haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef x3ro het volgende:
Buuuuuuh ik heb het echt volledig gehad met het "fulltime werken in de zomervakantie"Nadat ik de afgelopen 2 dagen van verlof heb genoten heb ik de smaak nu te pakken
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!quote:
Wat noem je een paar uurtjes?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
haha, ik moet nog een paar uurtjes, dan ben ik klaar
Take me outquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat laatst een willekeurige aflevering daarvan via RTL gemist te bekijken, staat er ineens een bekende van me tussen de "dames", die ook nog met de eerste jongen mee naar huis gaat!
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minderquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wat noem je een paar uurtjes?
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
En die meid van 19 die zwanger isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:04 schreef robr0 het volgende:
dit programma is zo fake dat ik het geniaal vind
Ik moet dr nog 7quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nu nog zo'n 5 uur. Misschien minder
Leuk tochquote:
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegtquote:
Heerlijk dom vermaak is het inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
Take me outzitten echt van die geweldige one-liners tussen soms
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lees ff omhoog, xyx had iets over geen kinderen willen gezegt
Ze is nog een kind gek!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:14 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ach, met een vriendin van die leeftijd kan hij nog lang genoeg dr over nadenken
Jij had toch al een knappe vriendin?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heerlijk dom vermaak is het inderdaad
En ik voel me altijd zo kansrijk als je wat van die falers gezien hebt die toch nog met een chick naar husi gaan
In de UK is 14/15 volgens mij de gemiddelde leeftijd dat chickies zwanger wordenquote:
Pics or HOAX, fokkers en lekkere vriendinquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Sinds eergisterenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Da's alweer anderhalf jaar geleden hoor!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij had toch al een knappe vriendin?
Oh kutjequote:
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
Ik zie het al zo voor me: ja iemand probeert ons geld afhandig te maken omdat onze dochter een gat in het dak van die kerel zn auto heeft gebrand.. hebben ze meteen toegegeven dat ze het gedaan heeft
afgehandeld zaakje dan
![]()
En zo'n vriendin van mij ging mij vertellen dat ik in de gevangenis ging belandensinds wanneer is een factuur vragen bij de garage, informatie inwinnen bij onze verzekering en een aangifte doen van vernieling illegaal?
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:56 schreef xyzyx het volgende:
Omijngod die ouders van dat figuur wat een gat in het plafon van de auto heeft gebrand gaan aangifte doen omdat ik hun geld afhandig zou willen maken
![]()
afgehandeld zaakje dan
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:00 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dan echt letterlijk zo dr bij lopen ->
Echt zijn die mensen achterlijk? Zegt weer genoeg over de intelligentie van paps en mams
Met een beetje geluk worden ze tijdens het aangifte doen al naar huis gestuurd, onder het mom van "De eigenaar van de auto staat volledig in zijn recht"
Geen idee, ik moest van hun maar naar mijn eigen verzekering gaan want ik had geen 16 jarig 'kind' met adhd in mijn auto moeten laten roken (terwijl ik nog gezegd had dat er niet gerookt mocht worden) . Mijn verzekering zei toen dat ik aangifte moest doen dus dat ga ik zo doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben ze geen aansprakelijkheidsverzekering?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |