Je kunt je niet ergens aan irriteren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:13 schreef Darkwolf het volgende:
Aan dat soort idioten kan ik erg irriteren
Dat soort fouten daar stoor ik me tegen !quote:Op donderdag 19 augustus 2010 12:14 schreef Darkwolf het volgende:
Ik dus wel. Kun je nagaan hoe erg het was.
Eeeh nee, vind ik niet. Vogeltjesdans heeft gelijk. _Led_ is ook eenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Darkwolf het volgende:
Moderator fail?![]()
Indigo - heldervoelen
Ja, was een fail schaam me diepquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef Darkwolf het volgende:
Moderator fail?![]()
Indigo - heldervoelen
EDIT: zie nu dat het gefixed is en de daadwerkelijke post nu de edit heeft gekregen!
Done.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:28 schreef JoepiePoepie het volgende:
Lavenderr en jogy: Wil een van jullie hier 249 van maken?
TRU OH #249: [..]
Er was totaal geen probleem in het topic totdat jij met je persoonlijke aanval kwam:quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef Trippii het volgende:
En direct weer opnieuw. Ik stelde een vraag, met een bedoeling. Gelijk een tip om eens te gaan leren lezen en daarbij proberen dingen te begrijpen. Dit bedoel ik in het algemeen btw, niet zo zeer op deze post. Je getrol voor jezelf dat je voor alles bewijs nodig hebt maakt dat jij niet uit je standaard cirkeltje kan komen. Ga eens binnen jezelf opzoek naar wat waarheid zou kunnen zijn ipv op de wetenschap of iets dergelijks te wachten. Als je dit niet wilt, prima, maar dat zal voor de rest niet meer betekenen dan dat je weer eens even langs komt trollen. Maar goed, dat zal je waarschijnlijk niet gek in de oren klinken sinds de meeste topics hier op een soortgelijke manier verlopen wanneer jij weer eens om de bocht komt.
Laat me raden. Deze post moet ook wetenschappelijk bewezen zijn voordat je er iets mee kan? Of ga je ook eens beginnen met helder waarnemen vanuit jezelf zoals anderen ook proberen? We zitten hier in TRU en BNW, niet in W&T. Ga maar eens na in jezelf waarom iets waar zou kunnen zijn. Als iets 100 % bewezen is door de wetenschap komen we dit vanzelf wel te weten.
-edit- Dit lijkt me zeer ontopic, niet?![]()
Ik was gewoon 'in gesprek' met Bastard. Dat Bastard en ik andere visies hebben, wil nog niet zeggen dat ik dan maar loop te trollen. Voor zover ik het kan inschatten had Bastard totaal geen probleem met het 'gesprekje' dat ik met hem had.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:58 schreef Trippii het volgende:
JoepiePoepie.
Volgens mij heb je echt niet door dat je een trol voor jezelf bent he?
Ik heb dan ook mijn rode laarzen met naaldhakken aanquote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Bastard het volgende:
Nu je het zegt.. ik voelde mij op mn tenen getrapt .
Jogy en verzuurde Volkskrantlezende ex-mod Bastard hebben je vriendelijk verzocht dit soort posts in Feedback te plaatsen:quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Trippii het volgende:
Mijn reactie is ontopic, dus reageer gewoon ontopic in plaats van mijn reactie te ontwijken. Dit valt ook onder trol gedrag.
"Metaphor to help someone else". Dat jij mijn reactie nou interpreteert als aanval zegt meer over jou dan wat ik je probeer duidelijk te maken. Ook maak ik geen probleem, ik probeer je ergens op de wijzen.
Dus opnieuw: Leer lezen, begrijpen en doe wat je zelf verlangt van iedereen: Inhoudelijk reageren op wat er gezegd wordt.
quote:
En dat uit-de-hoogte-toontje van:quote:Op woensdag 1 september 2010 13:08 schreef jogy het volgende:
Wat die bastard zegt, wannabe mod is het ook.....
Oh wacht..
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:24 schreef Trippii het volgende:
Gelijk een tip om eens te gaan leren lezen en daarbij proberen dingen te begrijpen.
is ook nergens voor nodig.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Trippii het volgende:Dus opnieuw: Leer lezen, begrijpen
is ook onzin. Ten eerste ontwijk ik je posts niet, maar reageer ik op de plek waar het verzocht werd deze 'discussie' te voeren. Ten tweede is het niet verplicht om op alle posts te reageren (dat zou wat zijn zegquote:Op woensdag 1 september 2010 13:43 schreef Trippii het volgende:
Mijn reactie is ontopic, dus reageer gewoon ontopic in plaats van mijn reactie te ontwijken. Dit valt ook onder trol gedrag.
Spot on. Kan ik het alleen maar mee eens zijn.quote:Laat me raden. Deze post moet ook wetenschappelijk bewezen zijn voordat je er iets mee kan? Of ga je ook eens beginnen met helder waarnemen vanuit jezelf zoals anderen ook proberen? We zitten hier in TRU en BNW, niet in W&T. Ga maar eens na in jezelf waarom iets waar zou kunnen zijn. Als iets 100 % bewezen is door de wetenschap komen we dit vanzelf wel te weten.
Second that.quote:Op woensdag 1 september 2010 14:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Spot on. Kan ik het alleen maar mee eens zijn.
Oh, ik begreep het best en nee, het schoot me niet in het verkeerde keelgat. Ik vind het vooral dom en lachwekkend om met een scheldwoord een topic binnen te vallen.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:42 schreef jogy het volgende:
Tripii zegt volgens mij, herhaaldelijk, dat je een troll voor jezelf bent en dat je jezelf beperkt in je denken door de wetenschappelijke wereld als leidraad te nemen voor wat wel en niet waar is enkel omdat het daar nog niet bewezen is volgens de geldende regels. Nu kan je het daarmee oneens zijn uiteraard en dat zal ook vast wel maar het is niet perse een aanval, de manier waarop het gebracht wordt schoot je waarschijnlijk in het verkeerde keelgat maar ok, geschreven taal doet dat weleens. één van de consequenties van het aanhouden van de wetenschap in een subforum die daar niet meteen mee te maken heeft is dat het ook de topics in zichzelf beperkt wat de mogelijkheden betreft.
True.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:42 schreef jogy het volgende:
Tripii zegt volgens mij, herhaaldelijk, dat je een troll voor jezelf bent en dat je jezelf beperkt in je denken door de wetenschappelijke wereld als leidraad te nemen voor wat wel en niet waar is enkel omdat het daar nog niet bewezen is volgens de geldende regels. Nu kan je het daarmee oneens zijn uiteraard en dat zal ook vast wel maar het is niet perse een aanval, de manier waarop het gebracht wordt schoot je waarschijnlijk in het verkeerde keelgat maar ok, geschreven taal doet dat weleens. één van de consequenties van het aanhouden van de wetenschap in een subforum die daar niet meteen mee te maken heeft is dat het ook de topics in zichzelf beperkt wat de mogelijkheden betreft.
Nee, je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, ik begreep het best en nee, het schoot me niet in het verkeerde keelgat. Ik vind het vooral dom en lachwekkend om met een scheldwoord een topic binnen te vallen.
En opmerkingen als 'leer lezen' vind ik altijd helemaal van een juf-vertelt-de-kleuter-niveau. Als ik het idee heb dat iemand mij niet begrijpt op een forum, dan leg ik het gewoon nog een keer uit in andere woorden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |