haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef x3ro het volgende:
Buuuuuuh ik heb het echt volledig gehad met het "fulltime werken in de zomervakantie"Nadat ik de afgelopen 2 dagen van verlof heb genoten heb ik de smaak nu te pakken
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!quote:
Wat noem je een paar uurtjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaar
Take me outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je een paar uurtjes?
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
En die meid van 19 die zwanger isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
dit programma is zo fake dat ik het geniaal vind
Ik moet dr nog 7quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minder
Leuk tochquote:
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegtquote:
Heerlijk dom vermaak is het inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegt
Ze is nog een kind gek!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenken
Jij had toch al een knappe vriendin?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heerlijk dom vermaak is het inderdaad
En ik voel me altijd zo kansrijk als je wat van die falers gezien hebt die toch nog met een chick naar husi gaan
In de UK is 14/15 volgens mij de gemiddelde leeftijd dat chickies zwanger wordenquote:
Pics or HOAX, fokkers en lekkere vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Sinds eergisterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Da's alweer anderhalf jaar geleden hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Oh kutjequote:
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
afgehandeld zaakje dan
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->
Echt zijn die mensen achterlijk? Zegt weer genoeg over de intelligentie van paps en mams
Met een beetje geluk worden ze tijdens het aangifte doen al naar huis gestuurd, onder het mom van "De eigenaar van de auto staat volledig in zijn recht"
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?![]()
Pics daarvan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Eigenlijk moet ik dieemoticon heel groot uitprinten en op hun raam plakken
Bluf!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doen
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefiktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdt zijn wel van die lui die in een huisje wonen ter grootte van onze woonkamer.
Onze verzekerings kerel die zei ook dat hij hun niet snapte want via deze weg is er namelijk een kans dat de verzekering van de ander ook zegt dat die personen zelf naar hun hadden moeten komen en dat ze het nu uit eigen zak mogen ophoesten.
Komt goed, zodra ik bevestiging heb dat we het vergoed krijgen ga ik t wel doenquote:
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielen
Ja daaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijn
Ik had verdomme lekker willen gaan downhillen dit weekend, is t weer klote weer![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?Jeez hoe komen mensen toch op zoiets..
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje heeft zijn drinken over zijn net een maand oude laptop laten vallen, en nu typt hij niet meer.
Je word afgezet.. Fo shizzle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.
Mijn pa had haar vermoord als ze een gat in zijn auto had gebrand
Een A4 super duur noemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorquote:
Of je kan te weinig zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een A4 super duur noemen
[..]
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorIs allemaal rete duur als je t door de garage laat doen, ook met onderhoud. Maar kun je dat niet betalen? Rijd je een te dikke auto
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.quote:
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaze zat ieder geval stom te lachen nadat het gebeurd was
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.quote:
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleinerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieen
Mwah, ga bij die moderne bakken maar eens wat uitgebreiders proberen te doen dan de schijven of bakolie te vervangenquote:
Kun je nog wel afgezet wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats afquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleiner
Zoals ik net al ergens typte, bekleding voor 1 voorstoel in een Renault Megane, 800 euro excl montage, dus dit komt aardig in de richting die prijsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je nog wel afgezet worden
Zoveel geld voor een hemeltje.. Dat is verdomme zowat 10% van de nieuwprijs van zo'n Yaris__!!
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak stekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.
Hou ik in mijn achterhoofd voor als we het op de 1 of andere manier niet terug krijgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats af
Het plafond kost 1315 euro.. voor die 200 euro montage kosten laat ik het wel doen in de garage zodat het er ook goed in zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak steken
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef robr0 het volgende:
1500e voor een plafond is dat ding van bladgoud ofzo
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
Zaten meer mensen bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwde
Ja!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Net een paar afscheidscadeautjes gekregen
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.
Als het fanta of een andere koolzuurhoudende drank is mag je waarschijnlijk wat gaan repareren
Shirt/pen/maclight zaklamp/tasquote:
Gatver, dat plaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.
http://www.indigorose.com(...)50MB-max-upload-free!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
Moeten ze een factuur zien om het te betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
www.yousendit.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
Ja het is kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Stekkerblok het volgende:
Ga kabeltjes uit de knoop halen. Ben godverdomme al 3 uur bezig met die zooi die achter mn monitor ligt, ik durf niet eens onder mn bureau te kijken.
Noisia is m.i. beetje te softquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg, ik ga vanavond gratis naar Noisia in Utrecht!Ik heb echt een stel toffe vrienden.
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Noisia is m.i. beetje te softWat t ''m qua D&B toch echt weer wel doet
Black sun empire ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...)%2C+BLACK+SUN+EMPIRE
Broken Note, Black Sun Empire & Eskalation
Doe hem weer omhoog dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Black sun empire ken ik dan weer wel![]()
Woohoo 3 uur en 15 minuten tot weekendDat vlot alweer wat meer dan vanochtend
Ik had eeeeeeeeecht geen zin
En nu heeft een of andere lul hier de zonwering omlaag gedaan en nu heb ik geen uitzicht meer op 't vliegveldDr schijnt verdomme geeneens de zon hier
2 keer raden wat ik net heb gedaanquote:
En hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel alsof ik samenwoon de afgelopen dagen.
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.quote:
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Been there done that didn't work outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Ach, mij moet je in de ochtenden ook ontwijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover is
Wel woar!quote:
Ik had gisteren zo'n leuk momentje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Been there done that didn't work out.
nl en com doen het ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel woar!Maar ik gebruik dan ook google.be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |