En om er plezier in te scheppenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar misschien heeft het indirect wel te maken met het nerd-zijn. Ik denk dat je een bepaalde nerderigheid over je moet hebben om te zien waar het om gaat en om het te doen.
Ze zijn zwart?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Heeft iemand enige idee waarom een raaf op een bureau lijkt?
Ja, maar de raaf is natuurlijk niet de enige vogel met veren he?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
Misschien is een raaf een ikea bureauquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:03 schreef Pistolebob het volgende:
Nou, ik dacht zelf dat de overeenkomst misschien is dat een raaf veren heeft, en dat ze heel vroeger met een veer schreven als pen?
En toen dacht je... hee TRU forumquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
[ur=http://www.imdb.com/title/tt0109506/]The crow[/url]quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef naatje_1 het volgende:
Ohw, trouwens, volgens mij ken ik die film en ze lijken niet op elkaar, dat is de hele clue
Dan heb je niet goed opgelet, nog een keer de film kijken maarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:01 schreef Pistolebob het volgende:
Ik heb namelijk laatst een film gezien waarin dat de hele tijd werd gezegd.
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...quote:
Nee, ik zie nog steeds niet waar jullie het over hebben, maar geeft niet.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik hou erover op, want als mensen het na alle overduidelijke aanwijzingen nog niet zien...
[]
Voor Lavenderr en mij:
![]()
Hee pssstquote:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapenquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn en waar de batterijen van mobieltjes ineens leeg zijnquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
nooit is wat overdreven, totdat je kinderen puber zijn kan je niet meer uitslapen![]()
Dan heeft ie pech, want ik ben iemand die nooit uitgaat en ik vergeet nooit de tijdquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar als ze puber zijn, dan kun je weer nooit vroeg naar bed, omdat je dan weer hele nachten moet opblijven tot ze thuis komen, omdat ze ergens zijn waar ze 'de tijd vergeten zijn'. Pubers komen namelijk altijd op locaties waar geen klokken zijn.
B. wilde graag kinderen hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 12:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hee pssst... Bastard had moeite om zijn gulp dicht te houden en nou zit hij dus met een hele stapel kinderen opgescheept. Da's allemaal best gezellig
, maar dat betekent ook dat je nooit meer kan uitslapen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |