Misschien handig om nog even te wijzen op : [Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan kijk jij op andere plaatsen dan ik denk ik.
En ik ben het niet met je eens.
We hebben WFL voor de wetenschappelijke benaderingen en redeneringen van verschillende onderwerpen en ondertussen is TRU een forum aan het worden waarin we ook eerst allerlei wetenschappelijke hindernissen moeten gaan nemen voordat we over de spirituele kant van zaken kunnen posten.
En ja het is FOK! en nee we zijn geen believers forum maar als vegatarier hoef je ook niet in elk topic in CUL waarin vlees besproken word te komen gallen, en als jazz liefhebber hoef je ook niet in elk metal topic te komen klagen over de muziek en zo zijn er wel meer voorbeelden te bedenken.
[..]
Ach komop man, je bent de laatste tijd de boel weer behoorlijk aan het vergallen met je laatdunkende en sarcastische manier van posten.
Ik heb in mijn tijd genoeg foto's gezien om met zekerheid te kunnen stellen dat het de pier van Scheveningen was.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:
Topics als "wat is dit" waarop een witte blop te zien is zijn nou eenmaal vatbaar voor allerlei opmerkingen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen om half 7 stond mn oudste luidkeels het pannenkoeken lied te brullen terwijl ze op dr potjes stond te slaan
\\quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee.
Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Geweldig!
Hier is pannenkoeken maken altijd een feest, Samara van zes mixt de boel.
En Joey van 11 bakt de pannenkoeken![]()
Moet je vanavond ook sint maarten?
Ik ben trouwens zondag met Samara naar K3 geweest, mijn god wat enorm leuk om al die kids uit hun dak te zien gaan
Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.
Volgens mij loopt er inmiddels een deel 2 van het Randi gebeuren en is die ook al op pagina 6.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
Ach kom, en een sceptics-topic wordt doodgemaakt met one-liners als "randi is stom"
Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.quote:Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.
Vorig jaar stonden ineens kinderen aan de deurEn die gingen zingen
en ik "ssstttt" er liggen kinderen te slapen!
En hun "Ok.. snoep?" en ikwhy? Ja het is sint maarten.. en ik had niks in huis..
Dus ik heb het vanavond wel voor ze!
Zoals gewoonlijk logica weer ver te zoeken in je post.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Ik moet er zelf ook in groeien geloof ik hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellen![]()
Ik vind het altijd wel erg leuk, al die kleine kindertjes met hun zelfgemaakte lampionnetjes
Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef senesta het volgende:
Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.
Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
Senesta, ik speel een beetje advocaat van de duivel nu hoorMaar er is een regel in TRU, dat als je in de OP aangeeft dat je geen sceptic-posts in je topic wil, dat daar dan naar geluisterd moet worden.
Nogmaals, devil's advocate
daar kan ik niet over oordelen om eerlijk te zijn, ik bedoel in het algemeen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?
volgens summers moet je juist het "hoe werkt het" behandelen en niet het what if..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |