Waarom doe je er dan aan mee?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhh, daar gaat het me niet om. Ik hou er niet van, en ik wil het niet. Maar dat schijnt nooit iemand te snappen.
Open staan voor dingen en niet klagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ohhhh, daar gaat het me niet om. Ik hou er niet van, en ik wil het niet. Maar dat schijnt nooit iemand te snappen.
Je zit gewoon in een dip.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van het woord verplicht.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom doe je er dan aan mee?
Dat dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je zit gewoon in een dip.
Uiteindelijk wordt het echt wel gezellig hoor.
amen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een onzin, als zij daar geen zin in heeft, gaat zij er niet heen. Ook al val je dan bij jullie in het hokje "sociaal contactgestoord" en weet ik veel wat allemaal. Ik ging daar ook nooit heen, wat een onzin.Zie die mensen vanzelf wel.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Je zit gewoon in een dip.
Uiteindelijk wordt het echt wel gezellig hoor.
Wanneer je aan een opleiding wil beginnen en dat is de introductie waar veel op bekend word gemaakt, moet je imo niet zeiken maar gewoon gaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Wat een onzin, als zij daar geen zin in heeft, gaat zij er niet heen. Ook al val je dan bij jullie in het hokje "sociaal contactgestoord" en weet ik veel wat allemaal. Ik ging daar ook nooit heen, wat een onzin.Zie die mensen vanzelf wel.
Wat is dat voor een onzin. Wordt het ook nog door de school zelf georganiseerd ofzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wat dacht je van het woord verplicht.
En je krijgt uitleg over de school, en de ict, en je klassen/roosters e.d. Dus het lijkt me best wel slim om te gaan. Alleen dat alles verplicht is hou ik niet zo van.
maar als je dan weer enige bent die niet is geweest en je bent al niet zo een open persoon moet je niet koekoeriekoe worden als je vervolgens rest van jaar er maar halluf bijlooptquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:42 schreef Heroinjunk het volgende:
Is toch ook een introductie? Zoals ik het begrijp is dat feest alleen ter afsluiting?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook trainen van 18:00 - 19:45u. Ik zit in de kernploeg dus dat is ook een verplichting. Vind ik belangrijker dan 'feesten'.
Had je mijn cent fooi erbij gezien? Nu verwacht ik hem wel extra snelquote:
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer je aan een opleiding wil beginnen en dat is de introductie waar veel op bekend word gemaakt, moet je imo niet zeiken maar gewoon gaan?
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is dat voor een onzin. Wordt het ook nog door de school zelf georganiseerd ofzo
Normaal ga je toch gewoon met een studievereniging een weekendje op kamp ofzo, los van de introductiemiddag van de school zelf?
Mwah, je bent nooit de enige die niet is geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef robr0 het volgende:
[..]
maar als je dan weer enige bent die niet is geweest en je bent al niet zo een open persoon moet je niet koekoeriekoe worden als je vervolgens rest van jaar er maar halluf bijloopt
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feestquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef x3ro het volgende:
[..]
Is toch ook een introductie? Zoals ik het begrijp is dat feest alleen ter afsluiting?
Ik ga gewoon naar de dingen waar dat bekend wordt gemaakt hoor. Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.
Uhu, maar lijkt me sterk dat ze zulke dingen bekend gaan maken op dat feest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ga gewoon naar de dingen waar dat bekend wordt gemaakt hoor. Dat lijkt me vrij logisch.
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.
Zat ik maar op de uni.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feest
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |