quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:06 schreef Dragorius het volgende:[..]
Klopt deels, maar het blijft nu eenmaal Fok! , op "pure" believers-fora heerst een andere sfeer, zo is het nu eenmaal gewoon.

Maar neemt niet weg dat wederzijds respect er altijd moet zijn. Ik vind het serieus meevallen de laatste tijd.
Dan kijk jij op andere plaatsen dan ik denk ik.
En ik ben het niet met je eens.
We hebben WFL voor de wetenschappelijke benaderingen en redeneringen van verschillende onderwerpen en ondertussen is TRU een forum aan het worden waarin we ook eerst allerlei wetenschappelijke hindernissen moeten gaan nemen voordat we over de spirituele kant van zaken kunnen posten.
En ja het is FOK! en nee we zijn geen believers forum maar als vegatarier hoef je ook niet in elk topic in CUL waarin vlees besproken word te komen gallen, en als jazz liefhebber hoef je ook niet in elk metal topic te komen klagen over de muziek en zo zijn er wel meer voorbeelden te bedenken.
quote:
Op woensdag 11 november 2009 10:18 schreef _Led_ het volgende:Die intolerantie jegens andersdenkenden hier zit mij soms ook dwars.
Je hoeft maar 1x te suggereren dat je meerdere dingen open houdt om een tsunami van fundamentalisten over je heen te krijgen.
Ach komop man, je bent de laatste tijd de boel weer behoorlijk aan het vergallen met je laatdunkende en sarcastische manier van posten.