Mwah, ga bij die moderne bakken maar eens wat uitgebreiders proberen te doen dan de schijven of bakolie te vervangenquote:
Kun je nog wel afgezet wordenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats afquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:03 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleiner
Zoals ik net al ergens typte, bekleding voor 1 voorstoel in een Renault Megane, 800 euro excl montage, dus dit komt aardig in de richting die prijsquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kun je nog wel afgezet worden
Zoveel geld voor een hemeltje.. Dat is verdomme zowat 10% van de nieuwprijs van zo'n Yaris__!!
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak stekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:02 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.
Hou ik in mijn achterhoofd voor als we het op de 1 of andere manier niet terug krijgenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Met de pet langs gaan bij die ouwe kerels met haar passpoort waarop staat '16' en je komt toch al een stuk rijker van de parkeerplaats af
Het plafond kost 1315 euro.. voor die 200 euro montage kosten laat ik het wel doen in de garage zodat het er ook goed in zit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Verzekeringsgeld innen en de helft in je zak steken
Geen idee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:10 schreef robr0 het volgende:
1500e voor een plafond is dat ding van bladgoud ofzo
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
Zaten meer mensen bijquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:17 schreef robr0 het volgende:
[..]
als ik dat meisje was zou ik iig zeggen dat de bestuurder van de waggie haar probeerde te verkrachten waardoor ze uit schrik die peuk tegen het plafond duwde
Ja!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Eigenlijk moet ik dieemoticon heel groot uitprinten en op hun raam plakken
Wat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:43 schreef kanovinnie het volgende:
Net een paar afscheidscadeautjes gekregen
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.
Als het fanta of een andere koolzuurhoudende drank is mag je waarschijnlijk wat gaan repareren
Shirt/pen/maclight zaklamp/tasquote:
Gatver, dat plaktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was van dat Vifit. Maar hij is al naar de Dixons geweest en die sturen hem op om hem te laten repareren.
http://www.indigorose.com(...)50MB-max-upload-free!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
Moeten ze een factuur zien om het te betalen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar ik hoef t niet te betalen dus t zal me een worst wezen.
www.yousendit.comquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:55 schreef kanovinnie het volgende:
Welke site kan ik gebruiken om 40mb te versturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |