SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK! flat:
De nieuwe tuin is u aangeboden door de winnaar van de tuinwedstrijd: HaJee
WEDSTRIJD..
Wat is een FOK!flat zonder gemeente. En wat is een gemeente zonder welkomsbord?
Daarom op verzoek een nieuwe wedstrijd.
Hoe doe ik mee?
Verzin een naam voor onze Fok!flat gemeente
Maak een geweldig logo voor jouw welkomsbord.
Gebruik dit plaatje om je logo op te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je inzending naar de PM van Dottey
Wanneer moet hij klaar zijn?
Zaterdagmiddag om 17:00 (ingeleverd en al)
Wanneer en tot wanneer kunnen wij gaan stemmen op ons toekomstige bord?
Vanaf Zaterdagavond zal er een poll te vinden zijn in de OP, deze zal op zondagmiddag 13:00 gesloten worden. Uiteraard mag je niet op je eigen bordje stemmen! Wel zo eerlijk.
Wat gaat er met het winnende bord gebeuren?
DIe komt het kale bord vervangen in de OP en de winnaar krijgt een mooie vermelding op het prikbord en in de OP zelf.
GAME ON! Wees creatief, denk na over je ontwerp en voer hem super gelikt uit! De concurentie is moordend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dottey op 27-08-2010 12:54:17 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Tevens ook de fipo.
PRIKBORD LOBBY FOK!FLAT
Vorige deel:
[PAINT] Neem een kamer in de FOK! flat
[paint] neem een kamer in de FOK! flat #2
[PAINT] Woon jij al in de FOK!-flat? #3
[Paint] Fok!flat #4, openstaande vacatures
[Paint] FOK!flat #5 de lucht in.
[Paint] FOK!flat #6 BRAND!
[Paint] Fok!flat #7 Gezocht een nieuw leven voor AP.
[Paint] FOK!flat #8 De constructie gaat het houden.
[Paint] FOK!flat #8 Upgraded
Flatdiensten
reclame
[ Bericht 29% gewijzigd door Dottey op 26-08-2010 21:28:15 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Jazeker, zo zijn wijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Krijg ik dan tijdelijk een gratis rolstoel?![]()
![]()
Gelukkig, wel een met mountainbike banden he? Ik moet namelijk door de modder en aarde ploegen.quote:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
Niet alleen dat maar ook nog een hulpmotorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Gelukkig, wel een met mountainbike banden he? Ik moet namelijk door de modder en aarde ploegen.
![]()
![]()
Gewoon een Booster dus
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Da's helemaal mooi!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ook nog een hulpmotor
Het wordt zelfs nog beter....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:25 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niet alleen dat maar ook nog een hulpmotor
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:40 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Volgens mij is ie gebroken hoor.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:54 schreef Dottey het volgende:
Ohw ik dacht een schaafwondje..
Ff in de manual kijken![]()
Haal een arts erbij
* Dottey roept door de luidspeaker van het medisch fokspitaal DOKTOR HAJEE graag trauma 1.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zuster Dottey, we moeten opereren. Maak OK 2 gereed dan ga ik mijn handen wassen.
We hebben nog geen anesthesie dus wil je met een hamer de heer Tomaat onder zeil brengen alsjeblieft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:02 schreef Dottey het volgende:
* Dottey roept ijzeren hamer op... om tomaatje onder zeil te brengen.so you would knowquote:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
En wat als ik omkiep?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Het wordt zelfs nog beter....
[ afbeelding ]
Zo, dat was weer een stevige operatie. Heer Tomaat wordt met zijn rolstoel inclusief handleiding en een doosje paracetamol naar huis gestuurd zodat Zuster Dottey en Dr. HaJee samen naar huis kunnen.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef Dottey het volgende:
Updates zijn weer gedaan.
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
Vanaf heden is het ook mogelijk om je huis te zo te pimpen dat hij loft-waardig gaat zijn.
Dat is een dubbele oppervlakte van een normale flat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn maar een beperkt aantal van deze woningen gebouwd... Dus mocht je er voor in aanmerking willen komen, dan kan je het enorm gepimpte huis naar uw woningbouwcommissie PM-en
Mvg,
DotOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* Dottey duwt Tomaat in zijn rolstoeltje naar huis.
Je zult nog even moeten wachten op dat mega monster want die is nog in bestelling. Hij zal wel met de post komen over een dag of twee.
Knevel zal er wel wat langer over doen.
Dr HaJee toch waar is de nazorg van je patienten toch !! Foei..
* Dottey aait Tomaatje over zijn rode bolletje.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Excuses aan de Heer Tomaat. Ik dacht dat we nog zo'n ding hadden staan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:48 schreef Dottey het volgende:
* Dottey duwt Tomaat in zijn rolstoeltje naar huis.
Je zult nog even moeten wachten op dat mega monster want die is nog in bestelling. Hij zal wel met de post komen over een dag of twee.
Knevel zal er wel wat langer over doen.
Dr HaJee toch waar is de nazorg van je patienten toch !! Foei..
* Dottey aait Tomaatje over zijn rode bolletje.
Ik zal voortaan zorgvuldiger zijn.
* Dr HaJeehelpt Dottey duwen
![]()
![]()
Nee het leek wel even of je hem aan het wegwerken was.. om weer met mij alleen te zijn![]()
* Dottey helpt Tomaatje op de bank en legt een kussentje onder zijn been.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Het is natuurlijk wel fijn om met jou alleen te zijn maar de patient gaat uiteraard voor zolang we in dienst zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:01 schreef Dottey het volgende:
Nee het leek wel even of je hem aan het wegwerken was.. om weer met mij alleen te zijn![]()
* Dottey helpt Tomaatje op de bank en legt een kussentje onder zijn been.
![]()
![]()
Zo Tomaatje is ingestopt.
IK ga de hulphond nog even uitlaten en dan duik ik ook mijn bedje in.
*klik* het lichtje alvast uit.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
De flat heeft toch 41 verdiepingen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:12 schreef Dottey het volgende:
[..]
en dan moet ik uit mijn eigen huis zeker
nou nee
De 38ste is 1 verdieping onder jou.
Volgens mij klopt de telling niet meer, maargoed. Met 25D bedoel ik dus 4 verdiepingen onder mijn appartement.![]()
Het tellen begint boven het winkelcentrum.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De flat heeft toch 41 verdiepingen?
Volgens mij klopt de telling niet meer, maargoed. Met 25D bedoel ik dus 4 verdiepingen onder mijn appartement.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan vind ik trouwens de allereerste links nog ergerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:33 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De flat heeft toch 41 verdiepingen?
Volgens mij klopt de telling niet meer, maargoed. Met 25D bedoel ik dus 4 verdiepingen onder mijn appartement.
* tomaat52 gaat met zn rolstoel naar de supermarkt.
Goedemorgen meneer Tomaat, hoe gaat het met uw been ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:56 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat met zn rolstoel naar de supermarkt.![]()
Goedemorgen ook aan alle anderen !![]()
![]()
Een hele goedemorgen Dokter HaJee, met gaat prima met mn been.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer Tomaat, hoe gaat het met uw been ?
Goedemorgen ook aan alle anderen !
Fijn dat te horen. Houdt u vandaag nog even in de gaten of het gips niet te strak zit. Zonodig pijnstillers nemen en over drie dagen moet de pijn weg zijn. Zo niet dan moet u aan de bel trekken en anders komt u over een week langs voor controle.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Een hele goedemorgen Dokter HaJee, met gaat prima met mn been.
![]()
Okee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fijn dat te horen. Houdt u vandaag nog even in de gaten of het gips niet te strak zit. Zonodig pijnstillers nemen en over drie dagen moet de pijn weg zijn. Zo niet dan moet u aan de bel trekken en anders komt u over een week langs voor controle.
* Dottey helpt Tomaatje spuletjes te pakken van de bovenste schapjes van de AH.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* tomaat52 bedankt Dottey, en geeft haar een reep chocolade.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey helpt Tomaatje spuletjes te pakken van de bovenste schapjes van de AH.
Hebben we nu 2 FOK!FLATRADIO ?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Kom even langs, we hebben daar prima pilletjes voor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:03 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview is een beetje misselijk
Groet, Dr. HaJee![]()
* Oceanview gaat even langs bij Dr. Hajeequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kom even langs, we hebben daar prima pilletjes voor.
Groet, Dr. HaJeeThere is a time of cumming and going.![]()
De vlet verloederd dames en heren,,,
Ik stem vóór om alle gaatjes op te vullen met kamers van hogere verdiepingen, dan kunnen er weer een paar verdiepingen weg dan kan je ze altijd er weer bij doen..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Dottey het volgende:
* Dottey helpt Tomaatje spulletjes te pakken van de bovenste schapjes van de AH.
Neeen is Dockx huis en de ander is zijn studioquote:
* tomaat52 rolstoeld vrolijk naar de snackbar.
* Oceanview wordt overgereden door 1 of andere gek met een rolstoel
There is a time of cumming and going.![]()
* tomaat52 pulkt restjes tussen de spaken uit...
A.u.b. gezond eten Heer Tomaat om de genezing van uw been te bespoedigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:43 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 rolstoeld vrolijk naar de snackbar.
Groeten Dr. HaJee![]()
Bericht van de meldkamer FOK!flatquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:51 schreef Oceanview het volgende:
* Oceanview wordt overgereden door 1 of andere gek met een rolstoel
'Ambulance en traumaheli zijn onderweg'.
Einde bericht![]()
* tomaat52 draait om en rolstoeld de kas in.
* Oceanview kreunt van de pijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bericht van de meldkamer FOK!flat
'Ambulance en traumaheli zijn onderweg'.
Einde berichtThere is a time of cumming and going.![]()
De boven- en onderkant van Oceanview worden met de ambulance en de heli naar het FOK!spitaal gebracht waar de wereldberoemde (kuch) chirurg Dr. HaJee de twee delen zal herenigen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview kreunt van de pijn
![]()
MN REMMEN ZIJN KAPOOOTTTT!!!!!!
* tomaat52 knal met volle vaart de heuvel af, zonder remmen!!![]()
![]()
Gebruik je handen om de banden te stoppenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef tomaat52 het volgende:
![]()
De ambu en de heli zijn net op tijd weer vrij en rukken opnieuw uit.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef tomaat52 het volgende:
![]()
![]()
![]()
MAAR HOE MOET IK STOPPEN?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
De ambu en de heli zijn net op tijd weer vrij en rukken opnieuw uit.
Jij kunt niet pratenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:17 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gebruik je handen om de banden te stoppen
Je ligt in twee stukken op de operatietafel.
![]()
Oh, je was nog nergens tegenaan gebotst.quote:
* Dr HaJeeroept ambu en heli terug
Tomaat, probeer 'm in de achteruit te krijgen![]()
![]()
* tomaat52 knalt terpletter tegen een muur....
Gevolg: tomatensaus tegen de muur en een paar slagen in de wielen van de rolstoel
HET IS EEN GEWONE ROLSTOELquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:20 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, je was nog nergens tegenaan gebotst.
* Dr HaJeeroept ambu en heli terug
Tomaat, probeer 'm in de achteruit te krijgen
* Dr HaJee stuurt ambu en heli alsnog richting Tomaat om te zien wat er nog te redden valt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 knalt terpletter tegen een muur....
Gevolg: tomatensaus tegen de muur en een paar slagen in de wielen van de rolstoel
![]()
Ambulancepersoneel neemt wat DNA mee zodat Dr. HaJee een kloon van Tomaat52 kan creëren.quote:
Geen zorgen mensen. Over een uur hebben we een nieuwe groenteman die niet van de oude te onderscheiden is.![]()
En de meeuwen kunnen de rest opeten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ambulancepersoneel neemt wat DNA mee zodat Dr. HaJee een kloon van Tomaat52 kan creëren.
Geen zorgen mensen. Over een uur hebben we een nieuwe groenteman die niet van de oude te onderscheiden is.
Nee die brengen we terug naar de nieuwe groentemanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:46 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
En de meeuwen kunnen de rest opeten?
Ja, maar ook een Tomaten arts.quote:
Nou weet je wat grappige is van vandaag? Ik ging naar die ziekenhuis van Hajee En dottey en toen zag ik een kom met tomatensoep zitten en ik dronk het op.黑人![]()
Geen zorgen Tomaat52. Je DNA-monster was daar al uit gehaald. Je kloon Tomaat52 2.0 is klaar en je kunt nu verder alsof er nooit iets is gebeurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:44 schreef apij4125 het volgende:
Nou weet je wat grappige is van vandaag? Ik ging naar die ziekenhuis van Hajee En dottey en toen zag ik een kom met tomatensoep zitten en ik dronk het op.
En Apij, ik hoop dat het lekker was. Het waren dus de restanten van Tomaat52 1.0![]()
![]()
We hebben geen heuvels in Nederland.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat een succes !
Zowel Tomaat als Dr. HaJee zullen weer lof oogsten
Dokter ik voel me ziek. Me buik lijkt opeens van binnen te exploderen HELPquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geen zorgen Tomaat52. Je DNA-monster was daar al uit gehaald. Je kloon Tomaat52 2.0 is klaar en je kunt nu verder alsof er nooit iets is gebeurd.
En Apij, ik hoop dat het lekker was. Het waren dus de restanten van Tomaat52 1.0
黑人![]()
Neem een paar Rennies om de klachten te laten verminderen. Kom vervolgens naar het FOK!spitaal, dan pomp ik uw maag leeg. Wat u voelt zijn de restanten van Tomaat52 1.0 die in opstand komen omdat u ze genuttigd heeft i.p.v. ze netjes ter aarde te laten bestellen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Dokter ik voel me ziek. Me buik lijkt opeens van binnen te exploderen HELP
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:48 schreef HaJee het volgende:
[..]
Neem een paar Rennies om de klachten te laten verminderen. Kom vervolgens naar het FOK!spitaal, dan pomp ik uw maag leeg. Wat u voelt zijn de restanten van Tomaat52 1.0 die in opstand komen omdat u ze genuttigd heeft i.p.v. ze netjes ter aarde te laten bestellen.
* Dr. HaJee vraagt apij te gaan liggen en ontspannen terwijl hij de pomp, die in WOII nog het leven redde van diverse frontsoldaten, opstart.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:54 schreef apij4125 het volgende:
* apij4125Arriveert Bij de FOK Spitaal
![]()
* apij4125Bedankt Hajee En deed het raam open maar struikelde tegen de muur en riepte toen hij viel VERVLOEKTE KARMAAA Toen lag apij op de grond..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee vraagt apij te gaan liggen en ontspannen terwijl hij de pomp, die in WOII nog het leven redde van diverse frontsoldaten, opstart.
黑人![]()
* Dr. HaJee ziet dat apij bewusteloos is en start alsnog de pompprocedure.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef apij4125 het volgende:
[..]
* apij4125Bedankt Hajee En deed het raam open maar struikelde tegen de muur en riepte toen hij viel VERVLOEKTE KARMAAA Toen lag apij op de grond..
![]()
Na-aper.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef apij4125 het volgende:
[..]
* apij4125Bedankt Hajee En deed het raam open maar struikelde tegen de muur en riepte toen hij viel VERVLOEKTE KARMAAA Toen lag apij op de grond..
Bedankt hajee maar me rib is volgensmij gebrokenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:24 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee ziet dat apij bewusteloos is en start alsnog de pompprocedure.
黑人![]()
Je krijgt pijnstillers van me en het advies om het rustig aan te doen. Verder moet je rib vanzelf genezen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Bedankt hajee maar me rib is volgensmij gebroken
![]()
Dottey, heb je mijn verhuizingsverzoek al in behandeling genomen ?
En, in welke stad is de flat eigenlijk gevestigd? Heb ik namelijk nodig voor een sollicitatieprocedure bij mijn nieuwe werkgever.
![]()
Wat vinden jullie van Foksheim als naam voor de stad?
Misschien is het wel leuk als we meerdere gebouwen krijgen of zo![]()
![]()
Hi, ik was even weg!
Ik had eigenlijk iemand moeten vragen op de katten te passenMaar ik had wel genoeg water en brokjes neergezet
Dus hierbij wat gebakjes om het goed te maken:
compact en kleverig.![]()
Mag ik een gebakje van jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi, ik was even weg!
Ik had eigenlijk iemand moeten vragen op de katten te passenMaar ik had wel genoeg water en brokjes neergezet
Dus hierbij wat gebakjes om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Nee helaas Ik kan je niet 2x een loft geven + balkon ze zijn schaars.. OF je moet het kunnen redden met 1 loft en een balkon.. dat kan wat mij betreft..
overigens is de bewoners lijst even weg.. ik werd gek van al dat gescroll![]()
Ik ben der iets mee aan het doen, zodat het strakjes beter gaat
Ik vind versie 2.0 veel knapper dan de 1.0 versieOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Betreft naam van Fokplaats.. euh universiteitstopic loopt die nog? Die had een plattegrondje met een naam.. ergensOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Foksheim leek mij wel gaaf, ik heb ook al een logo ontworpen voor de gemeente.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef Dottey het volgende:
Betreft naam van Fokplaats.. euh universiteitstopic loopt die nog? Die had een plattegrondje met een naam.. ergens
Nou een loft is op dit moment vrij makkelijk te krijgen zie ik.. er zijn nog veel ruimtes over. Ben het er niet mee eens dat ze schaars zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
Nee helaas Ik kan je niet 2x een loft geven + balkon ze zijn schaars.. OF je moet het kunnen redden met 1 loft en een balkon.. dat kan wat mij betreft..
![]()
Laat je logo eens zien? Als het wat is verhuizen we gewoon de flat naar jouw ontworpen/verzonnen gemeente!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Mag ik een paar verhuisdozen?
Ik word een beetje gek van deze buren met hun keiharde lawaai
Phew, gelukkig niet in de FOK!flat !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:51 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
*belt al zijn muizenvrienden op* muizenplaag in fok hotel
![]()
![]()
Ik ook ik wou zo snel mogelijk op de andere pagina zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:34 schreef Dottey het volgende:
aangepastquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Phew, gelukkig niet in de FOK!flat !
Bazen UI van Hajee!![]()
Ik load m nu up.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
Laat je logo eens zien? Als het wat is verhuizen we gewoon de flat naar jouw ontworpen/verzonnen gemeente!
![]()
Alleen maar een kruisje is wel héél abstractquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyundai houdt van abstract.
-edit : nu doet 'ie t wel ineens-![]()
hoop dat het ergens nog bij past![]()
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Ik heb er ook nog een met een ander kleurschema, uiteindelijk zijn ze wel een beetje op elkaar gebaseerd.![]()
![]()
Verkeerde link stond erinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen maar een kruisje is wel héél abstract
-edit : nu doet 'ie t wel ineens-
Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )
Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Dottey belt de dierenwinkel met de vraag zo snel mogelijk muisvriendelijke vallen in te slaanOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Wat vind je van de logo's en het plannetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
* Dottey belt de dierenwinkel met de vraag zo snel mogelijk muisvriendelijke vallen in te slaan
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Verkeerde link stond erin
Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )
Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.Dit is al bijna een stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we breiden hem gewoon keigroot uit
en kunnen altijd nog gaan overstappen
Ik persoonlijk vind je logo niet zo......
misschien kunnen we der een wedstrijdje van maken.
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.
Wat vinden we daarvan?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dit is al bijna een stadwe breiden hem gewoon keigroot uit
en kunnen altijd nog gaan overstappen
Ik kan morgen wel even een paint maken van wat ik precies bedoel ( alhoewel de paint natuurlijk niet echt het design zal worden, ik kan namelijk helemaal niet painten)
![]()
We zijn dol op wedstrijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.
Wat vinden we daarvan?
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Verkeerde link stond erin
Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische DienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans
![]()
![]()
Ik heb ook wel een plannetje in mijn hoofd voor een heel dorp.. maar dat trekt de OP nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?
Ik kan morgen wel even een paint maken van wat ik precies bedoel ( alhoewel de paint natuurlijk niet echt het design zal worden, ik kan namelijk helemaal niet painten)
![]()
Maar ik ben benieuwd hoe jij denkt een 3d dorp te kunnen realiseren hier..
*wacht vol spanning af*Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vindquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische DienstDaar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans
![]()
![]()
ohw neeeeeeequote:![]()
*laat piepjesmuis los
Misschien denk ik nu wel heel extreem ( maar soms is dat juist goed hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een plannetje in mijn hoofd voor een heel dorp.. maar dat trekt de OP niet![]()
Maar ik ben benieuwd hoe jij denkt een 3d dorp te kunnen realiseren hier..
*wacht vol spanning af*
):
Een externe site waar we heel veel paginaruimte hebben. Daar zou dan de stad komen in 3D ( misschien zelfs wel in Flash o.i.d. ! )
Dus de OP op een externe site waar we volledige pagina ( breedte vooral ) hebben, en dan de rest gewoon hier. Zodat het toch FOK blijft zegmaar.![]()
Ik ben heel erg bang nuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw neeeeeee![]()
*laat piepjesmuis los
Bazen UI van Hajee!![]()
Het lijkt misschien of ik invloed heb maar in werkelijkheid heb ik niks voor het zeggen waar het de flat betreftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vind
![]()
![]()
Van mij mag je best hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vind
![]()
Je bent toch vrij om een nieuw topic te openen?
Ik ben voor een westrijd ga ik ook proberen mee te doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
Wat vinden we daarvan?
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.![]()
* Dottey houdt piepjesmuis nog even vast en kroelt hem nog even om te kalmerenquote:
Leuk ik zal de wedstrijd eens aankondigen :
*kucht*Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Oh maar ik wil de FOK!flat absoluut niet proberen te beconcurreren ofzo, maar een stad lijkt mij wel wat leuker. Een dorpje is ook goed, met de actievere mensen erin. We hoeven niet zoveel ruimte te hebben als dat we nu hebben vind ik. Als we alleen de actieve mensen in de nieuwe stad laten wonen hebben we een mooiere en grotere ruimte.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:16 schreef Dottey het volgende:
[..]
Van mij mag je best hoor![]()
Je bent toch vrij om een nieuw topic te openen?
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:17 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey houdt piepjesmuis nog even vast en kroelt hem nog even om te kalmeren
![]()
![]()
Bazen UI van Hajee!![]()
Overigens is een loft niet schaars, er is niet veel menselijke behoefte en er zijn genoeg middelen om daarin te voorzien.![]()
hoi.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Ga dan binnen zittenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Hyundai het volgende:
Altijd als ik op mijn balkon zit, zie ik steeds dezelfde autos voorbij rijden![]()
![]()
![]()
Als ik op mijn balkon zit, ruik ik koffiequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:27 schreef Hyundai het volgende:
Altijd als ik op mijn balkon zit, zie ik steeds dezelfde autos voorbij rijden![]()
ik wil niet veel zeggen.. maar ...
geweldig toch![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:44 schreef Dottey het volgende:
ik wil niet veel zeggen.. maar ...
geweldig toch![]()
[ afbeelding ]
Wat jij schaars vindt kan voor een ander wat anders zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:20 schreef Hyundai het volgende:
Overigens is een loft niet schaars, er is niet veel menselijke behoefte en er zijn genoeg middelen om daarin te voorzien.
![]()
Er zijn er gewoon niet veel van. Je kunt er nu 1 krijgen.. wellicht over 3 weken dat het anders is
En hoe is het met mijn andere muizenvriendjes?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:kom er net achter dat ik iets gebroken heb in die val
Bazen UI van Hajee!![]()
Oh, ik ben dan wel geen dierenarts maar kom maar naar het FOK!spitaal. Ik zal zien wat ik kan doen. Kun je nog lopen of kan iemand je brengen ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:46 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:kom er net achter dat ik iets gebroken heb in die val
![]()
Je bent blijkbaar wel een groente arts.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, ik ben dan wel geen dierenarts maar kom maar naar het FOK!spitaal. Ik zal zien wat ik kan doen. Kun je nog lopen of kan iemand je brengen ?
ik kan lopen maar niet zo bestquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oh, ik ben dan wel geen dierenarts maar kom maar naar het FOK!spitaal. Ik zal zien wat ik kan doen. Kun je nog lopen of kan iemand je brengen ?
en ik ben klein dus dat duurt uren
Bazen UI van Hajee!![]()
Die worden per gros verkocht in de dierenwinkelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:49 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
En hoe is het met mijn andere muizenvriendjes?
Een tomaat met armen en benen kan ik wel wat mee jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:50 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Je bent blijkbaar wel een groente arts.
![]()
![]()
* Dr. HaJee grijpt een rolstoel en loopt t muisje tegemoet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:59 schreef PiepZeiDeMuis het volgende:
[..]
ik kan lopen maar niet zo besten ik ben klein dus dat duurt uren
![]()
WEDSTRIJD..
Wat is een FOK!flat zonder gemeente. En wat is een gemeente zonder welkomsbord?
Daarom op verzoek een nieuwe wedstrijd.
Hoe doe ik mee?
Verzin een naam voor onze Fok!flat gemeente
Maak een geweldig logo voor jouw welkomsbord.
Gebruik dit plaatje om je logo op te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stuur je inzending naar de PM van Dottey
Wanneer moet hij klaar zijn?
Zaterdagmiddag om 17:00 (ingeleverd en al)
Wanneer en tot wanneer kunnen wij gaan stemmen op ons toekomstige bord?
Vanaf Zaterdagavond zal er een poll te vinden zijn in de OP, deze zal op zondagmiddag 13:00 gesloten worden. Uiteraard mag je niet op je eigen bordje stemmen! Wel zo eerlijk.
Wat gaat er met het winnende bord gebeuren?
DIe komt het kale bord vervangen in de OP en de winnaar krijgt een mooie vermelding op het prikbord en in de OP zelf.
GAME ON! Wees creatief, denk na over je ontwerp en voer hem super gelikt uit! De concurentie is moordend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Een tomaat met armen en benen kan ik wel wat mee ja
Ben ik nu een mutant tomaat?
En weer kan ik niet mee doen met de wedstrijdZaterdag op vakantie, dus morgen nog wat dingetjes regelen enzo en tas inpakken
Misschien moet ik maar gewoon niet op vakantie
In ieder geval heel veel succes gewenst aan iedereen
![]()
En een stad..lijkt me geen goed idee
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef HappyBob het volgende:
En weer kan ik niet mee doen met de wedstrijdZaterdag op vakantie, dus morgen nog wat dingetjes regelen enzo en tas inpakken
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah joh, hoeveel werk is dat nou. Doe mee !quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef HappyBob het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dankjequote:![]()
![]()
Te veelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah joh, hoeveel werk is dat nou. Doe mee !
![]()
Als ik het doe, wil ik het natuurlijk ook wel goed doen he
Oké, nou fijne vakantie in ieder gevalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
![]()
[..]
Te veel![]()
Als ik het doe, wil ik het natuurlijk ook wel goed doen he
![]()
![]()
je kunt ook gewoon NU starten en insturen.. dan kan je alleen niet stemmen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef HappyBob het volgende:
![]()
maakt je niet minder hoor!
HappyBob maak mij HappyDot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Dottey het volgende:
HappyBob maak mij HappyDot!Heb ik je nog nooit happy gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totdat je met flippiee ging filmkijken, en kaarsjes aan ging doen voor der.. in je badjas!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb ik je nog nooit happy gemaakt?
maak me maar gelukkig met een nieuw welkoms bord
Mag ik deze op verdieping 4A
Dan kan de rest van mij de verhuur in, platenzaak mag je ook verkopen..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Even ter duidelijkheid duckje..
je 2 kamers gaan weg.. je balkon gaan weg?
Je platenzaak staat nu met een andere manager...? en zo ook je dierenshop?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
en ook je te huur woningen boven in?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
De enige plantage die gedoogd wordt staat in het FOK!spitaal. Die is voor de medicinale wietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:20 schreef Trust_live het volgende:
Heuu mijn kamer is weg![]()
Heeft de Fok!-politie mijn plantage ontruimd ?
![]()
Dat denkt Starm althans![]()
![]()
Ja alles mag weg en die nieuwe kamer op verdieping 4, platenzaak mag je nieuwe eigenaar voor zoeken, en dierenshop ook![]()
![]()
Oh en mn verftest ding onderaan ook in de kelder
ga je helemaal verhuizen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ja alles mag weg en die nieuwe kamer op verdieping 4, platenzaak mag je nieuwe eigenaar voor zoeken, en dierenshop ook![]()
![]()
Oh en mn verftest ding onderaan ook in de kelder
![]()
Ik ga het morgen doen duckie!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Dottey het volgende:
HappyBob maak mij HappyDot!Donderdag ben ik er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fijne vakantie sweety![]()
![]()
tot donderdag!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee grijpt een rolstoel en loopt t muisje tegemoet.
![]()
![]()
![]()
![]()
Thx Dr. HaJee
Bazen UI van Hajee!![]()
Jij had toch al wat met HaJee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
totdat je met flippiee ging filmkijken, en kaarsjes aan ging doen voor der.. in je badjas!
En Flippie (
) was in de badjas.
Waar is mijn kamer en waarom zijn mn ouder kamers nog niet weg..
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij had toch al wat met HaJee.En Flippie (
) was in de badjas.
![]()
Ik sliep op zijn slaapbank die nacht ervooromdat dit al was afgesproken..
Maar ja..
Ik had nog niks met flippie hoor. maar je woont al met HaJee samen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Ik sliep op zijn slaapbank die nacht ervooromdat dit al was afgesproken..
Maar ja..
Nietus.. dat kwam erna pas..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had nog niks met flippie hoor. maar je woont al met HaJee samen.
Jij ging je best doenen vervolgens nodigde jij flippiee schaarsgekleed uit voor chocola en films
HOHO! Ik nodigde flippie uit, maar ik wist niet dat ze in een badjas was. En de chocola moest op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nietus.. dat kwam erna pas..
Jij ging je best doenen vervolgens nodigde jij flippiee schaarsgekleed uit voor chocola en films
verdorie een prachtig leven samen verwoest.. door chocolade die over datum ging!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
ik ben nog nergens mee begonnen, nodigde alleen de buurvrouw uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Dottey het volgende:
verdorie een prachtig leven samen verwoest.. door chocolade die over datum ging!
![]()
* tomaat52 steekt kaars aan.
* tomaat52 hangt met een pis humeur de was op en gaat stofzuigen.
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
ik ben nog nergens mee begonnen, nodigde alleen de buurvrouw uit.![]()
* tomaat52 steekt kaars aan.![]()
![]()
Dus dat![]()
anyways..het is vandaag stralend weer.. tussen de druppels door ga ik de tuin maar even in
![]()
BBQ gehalte is -4Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Gaat dat wel met je been?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 hangt met een pis humeur de was op en gaat stofzuigen.![]()
Wat is het verschil tussen wonen op verdieping 1t/m5 en wonen op verdieping 6 of hoger? aangezien er een dikke balk tussen zit
Prima. een paar boeken op de stoel en ik zit ineens een stuk hoger.quote:_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_![]()
De hartjes heb ik nog, maar jij kwam niet opdagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofde![]()
Dus dat![]()
anyways..het is vandaag stralend weer.. tussen de druppels door ga ik de tuin maar even in
![]()
BBQ gehalte is -4
* apij4125troost tomaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De hartjes heb ik nog, maar jij kwam niet opdagen.
黑人![]()
Zeg, is het nu klaar hier.
Dottey en ik wonen samen en ik ben heel blij met haarLaat het dus rusten alsjeblieft. Er loopt vast wel ergens een lief Tomatientje voor jou rond Tomaat52 2.0.
Hallo allemaal overigens![]()
![]()
En ik heb nog steeds die chocolade reep over toen je niet kwam opdagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofde![]()
Dus dat![]()
![]()
BBQ gehalte is -4
黑人![]()
Is ze jou ook al "vergeten"?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef apij4125 het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds die chocolade reep over toen je niet kwam opdagen
* tomaat52 gooit de hartjes weg en gaat verder met stofzuigen.
Zit hier ook nog een winkel met elektrische apparaten?
Er is een Apple Store en daaronder lijkt wel een klussenwinkel te zitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef tomaat52 het volgende:
Zit hier ook nog een winkel met elektrische apparaten?
![]()
![]()
Wat voor baan precies?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe baan gekregen! Gratis eten en drinken op mijn balkon om het te vieren!
黑人![]()
Ik heb een aantal weken geleden mijn diploma gehaald en nu werk ik voor het VROM ( bij Directie Stad en Bouw ).
Ik houd me dus bezig met ruimtelijke ordening in onze nieuwe aankomende gemeente, namens het VROM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heej samenwonen met je baas wilt nog niet zeggen dat er romantiek bij komt kijken...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef HaJee het volgende:
Zeg, is het nu klaar hier.
Dottey en ik wonen samen en ik ben heel blij met haarLaat het dus rusten alsjeblieft. Er loopt vast wel ergens een lief Tomatientje voor jou rond Tomaat52 2.0.
Hallo allemaal overigens
![]()
ik ben van niemand, dus ik heb hartjes zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
van Harte Vrombaaszal het strakkies updaten
![]()
Hoe gaat het met je welkomsbordje?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik heb mijn voortuintje voor de helft al gedaan....
bijna winterklaar
Begon heftig te druppelen, en de kliko zit vol. Dus ik moest wel stoppen met mijn groene vingers
Ik zal even kijken of ik er straks tijd voor heb, moet nog allemaal gebouwen in onze gemeente inspecteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:02 schreef Dottey het volgende:
van Harte Vrombaaszal het strakkies updaten
![]()
Hoe gaat het met je welkomsbordje?
![]()
je begint toch niet met de fabriek toch?
Waar heb je trouwns die lijst gelaten met op welke etage wie woont?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bij mij op de laptop.. zoals ik al eens had vermeld in dit topic. die ben ik even aan het bewerken.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
* tomaat52 sleept een wasdroger de flat in, naar zn eigen woning.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
heej samenwonen met je baas wilt nog niet zeggen dat er romantiek bij komt kijken...![]()
ik ben van niemand, dus ik heb hartjes zat
* Dr. HaJee zoekt in zijn woordenboek het woord romantiek nog eens op na toch bijvoorbeeld al met dottey samen champagne te hebben gedronken in de jacuzziSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wil je een brancard lenen om 'm op te vervoeren ?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:25 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 sleept een wasdroger de flat in, naar zn eigen woning.![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm op mn schoot staan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:28 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wil je een brancard lenen om 'm op te vervoeren ?
Zit je weer in een rolstoel ? Je gekloonde versie 2.0 heeft gewoon weer twee gezonde benen hoorquote:![]()
![]()
Fuck ja.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zit je weer in een rolstoel ? Je gekloonde versie 2.0 heeft gewoon weer twee gezonde benen hoor
maargoed ik zit nu in de lift.
![]()
Ik kom net terug van een flatgebouw tegenover, wat een rotzooi is het daar zeg!
Ik heb gelijk het gebouw laten evacueren en alle bewoners en de spullen worden er nu weggehaald. Het gebouw is ernstig verouderd en instabiel. Alle ramen zullen hier beplakt worden met een zwart folie, het gebouw tegenover wordt morgen gesloopt.![]()
Feestjes en partijtjes zijn vandaag ( vanavond ), en morgen niet toegestaan. Alle ramen worden beplakt en er zullen mensen in de appartementen aan het werk zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:38 schreef apij4125 het volgende:
FEESTJE BIJ MIJ VANAVOND WIE WIL KOMEN ?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Feestjes en partijtjes zijn vandaag ( vanavond ), en morgen niet toegestaan. Alle ramen worden beplakt en er zullen mensen in de appartementen aan het werk zijn.
En wat als ik het toch doe ?
黑人![]()
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef dockx het volgende:
Jaaa, Terug van vakantie
Niets gemist zie ik , (ging weg bij deeltje 5)
:worship:
![]()
Het is inderdaad onherkenbaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.
![]()
![]()
Vergeet het nieuwe ziekenhuis nietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:07 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe tuin en een boel nieuwe bewoners.
![]()
![]()
Dat wou ik wel vermelden, maar ik zat op mijn mobiel dus wou even snel reageren met weinig tekst.quote:
De werkzaamheden hebben wat vertraging opgelopen, de werkzaamheden zullen nog tot zeker morgenmiddag een uur duren.![]()
Morgen gaat mijn fabriek weer in productie mensen, aan het eind van het weekend: OPRUIMINGquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:33 schreef naatje_1 het volgende:
Is er nog iets gebeurd hier? Mijn fabriek is trouwens alleen 's weekends bereikbaar...![]()
Beste Naatje,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Morgen gaat mijn fabriek weer in productie mensen, aan het eind van het weekend: OPRUIMING
Morgen zal ik een inspectie komen uitvoeren namens het VROM. Zorg er dus voor dat alles goed op orde is, mochten er ernstige problemen aan het licht komen zal de fabriek tijdelijk op slot moeten.![]()
Geachte Hyundai,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:47 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Beste Naatje,
Morgen zal ik een inspectie komen uitvoeren namens het VROM. Zorg er dus voor dat alles goed op orde is, mochten er ernstige problemen aan het licht komen zal de fabriek tijdelijk op slot moeten.
Ik zal er op proberen te letten, maar ik laat het zoals het nu is, anders is het bedrieging![]()
Elke instelling die wij inspecteren lichten we van te voren in. Het zou oneerlijk zijn als ik onverwachts langskwam.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geachte Hyundai,
Ik zal er op proberen te letten, maar ik laat het zoals het nu is, anders is het bedrieging
![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb gelijk het gebouw laten evacueren en alle bewoners en de spullen worden er nu weggehaald. Het gebouw is ernstig verouderd en instabiel. Alle ramen zullen hier beplakt worden met een zwart folie, het gebouw tegenover wordt morgen gesloopt.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:56 schreef dockx het volgende:
Jaaa, Terug van vakantie
Niets gemist zie ik , (ging weg bij deeltje 5)
:worship:
welkom thuis
![]()
wat een nummer
Dat kan niet er bestaat geen ander gebouw zoals dit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:57 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En het heeft dezelfde constructie als dit gebouw!![]()
![]()
Maargoed, geen feestjes dus. VROM bevel
Onze aannemer en uitvoerders hebben goed samengewerkt met onze erwin. En aangezien hij van alles wat weet!
Geachte Heer VROM,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:36 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb gelijk het gebouw laten evacueren en alle bewoners en de spullen worden er nu weggehaald. Het gebouw is ernstig verouderd en instabiel. Alle ramen zullen hier beplakt worden met een zwart folie, het gebouw tegenover wordt morgen gesloopt.
Kan het FOK!spitaal tijdens de sloopwerkzaamheden normaal geopend blijven? En blijft het voor de ambulance mogelijk om uit te rukken ?
Graag met spoed een reactie !
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee![]()
Ben gewoon een ramptomaatje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met die wasdrogers ?
Altijd de wasdroger?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:30 schreef HaJee het volgende:
[..]
Maar t is altijd met de wasdroger. Waarom gaat t met andere apparaten wel goed
Dacht me een ander voorval te herinnerenquote:![]()
Nou ja, fijn dat je niet gewond bent geraakt![]()
* Dr. HaJee geniet verder van zijn wijntje op deze rustige avond.![]()
Dokter, zeg eens eerlijk. Ben je stoned?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dacht me een ander voorval te herinneren![]()
Nou ja, fijn dat je niet gewond bent geraakt![]()
* Dr. HaJee geniet verder van zijn wijntje op deze rustige avond.
Mag ik je herinneren aan de regel van de 4 D's !quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dokter, zeg eens eerlijk. Ben je stoned?
Docters Don't Do Drugs !
![]()
![]()
Ik ga de allesbrander op het balkon aanzetten.![]()
* tomaat52 gooit plastic op het vuur.![]()
Walmt de allesbrander te veel?
Beste heer HaJee,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 20:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Geachte Heer VROM,
Kan het FOK!spitaal tijdens de sloopwerkzaamheden normaal geopend blijven? En blijft het voor de ambulance mogelijk om uit te rukken ?
Graag met spoed een reactie !
Met vriendelijke groet,
Dr. HaJee
Alle ambulance- , politie- en brandweerdiensten hebben een ontheffing. U kunt ten alle tijden uitrukken in beide richtingen, er zijn speciale paden aangelegd voor uw hospitaal.![]()
*kucht en stikt*quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:37 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gooit plastic op het vuur.![]()
![]()
* tomaat52 haalt Dottey uit haar huis en legt haar aan de zuurstof.quote:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------
WE HEBBEN DOKTER HAJEE NODIG ZE GAAT ERAANquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
-----------------------------------------------------------------^-------------------------------------------------------------------
黑人![]()
Binnenkort dus een Dottey 2.0.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:18 schreef Dottey het volgende:
Dat is ze al.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:25 schreef apij4125 het volgende:
[..]
WE HEBBEN DOKTER HAJEE NODIG ZE GAAT ERAAN
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstofquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:26 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ze kan zichzelf toch moeilijk helpen met haar lage hart.
* tomaat52 maakt alvast een kloon van Dottey.
Dat helpt niet aangezien de lage hartritmequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstof![]()
黑人![]()
Bedankt Tomaat, ik neem het over vanaf hier.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:33 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
* tomaat52 geeft haar nog meer zuurstof![]()
* Dr. HaJee start met het reanimeren van Dottey en belooft dat hij niet stopt voor zijn geliefde Zuster Dottey weer alive and kicking is.![]()
Heb ik het goed gedaan?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt Tomaat, ik neem het over vanaf hier.
* Dr. HaJee start met het reanimeren van Dottey en belooft dat hij niet stopt voor zijn geliefde Zuster Dottey weer alive and kicking is.
Okee, we hebben nu 2 dottey's.
Nee ik ben versie 1 nog aan t reanimeren en heette versie 2 net welkom.quote:
Moet ik nou doorgaan of stoppen nu versie 2 er al is![]()
![]()
Versie 1 ligt inmiddels in coma dokterquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nee ik ben versie 1 nog aan t reanimeren en heette versie 2 net welkom.
Moet ik nou doorgaan of stoppen nu versie 2 er al is黑人![]()
:$ er is er maar een van mij hoor...Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Ik had een kloon gemaakt.quote:
Versie 1 of 2, wat maakt t uit. Dottey is terug en dat betekent morgen een feestelijke barbeque bij het FOK!spitaal voor iedereen om haar terugkomst te vierenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:53 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Versie 1 ligt inmiddels in coma dokter
![]()
![]()
Welke versie moeten we uitnodigen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Versie 1 of 2, wat maakt t uit. Dottey is terug en dat betekent morgen een feestelijke barbeque bij het FOK!spitaal voor iedereen om haar terugkomst te vieren黑人![]()
Heb jij mij geboetseerd?quote:Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Bijde, 2 keer zoveel feest!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:58 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Welke versie moeten we uitnodigen?
![]()
![]()
![]()
Ja, ik heb gewoon moeite gedaan om je weer terug te krijgen.quote:![]()
Nou ja, welkom teug dan van nooit weggeweest en morgen is er een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat je terug bent van nooit weggeweestquote:![]()
![]()
![]()
Ik zorg voor de verse groente en fruit.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:05 schreef HaJee het volgende:
[..]
Nou ja, welkom teug dan van nooit weggeweest en morgen is er een barbeque bij het FOK!spitaal om te vieren dat je terug bent van nooit weggeweest![]()
Mooi, bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:08 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik zorg voor de verse groente en fruit.
![]()
Dr. HaJee heeft een goed adresje voor 't vlees (nee, niet het mortuarium van het ziekenhuis).
Nog iemand die salades en sausjes kan regelen ?
En drank ?![]()
Regel ik ook wel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mooi, bedankt![]()
Dr. HaJee heeft een goed adresje voor 't vlees (nee, niet het mortuarium van het ziekenhuis).
Nog iemand die salades en sausjes kan regelen ?
En drank ?
Zal ik Ursprung Buam ook hier naartoe halen?Gewoon een live bandje.
ff een alpen-achtergrond regelen en klaar.
Fantastisch, kosten regel ik met je.quote:
En voor iedereen : morgen om 19.00 uur gaat de barbeque aan![]()
![]()
Ik heb hier nog wat AdvancedPower in de vriezer liggen.quote:
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegetenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wat AdvancedPower in de vriezer liggen.黑人![]()
Als ik alles regel, hoe je mij niet te betalen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Fantastisch, kosten regel ik met je.
En voor iedereen : morgen om 19.00 uur gaat de barbeque aan
Dit is een goedmakertje voor de fantastische service in het FOK!spitaal.
Ik had wat gejat.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegeten
En het is alsnog HaJee en ik.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Kan niet ik en hajee hebben het al opgegeten
Ik altijd als laatste.
Het was tenslotte ook jouw plastic op je vuur, wat mij liet stikken!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:01 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ja, ik heb gewoon moeite gedaan om je weer terug te krijgen.![]()
![]()
Maar ik denk dat Doktor HaJee eens EHBO cursussen moet gaan geven!
Ondankbaar mens.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:23 schreef Dottey het volgende:
[..]
Het was tenslotte ook jouw plastic op je vuur, wat mij liet stikken!![]()
Maar ik denk dat Doktor HaJee eens EHBO cursussen moet gaan geven!
Ik heb je tenslotte in leven gehouden.
Jij wist eens niet wat hartritme wasquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ondankbaar mens.Ik heb je tenslotte in leven gehouden.
黑人![]()
Ik wist niet dat dit --------------^-------- een hartritme voorstelde,quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:27 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jij wist eens niet wat hartritme was
* Dottey mompelt iets over een nieuwe passie vinden in haar carriere.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Nog ff en ik spring van het balkon..![]()
![]()
![]()
ik ga nu pitten.
Ik ben niet gered..quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ondankbaar mens.Ik heb je tenslotte in leven gehouden.
![]()
ik ben geboetseerd
Dottey, hoe zou je t vinden om EHBO-scholing voor de flat op te zetten en wellicht ook de lessen te geven ? Zou je dat een leuke uitdaging vinden ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:29 schreef Dottey het volgende:
* Dottey mompelt iets over een nieuwe passie vinden in haar carriere.
![]()
Bedankt voor het maken van een tweede nieuwe ikquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:30 schreef tomaat52 het volgende:
Nog ff en ik spring van het balkon..![]()
![]()
![]()
ik ga nu pitten.
Ik denk we een nieuwe zuster of broeder moeten aannemen voor dit werk!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:40 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dottey, hoe zou je t vinden om EHBO-scholing voor de flat op te zetten en wellicht ook de lessen te geven ? Zou je dat een leuke uitdaging vinden ?
Ik hoorde dat jij een nieuwe passie zocht in je werk. Had je iets anders in gedachten ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:52 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik denk we een nieuwe zuster of broeder moeten aannemen voor dit werk!
![]()
Ik denk idd dat ik een ander beroep ga kiezen om te beoefenen.
misschien met een kunstzinnig randje.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Het FOK!spitaal en in het bijzonder Dr. HaJee zal je vakvrouwschap ernstig missenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 01:04 schreef Dottey het volgende:
Ik denk idd dat ik een ander beroep ga kiezen om te beoefenen.
misschien met een kunstzinnig randje.
![]()
![]()
maar er zijn zat dames die mijn job wel over willen nemen hoor
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: