Klinkt een beetje als "Het is maar Fok!"quote:Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef Dragorius het volgende:
Ben je al voorbij de "gewraakte scene" ? Vond hem enigszins indrukwekkend maar hey, het blijft een game
Vind het er ten eerste geweldig mooi uitzienquote:Op woensdag 11 november 2009 15:08 schreef Dragorius het volgende:
Modern Warfare 2Hoever ben jij al? Had gister niet heel veel tijd, dus vanavond even wat verder spelen
Ben je al voorbij de "gewraakte scene" ? Vond hem enigszins indrukwekkend maar hey, het blijft een game
MP heb ik nog geen tijd voor gehad echt. Vond die scene inderdaad wel meevallen, vooral qua ophef die erover gemaakt werd. De twist op het einde was wel leuk gevonden overigensquote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vind het er ten eerste geweldig mooi uitzienen ik heb het prima naar mn zin gehad in het korte gedeelte wat ik met de SP gedaan heb.
Precies tot na de gewraakte scene gespeeld inderdaad... vond het nou niet echt noemenswaardig heftig.
Het is maar een spel.. gewoon een stel sceptici doden, beetje relativeren.
Maar je ziet ze dan gewond over de vloer kruipen met een buikwond.. ja die verlos je even uit zn lijden ja toch.
Daarna even MP gespeeld, level 3 gehaald.. wat een chaos!![]()
Gelukkig is het geenquote:
Het is 'psuedo' 'psu-e-do', onthoudt dat nu eensquote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gelukkig is het geenpseudo-scepticus
Echt, dat woord blijft me irriteren
eeeh watte?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is 'psuedo' 'psu-e-do', onthoudt dat nu eens
Dat is echt het zieligste van het zieligste jaquote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gelukkig is het geenpseudo-scepticus
Echt, dat woord blijft me irriteren
Ik weiger me te conformeren aan "de standaard"quote:Op woensdag 11 november 2009 15:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo stond het er origineel, dus zo wordt het geschreven, punt uit
Goed punt.. opzichquote:Op woensdag 11 november 2009 15:33 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dat is echt het zieligste van het zieligste ja
MC denkt dat ie een woordje heeft gevonden waarmee hij skeptici kan beschuldigen van "nou maar jullie geloven ook hoor !", en iedereen met een normaal werkend brein kijkt hem meewarig na...
Sorry, ik was net even aan het inloggen als Bastard.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Zit je weer eens met jezelf te praten, Dragorius ?
Het verschil is wel dat die tests reproduceerbaar zijnquote:Op woensdag 11 november 2009 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed punt.. opzich
Je gelooft een wetenschapper op zijn woord als je zijn testresulaten hebt gelezen.. was je zelf bij de test? Neen. Weet je welke condities er dan zijn gebruikt? Neen.
Voeg daarbij dat wetenschappers onderling ook nog wel eens willen bakkelijen over resultaten, wie roep je dan eigenlijk na, wie wil je geloven?
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:40 schreef _Led_ het volgende:
Zit je weer eens met jezelf te praten, Dragorius ?
Die je vervolgens zelf niet hebt gereproduceerd.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het verschil is wel dat die tests reproduceerbaar zijn
Hij heeft wel een punt, soms praat ik tegen mezelf, en ik moet dan ook mezelf altijd gelijk gevenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |