Pics daarvan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Eigenlijk moet ik dieemoticon heel groot uitprinten en op hun raam plakken
Bluf!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:17 schreef xyzyx het volgende:
Eigenlijk moet ik dieemoticon heel groot uitprinten en op hun raam plakken
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doen
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefiktquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, ik heb tijd terug ook een gat in de voorstoel van mijn neef zn auto gefikt(Faalhazen zonder leren bekleding
) Maar dat is gewoon kwestie van rekening laten maken bij garage en opsturen
Vraag me af waarom ze zo lomp doen om dat gewoon op te geven.. Of hebben die falers geeneens verzekering?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Als iemand dat bij mij zou flikken zou ik op de vluchtstrook stoppen en mocht ze uitstappen.
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:40 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nu je t zegt, misschien zijn ze inderdaad niet verzekerdt zijn wel van die lui die in een huisje wonen ter grootte van onze woonkamer.
Onze verzekerings kerel die zei ook dat hij hun niet snapte want via deze weg is er namelijk een kans dat de verzekering van de ander ook zegt dat die personen zelf naar hun hadden moeten komen en dat ze het nu uit eigen zak mogen ophoesten.
Komt goed, zodra ik bevestiging heb dat we het vergoed krijgen ga ik t wel doenquote:
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ongelukje kan gebeuren. Dat is iets anders dan expres vernielen
Ja daaromquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wanneer dat het gevolg zou zijn van hun, 'niet willen' zou het helemaal geweldig zijn
Ik had verdomme lekker willen gaan downhillen dit weekend, is t weer klote weer![]()
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:44 schreef x3ro het volgende:
[..]
Heeft die achterlijke muts gewoon met opzet de peuk daarop uitgedrukt? Is ze een fucking retard downer ofzo?Jeez hoe komen mensen toch op zoiets..
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Uitzetten, accu er uit, op zijn kop zetten en laten drogen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef DeLuna het volgende:
Mijn broertje heeft zijn drinken over zijn net een maand oude laptop laten vallen, en nu typt hij niet meer.
Je word afgezet.. Fo shizzle.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee de toyota yaris van mijn ma.. Nieuw plafond kost 1315 euro exclusief inbouwen dus de garage houder schatte het op 1500 euro.
Mijn pa had haar vermoord als ze een gat in zijn auto had gebrand
Een A4 super duur noemenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:51 schreef kanovinnie het volgende:
1500 euro? was dat in je superdure auto van je pa?
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorquote:
Of je kan te weinig zelfquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Een A4 super duur noemen
[..]
Valt mee, de nieuwe stoelbekleding in die bak van mn neef was excl montage ook een 800 pegels hoorIs allemaal rete duur als je t door de garage laat doen, ook met onderhoud. Maar kun je dat niet betalen? Rijd je een te dikke auto
Niet echt, hij zei meteen dat hij het niet kon repareren en dat we het bij een grote toyota garage moesten proberen, hij was wel zo aardig om op te zoeken wat het ging kosten.quote:
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:46 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Volgens mij wel jaze zat ieder geval stom te lachen nadat het gebeurd was
Zelf wat repareren aan een auto wanneer de verzekering het vergoed.quote:
Dan is de kans dat ik die 1500 euro zie een heel stuk kleinerquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wtf is dat dan voor dom wicht ? Ik had die greppeldel dus echt ergens op zo'n sexparkeerplaats achter gelaten, vastgebonden met dr broek op dr knieen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |