En om er plezier in te scheppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar misschien heeft het indirect wel te maken met het nerd-zijn. Ik denk dat je een bepaalde nerderigheid over je moet hebben om te zien waar het om gaat en om het te doen.
Ze zijn zwart?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft iemand enige idee waarom een raaf op een bureau lijkt?
Ja, maar de raaf is natuurlijk niet de enige vogel met veren he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
Misschien is een raaf een ikea bureauquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
En toen dacht je... hee TRU forumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
[ur=http://www.imdb.com/title/tt0109506/]The crow[/url]quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ohw, trouwens, volgens mij ken ik die film en ze lijken niet op elkaar, dat is de hele clue
Dan heb je niet goed opgelet, nog een keer de film kijken maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...quote:
Nee, ik zie nog steeds niet waar jullie het over hebben, maar geeft niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...
[]
Voor Lavenderr en mij:
![]()
Hee pssstquote:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn en waar de batterijen van mobieltjes ineens leeg zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapen![]()
Dan heeft ie pech, want ik ben iemand die nooit uitgaat en ik vergeet nooit de tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn.
B. wilde graag kinderen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
Was om 0600 al wakkerquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat moet jij zo vroeg op op zondag
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een helquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
B. wilde graag kinderen hooren heeft graag zn gulp open dus dat is mooi gecombineerd
Maar je weet gewoon niet in te schatten waar je aan begint, druk, gekkenhuis zo nu en dan ook, maar ook veel lachen gelukkig.
Het lijkt mij ook heel leuk om ze mee te maken als ze de volwassen leeftijd hebben.. kijk er nu al naar uit
Voor jou of voor je ouders?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een hel
Lijkt me ook lastig inderdaad.. maar dat zien we dan wel weer.quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een hel zeg ik je, vooral de pubertijd is een hel
Voor zijn ouders denk ik, want naatje_1 gaat nooit uit, dus zijn ouders hebben nooit privacy om meer kindjes te maken.quote:
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeidquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:05 schreef Bastard het volgende:
Amber die van 3 zit nu in dr nee fase, zo vermoeiend .. alllles herhalen, vragen, motiveren.
Echt waar???quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Voor zijn ouders denk ik, want naatje_1 gaat nooit uit, dus zijn ouders hebben nooit privacy om meer kindjes te maken.
[..]
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeid!
Johquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:10 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, die fase ben ik nooit ontgroeid!
Ik heb wel heel aardige oudersquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, mmm toch nog maar eens goed nadenken
quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapen![]()
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zoquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
B. wilde graag kinderen hooren heeft graag zn gulp open dus dat is mooi gecombineerd
Maar je weet gewoon niet in te schatten waar je aan begint, druk, gekkenhuis zo nu en dan ook, maar ook veel lachen gelukkig.
Het lijkt mij ook heel leuk om ze mee te maken als ze de volwassen leeftijd hebben.. kijk er nu al naar uit
Zo zal iedere fase wel zn voors en tegens hebben ben ik bangquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ligt eraan hoe je ze africht.
[..]
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zo
Ik stond vroeg op, maar het voordeel was dat ik dan voor mn ouders + zusje de tafel ging dekken... Dat kan je ook goed africhten noemen.quote:
quote:[..]
En dan heb je weer andere zorgen. Dan valt er niks meer op te voeden en moeten ze het doen op lang geleden geleerde dingen die ze allang ook weer overboord hebben geflikkerd, terwijl ze erachter moeten komen dat ze ooit niet voor niets werden geleerd en zo
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
Nee, ik zie nog steeds niet waar jullie het over hebben, maar geeft niet.
<snip>
Nou, om precies te zijn, jullie zien het wel, het is al een tijdje ... in your face, zeg maar ...quote:
quote:
Gefeliciteerd!! Leukquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:59 schreef R0N1N het volgende:
[..]
[..]
Nou, om precies te zijn, jullie zien het wel, het is al een tijdje ... in your face, zeg maar ...
Maar verbazingwekkend genoeg hebben jullie het niet door.![]()
Jullie doen het dan ook niet. Dat zal het zijn. Bovendien is het iets dusdanig simpels en zo niet interessant dat ik niet eens ga vertellen wat het is![]()
[..]
toen ging ik naar bed
![]()
Ben trouwens afgelopen vrijdag nog kampioen geworden met het beach volleybal toernooi (met 24 teams)van m'n werk
Het is me hier alles meegevallen, ja, het waren stevige buien af en toe, maar om nu te zeggen: noodweer, nee.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:14 schreef Bastard het volgende:
Alweer bijna maandag, weekend weggeregend
Aantal stevige buien, maar meer regen dan dat het droog was in ieder geval..quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is me hier alles meegevallen, ja, het waren stevige buien af en toe, maar om nu te zeggen: noodweer, nee.
Bij jullie wel?
En nu slik ik mijn woorden weer in want het begínt me toch een partij te waaienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aantal stevige buien, maar meer regen dan dat het droog was in ieder geval..
Net een uur op de motor gezeten, nou trust mee, het is noodweerquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:40 schreef Lavenderr het volgende:
En nu slik ik mijn woorden weer in want het begínt me toch een partij te waaien
Ik ben het even kwijt, "wat" gaat er gebeuren?quote:Op maandag 30 augustus 2010 09:48 schreef Darkwolf het volgende:
Moggeh.
Zo. Nog een dagje werken.
En dan is het eindelijk zo ver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |