Misschien handig om nog even te wijzen op : [Attentie! Lezen AUB]Nieuwe regel in TRU.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Dan kijk jij op andere plaatsen dan ik denk ik.
En ik ben het niet met je eens.
We hebben WFL voor de wetenschappelijke benaderingen en redeneringen van verschillende onderwerpen en ondertussen is TRU een forum aan het worden waarin we ook eerst allerlei wetenschappelijke hindernissen moeten gaan nemen voordat we over de spirituele kant van zaken kunnen posten.
En ja het is FOK! en nee we zijn geen believers forum maar als vegatarier hoef je ook niet in elk topic in CUL waarin vlees besproken word te komen gallen, en als jazz liefhebber hoef je ook niet in elk metal topic te komen klagen over de muziek en zo zijn er wel meer voorbeelden te bedenken.
[..]
Ach komop man, je bent de laatste tijd de boel weer behoorlijk aan het vergallen met je laatdunkende en sarcastische manier van posten.
Ik heb in mijn tijd genoeg foto's gezien om met zekerheid te kunnen stellen dat het de pier van Scheveningen was.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:00 schreef Bastard het volgende:
Topics als "wat is dit" waarop een witte blop te zien is zijn nou eenmaal vatbaar voor allerlei opmerkingen.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef Bastard het volgende:
Vanmorgen om half 7 stond mn oudste luidkeels het pannenkoeken lied te brullen terwijl ze op dr potjes stond te slaan
\\quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee.
Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Geweldig!
Hier is pannenkoeken maken altijd een feest, Samara van zes mixt de boel.
En Joey van 11 bakt de pannenkoeken![]()
Moet je vanavond ook sint maarten?
Ik ben trouwens zondag met Samara naar K3 geweest, mijn god wat enorm leuk om al die kids uit hun dak te zien gaan
Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:20 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Even naar feedback, dit is precies het kinderachtige gedrag waarmee mensen als jij proberen het TRU-forum te verpesten.
Volgens mij loopt er inmiddels een deel 2 van het Randi gebeuren en is die ook al op pagina 6.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:14 schreef Dragorius het volgende:
Ach kom, en een sceptics-topic wordt doodgemaakt met one-liners als "randi is stom"
Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.quote:Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.
Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:21 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik denk dat voor mij volgend jaar de eerste keer zal zijn voor zoiets.. volgende week word de oudste 4, en gaat ze naar school en zal het wel gaan beginnen zoiets.
Vorig jaar stonden ineens kinderen aan de deurEn die gingen zingen
en ik "ssstttt" er liggen kinderen te slapen!
En hun "Ok.. snoep?" en ikwhy? Ja het is sint maarten.. en ik had niks in huis..
Dus ik heb het vanavond wel voor ze!
Zoals gewoonlijk logica weer ver te zoeken in je post.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Probeer eerst bastard dan maareens te overtuigen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zzz
Ik moet er zelf ook in groeien geloof ik hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 11:27 schreef senesta het volgende:
[..]
Hahaha, ik kan het me helemaal voorstellen![]()
Ik vind het altijd wel erg leuk, al die kleine kindertjes met hun zelfgemaakte lampionnetjes
Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .quote:Op woensdag 11 november 2009 11:25 schreef senesta het volgende:
Allemaal onderwerpen die nooit wetenschappelijk bewezen zijn... En daarom ook vallen onder het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare. Daar zijn mensen zich echt wel van bewust hoor. Maar blijkbaar is niet voor iedereen die wetenschappelijke bewijslast van doorslaggevend belang en verdiepen zij zich evengoed graag in die onderwerpen. En TRU is er ook om daar gewoon over te kunnen praten zonder belachelijk gemaakt te worden.
Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
Senesta, ik speel een beetje advocaat van de duivel nu hoorMaar er is een regel in TRU, dat als je in de OP aangeeft dat je geen sceptic-posts in je topic wil, dat daar dan naar geluisterd moet worden.
Nogmaals, devil's advocate
daar kan ik niet over oordelen om eerlijk te zijn, ik bedoel in het algemeen.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ah, net als dat er in het astrologie topic meerdere keren werd gevraagd of we het over astrologie en niet over het bestaansrecht van astrologie konden hebben?
volgens summers moet je juist het "hoe werkt het" behandelen en niet het what if..quote:Op woensdag 11 november 2009 11:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Precies.. meer het uitgangspunt "what if" en dan verder praten en minder "how does it work" .
Ik deed het zelf wel al als kind maar heb eigenlijk ook geen ideequote:Op woensdag 11 november 2009 11:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook in groeien geloof ik hoorZelf nooit sintmaarten gehad of gelopen.. weet niet eens waar het voor is, iets met carnaval vermoed ik.
Ik ken de context nu niet.. als het uit het randi topic komt,.. dat lees ik zo min mogelijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
volgens summers moet je juist het "hoe werkt het" behandelen en niet het what if..
Ik blijf er nog altijd bij, een betere wereld begint bij jezelfquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ga er verder overigens niet meer over mauwen, ik zal nooit kunnen begrijpen waarom sommige mensen op een dergelijke manier met hun medemens om kunnen gaan. Het vreemde vind ik dan ook dat hier in tru daar alle ruimte voor is, en dat dit maar blijft doorgaan. Het wordt tijd dat het onderwerp hier weer de baas wordt, in plaats van een stel over het paard getilde kleine kinderen die geen respect hebben voor iemand anders dan zichzelf.
Jaaa.. ik gok ook wel zo als we daar aan gaan beginnen dat ze dat helemaal geweldig gaan vindenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik deed het zelf wel al als kind maar heb eigenlijk ook geen ideeEn de meeste kinderen denken volgens mij ook niet verder dan hun mooie lampion en de zak met snoep
Wij zijn nu eenmaal te lieve mods.. want op andere fora waren er al permbans uitgedeeld voor het gezuigquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef mediaconsument het volgende:
Ga er verder overigens niet meer over mauwen, ik zal nooit kunnen begrijpen waarom sommige mensen op een dergelijke manier met hun medemens om kunnen gaan. Het vreemde vind ik dan ook dat hier in tru daar alle ruimte voor is, en dat dit maar blijft doorgaan. Het wordt tijd dat het onderwerp hier weer de baas wordt, in plaats van een stel over het paard getilde kleine kinderen die geen respect hebben voor iemand anders dan zichzelf.
Ja! Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef Michielos het volgende:
Ik heb flink veel ingeslagen voor vanavond. Veel kinderen kennen mij in de buurt (stage van 3 jaar terug) enz.
laat ze maar komen!!
O jee, hij krijgt weer een van z'n bekende wannabe-mod aanvallen hoor...quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef mediaconsument het volgende:
Het wordt tijd dat het onderwerp hier weer de baas wordt, in plaats van een stel over het paard getilde kleine kinderen die geen respect hebben voor iemand anders dan zichzelf.
Wij zijn op BNW ook lief hoorquote:Op woensdag 11 november 2009 11:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wij zijn nu eenmaal te lieve mods.. want op andere fora waren er al permbans uitgedeeld voor het gezuig
In het algemeen zie ik best regelmatig dat mensen om een inhoudelijke discussie vragen en het uiteindelijk uitloopt op een discussie over het bestaansrecht waarbij je als TS als je niet oppast word weggezet als een goedgelovige, laagopgeleide idioot. En dat is jammer want esoterische en paranormale onderwerpen staan enorm in de belangstelling en op een groot forum als FOK! zou daar meer van terug te zien moeten zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
daar kan ik niet over oordelen om eerlijk te zijn, ik bedoel in het algemeen.
Jezelf gedragen als een volwassen iemand, dat zou een eerste goede stap zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:39 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Vertel anders ook even wat we moeten posten, scheelt weer !
Oooh wat leuk Bastard, gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 november 2009 11:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jaaa.. ik gok ook wel zo als we daar aan gaan beginnen dat ze dat helemaal geweldig gaan vinden.. aanbellen bij vreemde.. zingen met zn allen... SNOEP!
En dan thuis hele verhalen
Ik zit er voorlopig nog wel in ook, de derde is op komst bij ons
Je bedoelt luisteren naar rede en logica ?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Jezelf gedragen als een volwassen iemand, dat zou een eerste goede stap zijn.
Dat onthouden ze lang hoor, mijn dochter herkent nu nog wel meiden uit de peuter en kleuterklassen die stage hebben gelopen. Ik kom vaak niet verder dan: "Die ken ik ergens van".quote:Op woensdag 11 november 2009 11:35 schreef Michielos het volgende:
Ik heb flink veel ingeslagen voor vanavond. Veel kinderen kennen mij in de buurt (stage van 3 jaar terug) enz.
laat ze maar komen!!
Nee, meer mensen in hun waarde laten gok ikquote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je bedoelt luisteren naar rede en logica ?
Maar wij moeten ook aan zo veel meer dingen denken die belangrijker zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat onthouden ze lang hoor, mijn dochter herkent nu nog wel meiden uit de peuter en kleuterklassen die stage hebben gelopen. Ik kom vaak niet verder dan: "Die ken ik ergens van".
liever vandaag dan morgenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:38 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja! Dat geloof ik graag
Wanneer begin je zelf aan kinderen michielos?
Geen enkel probleem mee. Maar wat als ze nou niet veel waarde hebben ?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Nee, meer mensen in hun waarde laten gok ik
Mag ik dan ook even reageren als semi-believer (quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat er een geweldig potentie in TRU zit... maar dat mensen zich teveel laten afschrikken door de mogelijke reacties van anderen.
Ook omdat de mensen bekende hebben uit andere fora meestal en deels de houding van sommige zeer actieve sceptici users hier.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:43 schreef _Led_ het volgende:
Wij hadden vorig jaar allemaal snoep gehaald, krijgen we van die eco-milieubewuste kinderen aan de deur die gaan voor de mandarijnen en appels![]()
Toen hebben we het snoep zelf maar op moeten eten
Jezusquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Maar wat als ze nou niet veel waarde hebben ?
Vanavond wordt de strategie dat ik de ouders afleid terwijl mijn vrouw de zakken van die kinderen volstopt met snoepquote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Bastard het volgende:
[..]![]()
Meen je niet?!
Ik zou zeggen .. hier heb je een zak snoep, alsnog, je bent toch een echt kind?
Ik had laatst in F&F in de SC een hele mooie discussie die eigenlijk in TRU zou moeten kunnen maar het zijn vaak hele persoonlijke, gevoelige ervaringen en TRU nodigt blijkbaar niet uit en dat vind ik oprecht heel erg jammer.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
Ik denk dat er een geweldig potentie in TRU zit... maar dat mensen zich teveel laten afschrikken door de mogelijke reacties van anderen.
Ook omdat de mensen bekende hebben uit andere fora meestal en deels de houding van sommige zeer actieve sceptici users hier.
Is het ook, maar als je eenmaal over de zeik bent gebracht.. dan kun je onredelijk zijn soms. Steeds als jij een por krijgt van iemand.. die ineens een vriendelijk woord heeft, geloof je gewoon niet meer, je blijft boos. En dan blijkt even later dat het gegrond is.. en zo verder en zo verder.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Mag ik dan ook even reageren als semi-believer () dat ik vind dat ook van de believer kant meteen fel van leer kan worden gegaan?
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Vanavond wordt de strategie dat ik de ouders afleidt terwijl mijn vrouw de zakken van die kinderen volstopt met snoep
Waarom denk jij dat je in de positie bent om dat te bepalen?quote:Op woensdag 11 november 2009 11:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Geen enkel probleem mee. Maar wat als ze nou niet veel waarde hebben ?
Hier zeg je het precies goed. Als dat zeer aangepakt kan worden, oftewel dat het actieve sceptici worden, die niet elke minuut minimaal een keer willen posten omdat ze zich vervelen, dan is de kans op beledigingen, ridiculiseringen en de rest van het arsenaal heel wat minder.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:42 schreef Bastard het volgende:
..deels de houding van sommige zeer actieve sceptici users hier.
Dat vind ik ook!!quote:Op woensdag 11 november 2009 11:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik had laatst in F&F in de SC een hele mooie discussie die eigenlijk in TRU zou moeten kunnen maar het zijn vaak hele persoonlijke, gevoelige ervaringen en TRU nodigt blijkbaar niet uit en dat vind ik oprecht heel erg jammer.
Ik heb van Summers geleerd dat je altijd op je eigen gevoel moet afgaan.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je in de positie bent om dat te bepalen?
Als ze minder voeding zouden krijgen gaan ze ook ergens anders eten zoeken.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:48 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Hier zeg je het precies goed. Als dat zeer aangepakt kan worden, oftewel dat het actieve sceptici worden, die niet elke minuut minimaal een keer willen posten omdat ze zich vervelen, dan is de kans op beledigingen, ridiculiseringen en de rest van het arsenaal heel wat minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |