Ik load m nu up.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Dottey het volgende:
Laat je logo eens zien? Als het wat is verhuizen we gewoon de flat naar jouw ontworpen/verzonnen gemeente!
Alleen maar een kruisje is wel héél abstractquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef Hyundai het volgende:
[ afbeelding ]
* Hyundai houdt van abstract.
Verkeerde link stond erinquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:57 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alleen maar een kruisje is wel héél abstract
-edit : nu doet 'ie t wel ineens-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat vind je van de logo's en het plannetjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:02 schreef Dottey het volgende:
* Dottey belt de dierenwinkel met de vraag zo snel mogelijk muisvriendelijke vallen in te slaan
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Verkeerde link stond erin
Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )
Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.Dit is al bijna een stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we breiden hem gewoon keigroot uit
en kunnen altijd nog gaan overstappen
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:03 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dit is al bijna een stadwe breiden hem gewoon keigroot uit
en kunnen altijd nog gaan overstappen
We zijn dol op wedstrijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind je logo niet zo......
misschien kunnen we der een wedstrijdje van maken.
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.
Wat vinden we daarvan?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:59 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Verkeerde link stond erin
Het lijkt mij trouwens wel grappig als we een stad hadden. Dus niet specifiek een flat maar gewoon een stad waar iedereen een huis kan huren ( of natuurlijk kopen, zelf bouwen e.d. )
Dottey als Burgemeester, HaJee als Loco-burgemeester.Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische DienstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans
![]()
Ik heb ook wel een plannetje in mijn hoofd voor een heel dorp.. maar dat trekt de OP nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:05 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Maar het zou toch wel gaver zijn als we een soort van 3D stad zouden hebben, niet waar?
Ik kan morgen wel even een paint maken van wat ik precies bedoel ( alhoewel de paint natuurlijk niet echt het design zal worden, ik kan namelijk helemaal niet painten)
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vindquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:07 schreef HaJee het volgende:
[..]
Waar moet ik de tijd vandaan halen om ook nog loco-burgemeester te zijn. Ik heb al zo'n twintig functies bij de Medische DienstDaar word je alleen al loco van maar dan op z'n Spaans
ohw neeeeeeequote:
Misschien denk ik nu wel heel extreem ( maar soms is dat juist goed hèquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb ook wel een plannetje in mijn hoofd voor een heel dorp.. maar dat trekt de OP niet![]()
Maar ik ben benieuwd hoe jij denkt een 3d dorp te kunnen realiseren hier..
*wacht vol spanning af*
Ik ben heel erg bang nuquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:11 schreef Dottey het volgende:
[..]
ohw neeeeeee![]()
*laat piepjesmuis los
Het lijkt misschien of ik invloed heb maar in werkelijkheid heb ik niks voor het zeggen waar het de flat betreftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vind
Van mij mag je best hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:10 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik noemde jou even omdat je nu ook al vrij veel invloed hebt in de Flat, maar ik wil het ook wel doen, mochten de plannen doorgaan en als dottey het niet erg vind
Ik ben voor een westrijd ga ik ook proberen mee te doenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:04 schreef Dottey het volgende:
Ik persoonlijk vind je logo niet zo......
misschien kunnen we der een wedstrijdje van maken.
Zodat we meer ontwerpen hebben en er een bordje geplaatst kan worden onderaan de weg.
Wat vinden we daarvan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |