide.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik zit met een
op m'n gezicht
OT:
Kijk, dat is nog eens een nummer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |