abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 10:51:51 #1
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74597717

Game on !
Laatste post :
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef senesta het volgende:

[..]

Dan kijk jij op andere plaatsen dan ik denk ik.
En ik ben het niet met je eens.

We hebben WFL voor de wetenschappelijke benaderingen en redeneringen van verschillende onderwerpen en ondertussen is TRU een forum aan het worden waarin we ook eerst allerlei wetenschappelijke hindernissen moeten gaan nemen voordat we over de spirituele kant van zaken kunnen posten.

En ja het is FOK! en nee we zijn geen believers forum maar als vegatarier hoef je ook niet in elk topic in CUL waarin vlees besproken word te komen gallen, en als jazz liefhebber hoef je ook niet in elk metal topic te komen klagen over de muziek en zo zijn er wel meer voorbeelden te bedenken.
[..]

Ach komop man, je bent de laatste tijd de boel weer behoorlijk aan het vergallen met je laatdunkende en sarcastische manier van posten.
Misschien handig om nog even te wijzen op : [Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.

[ Bericht 3% gewijzigd door _Led_ op 11-11-2009 11:02:27 ]
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:00:56 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598029
Goeie post Senesta

Natuurlijk hoef je het niet met elkaar eens te zijn, juist in dit stukje fora is dat logisch. Maar het is hier in de eerste plaats wel een plek voor mensen om hun ervaringen te delen met andere gelijkgestemden. Daar kan je van denken wat je wilt, prima, maar dat hoef je niet overal aan te geven.
We hebben de ruimte om ook sceptisch te zijn, en eigenlijk is er doorgaans altijd wel een topic open voor de sceptici om de wetenschappelijke benadering van verschijnselen te toetsen, dat kan en mag, mits constructief en respectvol.
Loze opmerkingen in andere topics worden verwijderd, genote ook wanneer het vervelend gaat worden.
Het is hier GEENSZINS de bedoeling om de mensen belachelijk te maken en makkelijk applaus te scoren met aftandse opmerkingen.
En anderzijds verwacht ik van een OP ook een duidelijke inhoud en richting om dat af te kaderen. Topics als "wat is dit" waarop een witte blop te zien is zijn nou eenmaal vatbaar voor allerlei opmerkingen.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:01:10 #3
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598039
En vanavond aan de hutspot
The truth was in here.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:02:43 #4
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74598097
Panne(n)koeken
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  woensdag 11 november 2009 @ 11:04:18 #5
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598140
Vanmorgen om half 7 stond mn oudste luidkeels het pannenkoeken lied te brullen terwijl ze op dr potjes stond te slaan
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:04:33 #6
31101 _Led_
pi_74598149
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:
Topics als "wat is dit" waarop een witte blop te zien is zijn nou eenmaal vatbaar voor allerlei opmerkingen.
Ik heb in mijn tijd genoeg foto's gezien om met zekerheid te kunnen stellen dat het de pier van Scheveningen was.
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:10:17 #7
31101 _Led_
pi_74598328
Ik heb trouwens een kek logootje gemaakt voor de Ouwehoer-reeks, zie boven
zzz
pi_74598459
Ach kom, en een sceptics-topic wordt doodgemaakt met one-liners als "randi is stom"
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:15:11 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74598479
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen om half 7 stond mn oudste luidkeels het pannenkoeken lied te brullen terwijl ze op dr potjes stond te slaan
Geweldig!
Hier is pannenkoeken maken altijd een feest, Samara van zes mixt de boel.
En Joey van 11 bakt de pannenkoeken

Moet je vanavond ook sint maarten?
Ik ben trouwens zondag met Samara naar K3 geweest, mijn god wat enorm leuk om al die kids uit hun dak te zien gaan
pi_74598544
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.

En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74598562
Hoezo "snap" ik dit forum nou weer niet

De ene keer ben ik een desinformant van de AIVD en nu ben ik onwetend
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 11 november 2009 @ 11:18:27 #12
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74598563
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:

En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee.
\\

gequote voor het nageslacht
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:20:51 #13
31101 _Led_
pi_74598639
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:

En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:21:24 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598657
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef senesta het volgende:

[..]

Geweldig!
Hier is pannenkoeken maken altijd een feest, Samara van zes mixt de boel.
En Joey van 11 bakt de pannenkoeken

Moet je vanavond ook sint maarten?
Ik ben trouwens zondag met Samara naar K3 geweest, mijn god wat enorm leuk om al die kids uit hun dak te zien gaan
Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.

Vorig jaar stonden ineens kinderen aan de deur En die gingen zingen en ik "ssstttt" er liggen kinderen te slapen!
En hun "Ok.. snoep?" en ik why? Ja het is sint maarten.. en ik had niks in huis..
Dus ik heb het vanavond wel voor ze!
The truth was in here.
pi_74598720
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.
Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74598764
Kindjes

Ok senesta, ik neem mijn woorden terug, je hebt gelijk
Mr. Prolapse 2009
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:25:33 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74598767
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
Ach kom, en een sceptics-topic wordt doodgemaakt met one-liners als "randi is stom"
Volgens mij loopt er inmiddels een deel 2 van het Randi gebeuren en is die ook al op pagina 6.
En wat verwacht je nou dan in TRU eigenlijk?
quote:
Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.
pi_74598809
Senesta, ik speel een beetje advocaat van de duivel nu hoor Maar er is een regel in TRU, dat als je in de OP aangeeft dat je geen sceptic-posts in je topic wil, dat daar dan naar geluisterd moet worden.

Nogmaals, devil's advocate
Mr. Prolapse 2009
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:27:01 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74598816
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.

Vorig jaar stonden ineens kinderen aan de deur En die gingen zingen en ik "ssstttt" er liggen kinderen te slapen!
En hun "Ok.. snoep?" en ik why? Ja het is sint maarten.. en ik had niks in huis..
Dus ik heb het vanavond wel voor ze!
Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellen
Ik vind het altijd wel erg leuk, al die kleine kindertjes met hun zelfgemaakte lampionnetjes
  woensdag 11 november 2009 @ 11:28:14 #20
31101 _Led_
pi_74598840
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.
Zoals gewoonlijk logica weer ver te zoeken in je post.
Het is prima mogelijk in FB te posten zonder eerst iemand te hoeven overtuigen hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zzz
  woensdag 11 november 2009 @ 11:29:42 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598887
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef senesta het volgende:

[..]

Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellen
Ik vind het altijd wel erg leuk, al die kleine kindertjes met hun zelfgemaakte lampionnetjes
Ik moet er zelf ook in groeien geloof ik hoor Zelf nooit sintmaarten gehad of gelopen.. weet niet eens waar het voor is, iets met carnaval vermoed ik.
The truth was in here.
  woensdag 11 november 2009 @ 11:30:50 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74598922
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef senesta het volgende:

Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.
Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .
The truth was in here.
  Moderator woensdag 11 november 2009 @ 11:30:52 #23
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_74598925
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
Senesta, ik speel een beetje advocaat van de duivel nu hoor Maar er is een regel in TRU, dat als je in de OP aangeeft dat je geen sceptic-posts in je topic wil, dat daar dan naar geluisterd moet worden.

Nogmaals, devil's advocate
Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?
pi_74598998
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef senesta het volgende:

[..]

Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?
daar kan ik niet over oordelen om eerlijk te zijn, ik bedoel in het algemeen.
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 11 november 2009 @ 11:34:06 #25
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_74599035
quote:
Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:

[..]

Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .
volgens summers moet je juist het "hoe werkt het" behandelen en niet het what if..
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')