Het is vermakelijk om daar te zittenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik schop er wel eens een topic heen
waarom?
N00b hier, wat is dat ook al weer voor een reeks?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zit er dagelijks, kom niet buiten de Gijsjes.. nooit
GC kwam ik nog wel eens... in een SC... maar ONZ eig nooit... dacht ik...geen idee waar die reeksen stonden...quote:Op donderdag 2 september 2010 21:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is vermakelijk om daar te zitten
okquote:Op donderdag 2 september 2010 21:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GC kwam ik nog wel eens... in een SC... maar ONZ eig nooit... dacht ik...geen idee waar die reeksen stonden...
Jij kent de Gijsjes nietquote:
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een SC in kliekjesvorm?
Ow tis dus geen topic waar je alleen mag komen als je Gijs heetquote:Op donderdag 2 september 2010 21:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij kent de Gijsjes niet
We zijn een groep vrienden die alleen maar slap ouwehoeren over dagelijkse dingen, films, vrouwen, games .. al jaren
ja dies uit GCquote:Op donderdag 2 september 2010 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok![]()
Deze SC: [KSC #1917] koffie en thee van de zaak ?
Dat komt zo op tv... rtl 5quote:Op donderdag 2 september 2010 21:10 schreef Bastard het volgende:
1458 Gijsjes gaan naar segonisus
Geeft wel een doorsnee idee
de meeste SC's zijn kliekjesquote:Op donderdag 2 september 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
Het ziet er gewoon uit als een SC in kliekjesvorm?
DE heeft de enige SC op het hele forum (denk ik) die ook nog eens subforum gerelateerd isquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.
Dus, eigenlijk gewoon een SCquote:Op donderdag 2 september 2010 21:15 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zo nu en dan komt er iemand bij, valt er 1 af.. tis een aparte kliek, aparte humor, dertigers en een stel guppen die we afzeiken.
niet helemaal, als je naar de KSC OP kijkt zijn er heel wat afgevallen (en bijgekomen, maar dat verschil zie je niet)quote:
das ook een reden waarom ik daar een hele tijd gezeten heb... sta nog wel in de OP... alleen is het het laatste half jaar minder, om bepaalde redenenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet helemaal, als je naar de KSC OP kijkt zijn er heel wat afgevallen (en bijgekomen, maar dat verschil zie je niet)
mensen? Of tijd?quote:Op donderdag 2 september 2010 21:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
das ook een reden waarom ik daar een hele tijd gezeten heb... sta nog wel in de OP... alleen is het het laatste half jaar minder, om bepaalde redenen
Heel dat gezeik maar zijdelings meegekregen eerlijk gezegd.. wij zijn de theemutsen van FOK geloof ik.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:27 schreef naatje_1 het volgende:
Dan kan ik weer niet begrijpen waarom men zeurde over de SC in ONZ, want wat je zegt, soort zoekt soort...
En zeg nou niet, get over it, want dat lukt niet...
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verziekenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:16 schreef Frutsel het volgende:
DE heeft de enige SC op het hele forum (denk ik) die ook nog eens subforum gerelateerd is
bitchquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verzieken.
Valt wel mee hoorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, de SC van TRU was eerst ook subforum gerelateerd, totdat ik hier de boel kwam verzieken.
Toen ik net in de SC van TRU ging posten, ging het over St. Maarten en ik had meteen 'ruzie' met Summers en mediaconsumentquote:
Hoe is het mógelijk!!quote:Op donderdag 2 september 2010 21:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Toen ik net in de SC van TRU ging posten, ging het over St. Maarten en ik had meteen 'ruzie' met Summers en mediaconsument.
quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ik post hier nu pas sinds een aantal dagen en ik heb nog geen rellen gezien. Ik merk juist dat er een aantal niet-gelovigen (zo noem ik ze maar even voor het gemak) zijn die zeker wel geinteresseerd zijn in wat de gelovigen denken. Ik schaar mezelf trouwens ook onder die categorie niet-gelovigen.
Maar als je geinteresseerd bent in wat er in de gelovigen omgaat, wil dat nog niet zeggen dat je het dan ook maar gaat geloven.
Wat ik meerdere malen in real life heb gemerkt, is dat de gelovigen vaak met een enorm interessantdoenerij aan iedereen duidelijk willen maken hoe spiritueel ze wel niet zijn, maar op het moment dat je als niet-gelovige duidelijk maakt dat die interessantdoenerij voor jou totaal geen waarde heeft, dat de gelovigen zich dan al heel snel ontzettend aangevallen voelen. Terwijl als ik als niet-gelovige denk aan het spiritualiteit, dan vind ik dat openstaan voor het andere, en dus te allen tijde begrip hebben voor (in hun ogen) andersdenkenden daar ook onder valt.
Sint-Maarten... Waar ik geboren en getogen ben, wordt er wel Sint-Maarten gevierd, maar waar ik sinds 7 jaren woon wordt het niet gevierd. Toch haal ik elk jaar stapels snoep in huis, voor het geval dat
. Mijn vriend die hier geboren en getogen is en Sint-Maarten nooit gevierd heeft, lacht me altijd uit
.
quote:
en uit de kastquote:Op donderdag 2 september 2010 21:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Vreemd he? Ze heeft meteen mensen op de kast
quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:17 schreef mediaconsument het volgende:
Dragorius en Led zijn stom, ze snappen dit forum niet.
En Led, dankjewel voor de titel, volgens mij ben jij homo? Ik niet in ieder geval, oftewel houd eens een keer op om de liefde met mij te proberen te bedrijven. Eenmaal nee, is nee. Misschien is het zo duidelijk?
Ik zei toch dat jij mensen uit de kast trokquote:Op donderdag 2 september 2010 22:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
Over 'uit de kast komen' gesproken:
[..]![]()
Ey your backquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Michielos het volgende:
Laten we het dan over het paranormale gaan hebben. Welke zweverijen hebben jullie laatst meegemaakt?
Ja dat heb zelfs ik gehoordquote:Op donderdag 2 september 2010 21:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
ik zweefde een beetje gister bij chersonisosoptvquote:Op vrijdag 3 september 2010 08:51 schreef Michielos het volgende:
Laten we het dan over het paranormale gaan hebben. Welke zweverijen hebben jullie laatst meegemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |