Dankjequote:
Te veelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:26 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ah joh, hoeveel werk is dat nou. Doe mee !
Oké, nou fijne vakantie in ieder gevalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dankje![]()
![]()
![]()
[..]
Te veel![]()
Als ik het doe, wil ik het natuurlijk ook wel goed doen he
je kunt ook gewoon NU starten en insturen.. dan kan je alleen niet stemmen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:22 schreef HappyBob het volgende:
En weer kan ik niet mee doen met de wedstrijdZaterdag op vakantie, dus morgen nog wat dingetjes regelen enzo en tas inpakken
Misschien moet ik maar gewoon niet op vakantie
In ieder geval heel veel succes gewenst aan iedereen
![]()
En een stad..lijkt me geen goed idee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Dottey het volgende:
HappyBob maak mij HappyDot!Heb ik je nog nooit happy gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
totdat je met flippiee ging filmkijken, en kaarsjes aan ging doen voor der.. in je badjas!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:59 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb ik je nog nooit happy gemaakt?
De enige plantage die gedoogd wordt staat in het FOK!spitaal. Die is voor de medicinale wietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:20 schreef Trust_live het volgende:
Heuu mijn kamer is weg![]()
Heeft de Fok!-politie mijn plantage ontruimd ?
ga je helemaal verhuizen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:26 schreef Dagoduck het volgende:
Ja alles mag weg en die nieuwe kamer op verdieping 4, platenzaak mag je nieuwe eigenaar voor zoeken, en dierenshop ook![]()
![]()
Oh en mn verftest ding onderaan ook in de kelder
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:55 schreef Dottey het volgende:
HappyBob maak mij HappyDot!Donderdag ben ik er weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:03 schreef HaJee het volgende:
[..]
* Dr. HaJee grijpt een rolstoel en loopt t muisje tegemoet.
Jij had toch al wat met HaJee.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
totdat je met flippiee ging filmkijken, en kaarsjes aan ging doen voor der.. in je badjas!
Helemaal niet!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:32 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Jij had toch al wat met HaJee.En Flippie (
) was in de badjas.
Ik had nog niks met flippie hoor. maar je woont al met HaJee samen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
Helemaal niet!![]()
Ik sliep op zijn slaapbank die nacht ervooromdat dit al was afgesproken..
Maar ja..
Nietus.. dat kwam erna pas..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:02 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik had nog niks met flippie hoor. maar je woont al met HaJee samen.
HOHO! Ik nodigde flippie uit, maar ik wist niet dat ze in een badjas was. En de chocola moest op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:55 schreef Dottey het volgende:
[..]
Nietus.. dat kwam erna pas..
Jij ging je best doenen vervolgens nodigde jij flippiee schaarsgekleed uit voor chocola en films
ik ben nog nergens mee begonnen, nodigde alleen de buurvrouw uit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:26 schreef Dottey het volgende:
verdorie een prachtig leven samen verwoest.. door chocolade die over datum ging!
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofdequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:31 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
ik ben nog nergens mee begonnen, nodigde alleen de buurvrouw uit.![]()
* tomaat52 steekt kaars aan.![]()
Gaat dat wel met je been?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:36 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 hangt met een pis humeur de was op en gaat stofzuigen.![]()
Prima. een paar boeken op de stoel en ik zit ineens een stuk hoger.quote:
De hartjes heb ik nog, maar jij kwam niet opdagen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofde![]()
Dus dat![]()
anyways..het is vandaag stralend weer.. tussen de druppels door ga ik de tuin maar even in
![]()
BBQ gehalte is -4
* apij4125troost tomaatquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:54 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
De hartjes heb ik nog, maar jij kwam niet opdagen.
En ik heb nog steeds die chocolade reep over toen je niet kwam opdagenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:38 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja nodigde iemand anders uit terwijl je hartjes aan mij beloofde![]()
Dus dat![]()
anyways..het is vandaag stralend weer.. tussen de druppels door ga ik de tuin maar even in
![]()
BBQ gehalte is -4
Is ze jou ook al "vergeten"?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef apij4125 het volgende:
[..]
En ik heb nog steeds die chocolade reep over toen je niet kwam opdagen
Er is een Apple Store en daaronder lijkt wel een klussenwinkel te zitten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:13 schreef tomaat52 het volgende:
Zit hier ook nog een winkel met elektrische apparaten?
Wat voor baan precies?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:41 schreef Hyundai het volgende:
Jongens ik heb een nieuwe baan gekregen! Gratis eten en drinken op mijn balkon om het te vieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heej samenwonen met je baas wilt nog niet zeggen dat er romantiek bij komt kijken...quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:00 schreef HaJee het volgende:
Zeg, is het nu klaar hier.
Dottey en ik wonen samen en ik ben heel blij met haarLaat het dus rusten alsjeblieft. Er loopt vast wel ergens een lief Tomatientje voor jou rond Tomaat52 2.0.
Hallo allemaal overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |