[TRU-FB] Just a ride!!!quote:
quote:
quote:
quote:En Koen Wouters.
quote:En Tina Turner.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:47 schreef Lavenderr het volgende:
Take That natuurlijk JP.
En Koen Wouters.
En Tina Turner.
Sometimes its better to say nothingquote:
TRUe, daarom zeg ik nu alleen nog welterustenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:25 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Sometimes its better to say nothing![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
. \II/
d[..]b
. ~
TRUe, daarom zeg ik nu alleen nog welterustenen
Goedemorgen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:41 schreef R0N1N het volgende:
.() ()
.o o
( [..] )
=>#<=
![]()
'trusten
* zo, de kat is 'van huis' ...![]()
Ja, daar kun je een puntje aan zuigenquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
()##()
. .[..]
>-__-<
Ja, daar kun je een puntje aan zuigen. Laat Joepie maar schuiven ! Volgende keer alleen nog even aan de nummering denken, maar verder was het áf
Ik vind de openingspost eigenlijk nogal pijn aan mijn ogen doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef R0N1N het volgende:
()[..])____________)))))
Helemaal. Valt niets aan toe te voegen.
Ik weet wel een truukje om van die 'stress' af te komenquote:
Jij ouwe snoeperd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:27 schreef R0N1N het volgende:
Ik weet wel een truukje om van die 'stress' af te komen
Ik ken SC reeksen die zijn gesneuveld door dit soort OP'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, daar kun je een puntje aan zuigen. Laat Joepie maar schuiven ! Volgende keer alleen nog even aan de nummering denken, maar verder was het áf
quote:
Dat kun je nou wel zeggen dat je niet zo oud bent, maar moeten we de geboortedatums bij de posts gaan plaatsen?!quote:
Juist niet. want ik ben wel een snoepertquote:
O jee, en veel meisjes van 16 van tegenwoordig zien er weer uit als 24quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef R0N1N (geboortedatum 249 v.Chr., maar ziet eruit als 27 jaar) het volgende:
[..]
Die herken ik zo. Die fluiten en roepen me na (lekker kontje !). (Echt serieus waarquote:
Je vergist je! Dat zijn bouwvakkers die dat roepen!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:51 schreef R0N1N (geboortedatum 249 v.Chr., maar ziet eruit als 27 jaar en heeft een lekker kontje volgens meisjes van 16 bouwvakkers) het volgende:
[..]
quote:
Ja , naar jóuquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Je vergist je! Dat zijn bouwvakkers die dat roepen!
O jee, dan vergis ik me zeker en word ik dus niet nagefloten door bouwvakkers, maar door 15/16-jarige meisjesquote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
. \lll/
~[..]~
. ><
O jee, dan vergis ik me zeker en word ik dus niet nauitgefloten door bouwvakkers, maar door 15/16-jarige meisjes.
Ze doen hun best maar, ik zit namelijk toch niet te wachten op sjans van 15/16-jarige meisjesquote:
Voel me er ook best ongemakkelijk bijquote:
Zodra je ze aanspreken met "meneer" word het kansloos inderdaadquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:37 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Voel me er ook best ongemakkelijk bij![]()
Je heb er zo weinig (nix) aan. (M'n Pedopas is verlopen)
Wordt wel steeds minder hoor, begin er toch te oud uit te zien voor die categorie. Of ik moet film/rock ster worden uiteraard
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
Zodra je ze aanspreken met "meneer" word het kansloos inderdaad
Hmm, daar heb ik dan weer nooit last van, dat ik aangesproken word met 'meneer'quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:39 schreef Bastard het volgende:
.....("< ("<
___[..]_[..]__
......."....."
Zodra je ze aanspreken met "meneer" word het kansloos inderdaad
Ach, mejuffrouwtje tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
{,,}
Hmm, daar heb ik dan weer nooit last van, dat ik aangesproken word met 'meneer'!
Behalve op FOK dan.
QFT!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef R0N1N het volgende:
( ),,( )
.( ';' )
.-(. )-
...[..]
Geloof dat we onderhand wel kunnen concluderen dat je het (schijnbaar) moet doen om het te zien
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:09 schreef JoepiePoepie het volgende:QFT!
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15,-----, ,-----,
,' .' | | `. `,
,---.' | | `.---,
| | .' `. | |
: : | | : :
: | ; ; | :
| : ` ' : |
; ` | | ' ;
| | |---, ,---| | |
' : ; .'| |`. ; : `
| | ;' \ / `; | |
; ` .`___ ___'. ' ;
| : .' / .\/ .\ `. : |
| | ,' \ ; \ ; | `, | |
`----' `--" `--" `----'
En? Doet het al pijnquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef R0N1N het volgende:
[..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..] [..]
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
1 2 3 4 5 6 | | | ~ ~ | | | | | | | | | | | | _ _ _ _ | | `-'`-' `-' `-' `-'`-' |
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]........[..].....[..].....[..]..........[..].....[..][..][..][..][..]
[..]........[..].....[..].....[..][..]......[..].............[..]........
[..][..][..][..].....[..].....[..]...[..]...[..].............[..]........
[..]........[..].....[..].....[..]......[..][..].............[..]........
[..]........[..].....[..].....[..]..........[..].............[..]........
U riep?quote:
Ook gaf ik nog een dikke vettequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:06 schreef R0N1N het volgende:
Op fok zien ze wel meer dingen niet![]()
Geloof dat we onderhand wel kunnen concluderen dat je het (schijnbaar) moet doen om het te zien
Maar misschien heeft het indirect wel te maken met het nerd-zijn. Ik denk dat je een bepaalde nerderigheid over je moet hebben om te zien waar het om gaat en om het te doenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:22 schreef R0N1N het volgende:
[..]........[..].....[..].....[..]..........[..].....[..][..][..][..][..]
[..]........[..].....[..].....[..][..]......[..].............[..]........
[..][..][..][..].....[..].....[..]...[..]...[..].............[..]........
[..]........[..].....[..].....[..]......[..][..].............[..]........
[..]........[..].....[..].....[..]..........[..].............[..]........
En om er plezier in te scheppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar misschien heeft het indirect wel te maken met het nerd-zijn. Ik denk dat je een bepaalde nerderigheid over je moet hebben om te zien waar het om gaat en om het te doen.
Ze zijn zwart?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft iemand enige idee waarom een raaf op een bureau lijkt?
Ja, maar de raaf is natuurlijk niet de enige vogel met veren he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
Misschien is een raaf een ikea bureauquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
En toen dacht je... hee TRU forumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
[ur=http://www.imdb.com/title/tt0109506/]The crow[/url]quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ohw, trouwens, volgens mij ken ik die film en ze lijken niet op elkaar, dat is de hele clue
Dan heb je niet goed opgelet, nog een keer de film kijken maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...quote:
Nee, ik zie nog steeds niet waar jullie het over hebben, maar geeft niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...
[]
Voor Lavenderr en mij:
![]()
Hee pssstquote:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn en waar de batterijen van mobieltjes ineens leeg zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapen![]()
Dan heeft ie pech, want ik ben iemand die nooit uitgaat en ik vergeet nooit de tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn.
B. wilde graag kinderen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
Was om 0600 al wakkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet jij zo vroeg op op zondag
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een helquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
B. wilde graag kinderen hooren heeft graag zn gulp open dus dat is mooi gecombineerd
Maar je weet gewoon niet in te schatten waar je aan begint, druk, gekkenhuis zo nu en dan ook, maar ook veel lachen gelukkig.
Het lijkt mij ook heel leuk om ze mee te maken als ze de volwassen leeftijd hebben.. kijk er nu al naar uit
Voor jou of voor je ouders?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een hel
Lijkt me ook lastig inderdaad.. maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een hel
Voor zijn ouders denk ik, want naatje_1 gaat nooit uit, dus zijn ouders hebben nooit privacy om meer kindjes te maken.quote:
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeidquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Amber die van 3 zit nu in dr nee fase, zo vermoeiend .. alllles herhalen, vragen, motiveren.
Echt waar???quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voor zijn ouders denk ik, want naatje_1 gaat nooit uit, dus zijn ouders hebben nooit privacy om meer kindjes te maken.
[..]
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeid!
Johquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeid!
Ik heb wel heel aardige oudersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, mmm toch nog maar eens goed nadenken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapen![]()
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
B. wilde graag kinderen hooren heeft graag zn gulp open dus dat is mooi gecombineerd
Maar je weet gewoon niet in te schatten waar je aan begint, druk, gekkenhuis zo nu en dan ook, maar ook veel lachen gelukkig.
Het lijkt mij ook heel leuk om ze mee te maken als ze de volwassen leeftijd hebben.. kijk er nu al naar uit
Zo zal iedere fase wel zn voors en tegens hebben ben ik bangquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ligt eraan hoe je ze africht.
[..]
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zo
Ik stond vroeg op, maar het voordeel was dat ik dan voor mn ouders + zusje de tafel ging dekken... Dat kan je ook goed africhten noemen.quote:
quote:[..]
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik zie nog steeds niet waar jullie het over hebben, maar geeft niet.
<snip>
Nou, om precies te zijn, jullie zien het wel, het is al een tijdje ... in your face, zeg maar ...quote:
quote:
Gefeliciteerd!! Leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
Nou, om precies te zijn, jullie zien het wel, het is al een tijdje ... in your face, zeg maar ...
Maar verbazingwekkend genoeg hebben jullie het niet door.![]()
Jullie doen het dan ook niet. Dat zal het zijn. Bovendien is het iets dusdanig simpels en zo niet interessant dat ik niet eens ga vertellen wat het is![]()
[..]
toen ging ik naar bed
![]()
Ben trouwens afgelopen vrijdag nog kampioen geworden met het beach volleybal toernooi (met 24 teams)van m'n werk
Het is me hier alles meegevallen, ja, het waren stevige buien af en toe, maar om nu te zeggen: noodweer, nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Bastard het volgende:
Alweer bijna maandag, weekend weggeregend
Aantal stevige buien, maar meer regen dan dat het droog was in ieder geval..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is me hier alles meegevallen, ja, het waren stevige buien af en toe, maar om nu te zeggen: noodweer, nee.
Bij jullie wel?
En nu slik ik mijn woorden weer in want het begínt me toch een partij te waaienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aantal stevige buien, maar meer regen dan dat het droog was in ieder geval..
Net een uur op de motor gezeten, nou trust mee, het is noodweerquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
En nu slik ik mijn woorden weer in want het begínt me toch een partij te waaien
Ik ben het even kwijt, "wat" gaat er gebeuren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh.
Zo. Nog een dagje werken.
En dan is het eindelijk zo ver!
Dit: http://www.vimeo.com/8061906quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:
Ik ben het even kwijt, "wat" gaat er gebeuren?
Oh jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit: http://www.vimeo.com/8061906
[ afbeelding ]
Ben jij nou ineens helemaal verslaafd aan dat furry-gedoequote:Op maandag 30 augustus 2010 12:05 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit: http://www.vimeo.com/8061906
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Always was, honey. Always was.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ben jij nou ineens helemaal verslaafd aan dat furry-gedoe?
Denk je dat een dier ook een pak aanheeft onder zijn vacht?quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, enne Darkwolf... Is het gebruikelijk om bloot in zo'n pak te zijn of gewoon in je normale kleren?
Want anders vind ik het zielig voor mijn kaboutertjes, want dan zijn ze meteen helemaal bloot.
Nee, maar misschien zijn het dus geen dieren, maar kaboutertjes die aan furry doenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:26 schreef Lavenderr het volgende:
Denk je dat een dier ook een pak aanheeft onder zijn vacht?
quote:
Je kunt je voorstellen dat je nogal veel vocht verliest in zo'n pak en dat wil je niet allemaal in je fursuit hebben.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, enne Darkwolf... Is het gebruikelijk om bloot in zo'n pak te zijn of gewoon in je normale kleren?
Ey Senesje!quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Hi lieve Fruts!
Alles goed?
Ik zag dat jij ook Whatsapp hebt
Niet?quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ey Senesje!Ja alles goed
![]()
Whatswat?? Sorry?
Owwwww datquote:
Jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:29 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Owwwww dat![]()
![]()
ja ik heb die applicatie in de vakantie eens op me telefoon gezet, maar nog niet weer gebruikt. Was ik alweer vergeten![]()
Van al mijn contacten had maar één gebruiker het![]()
Gratis sms'en kan je d'r mee he?
Gewoon een internetverbinding jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 14:51 schreef Frutsel het volgende:
Hmm... das waar![]()
ik zal de rekening van de vorige pesterijen nog eens sturen, die moet je nog betalen![]()
Dit heeft me namelijk wel geholpen te ontdekken wat er nu mis was met me foontje. Want ik heb sinds 2 weken de melding "Waarschuwing: Packetgegevensverbinding aktief"...
Vermoedelijk is dat dan die verbinding, want dat is de enige toepassing die ik kortgeleden heb geinstalleerd.
Maar dan moet je wel een internetblog hebben lijkt me, anders wordt het alsnog een dure grap
nokia n97 hoezo?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon een internetverbinding jaWat voor telefoon heb je?
Nieuwsgierigquote:
Ja met zon uitklap qwerty toetsenbordquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:01 schreef senesta het volgende:
[..]
NieuwsgierigDat is toch zo'n grappig toestelletje met toetsenbordje?
Vochten ze als leeuwen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 22:09 schreef Bastard het volgende:
Zo wat kunnen fel zijn als het om een parkeerplekje gaat zeg
quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn het dus geen dieren, maar kaboutertjes die aan furry doen!
Misschien zit er in jouw hond wel een blote dwerg, Lavenderr!
Ik had al zo'n vermoeden dat je het over mensen had hoorquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:17 schreef Bastard het volgende:
Ik zie dat ik het woordje 'mensen' vergeten ben, niet geheel onbelangrijk te vermelden wellicht
*stil* mooiquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat je het over mensen had hoor
Goedemorgen allemaal
Lekker zeg!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:43 schreef R0N1N het volgende:
Nog maar 12 uurtjes werken(& dan 3 weken
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Van 't weekend lekker rondtoeren in Sauerland![]()
Geloof dat ook het weer zowaar mee zit.![]()
[ afbeelding ]
Wat een nieuwsquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:20 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)epland___.html?p=4,2
Ik wist het !!!11! Nu zegt ze het zelf ook!
Niet echt. Zit er al drie weken op te mediterenquote:
Daarom, die meditaties van jou werken in omgekeerde volgorde, want 3 weken geleden was het nog droog in NLquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet echt. Zit er al drie weken op te mediteren
Heb ik laatst over gedroomd met al dat vuur en water in europa.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:30 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Niet echt. Zit er al drie weken op te mediteren
quote:
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Wat zal je moeder trots op je zijn zeg!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:57 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
![]()
Wat zal je moeder trots op je zijn zeg!
Jawel.. ik heb een liedje in mijn hoofd van Abbaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Doe dan deze in je hoofd:quote:Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. ik heb een liedje in mijn hoofd van Abba
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Doe dan deze in je hoofd:
Wie wilBono
nou niet in zich?!
Maar laten we vooral Sinterklaas (quote:
Aldus Joepie, die zelf met het eerste Youtube-je komtquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, wordt dit tegenwoordig het Youtube-dumptopic? Ik ga die dingen echt niet kijken hoor!
Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Ja maar, ik wist niet dat daardoor meteen iedereen Youtubes zou gaan dumpenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
Aldus Joepie, die zelf met het eerste Youtube-je komt
Ja hoor, ik ga 'm alleen niet kijkenquote:
Wie komt er dan ook met 'Earth, wind & fire' aanzetten ??? Zoek lekker een in slaap gesukkeld 60+ topic voor die zooiquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, wordt dit tegenwoordig het Youtube-dumptopic? Ik ga die dingen echt niet kijken hoor!
Ja hoor. Vanaf vrijdag ochtend tot zondag avond ben je (even) van mij verlostquote:Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Het ging mij er vooral om dat het 1 september is en ik vind bands als Earth Wind & Fire en Tavares enzo grappigquote:Op woensdag 1 september 2010 12:40 schreef R0N1N het volgende:
Wie komt er dan ook met 'Earth, wind & fire' aanzetten ??? Zoek lekker een in slaap gesukkeld 60+ topic voor die zooi![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het ging mij er vooral om dat het 1 september is en ik vind bands als Earth Wind & Fire en Tavares enzo grappig! Die dansjes en die kleding enzo
!
in de wolkenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar eentje dan. Een echte TRU-locatie, waar zou dat zijn?
Ja, dat weet ikquote:
Dat is toch zoiets in pakistan?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Maar ik bedoel die toren en ruïnes achter Bon Jovi , waar en wat zou dat zijn?
Oh? Zou kunnenquote:Op woensdag 1 september 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets in pakistan?
quote:
Cool!!!!quote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JoepiePoepie
quote:Op woensdag 1 september 2010 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
Cool!!!!
Wat een geinig koppie heb je. Beetje bijdehand en pinnig. Maar dat komt door je brilletje natuurlijk
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaarquote:Op woensdag 1 september 2010 21:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JoepiePoepie
Hoe dóen jullie da...wacht, laat maar, begrijp de uitleg toch nietquote:Op donderdag 2 september 2010 06:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaar
Tadaaa http://funphotobox.com/quote:Op donderdag 2 september 2010 09:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe dóen jullie da...wacht, laat maar, begrijp de uitleg toch niet
En goedemorgen
Oh, dat is handig! Bedankt!quote:Op donderdag 2 september 2010 09:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Tadaaa http://funphotobox.com/
Kies een plaatje, upload foto, beetje schuiven, en ping .. presto.
quote:Op donderdag 2 september 2010 06:25 schreef Bastard het volgende:
Ik hoop dat jij er ook een website voor gebruikt hebt, dan ben je in 5sec klaar
Nou dagen zal wel meevallen denk ikquote:Op donderdag 2 september 2010 10:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Eeeh nee, ik heb er dagen op zitten Photoshoppen/Painten/Gimpen
.
Het was dan ook een leugenquote:Op donderdag 2 september 2010 10:53 schreef Bastard het volgende:
Nou dagen zal wel meevallen denk ik
Aha! Voor Bastard z'n usericonquote:
Whut? Staat bij mij gewoon een Burberry icoontje .. toch?quote:Op donderdag 2 september 2010 11:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Aha! Voor Bastard z'n usericon!
Ja, daarom juist. Ik heb op dit moment mijn dikke -15 bril op, dus ik zie niet heel best, maar volgens mij staat er toch echt ook Burberry op de afbeelding die R0N1N posttequote:Op donderdag 2 september 2010 11:03 schreef Bastard het volgende:
Whut? Staat bij mij gewoon een Burberry icoontje .. toch?
Ik wilde wat anders, tijdelijk, en ik vind Burberry eau de toilette en douche echt heerlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
Waarom heb je eigenlijk het Burberry-motief als usericon, Bastard?
Oh dat zie ik nu pas jaquote:Op donderdag 2 september 2010 11:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, daarom juist. Ik heb op dit moment mijn dikke -15 bril op, dus ik zie niet heel best, maar volgens mij staat er toch echt ook Burberry op de afbeelding die R0N1N postte.
Ik associeer Burberry meer met tasjes en sjaaltjes eigenlijkquote:Op donderdag 2 september 2010 11:08 schreef Bastard het volgende:
Ik wilde wat anders, tijdelijk, en ik vind Burberry eau de toilette en douche echt heerlijk
Ja sorry, ik ben geen mooiboy, heb wel een stijlvolle Burberry sjaal in de winter om, gekocht omdat hij lekker lang is.quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik associeer Burberry meer met tasjes en sjaaltjes eigenlijk. En dan van die mooiboys die die tasjes en sjaaltjes bij zich hebben
Ik ook. Maar het is vandaag dan ook de eerste dag van mijn vakantiequote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Bastard het volgende:
Dat is vlot..
Ik bruis vandaag van de energie!
Ach ja, mijn moeder heeft ook een Burberry sjaal en is ook geen mooiboyquote:Op donderdag 2 september 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ja sorry, ik ben geen mooiboy, heb wel een stijlvolle Burberry sjaal in de winter om, gekocht omdat hij lekker lang is.
Moet je zelf weten, beetje saai is ie welquote:Dus jij zegt, change the icon he, meer klachten over gehoord
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik associeer Burberry meer met tasjes en sjaaltjes eigenlijk. En dan van die mooiboys die die tasjes en sjaaltjes bij zich hebben
quote:Op donderdag 2 september 2010 11:18 schreef Bastard het volgende:
Ja sorry, ik ben geen mooiboy, heb wel een stijlvolle Burberry sjaal in de winter om, gekocht omdat hij lekker lang is.
Dus jij zegt, change the icon he, meer klachten over gehoord
Echter, als je over mijn buik aait brengt het geen gelukquote:Op donderdag 2 september 2010 11:24 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg dat beeld van 'Buddha' met handtas & sjaaltje niet meer van mijn netvlies
Ik niet, had me bijna verslapen... ik moet ook niet zo vroeg naar bed gaan... ben dat niet gewendquote:Op donderdag 2 september 2010 11:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is vlot..
Ik bruis vandaag van de energie!
Orkaan Earl? Even bijlezen straks. Loop hopeloos achterquote:Op donderdag 2 september 2010 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik niet, had me bijna verslapen... ik moet ook niet zo vroeg naar bed gaan... ben dat niet gewendMaar ja, er was geen nieuws meer over orkaan Earl, dus ben ik maar gegaan
Jawel, wij zitten allen op school, de 'school des levens'quote:Op donderdag 2 september 2010 11:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Leer lezen, leer schrijven... ik zit al een tijdje niet meer op school
Diepquote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, wij zitten allen op school, de 'school des levens'
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:41 schreef Lavenderr het volgende:
Jawel, wij zitten allen op schoolFok, de 'schpool des levensverderfs'
Ja kan een drama worden.. kan meevallen...afwachten hoe de curve gaat lopen vannacht, morgenvroegquote:Op donderdag 2 september 2010 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Orkaan Earl? Even bijlezen straks. Loop hopeloos achter
Maarr... woon jij dan in de buurt van Earl of ben je gewoon orkaanliefhebber?quote:Op donderdag 2 september 2010 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja kan een drama worden.. kan meevallen...afwachten hoe de curve gaat lopen vannacht, morgenvroeg![]()
Nou, dan is het maar goed dat ik er ben om iedereen een beetje beschaafdheid bij te brengen hequote:Op donderdag 2 september 2010 15:52 schreef R0N1N het volgende:
Jawel, wij zitten allen op Fok, de 'pool des verderfs'
Nou daar heb ik toch bijquote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dan is het maar goed dat ik er ben om iedereen een beetje beschaafdheid bij te brengen he.
quote:
Nou, ik kan die muziek van hem best aanhoren en accepteren (niet waarderen trouwens), maar ik kan er niet tegen om hem tekeer zien gaan. Deze clip vind ik het allerergst:quote:
Jij !?!?!, maar jij ken niet eens L-E-Z-E-N !quote:Op donderdag 2 september 2010 16:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, dan is het maar goed dat ik er ben om iedereen een beetje beschaafdheid bij te brengen he.
Hij is heel fout, maar stiekem zing ik graag meequote:
quote:Op donderdag 2 september 2010 17:36 schreef R0N1N het volgende:
Jij !?!?!, maar jij ken niet eens L-E-Z-E-N !![]()
[ afbeelding ]
We zijn gedoemd![]()
Wat kan een enkele opmerking aan jou blijven kleven zegquote:Op donderdag 2 september 2010 18:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]Jij komt ook alleen maar langs als er weer eens wat te trollen valt he! Je bent echt een klootzak voor jezelf, heb je dat wel door?
En waag het niet om deze reactie van mij te ontwijken, want posts ontwijken valt ook onder trollen.
En nee, ik noem jou geen trol of klootzak. Ik zeg dat je een klootzak voor jezelf bent en dat je dat niet doorhebt! Je moet eens leren L-E-Z-E-N!
Daarbij ben je ook nog eens van een heel fout ras en het verkeerde geslacht en van de verkeerde kant. Ik begrijp niet dat de mods jou nog toelaten op dit forum.
Nee, ik heb gewoon van alles gecombineerd van bijna een jaar lang TRUquote:Op donderdag 2 september 2010 18:01 schreef Bastard het volgende:
Wat kan een enkele opmerking aan jou blijven kleven zeg
Ja ik L-E-E-S het wel, ik lees zelfs tussen de regels doorquote:Op donderdag 2 september 2010 18:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon van alles gecombineerd van bijna een jaar lang TRU. Je moet eens leren L-E-Z-E-N Bastard
.
Dat laatste... plus dat ik mod ben van 'DE''....quote:Op donderdag 2 september 2010 16:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maarr... woon jij dan in de buurt van Earl of ben je gewoon orkaanliefhebber?
Spammerquote:Op donderdag 2 september 2010 18:25 schreef Lavenderr het volgende:
Quoten lukt even niet, maar ik kan iedereen aanbevelen om eens een kijkje te nemen op het subforum van Frutsel, het is echt geweldig
Oh ... ik wist niet wie daar mod was.. ben daar zo slecht inquote:Op donderdag 2 september 2010 18:19 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dat laatste... plus dat ik mod ben van 'DE''....
Niet alleen orkaanliefhebber, maar veel interesse
Ik zie wel vaker een blauwe en dan denk ik: Wiesda en wat mod jequote:Op donderdag 2 september 2010 18:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ... ik wist niet wie daar mod was.. ben daar zo slecht in
Maar na TRU en BNW.. samen met F&F het leukste van FOK inderdaad
Sterker nog ik zie mods, die ik helemaal nooit heb zien posten als userquote:Op donderdag 2 september 2010 18:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker een blauwe en dan denk ik: Wiesda en wat mod je
Lange tijd dacht ik dat BEF het sexforum was, R&P voor Relaties en Problemen stond... en dat soort poep
BEstiality Forumquote:Op donderdag 2 september 2010 19:00 schreef Bastard het volgende:
En waar is BEF dan de afkorting van
ik dacht altijd dat jij blauw was johquote:Op donderdag 2 september 2010 18:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sterker nog ik zie mods, die ik helemaal nooit heb zien posten als user
volges mij Bier en Frietquote:Op donderdag 2 september 2010 19:00 schreef Bastard het volgende:
En waar is BEF dan de afkorting van
Nee ik post altijd als een wannabe modquote:Op donderdag 2 september 2010 19:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat jij blauw was joh![]()
[..]
volges mij Bier en Friet
Ja ik zat steeds te denken.. Babes and Hunks.. maar dat past niet.. Babes and Foulsquote:
Het is vermakelijk om daar te zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik schop er wel eens een topic heen
waarom?
N00b hier, wat is dat ook al weer voor een reeks?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit er dagelijks, kom niet buiten de Gijsjes.. nooit
GC kwam ik nog wel eens... in een SC... maar ONZ eig nooit... dacht ik...geen idee waar die reeksen stonden...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vermakelijk om daar te zitten
okquote:Op donderdag 2 september 2010 21:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GC kwam ik nog wel eens... in een SC... maar ONZ eig nooit... dacht ik...geen idee waar die reeksen stonden...
Jij kent de Gijsjes nietquote:
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een SC in kliekjesvorm?
Ow tis dus geen topic waar je alleen mag komen als je Gijs heetquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij kent de Gijsjes niet
We zijn een groep vrienden die alleen maar slap ouwehoeren over dagelijkse dingen, films, vrouwen, games .. al jaren
ja dies uit GCquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok![]()
Deze SC: [KSC #1917] koffie en thee van de zaak ?
Dat komt zo op tv... rtl 5quote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Bastard het volgende:
1458 Gijsjes gaan naar segonisus
Geeft wel een doorsnee idee
de meeste SC's zijn kliekjesquote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een SC in kliekjesvorm?
DE heeft de enige SC op het hele forum (denk ik) die ook nog eens subforum gerelateerd isquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.
Dus, eigenlijk gewoon een SCquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.
niet helemaal, als je naar de KSC OP kijkt zijn er heel wat afgevallen (en bijgekomen, maar dat verschil zie je niet)quote:
das ook een reden waarom ik daar een hele tijd gezeten heb... sta nog wel in de OP... alleen is het het laatste half jaar minder, om bepaalde redenenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet helemaal, als je naar de KSC OP kijkt zijn er heel wat afgevallen (en bijgekomen, maar dat verschil zie je niet)
mensen? Of tijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ook een reden waarom ik daar een hele tijd gezeten heb... sta nog wel in de OP... alleen is het het laatste half jaar minder, om bepaalde redenen
Heel dat gezeik maar zijdelings meegekregen eerlijk gezegd.. wij zijn de theemutsen van FOK geloof ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Dan kan ik weer niet begrijpen waarom men zeurde over de SC in ONZ, want wat je zegt, soort zoekt soort...
En zeg nou niet, get over it, want dat lukt niet...
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verziekenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Frutsel het volgende:
DE heeft de enige SC op het hele forum (denk ik) die ook nog eens subforum gerelateerd is
bitchquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verzieken.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verzieken.
Toen ik net in de SC van TRU ging posten, ging het over St. Maarten en ik had meteen 'ruzie' met Summers en mediaconsumentquote:
Hoe is het mógelijk!!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Toen ik net in de SC van TRU ging posten, ging het over St. Maarten en ik had meteen 'ruzie' met Summers en mediaconsument.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik post hier nu pas sinds een aantal dagen en ik heb nog geen rellen gezien. Ik merk juist dat er een aantal niet-gelovigen (zo noem ik ze maar even voor het gemak) zijn die zeker wel geinteresseerd zijn in wat de gelovigen denken. Ik schaar mezelf trouwens ook onder die categorie niet-gelovigen.
Maar als je geinteresseerd bent in wat er in de gelovigen omgaat, wil dat nog niet zeggen dat je het dan ook maar gaat geloven.
Wat ik meerdere malen in real life heb gemerkt, is dat de gelovigen vaak met een enorm interessantdoenerij aan iedereen duidelijk willen maken hoe spiritueel ze wel niet zijn, maar op het moment dat je als niet-gelovige duidelijk maakt dat die interessantdoenerij voor jou totaal geen waarde heeft, dat de gelovigen zich dan al heel snel ontzettend aangevallen voelen. Terwijl als ik als niet-gelovige denk aan het spiritualiteit, dan vind ik dat openstaan voor het andere, en dus te allen tijde begrip hebben voor (in hun ogen) andersdenkenden daar ook onder valt.
Sint-Maarten... Waar ik geboren en getogen ben, wordt er wel Sint-Maarten gevierd, maar waar ik sinds 7 jaren woon wordt het niet gevierd. Toch haal ik elk jaar stapels snoep in huis, voor het geval dat
. Mijn vriend die hier geboren en getogen is en Sint-Maarten nooit gevierd heeft, lacht me altijd uit
.
quote:
en uit de kastquote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd he? Ze heeft meteen mensen op de kast
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Ik zei toch dat jij mensen uit de kast trokquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Over 'uit de kast komen' gesproken:
[..]![]()
Ey your backquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Michielos het volgende:
Laten we het dan over het paranormale gaan hebben. Welke zweverijen hebben jullie laatst meegemaakt?
Ja dat heb zelfs ik gehoordquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
ik zweefde een beetje gister bij chersonisosoptvquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Michielos het volgende:
Laten we het dan over het paranormale gaan hebben. Welke zweverijen hebben jullie laatst meegemaakt?
Hele fijnequote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Michielos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |