maat van me stond vol in een tas van een gozer te zeiken ook niet best hehequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou nieteens gozers die midden in die tent over 3 slapende mensen heen stonden te zeiken?
Wat een nepintroductie
Dan had je toch op zijn minst wel een nachtelijke dropping waarbij iedereen direct een kroeg in duikt en tegen sluitingstijd eens een taxi belt die je weer terugbrengt naar de camping?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik deed een opleiding waar alleen maar vrouwen zaten hè.
Nee, aangezien we in the middle of nowhere zaten en ik na een dag weer naar huis gegaan ben omdat ik het zo achterlijk als het maar zijn kon vond. En velen hebben mijn voorbeeld gevolgd.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:56 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan had je toch op zijn minst wel een nachtelijke dropping waarbij iedereen direct een kroeg in duikt en tegen sluitingstijd eens een taxi belt die je weer terugbrengt naar de camping?
Dan was het ook gewoon een veel te suffe introductie.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, aangezien we in the middle of nowhere zaten en ik na een dag weer naar huis gegaan ben omdat ik het zo achterlijk als het maar zijn kon vond. En velen hebben mijn voorbeeld gevolgd.
Introductie's zijn gewoon achterlijk.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dan was het ook gewoon een veel te suffe introductie.
die barbier is een deel van haar snor vergetenquote:
Onzin, supergezellig.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Introductie's zijn gewoon achterlijk.
Wat denk je van die joker, waar zijn hoofd telkens naar achteren valtquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef robr0 het volgende:
[..]
die barbier is een deel van haar snor vergeten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Zojuist bij de pliesie geweest en aangifte gedaan, toch wel handig dat de vriendin van vera zo lief was geweest mij te gaan bedreigen over het onderwerp anders hadden we geen aangifte kunnen doen. Nu was er de kans dat het expres gedaan was en er dus aangifte gedaan kon worden.![]()
Was ook meteen een notitie gemaakt van bedreiging dus bij een volgende x kon ik als ik daar behoefte aan had ook aangifte van bedreiging doen. Had volgens haar al zat bewijs maar ik trek met niet veel aan van opgeblazen ego tokkies. Al deed het idee van een taakstraf op haar naam mij wel gniffelen
Niet als je tijdens die dropping de uitbater van de kroeg naar de IC laat bellen dat'ie van de politie is en een groepje dronken studenten heeft opgepakt die een bushokje gesloopt hebben om de kaart eruit te jatten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
beetje last van zn nek ja komt vast door zn bezigheden in de sportschoolquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat denk je van die joker, waar zijn hoofd telkens naar achteren valt
Iets van een klok en klepel met die tokkiesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef xyzyx het volgende:
Zojuist bij de pliesie geweest en aangifte gedaan, toch wel handig dat de vriendin van vera zo lief was geweest mij te gaan bedreigen over het onderwerp anders hadden we geen aangifte kunnen doen. Nu was er de kans dat het expres gedaan was en er dus aangifte gedaan kon worden.![]()
Was ook meteen een notitie gemaakt van bedreiging dus bij een volgende x kon ik als ik daar behoefte aan had ook aangifte van bedreiging doen. Had volgens haar al zat bewijs maar ik trek met niet veel aan van opgeblazen ego tokkies. Al deed het idee van een taakstraf op haar naam mij wel gniffelen
Ach, je moet het zien als een week om elkaar een beetje te leren kennen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:00 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Onzin, is ook een mening. Ik vind ze achterlijk, jij supergezellig. Klaaaar.
Fok meet @ Tent van DeLunaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
Dat is een mening. Jullie doen net alsof die intro's zo heilig zijn als wat. Flikker lekker een eind op met je intro, ik ga geen 50 euro dokken om in zo'n kuttent te gaan liggen.Ga er zelf in liggen ofzo.
Ben het een keer met je eensquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
De ellende van datsoort tokkies is dat ze dan met een honkbalknuppel langskomen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:03 schreef x3ro het volgende:
[..]
Iets van een klok en klepel met die tokkiesDie simpele weten gewoon niet hoe zoiets gedaan word en denken dus dat ze jou wel te pakken hebben
Ik zou om nog wat olie op t vuur te doen, dus ook nog ff die aangifte van bedreiging doen
Ik vond het best grappigquote:
Ik ga gewoon iedere avond naar huis hoor. Het is geen kamp of wat, het is gewoon op school.quote:
Black Sun Empirequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nouja, de rest van de namen kende je toch niet,![]()
http://www.tivoli.nl/agen(...)%2C+BLACK+SUN+EMPIRE
Broken Note, Black Sun Empire & Eskalation
Wij hebben een dik hek voor ons huis dus van mij mogen ze komenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De ellende van datsoort tokkies is dat ze dan met een honkbalknuppel langskomen.
Kun je wel vrolijk met 3 gebroken knieën aangifte gaan doen, maar daar heb je ook weinig aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |