Jawel.. ik heb een liedje in mijn hoofd van Abbaquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Doe dan deze in je hoofd:quote:Op woensdag 1 september 2010 10:40 schreef Bastard het volgende:
Jawel.. ik heb een liedje in mijn hoofd van Abba
quote:Op woensdag 1 september 2010 10:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Doe dan deze in je hoofd:
Wie wilBono
nou niet in zich?!
Maar laten we vooral Sinterklaas (quote:
Aldus Joepie, die zelf met het eerste Youtube-je komtquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, wordt dit tegenwoordig het Youtube-dumptopic? Ik ga die dingen echt niet kijken hoor!
Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Ja maar, ik wist niet dat daardoor meteen iedereen Youtubes zou gaan dumpenquote:Op woensdag 1 september 2010 12:07 schreef Lavenderr het volgende:
Aldus Joepie, die zelf met het eerste Youtube-je komt
Ja hoor, ik ga 'm alleen niet kijkenquote:
Wie komt er dan ook met 'Earth, wind & fire' aanzetten ??? Zoek lekker een in slaap gesukkeld 60+ topic voor die zooiquote:Op woensdag 1 september 2010 10:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, wordt dit tegenwoordig het Youtube-dumptopic? Ik ga die dingen echt niet kijken hoor!
Ja hoor. Vanaf vrijdag ochtend tot zondag avond ben je (even) van mij verlostquote:Heeft er dan niemand iets leuks te vertellen?
Het ging mij er vooral om dat het 1 september is en ik vind bands als Earth Wind & Fire en Tavares enzo grappigquote:Op woensdag 1 september 2010 12:40 schreef R0N1N het volgende:
Wie komt er dan ook met 'Earth, wind & fire' aanzetten ??? Zoek lekker een in slaap gesukkeld 60+ topic voor die zooi![]()
quote:Op woensdag 1 september 2010 12:54 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het ging mij er vooral om dat het 1 september is en ik vind bands als Earth Wind & Fire en Tavares enzo grappig! Die dansjes en die kleding enzo
!
in de wolkenquote:Op woensdag 1 september 2010 15:59 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar eentje dan. Een echte TRU-locatie, waar zou dat zijn?
Ja, dat weet ikquote:
Dat is toch zoiets in pakistan?quote:Op woensdag 1 september 2010 16:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik![]()
Maar ik bedoel die toren en ruïnes achter Bon Jovi , waar en wat zou dat zijn?
Oh? Zou kunnenquote:Op woensdag 1 september 2010 16:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch zoiets in pakistan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |