Ja het is kutquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:20 schreef Stekkerblok het volgende:
Ga kabeltjes uit de knoop halen. Ben godverdomme al 3 uur bezig met die zooi die achter mn monitor ligt, ik durf niet eens onder mn bureau te kijken.
Noisia is m.i. beetje te softquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:24 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Omg, ik ga vanavond gratis naar Noisia in Utrecht!Ik heb echt een stel toffe vrienden.
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Noisia is m.i. beetje te softWat t ''m qua D&B toch echt weer wel doet
Black sun empire ken ik dan weer welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...)%2C+BLACK+SUN+EMPIRE
Broken Note, Black Sun Empire & Eskalation
Doe hem weer omhoog dan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:43 schreef x3ro het volgende:
[..]
Black sun empire ken ik dan weer wel![]()
Woohoo 3 uur en 15 minuten tot weekendDat vlot alweer wat meer dan vanochtend
Ik had eeeeeeeeecht geen zin
En nu heeft een of andere lul hier de zonwering omlaag gedaan en nu heb ik geen uitzicht meer op 't vliegveldDr schijnt verdomme geeneens de zon hier
2 keer raden wat ik net heb gedaanquote:
En hoe voelt dat?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef Goddelijker het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel alsof ik samenwoon de afgelopen dagen.
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.quote:
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Been there done that didn't work outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik zal nooit kunnen samenwonen met meisjes. Die irritatiegrens is bij meisjes erg snel bereikt. Jongens zijn veel makkelijker.
Ach, mij moet je in de ochtenden ook ontwijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:57 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ach, met een vrouw samenwonen is best te doen hoor, alleen soms moet je ze even ontwijken als het weer eens zover is
Wel woar!quote:
Ik had gisteren zo'n leuk momentje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:58 schreef VASND het volgende:
[..]
Been there done that didn't work out.
nl en com doen het ook gewoon.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel woar!Maar ik gebruik dan ook google.be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |