Dat leer je ook gewoon in de klas hoor.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.
Zeker gaan!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is de introductieweek van de school, in samenwerking met de studentenvereniging.
niet van opleiding nee maar van klas mssn wel zeker als zogenaamd verplicht is maar ik wilde ook niet moest gvd ook nog in tent slapen in een bos enzoquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, je bent nooit de enige die niet is geweest.
Ja maar ik ga daar heus wel heen. Alleen de donderdagavond wil ik niet heen. Maar er staat boven dat ales verplicht is en dat vind ik kut.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Daar leer je juist een hoop mensen kennen lijkt me.
Rooster ophalen? dat staat toch op inet?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.
'k zou iedereen aanraden er wel aan mee te doen, want het is gewoon supergaaf over het algemeen, maargoed als je er geen zin of tijd voor hebt, moet je toch gewoon de mogelijkheid hebben je rooster een andere keer op te halen?
Daarom. Ik ben een keer geweest, toen moest ik in een tent slapen toen het kankerhard regende en sindsdien kunnen ze de pot op met hun achterlijke kamp.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef robr0 het volgende:
[..]
niet van opleiding nee maar van klas mssn wel zeker als zogenaamd verplicht is maar ik wilde ook niet moest gvd ook nog in tent slapen in een bos enzo
ik zou het ook niet trekken om met mohammed en fouadi lekker savonds aan de thee te zitten neequote:
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat leer je ook gewoon in de klas hoor.
Wat maken ze dan bekend?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rooster ophalen? dat staat toch op inet?
Het is een programma van 4 dagen. De eerste drie dagen heb je allerlei sportactiviteiten (logisch, sportopleiding) en informatiedingen. Daar ga ik ook wel naar toe. Op donderdag heb je dus een sponsorloop en daarna survivalrun met dat feest daarna.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Onzinnig dat dat geen verschillende dingen zijn.
'k zou iedereen aanraden er wel aan mee te doen, want het is gewoon supergaaf over het algemeen, maargoed als je er geen zin of tijd voor hebt, moet je toch gewoon de mogelijkheid hebben je rooster een andere keer op te halen?
Yeahquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:48 schreef robr0 het volgende:
[..]
bij mijn introductie was elke middag avond gewoon feest
Ohja echt wel. Want je gaat zo in de klas zitten de hele dag:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.
Lijkt me dat dat wel moeilijk gaat worden.
Een docent heet zoiets.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef robr0 het volgende:
hoogtepunt van introductie was toch wel een leraar die een leerling mepte
Ik ben er één avond niet bij, als dat een probleem is voor mijn potentiële vrienden dan zijn dat dus al niet mijn potentiële vrienden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Als de rest wel naar de AID is geweest, en jij komt er later bij.
Lijkt me dat dat wel moeilijk gaat worden.
Gezien wanneer voor iedereen school begintquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij niet naar de dingen is geweest waar veel op bekend gemaakt is? Het lijkt me alleen bijster sterk dat ze op dat feest gaan bekend maken wanneer je naar school moet. Dus als zij niet naar dat feest wil, gaat zij er niet heen. Af.
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:51 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben een keer geweest, toen moest ik in een tent slapen toen het kankerhard regende en sindsdien kunnen ze de pot op met hun achterlijke kamp.
Ze kunnen je een feest gewoonweg niet verplichten. Wat een godsmogelijk grote onzin.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef x3ro het volgende:
[..]
Gezien wanneer voor iedereen school begint+ dat maak ik ook op uit haar verhaal
En er staat dat het een feest ter afsluiting is. En sowieso, jij wil daar aan school beginnen. Is net als bij werk, verplichten het, heb je gewoon te gaan en moet je niet zeuren.
in mijn belevingswereld zijn het nog steeds leraren en snel naar boxtel jij en me niet verbeteren als je al weg hoort te zijnquote:
Dan laat ik mn comment verder achterwegen, daar zou ik ook niet heen gaanquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is een programma van 4 dagen. De eerste drie dagen heb je allerlei sportactiviteiten (logisch, sportopleiding) en informatiedingen. Daar ga ik ook wel naar toe. Op donderdag heb je dus een sponsorloop en daarna survivalrun met dat feest daarna.
En daar wil ik niet naartoe.
Ik deed een opleiding waar alleen maar vrouwen zaten hè.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?
Wat een nepintroductie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |